Topspeler @Slobeendquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Wanvertoning Zirkzee, die mag ook wel een tijdje brommen. Bakt er ook helemaal niks van in manchester, waar ie nooit naartoe had moeten gaan.
Je hebt een variatie op deze grap eerder vandaag ook al gemaakt en toen moest er ook al niemand lachenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie was beter eigenlijk, Bosnië of Herzegovina?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
We feliciteren @:Scrummie met de juiste voorspelling
Die bakte er vorig jaar op dat jeugd-EK ook al helemaal niks van. Had lekker in Italie moeten blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Wanvertoning Zirkzee, die mag ook wel een tijdje brommen. Bakt er ook helemaal niks van in manchester, waar ie nooit naartoe had moeten gaan.
Vd Vaart is nog het minste van de problemen waarmee de Wochenschau mee te kampen heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Zou de NOS het aandurven om eens een enquete te houden of iemand uberhaupt op analisten zit te wachten? Als je het hebt over besparingen dan kun je al die analisten er beter gewoon uitmikken, het voegt echt geen reet toe. Zeker zo'n Van der Vaart die dan zo'n interview met De Vrij gaat bekritiseren, die is zijn eigen interviews waarbij ie altijd wat zinnigs had te melden zeker vergeten.
Mooi verwoordquote:Op woensdag 20 november 2024 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Vaart is nog het minste van de problemen waarmee de Wochenschau mee te kampen heeft.
Drie keer 4-0 in oefenpotjes tegen FC Knudde, maar Koeman zal het allemaal wel geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 november 2024 05:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het is allemaal niet zo heul imponerend nee.
Niet gelachenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie was beter eigenlijk, Bosnië of Herzegovina?
Ik word er inderdaad niet heel enthousiast van, maar ik zie de knvb niet zo snel ingrijpen tenzij de resultaten meer gaan tegenvallenquote:Op woensdag 20 november 2024 05:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het is allemaal niet zo heul imponerend nee.
Niks merkwaardigs aan. Dat bepaalde ETH in zijn eentje.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Zirkzee irriteert mateloos. Dat huppelt een beetje over het veld..overstapje hier, overstapje daar..slap ongeplaatst schotje en dat was het dan wel. Merkwaardig dat United zoveel heeft betaald voor dit slappe ventje.
Halve finale EK, nu een kwartfinale Nations League, die vinden het allemaal weer geweldig daar bij de bond.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik word er inderdaad niet heel enthousiast van, maar ik zie de knvb niet zo snel ingrijpen tenzij de resultaten meer gaan tegenvallen
Erik wilde hem schijnbaar nietquote:Op woensdag 20 november 2024 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks merkwaardigs aan. Dat bepaalde ETH in zijn eentje.
Maar het is echt een speler van niks nee. Slap kutje.
Hopelijk doet die Yamal oid mee. Dan nog iets vermakelijks.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:45 schreef TLC het volgende:
Spanje staat binnen een kwartier met 2-0 voor met die gatenkaas achterin bij Oranje en o ja, onder Koeman wint Nederland nooit van toplanden
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Tot zo ver de Nations League.
Tegen Spanje maken we geen schijn van kans.
Welke wedstrijd die ze gespeeld hebben was van zodanig niveau dat we Spanje kunnen hebben?quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg
Heb je de laatste wedstrijden niet zitten kijken ofzo?quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke wedstrijd die ze gespeeld hebben was van zodanig niveau dat we Spanje kunnen hebben?
Die heb ik dan gemist.
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden. Is niet netjes.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je de laatste wedstrijden niet zitten kijken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0 tegen Frankrijk, fuck de VAR.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:38 schreef Szura het volgende:
De ‘beste’ landen waar we dit jaar van gewonnen hebben waren Turkije, Hongarije en Polen (allemaal geen top 20), ook in 2023 hebben we geen enkel fatsoenlijk land verslagen, laatste keer was tweemaal België in 2022. Dit wordt dus helemaal niks.
Zelfstudie zou je goed doen. Ik bespaar je de tijd en moeite, begin maar met de vaste verdedigers.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden. Is niet netjes.
Het is blijkbaar zeer moeilijk om een fatsoenlijk antwoord te geven. Dank voor het inzicht.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfstudie zou je goed doen. Ik bespaar je de tijd en moeite, begin maar met de vaste verdedigers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |