Dat vind ik allemaal niet zo’n punt, maar ik mag hopen dat @GGMM dan wel iets beters wil dan Kuckelekutuser. Dat lijkt mij een erg onhygiënisch persoon.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Toch is het bevrijdend als iemand eindelijk uit de kast komt.
Rai Vloet is Kluivert naar huis aan het brengenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:12 schreef Isane het volgende:
Komt die speler van Heracles nog binnen de lijnen?
Engels?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:12 schreef Isane het volgende:
Komt die speler van Heracles nog binnen de lijnen?
Met de fietsquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rai Vloet is Kluivert naar huis aan het brengen
Ik heb die jongen één keer een gehandicapt misbaksel genoemd en sindsdien kom ik niet meer van hem af.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
@:Kukelecucktsju10 wordt door @:gurneyisbestoke aangevallen op basis van zijn persoonlijke hygiëne (of beter gezegd, het gebrek daaraan)
Heeft net ontslag genomen uit het kabinetquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Origami94 het volgende:
Wat is er gebeurt met die kleine spits van Feyenoord eigenlijk? Waar speelt hij nu? Speelde jaren geleden. Achabar ofso heette hij
Dit is wel waar jahquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb die jongen één keer een gehandicapt misbaksel genoemd en sindsdien kom ik niet meer van hem af.
Het lijkt Tong wel.
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey ben je er weer of keek je alleen even in het topic?
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Origami94 het volgende:
Wat is er gebeurt met die kleine spits van Feyenoord eigenlijk? Waar speelt hij nu? Speelde jaren geleden. Achabar ofso heette hij
Doe ff een worstel gifje erbijquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
uit het niets spring @:rambodirk bij om @:gurneyisbestoke ook een beuk te geven
springquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
uit het niets spring @:rambodirk bij om @:gurneyisbestoke ook een beuk te geven
Speelt nog steeds bij Nec zo te zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik niet
Geloof ergens in Roemenie ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik niet
Nederland met de derde keus.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spelen ze met hun beste elftal? En Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |