SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow, maar morgen staat Lovely op de planning zag ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot hij hier voor de deur staat
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja pozza eten en ploppenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, maar morgen staat Lovely op de planning zag ik![]()
![]()
Dan moet hij naar bedquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, maar morgen staat Lovely op de planning zag ik
Das een eind rijden![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jezelf nemen is ook best lastig
Past ook niet gok ik zo...quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jezelf nemen is ook best lastigLach met een schone bips![]()
Ja en moet nog wel vroeg opstaan!quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet hij naar bed
Das een eind rijden![]()
![]()
![]()
Beetje proppenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Past ook niet gok ik zo...
Hij kan in de trein slapenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet hij naar bed
Das een eind rijden![]()
En vanaf jou is het al minder ver
2 vliegen in één klap!quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij kan in de trein slapen
En vanaf jou is het al minder ver![]()
![]()
Zolang ik het niet ben maakt het me geen bal uitquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk verderquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij kan in de trein slapen
En vanaf jou is het al minder ver![]()
Succesquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Yes.
Ik gaat ervandoor, was ophangen en bed opmaken.
doei héquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Altijd maar doordenkenquote:
Ik dacht het qua afstand toch niet? Maar qua treintijd misschien wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Datquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd maar doordenken
Ik dacht het qua afstand toch niet? Maar qua treintijd misschien wel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Feest is niet op zijn plaats nu Justin het strijdtoneel verlaten heeftquote:![]()
Dramaqueen off nu
Lach met een schone bips![]()
Hoe lang voor jou?quote:
2 uur is met de auto btwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Noem je jus een deamaqueenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feest is niet op zijn plaats nu Justin het strijdtoneel verlaten heeft![]()
Dramaqueen off nu![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een auto.... Rijke Tattaquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang voor jou?
2 uur is met de auto btwLach met een schone bips![]()
Zeker wel >3quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang voor jou?
2 uur is met de auto btw![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noem je jus een deamaqueen![]()
![]()
Nee dat was mijn emotie als drama queen omdat ik verdrietig ben dat ie ons ging verlaten. Maar dat heb ik alweer opzij gezet die emotie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Van lov naar Adam is even ver als vanaf mijquote:
Rotterdam is een half uurtje langerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach meisquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feest is niet op zijn plaats nu Justin het strijdtoneel verlaten heeft![]()
Dramaqueen off nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een heerlijk benzine slurpend wit monsterquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil ik niet, vervuilers die mensen met rijbewijsGo Gretha
![]()
![]()
How dare you!!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heerlijk benzine slurpend wit monsterLach met een schone bips![]()
Maar ik woon niet in A'dam hequote:Op dinsdag 19 november 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van lov naar Adam is even ver als vanaf mij
Rotterdam is een half uurtje langer![]()
![]()
Lekker accijns betalen zodat mijn salaris wordt betaaldquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heerlijk benzine slurpend wit monster
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Betalen moeten we toch welquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker accijns betalen zodat mijn salaris wordt betaald
En tank in Duitsland
Nice, ik 1. Zit ook weer naar tickets te kijken om te vliegen. Wat een idee wat ze opgezet hebben, je kan groener vliegen door meer te betalen voor ticket voor zelfde vliegtuig waar niemand die keuze heeft gemaakt om meer te betalen om groener te vliegen voor dezelfde stoelen.quote:Top idee wel weer. Trapt nog iemand in die onzin? Vraag het me echt af. Ja D66 stemmers wellicht.
Ingewikkeldquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice, ik 1. Zit ook weer naar tickets te kijken om te vliegen. Wat een idee wat ze opgezet hebben, je kan groener vliegen door meer te betalen voor ticket voor zelfde vliegtuig waar niemand die keuze heeft gemaakt om meer te betalen om groener te vliegen voor dezelfde stoelen.Top idee wel weer. Trapt nog iemand in die onzin? Vraag het me echt af. Ja D66 stemmers wellicht.
♡♡♡♡![]()
Greenwashingquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice, ik 1. Zit ook weer naar tickets te kijken om te vliegen. Wat een idee wat ze opgezet hebben, je kan groener vliegen door meer te betalen voor ticket voor zelfde vliegtuig waar niemand die keuze heeft gemaakt om meer te betalen om groener te vliegen voor dezelfde stoelen.Top idee wel weer. Trapt nog iemand in die onzin? Vraag het me echt af. Ja D66 stemmers wellicht.
Uw ADH vitamine Worst
Nee joh die vinden dat de plebs het moeten betalenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zij niet
Valt best mee, je kan voor de groene keuze kiezen. Betaal je stuk meer voor zelfde vlucht en zeggen ze dat ze meer aan hun uitstoot doen of laten stewardessen boompjes planten ofzo.. Daar gaat toch niemand in mee dat idee?quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Ow was dus niet de enige die het allemaal gelul vindquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh die vinden dat de plebs het moeten betalen
Zij niet
Ehhhhquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt best mee, je kan voor de groene keuze kiezen. Betaal je stuk meer voor zelfde vlucht en zeggen ze dat ze meer aan hun uitstoot doen of laten stewardessen boompjes planten ofzo.. Daar gaat toch niemand in mee dat idee?
Maar ze planten dan geen boompjes?♡♡♡♡![]()
Ze komen je vanzelf halenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik betaal helemaal nergens meer voor!!
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhhh
Maar ze planten dan geen boompjes?
vliegen is per definitie niet groen en het afkopen is ook een fabeltje verzonden door de linkse rakkersquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Do what you love, love what you do!![]()
Owja en Nukes vanuit Rusland op weg hierheen om dood en verderf te zaaien, net als de zeespiegelstijging
ik vraag me trouwens af waarom ik plastic ook nog moet schijden hier?
gaat zo de verbrandingsoven in met de rest. want bedrijven die het recycle failliet.Do what you love, love what you do!![]()
teckelsquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Teckelbedtijdbolk![]()
[ link | afbeelding ]free image hosting![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Teckelbedtijdbolk![]()
[ link | afbeelding ]free image hosting![]()
![]()
Het regelt zichzelf wel op termijn, de natuur en ook het hele milieu eromheen is meer adaptief dan wij als mensen zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
vliegen is per definitie niet groen en het afkopen is ook een fabeltje verzonden door de linkse rakkersLach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Owja en Nukes vanuit Rusland op weg hierheen om dood en verderf te zaaien, net als de zeespiegelstijging
♡♡♡♡![]()
haha dat klopt wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het regelt zichzelf wel op termijn, de natuur en ook het hele milieu eromheen is meer adaptief dan wij als mensen zijn.Do what you love, love what you do!![]()
keertje intercontinentaal vliegen is volgens mij als een jaar autorijdenUw ADH vitamine Worst
Luchtvaart bedrijven? DIe aan vergroening doen? Nee dat is gewoon geld uit de zak kloppen, het interesseert hun, net als een Shell of welk ander bedrijf geen kut. Maar doen mee voor de bühne, het extra geld is gewoon winst.quote:Lach met een schone bips![]()
zoiets, zat er toevallig laatst wat over te kijken. maarja joh dokken we toch dat geld in een paar corrupte landen ofzo die er "bomen" voor gaan planten......quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
keertje intercontinentaal vliegen is volgens mij als een jaar autorijdenDo what you love, love what you do!![]()
Maar ze planten geen bomen ook al zeoden ze van welquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Luchtvaart bedrijven? DIe aan vergroening doen? Nee dat is gewoon geld uit de zak kloppen, het interesseert hun, net als een Shell of welk ander bedrijf geen kut. Maar doen mee voor de bühne, het extra geld is gewoon winst.
♡♡♡♡![]()
westerse wereld schuift alles heel makkelijk af. En nu snap ik het idee nog.
maarja aan de andere kant denk ik wat boeit ons kleine landje terwijl China goedkoper plastic maakt als wij kunnen recyclen.
het helpt allemaal niet erg veel, maargoed idd de natuur zal overwinnen altijd.Do what you love, love what you do!![]()
ze zullen vast wel iets bijdragen aan die herbossingsprojecten, maar het is niet aan te tonen dat het 1 op 1 gebeurt per gecompenseerde reisquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Luchtvaart bedrijven? DIe aan vergroening doen? Nee dat is gewoon geld uit de zak kloppen, het interesseert hun, net als een Shell of welk ander bedrijf geen kut. Maar doen mee voor de bühne, het extra geld is gewoon winst.Uw ADH vitamine Worst
Bedrijven als Shell hebben ervoor gezorgd dat er zoveel Somalische piraterij is. De overheid daar liet toen dat soort bedrijven hun afval voor de kust dumpen voor weinig geld wat ook al door corruptie niet ten goede kwam aan de bevolking. Waardoor de vissers niks meer konden verdienen en piraten werden, hun gezinnen moeten ook eten. En nu klagen dat je er niet veilig kan varen door iets zelf veroorzaakt. Daar heb ik wel moeite mee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets, zat er toevallig laatst wat over te kijken. maarja joh dokken we toch dat geld in een paar corrupte landen ofzo die er "bomen" voor gaan planten......Lach met een schone bips![]()
eentje pootje in gips en die is niet meer helaas. andere wel. maar die heeeeeeeeeel dure operatie gehadquote:Do what you love, love what you do!![]()
Praat je nou goed dat die mensen maar piraten zijn gewordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedrijven als Shell hebben ervoor gezorgd dat er zoveel Somalische piraterij is. De overheid daar liet toen dat soort bedrijven hun afval voor de kust dumpen voor weinig geld wat ook al door corruptie niet ten goede kwam aan de bevolking. Waardoor de vissers niks meer konden verdienen en piraten werden, hun gezinnen moeten ook eten. En nu klagen dat je er niet veilig kan varen door iets zelf veroorzaakt. Daar heb ik wel moeite mee.
R.I.P DTS.![]()
Er zal vast een percentage zijn wat er bijgedragen moet worden, maar 1 op 1 geloof ik ook niet. En daarbij, als jij op een verre reis gaat klik je toch gewoon het goedkoopste ticket aan wat je wil in de reisklasse die je wil? Mens eigenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze zullen vast wel iets bijdragen aan die herbossingsprojecten, maar het is niet aan te tonen dat het 1 op 1 gebeurt per gecompenseerde reis
tuurlijk niet, tis 1 grote farce dat hele verhaal. op papier trouwens klopt het wss.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ze planten geen bomen ook al zeoden ze van wel
maarja alsof dat helpt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk niet, tis 1 grote farce dat hele verhaal. op papier trouwens klopt het wss.
maarja alsof dat helpt.
♡♡♡♡![]()
Ik vind dat wel opmerkelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, maar als door dumpings je vissersgronden aan gort zijn gegaan en je woont aan de kust? Je gaat een manier zoeken om je gezin van veel mensen te onderhouden daar. Ze neuken als konijnen dus veel monden te voeden. In zekere zin snap ik het wel, waarbij ik het niet goed praat. Als je ziet dat je visgronden door dumpings kapot gemaakt worden door grote bedrijven? Dan wil je daar ook weer wat terug halen als je niks hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Praat je nou goed dat die mensen maar piraten zijn gewordenLach met een schone bips![]()
het zijn de landen zelf ook, want corrupt allemaal zo'n beetje in regio Afrika?quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedrijven als Shell hebben ervoor gezorgd dat er zoveel Somalische piraterij is. De overheid daar liet toen dat soort bedrijven hun afval voor de kust dumpen voor weinig geld wat ook al door corruptie niet ten goede kwam aan de bevolking. Waardoor de vissers niks meer konden verdienen en piraten werden, hun gezinnen moeten ook eten. En nu klagen dat je er niet veilig kan varen door iets zelf veroorzaakt. Daar heb ik wel moeite mee.
Ben er een aantal keer geweest voor werk, maarja Afrika zal nooit denk mijn favorite land worden.
de bevolking opzich is het niet trouwens want die zijn aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt toch op andere momenten goede doelen steunenquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zal vast een percentage zijn wat er bijgedragen moet worden, maar 1 op 1 geloof ik ook niet. En daarbij, als jij op een verre reis gaat klik je toch gewoon het goedkoopste ticket aan wat je wil in de reisklasse die je wil? Mens eigen♡♡♡♡![]()
wat voor werk was het dat je in Afrika terecht kwam?quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
het zijn de landen zelf ook, want corrupt allemaal zo'n beetje in regio Afrika?
Ben er een aantal keer geweest voor werk, maarja Afrika zal nooit denk mijn favorite land worden.
de bevolking opzich is het niet trouwens want die zijn aardig.Uw ADH vitamine Worst
wat me ook verbaasde. op die COP meeting of hoe het heet.
LOL nieuws liet nog even zien, baden in ru uwe olie. OK dan.
nu denok ik iig hoef je geen Einstein voor te zijn om te begrijpen dat dat wss niet het beste voor je is?
Maar okDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind ook erg die landen waar men zo arm is dat ze de dochters maar prostitueren aan pedofielen om maar aan geld en eten te komen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, maar als door dumpings je vissersgronden aan gort zijn gegaan en je woont aan de kust? Je gaat een manier zoeken om je gezin van veel mensen te onderhouden daar. Ze neuken als konijnen dus veel monden te voeden. In zekere zin snap ik het wel, waarbij ik het niet goed praat. Als je ziet dat je visgronden door dumpings kapot gemaakt worden door grote bedrijven? Dan wil je daar ook weer wat terug halen als je niks hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
elektromonteur en nu nog, maar werkte eerder voor bedrijf dier installaties aan schepen maakte. en die lagen voor kust mauretanie.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor werk was het dat je in Afrika terecht kwam?Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, Afrika is geen land he? En Somalië heeft voor vrij weinig geld hun kust lijn waar lokale vissers hun families van eten in konden voorzien laten slopen door die dumps van afval. Voor weinig geld van de westerse bedrijven. En nee dat komt niet ten goede aan die bevolking want door de corruptie daar blijft er op het eind maar een beetje als niks over.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
het zijn de landen zelf ook, want corrupt allemaal zo'n beetje in regio Afrika?
de bevolking opzich is het niet trouwens want die zijn aardig.Lach met een schone bips![]()
Ja die zag ik ook toevallig, reportage van klimaattop in Azerbeidzjanquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:53 schreef kree het volgende:
wat me ook verbaasde. op die COP meeting of hoe het heet.
LOL nieuws liet nog even zien, baden in ru uwe olie. OK dan.
nu denok ik iig hoef je geen Einstein voor te zijn om te begrijpen dat dat wss niet het beste voor je is?
Maar okUw ADH vitamine Worst
tis niet dat ik met tranen in me ogen zat, maar was ook week mee en zag tonnen en tonnen en tonnen vis. en kwamen we terug bij de kust (want geen haven daar).quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, Afrika is geen land he? En Somalië heeft voor vrij weinig geld hun kust lijn waar lokale vissers hun families van eten in konden voorzien laten slopen door die dumps van afval. Voor weinig geld van de westerse bedrijven. En nee dat komt niet ten goede aan die bevolking want door de corruptie daar blijft er op het eind maar een beetje als niks over.
en dan die kano's met emmertje vis. toen dacht ik wtf wel ff.
het is dat corruptie het toestaat he want lokale wateren. dus regering van land zegt het is ok. en goed dit was een rus geen Nederlandse boot, maar die zijn net zo erg en ach anders vlaggen ze ff om.Do what you love, love what you do!![]()
100% eens, het mooie van Thailand dan weer is wat dat aangaat. Je gaat met foto en naam en al in de krant en op internet. Eigenlijk zou dat wereldwijd zo moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind ook erg die landen waar men zo arm is dat ze de dochters maar prostitueren aan pedofielen om maar aan geld en eten te komen.
Maar Thaise kinderen worden bijvoorbeeld weer gegerepen door bendes uit Cambodja en geindroctineerd om te gaan bedelen, leveren ze niet genoeg op? Hop beentje eraf hakken dan zijn ze zieliger en betalen de buitenlanders wel wat meer als ze bedelen.
Hoe ver kan een mens gaan?Lach met een schone bips![]()
ik heb er kort filmpje over op YouTube, heb veel meer maar deze was ok enzo en ook gevraagd aan de rest.
maar heb daar veel meer gezien en gefilmd (als ik het niet al moest wissen van corrupte politie).
heb zoveel meer enzo en behind de scenes zeg maar film. maarja overlegd toen ooit met oud collega toen. dat we dat nooit zouden delen, dus kan dat niet laten zien.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ziekquote:Op woensdag 20 november 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
100% eens, het mooie van Thailand dan weer is wat dat aangaat. Je gaat met foto en naam en al in de krant en op internet. Eigenlijk zou dat wereldwijd zo moeten zijn.
Maar Thaise kinderen worden bijvoorbeeld weer gegerepen door bendes uit Cambodja en geindroctineerd om te gaan bedelen, leveren ze niet genoeg op? Hop beentje eraf hakken dan zijn ze zieliger en betalen de buitenlanders wel wat meer als ze bedelen.
Hoe ver kan een mens gaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tis best wel fucked up ja en nog aan meegewerkt min of meer ook maarja nu koop ik ook het goedkoopste in de supermarkt net als velen. dus mss zijn we net zo erg.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar gaan alleen die klanten op internet of doen ze ook wat tegen die ouders?quote:Op woensdag 20 november 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
100% eens, het mooie van Thailand dan weer is wat dat aangaat. Je gaat met foto en naam en al in de krant en op internet. Eigenlijk zou dat wereldwijd zo moeten zijn.
Hoe ver kan een mens gaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De wereld is ellendigquote:Op woensdag 20 november 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
tis best wel fucked up ja en nog aan meegewerkt min of meer ook maarja nu koop ik ook het goedkoopste in de supermarkt net als velen. dus mss zijn we net zo erg.
♡♡♡♡![]()
Jullie kennen mij wel als een lompe lul, en dat weet ik. Maar al meer dan 10 jaar doen we met een groepje ieder jaar donaties hier: https://www.fr-ray.org/quote:
Soms gewoon geld, maar als we met meerdere mensen in de buurt zijn dan kopen we gewoon zakken rijst, speelgoed en geven we geld voor groenten en vlees of visEn nee, is niet om me goed te doen voelen. Het is nodig.
Goed voelen mag. Prima bij effect. Anders zou niemand t doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie kennen mij wel als een lompe lul, en dat weet ik. Maar al meer dan 10 jaar doen we met een groepje ieder jaar donaties hier: https://www.fr-ray.org/
Soms gewoon geld, maar als we met meerdere mensen in de buurt zijn dan kopen we gewoon zakken rijst, speelgoed en geven we geld voor groenten en vlees of visEn nee, is niet om me goed te doen voelen. Het is nodig.
Goed bezig
♡♡♡♡![]()
hahaha ja best wel toch?quote:
maar we doen er allemaal lekker aan mee, want tja je kunt ook weinig anders.Do what you love, love what you do!![]()
Dank je, maar ik ga daar weer altijd met een zwaar hart wegquote:Op woensdag 20 november 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed voelen mag. Prima bij effect. Anders zou niemand t doen.
Goed bezig
hier doen ze dat ook en altijd gegeven. ze staan vaak bij winkels dan en kun je lijstje mee krijgen wat ze nodig hebben en dan kopen en gaat het rechtsreeks met vrachtwagen daarheen, voorstander van dat ipv collectes aan de deur van studenten.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie kennen mij wel als een lompe lul, en dat weet ik. Maar al meer dan 10 jaar doen we met een groepje ieder jaar donaties hier: https://www.fr-ray.org/
De ene doet wat meer zijn best dan de ander om het fijn te hebben..quote:Op woensdag 20 november 2024 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja best wel toch?
maar we doen er allemaal lekker aan mee, want tja je kunt ook weinig anders.♡♡♡♡![]()
het lijkt beetje op en waar ik in dat bandje van speel ook, dus alles gaat naar dat doel.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
stichting help ons helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 20 november 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga daar weer altijd met een zwaar hart weg
♡♡♡♡![]()
Mooi! Daar gaat ook alles naar de kinderen en vooral ook om ze een opleiding te geven. Dat is daar echt vrijwilligers werk en ze doen het top. 10 jaar geleden was het best kleinschalig nog, als je het verschil nu ziet en hoeveel van die blagen ze helpenquote:Op woensdag 20 november 2024 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
het lijkt beetje op en waar ik in dat bandje van speel ook, dus alles gaat naar dat doel.
stichting help ons helpen.
klopt voor dit ook en ken ook de mensen die er echt heen gaan, er zit geen hele grote organisatie achter.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi! Daar gaat ook alles naar de kinderen en vooral ook om ze een opleiding te geven. Dat is daar echt vrijwilligers werk en ze doen het top. 10 jaar geleden was het best kleinschalig nog, als je het verschil nu ziet en hoeveel van die blagen ze helpen
denk erover om keertje mee te gaan trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Sorry maat, ik zou echt willen steunen. Maar op dit moment, en niet om geloofsredenen want ik gun ieder geloof zijn en haar recht wel. Maar steun bieden aan Israël nu die erbij staat vind ik voor mezelf moreel niet verantwoord nu. En daar wil ik het ook qua uitleg bij laten.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:14 schreef kree het volgende:
nouja mag ik ook wel ff "spammen" denk.
https://www.stichtinghelponshelpen.nlLach met een schone bips![]()
ik snap dat en geen geen probleem, heb daar btw zelf ook moeite mee dat hele verhaal.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry maat, ik zou echt willen steunen. Maar op dit moment, en niet om geloofsredenen want ik gun ieder geloof zijn en haar recht wel. Maar steun bieden aan Israël nu die erbij staat vind ik voor mezelf moreel niet verantwoord nu. En daar wil ik het ook qua uitleg bij laten.
heb gedacht moet ik ermee stoppen>? maarja uiteindelijk het is niet het bandje waar ik in speel die Perce dat belijd heeft, zoek dat ook maar op "mission grace Katwijk". maar het is de laatste jaren pro onwijs israel, geen zorgen we gaan weer beetje meer terug naar oude luisterliedjes.
gaf die link ook meer ter info trouwens, iedereen mag zelf weten of ze wat geven en vast lokaal ook wel dingen die handig zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je als particulier eigenlijk aan een busje strooizout komen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook niet het topic voor hier om daarover in discussie te gaanquote:Op woensdag 20 november 2024 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat en geen geen probleem, heb daar btw zelf ook moeite mee dat hele verhaal.
heb gedacht moet ik ermee stoppen>? maarja uiteindelijk het is niet het bandje waar ik in speel die Perce dat belijd heeft, zoek dat ook maar op "mission grace Katwijk". maar het is de laatste jaren pro onwijs israel, geen zorgen we gaan weer beetje meer terug naar oude luisterliedjes.
gaf die link ook meer ter info trouwens, iedereen mag zelf weten of ze wat geven en vast lokaal ook wel dingen die handig zijn.Dus laat ik het daarbij houden. Ook vanwege jouw opmerkingen of wel of niet door te gaan ermee. Let it go
Gammaquote:Op woensdag 20 november 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je als particulier eigenlijk aan een busje strooizout komen?♡♡♡♡![]()
Glad daar?quote:Op woensdag 20 november 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je als particulier eigenlijk aan een busje strooizout komen?Lach met een schone bips![]()
Goeie mijn balkon heeft van die zwarte platen die je ook veel in speeltuinen ziet is nu spekglad.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woon je in Noorwegen of wat? Hier nikkes aan handjequote:Op woensdag 20 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie mijn balkon heeft van die zwarte platen die je ook veel in speeltuinen ziet is nu spekglad.
Wil niemand.... Weekend te kort, werk te langquote:Op woensdag 20 november 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
Is t al weekend?
Ik wil niet meer
salaris ook te laagquote:Op woensdag 20 november 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil niemand.... Weekend te kort, werk te lang![]()
![]()
Was natte sneeuw vandaag en nu is het rond het vriespunt.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Woon je in Noorwegen of wat? Hier nikkes aan handjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
altijd al gezegd zou 2 dagen werk moeten zijn en 5 weekend. hahahahaquote:Op woensdag 20 november 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil niemand.... Weekend te kort, werk te langDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil niemand.... Weekend te kort, werk te lang
♡♡♡♡![]()
Wel waarquote:Op woensdag 20 november 2024 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
altijd al gezegd zou 2 dagen werk moeten zijn en 5 weekend. hahahaha♡♡♡♡![]()
![]()
Deze dingen heb ik liggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nou, das een lastige. Las pas nog over gemiddelde inkomens. Ja ik wil er wel wat bij, is dat eerlijk nee. Maar pak het graag aan welquote:
het erge is DUO nu ook of ik ff 18.000 wil terugdokken, ik wist dat het eraan zat te komen maarja nooit leuk die brieven met dat blauwe strookje erop.Do what you love, love what you do!![]()
kan ik dat in een stuk werken en dan de rest van het jaar vrij zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
altijd al gezegd zou 2 dagen werk moeten zijn en 5 weekend. hahahaha![]()
110 dagen werken en dan 255 dagen vrij![]()
als je zzp-er ben wel wss. hahaha voor de rest ben ik ook maar loonslaaf.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:34 schreef Rob het volgende:
[..]
kan ik dat in een stuk werken en dan de rest van het jaar vrij zijn![]()
110 dagen werken en dan 255 dagen vrijDo what you love, love what you do!![]()
Dan kan ik na 3 maanden in Thailand op strand lekker uit mijn neus bolken. Maar moet nog komen opdraven helaas.....quote:Op woensdag 20 november 2024 00:34 schreef Rob het volgende:
[..]
kan ik dat in een stuk werken en dan de rest van het jaar vrij zijn![]()
110 dagen werken en dan 255 dagen vrij
Ja dat is kut. Ik heb nooit studie financiering gehadquote:Op woensdag 20 november 2024 00:34 schreef kree het volgende:
het erge is DUO nu ook of ik ff 18.000 wil terugdokken, ik wist dat het eraan zat te komen maarja nooit leuk die brieven met dat blauwe strookje erop.Moest alles fixen naast schoolkosten die mijn ouders betaalden door zelf ze werken. Gierige ouders.
Je had kunnen lenen?quote:Op woensdag 20 november 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Ik heb nooit studie financiering gehadMoest alles fixen naast schoolkosten die mijn ouders betaalden door zelf ze werken. Gierige ouders.
♡♡♡♡![]()
Omdat? Ouwelui betaalde alles voor school. De rest moest ik maar voor werken. Mijn ouders hadden ook altijd al een hekel aan leningen, dat heb ik meegenomen wel grotendeels.quote:Lach met een schone bips![]()
na mijn "tijd". hebben ze het nog cutter gemaakt en weer teruggedraaid geloof ikquote:Op woensdag 20 november 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Ik heb nooit studie financiering gehadMoest alles fixen naast schoolkosten die mijn ouders betaalden door zelf ze werken. Gierige ouders.
maar deze kom ik niet meer onderuit helaas, dus tja zal het maar afbetalen over zo lang mogelijke tijd.Do what you love, love what you do!![]()
iig propedeuse aan over gehouden. dus iets. hahahaha en verder wel leuke tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Als het niet lukte had je t recht om te kunnen lenen bedoel ikquote:Op woensdag 20 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat? Ouwelui betaalde alles voor school. De rest moest ik maar voor werken. Mijn ouders hadden ook altijd al een hekel aan leningen, dat heb ik meegenomen wel grotendeels.♡♡♡♡![]()
Heb je je hbo niet afgemaakt?quote:Op woensdag 20 november 2024 00:43 schreef kree het volgende:
iig propedeuse aan over gehouden. dus iets. hahahaha en verder wel leuke tijd.♡♡♡♡![]()
Ohh oké. Mee dan nietquote:Op woensdag 20 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam toen die tijd ook niet in aanmerking trouwens♡♡♡♡![]()
nee wel 7 jaar gezeten. maar haalde me P pas in jaar twee op de valreep en ben toen vast gelopen.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je je hbo niet afgemaakt?
Ook wel beetje door ellende toen met overlijden van mn pa etc etc/. en daarna ging het ff tijd heel berg afwaarts voor mijDo what you love, love what you do!![]()
moet wel zeggen HBO elektra techniek is lastige opleiding zeker als je niet goed bent in wiskundeDo what you love, love what you do!![]()
Ohja.. vervelendquote:Op woensdag 20 november 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee wel 7 jaar gezeten. maar haalde me P pas in jaar twee op de valreep en ben toen vast gelopen.
Ook wel beetje door ellende toen met overlijden van mn pa etc etc/. en daarna ging het ff tijd heel berg afwaarts voor mij
Gelukkig maakte dat in jouw sector niet uit qua baankans♡♡♡♡![]()
Nee woonde nog thuis, was 15 toen ik naar HBO ging. Strippenkaart was alles wat ik nodig had om met de bus en trein te gaan. Mijn broer kreeg al geen studiefinanciering vanwege inkomen ouders. En lenen voor studie als het al zou kunnen op je 15e toen? Denk niet, maar ook nooit aan gedacht. En was ook niet nodig. Was wel jaloers op klasgenoten die dat wel kregen en ermee gingen shoppen. Daarvoor moest ik dan weer bij de Edah werkenquote:Op woensdag 20 november 2024 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als het niet lukte had je t recht om te kunnen lenen bedoel ikMijn ouwelui waren best streng wat geld aan ging
Ben ze er serieus dankbaar voor.
dat is wel een voordeel, had natuurlijk ook MBO enzo gedaan ervoor, dus nee nu in techniek kun je makkelijk switchen ook nog, maar heb het naar mijn zin waar ik nu ben.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja.. vervelend
Gelukkig maakte dat in jouw sector niet uit qua baankansDo what you love, love what you do!![]()
Las daarna pas je tweede postquote:Op woensdag 20 november 2024 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee woonde nog thuis, was 15 toen ik naar HBO ging. Strippenkaart was alles wat ik nodig had om met de bus en trein te gaan. Mijn broer kreeg al geen studiefinanciering vanwege inkomen ouders. En lenen voor studie als het al zou kunnen op je 15e toen? Denk niet, maar ook nooit aan gedacht. En was ook niet nodig. Was wel jaloers op klasgenoten die dat wel kregen en ermee gingen shoppen. Daarvoor moest ik dan weer bij de Edah werkenMijn ouwelui waren best streng wat geld aan ging
♡♡♡♡![]()
Yes en salaris is goed dus top tochquote:Op woensdag 20 november 2024 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel een voordeel, had natuurlijk ook MBO enzo gedaan ervoor, dus nee nu in techniek kun je makkelijk switchen ook nog, maar heb het naar mijn zin waar ik nu ben.♡♡♡♡![]()
Is planetcoaster leuk ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
beetje zelfde hier, mijn ouders hebben er geen cent aan betaald, sterker nog moest kostgeld betalen ongeveer 300 pm.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee woonde nog thuis, was 15 toen ik naar HBO ging. Strippenkaart was alles wat ik nodig had om met de bus en trein te gaan. Mijn broer kreeg al geen studiefinanciering vanwege inkomen ouders. En lenen voor studie als het al zou kunnen op je 15e toen? Denk niet, maar ook nooit aan gedacht. En was ook niet nodig. Was wel jaloers op klasgenoten die dat wel kregen en ermee gingen shoppen. Daarvoor moest ik dan weer bij de Edah werkenMijn ouwelui waren best streng wat geld aan ging
nu is dat schijntje als je denkt van wat het kost, maarja was 18 he toen.
dus ook altijd bijgewerkt in vak wel wat wel heeft geholpen erna met andere sollicitaties.Do what you love, love what you do!![]()
in principe zou het iets hoger mogen wmb. als ik kijk omgeving maarja met ongeveer 3200 nett ohoef ik ook niet te klagen. gaat nu wel ongeveer 700 pm af want duo weet dit ook. tja.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes en salaris is goed dus top tochDo what you love, love what you do!![]()
Lees je dan denk ik verkeerd, mijn ouwelui betaalden juist alles voor de opleiding, alles eromheen moest ik maar voor werkenquote:Op woensdag 20 november 2024 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
beetje zelfde hier, mijn ouders hebben er geen cent aan betaald, sterker nog moest kostgeld betalen ongeveer 300 pm.
nu is dat schijntje als je denkt van wat het kost, maarja was 18 he toen.
dus ook altijd bijgewerkt in vak wel wat wel heeft geholpen erna met andere sollicitaties.
ja nee snap je wel, bij mij betaalde ze niksquote:Op woensdag 20 november 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lees je dan denk ik verkeerd, mijn ouwelui betaalden juist alles voor de opleiding, alles eromheen moest ik maar voor werken
Is toch modaal inkomen geloof ik? En je woont goedkoop toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
in principe zou het iets hoger mogen wmb. als ik kijk omgeving maarja met ongeveer 3200 nett ohoef ik ook niet te klagen. gaat nu wel ongeveer 700 pm af want duo weet dit ook. tja.Lach met een schone bips![]()
jawel ik klaag er ook niet over, tis wel mazzel dat ik dit huurhuis van sociale woningbouw kreeg voordat dit salaris. want anders had ik het nooit gekregen.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is toch modaal inkomen geloof ik? En je woont goedkoop toch?Do what you love, love what you do!![]()
Lijkt me toch n uitstekend salarisquote:Op woensdag 20 november 2024 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
in principe zou het iets hoger mogen wmb. als ik kijk omgeving maarja met ongeveer 3200 nett ohoef ik ook niet te klagen. gaat nu wel ongeveer 700 pm af want duo weet dit ook. tja.♡♡♡♡![]()
Traag spel lijkt mij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tuurlijk wel, maar is ook wel voor 40 uur week en per maand storingsdienst. ik vergelijk het altijd beetje, met andere gelijksoortige en denk ik zou mss wat hoger kunnen.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me toch n uitstekend salaris
maar tevreden hoor wel en zeker met werk wat ik heb, wacht ff doe ff plaatje.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, lekker zo doorgaan danquote:Op woensdag 20 november 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
jawel ik klaag er ook niet over, tis wel mazzel dat ik dit huurhuis van sociale woningbouw kreeg voordat dit salaris. want anders had ik het nooit gekregen.En dan die 700 euro per maand voor die 18000 euro is ook 2 jaar en klaar
Moet wel tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gast, bij ons in de IT krijgen ze nu een startsalaris van 2500 bruto met daarbovenop provisie. En daar moeten ze echt voor werken die gasten. Ik begon daar bijna 23 jaar geleden toen de bomen nog de hemel ingingen in die branche. Opgewerkt, en ook jaarlijkse loonstijging afgesproken. Dat ging zo makkelijk toen. Geluk, beetje wel. Maar ik snapte het spelletje al snel, en toen de marges minder werden dacht ik al. Met mijn contract en positie lekker blijven zittenquote:Op woensdag 20 november 2024 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar is ook wel voor 40 uur week en per maand storingsdienst. ik vergelijk het altijd beetje, met andere gelijksoortige en denk ik zou mss wat hoger kunnen.
maar tevreden hoor wel en zeker met werk wat ik heb, wacht ff doe ff plaatje.
800 euro ps5 proThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klopt. dus tis wat het is, niet leuk. maar kan het nu betalenquote:Op woensdag 20 november 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou, lekker zo doorgaan danEn dan die 700 euro per maand voor die 18000 euro is ook 2 jaar en klaar
haha 3 jaar geleden lag ik half in de goot joh en had geen cent. mazzel om eten te betalen
maargoed ander topic dat verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
geleend toen voor studie.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe komt het dat je zoveel moet aflossen kree?Do what you love, love what you do!![]()
OokN prima salarisquote:Op woensdag 20 november 2024 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, bij ons in de IT krijgen ze nu een startsalaris van 2500 bruto met daarbovenop provisie. En daar moeten ze echt voor werken die gasten. Ik begon daar bijna 23 jaar geleden toen de bomen nog de hemel ingingen in die branche. Opgewerkt, en ook jaarlijkse loonstijging afgesproken. Dat ging zo makkelijk toen. Geluk, beetje wel. Maar ik snapte het spelletje al snel, en toen de marges minder werden dacht ik al. Met mijn contract en positie lekker blijven zitten
En mazzel v jou♡♡♡♡![]()
Dus? Geniet van wat je hebt maarquote:Op woensdag 20 november 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. dus tis wat het is, niet leuk. maar kan het nu betalen
haha 3 jaar geleden lag ik half in de goot joh en had geen cent. mazzel om eten te betalen
maargoed ander topic dat verhaal.
Heb je dat andere al afbetaald @kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk prima salaris? Wat ik net als voorbeeld gaf voor nieuw werknemers heb ik niet veel mee te maken. Voor hun zo veel moeilijker nu met basis salaris en targets. Ik heb al die ongein nietquote:Op woensdag 20 november 2024 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
Ook
[..]
N prima salaris
En mazzel v jouDaarbij hoef ik alleen maar aanwezig te zijn
Ja jij hebt grote mazzelquote:Op woensdag 20 november 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welk prima salaris? Wat ik net als voorbeeld gaf voor nieuw werknemers heb ik niet veel mee te maken. Voor hun zo veel moeilijker nu met basis salaris en targets. Ik heb al die ongein nietDaarbij hoef ik alleen maar aanwezig te zijn
♡♡♡♡![]()
nee niet Perce en ook niet in heel lange tijd.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja snap ik
Maar dat hoeft toch niet in 2 jaar afgelost?
ik viel nog onder stelsel van als je je diploma haalt binnen x jaar dan hoef je het neit te betalen sowieso.,
goed toen ging ff alles anders als ik het had gedacht. Dus diploma niet gehaald.
en dan is er een termijn en hoeveel je moet terugbetalen hangt af van je inkomen. daar rekenen ze zeg maar mee. en daarom is het ongeveer 700 pmDo what you love, love what you do!![]()
Ohhh ok..quote:Op woensdag 20 november 2024 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet Perce en ook niet in heel lange tijd.
ik viel nog onder stelsel van als je je diploma haalt binnen x jaar dan hoef je het neit te betalen sowieso.,
goed toen ging ff alles anders als ik het had gedacht. Dus diploma niet gehaald.
en dan is er een termijn en hoeveel je moet terugbetalen hangt af van je inkomen. daar rekenen ze zeg maar mee. en daarom is het ongeveer 700 pm
Balen wel
Voordeel is dat je er binnen 2 jaar vanaf brnt♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Tja, me eruit gooien als ik niks doe gaat duurder worden dan dat ik blijf totdat ik weg kan uit Nederlandquote:Niemand serieus die gewoon een vaste loonstijging afspreekt voor ie vast contract aangaat? Raar...
Ken niemand in mijn omgeving waar dT n mogelijkheid wasquote:Op woensdag 20 november 2024 01:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, me eruit gooien als ik niks doe gaat duurder worden dan dat ik blijf totdat ik weg kan uit NederlandNiemand serieus die gewoon een vaste loonstijging afspreekt voor ie vast contract aangaat? Raar...
Dus mazzel v jou♡♡♡♡![]()
jawel en zou het hele bedrag nu kunnen dokken ook wel, maar dan zit ik wel de helft in mijn spaargeld.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh ok..
Balen wel
Voordeel is dat je er binnen 2 jaar vanaf brnt
het lijkt me slimmer ivm dat er niet echt onwijze rente daarop zit omdat het studie lening is om zo lang mogelijk te rekken.
maar idd. tis natuurlijk niet leuk, wel te doen nu trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
2 jaar ?quote:Op woensdag 20 november 2024 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en zou het hele bedrag nu kunnen dokken ook wel, maar dan zit ik wel de helft in mijn spaargeld.
het lijkt me slimmer ivm dat er niet echt onwijze rente daarop zit omdat het studie lening is om zo lang mogelijk te rekken.
maar idd. tis natuurlijk niet leuk, wel te doen nu trouwens.♡♡♡♡![]()
Ik nu niet hoor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Proost ik hou het bij cola deze nacht.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Liever rode wijn nu
Even pakkemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ellende verdrinkenquote:Op woensdag 20 november 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Proost ik hou het bij cola deze nacht.♡♡♡♡![]()
Niet teveelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was 2004 en IT booming, maar zou het nog steeds in een sollicitatie gesprek op tafel gooien buiten CAO stijging om. Kan makkelijk. Ik begon er in 2002 en bij vast contract heb ik gezegd dit percentage loonstijging per jaar, plus de gangbare bonussen binnen bedrijf en de provisie die ik toen nog kreeg. In de jaren wel wat meer manager functie met ander salaris en geen provisie meer. Maar loon steeg lekker door. Was anders al lang weg geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken niemand in mijn omgeving waar dT n mogelijkheid was
Dus mazzel v jou
Zaterdag begint de lente weer en trusten longtimeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaaaaaquote:Op woensdag 20 november 2024 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh ok..
Balen wel
Voordeel is dat je er binnen 2 jaar vanaf brntDo what you love, love what you do!![]()
Oké. Mazzel.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was 2004 en IT booming, maar zou het nog steeds in een sollicitatie gesprek op tafel gooien buiten CAO stijging om. Kan makkelijk. Ik begon er in 2002 en bij vast contract heb ik gezegd dit percentage loonstijging per jaar, plus de gangbare bonussen binnen bedrijf en de provisie die ik toen nog kreeg. In de jaren wel wat meer manager functie met ander salaris en geen provisie meer. Maar loon steeg lekker door. Was anders al lang weg geweest♡♡♡♡![]()
En morgen weer werken?quote:Op woensdag 20 november 2024 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Juist wel anders verdrinkt t nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is te overzuebquote:Op woensdag 20 november 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
aflos termijn met hun bedragen ongeveer wel♡♡♡♡![]()
Sterktequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zegquote:Op woensdag 20 november 2024 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
jawel te overzien idd, dus geen drama
Dat is ook niet leuk voor @SwJ
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik snap die even niet?quote:Op woensdag 20 november 2024 01:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zeg
Dat is ook niet leuk voor @:swj
JJa hahaquote:Op woensdag 20 november 2024 01:26 schreef kree het volgende:
of wacht? "geen drama" daar doelde je op denk hehehehe
Was garpje♡♡♡♡![]()
GladijsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haquote:Op woensdag 20 november 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vraag haar per DM om opheldering.
Ha♡♡♡♡![]()
nee want je weet net zo goed als ik wil ze niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vraag haar per DM om opheldering.
maar snap hem al.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
moest lachen, maar had hem ff eerst niet door
♡♡♡♡![]()
Trusten robquote:Op woensdag 20 november 2024 01:28 schreef Rob het volgende:
hmm
Geen mario te bolken dan ga ik maar slapen
R.I.P DTS.![]()
Vrouwen willen zoveel niet. Ga je daar altijd rekening mee houden?quote:Op woensdag 20 november 2024 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee want je weet net zo goed als ik wil ze niet.
maar snap hem al.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
grapjas. hahahaha moet zeggen het stuk van dat ik je echt haatte enzo ben ik onderhand vergeten, je bent best leuk wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
LiefdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
grapjas. hahahaha moet zeggen het stuk van dat ik je echt haatte enzo ben ik onderhand vergeten, je bent best leuk wel.
niet stoken jij? haha echt lok nou geen drama uit als het er niet is gewoon. ik weet dat ze dat niet wilde. en dat is prima.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrouwen willen zoveel niet. Ga je daar altijd rekening mee houden?Do what you love, love what you do!![]()
Je haat(te) me? Absurd sterke emotie. Alleen omdat ik niet reageer hoe jij wil. Dus.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
grapjas. hahahaha moet zeggen het stuk van dat ik je echt haatte enzo ben ik onderhand vergeten, je bent best leuk wel.♡♡♡♡![]()
Eenzijdige liefde vanuit kree.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja haat is mss te sterk uitgedrukt, maar dacht echt die komt zeuren en over alles. maar na tijdje posten enzo hier ken ik je anders.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je haat(te) me? Absurd sterke emotie. Alleen omdat ik niet reageer hoe jij wil. Dus.Do what you love, love what you do!![]()
The chuck stoel in de trein.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doet me herinneren. mss moet ik mijn tutorial video nog eens keer onder aandacht brengen.quote:
vond dat btw een ruk kerst nr, maargoed het haalde views enzo. nog niet genoeg dat ik er cent van zie.Do what you love, love what you do!![]()
Haat moet je niet gebruikenquote:Op woensdag 20 november 2024 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nouja haat is mss te sterk uitgedrukt, maar dacht echt die komt zeuren en over alles. maar na tijdje posten enzo hier ken ik je anders.♡♡♡♡![]()
weet het, maarja gedoe iig was het wel met DM en etc. en gezeik met mods erover.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Verboden voor Italianen'. Dat bordje hing in de zomer van 1961 bij een aantal snackbars en uitgaansgelegenheden in Oldenzaal. De Italiaanse gastarbeiders mochten wél aan het werk in de textielindustrie, maar waren niet welkom op plekken waar de Oldenzalers hun vertier zochten. Dat leidde tot ernstige rellen tussen lokale nozems en Italiaanse jongemannen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet het, maarja gedoe iig was het wel met DM en etc. en gezeik met mods erover.♡♡♡♡![]()
Awquote:Op woensdag 20 november 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verboden voor Italianen'. Dat bordje hing in de zomer van 1961 bij een aantal snackbars en uitgaansgelegenheden in Oldenzaal. De Italiaanse gastarbeiders mochten wél aan het werk in de textielindustrie, maar waren niet welkom op plekken waar de Oldenzalers hun vertier zochten. Dat leidde tot ernstige rellen tussen lokale nozems en Italiaanse jongemannen.♡♡♡♡![]()
dat is t niet, maar heb je verkeerd ingeschat mss in begin. sorry alsnog daarvoorquote:Op woensdag 20 november 2024 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Onnodig
Ik ben dezelfde
Jij kijkt alleen verder dan je neus lang isDo what you love, love what you do!![]()
Spaghettivretersquote:Op woensdag 20 november 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verboden voor Italianen'. Dat bordje hing in de zomer van 1961 bij een aantal snackbars en uitgaansgelegenheden in Oldenzaal. De Italiaanse gastarbeiders mochten wél aan het werk in de textielindustrie, maar waren niet welkom op plekken waar de Oldenzalers hun vertier zochten. Dat leidde tot ernstige rellen tussen lokale nozems en Italiaanse jongemannen.
Oké dankjequote:Op woensdag 20 november 2024 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat is t niet, maar heb je verkeerd ingeschat mss in begin. sorry alsnog daarvoor♡♡♡♡![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 november 2024 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
dat is t niet, maar heb je verkeerd ingeschat mss in begin. sorry alsnog daarvoor
Smooth Operator
Lang geledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaha. btw. het lijkt erop dat fok inmiddels eindelijk het gefixt heeft dat je filmpjes gewoon kunt afspelen zonder de hele boel te herladen. Nice @Dannyquote:Op woensdag 20 november 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Smooth OperatorDo what you love, love what you do!![]()
Spaghettioorlog in de textielindustrie van Twentequote:
Stukje van op tv gezien, over de nieuwe film erover.
Italiaanse gastarbeiders kwamen naar Oldenzaal.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ziet er op mobiel nog steeds kut uit.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. btw. het lijkt erop dat fok inmiddels eindelijk het gefixt heeft dat je filmpjes gewoon kunt afspelen zonder de hele boel te herladen. Nice @:danny
ik zat een film onderhand op Netflix te kijken over plane crash ergens in de Andes, nu weet ik dat dat waargebeurd verhaal is, en ze elkaar op gingen eten.
maar film valt beetje tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Carlos Sainz Jr.?quote:Op woensdag 20 november 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Smooth Operator
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
owh dat weet ik niet, zonder abo is het sowieso niet te doen. hahahaquote:Op woensdag 20 november 2024 01:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ziet er op mobiel nog steeds kut uit.Do what you love, love what you do!![]()
Jepquote:Op woensdag 20 november 2024 01:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ziet er op mobiel nog steeds kut uit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nu via mobiel. Maar ook niet echt probleem. Ziet er wmb prima uit.Do what you love, love what you do!![]()
Bijna volThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt niet. De YT wordt slecht geschaald na posten.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:51 schreef kree het volgende:
Nu via mobiel. Maar ook niet echt probleem. Ziet er wmb prima uit.
Bij afspelen gaat het wel op je scherm.
Maar ook de titel of naam is verdwenen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Speel je op moment van screenshot af?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het leukste is natuurlijk dat je meteen snapte dat ik superman ben.quote:
details dan. ben allang al blij dat ik niet hier alles moet herladen enzo om inline YouTube af te spelen.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Speel je op moment van screenshot af?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: