Dat vind ik allemaal niet zo’n punt, maar ik mag hopen dat @GGMM dan wel iets beters wil dan Kuckelekutuser. Dat lijkt mij een erg onhygiënisch persoon.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Toch is het bevrijdend als iemand eindelijk uit de kast komt.
Rai Vloet is Kluivert naar huis aan het brengenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:12 schreef Isane het volgende:
Komt die speler van Heracles nog binnen de lijnen?
Engels?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:12 schreef Isane het volgende:
Komt die speler van Heracles nog binnen de lijnen?
Met de fietsquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rai Vloet is Kluivert naar huis aan het brengen
Ik heb die jongen één keer een gehandicapt misbaksel genoemd en sindsdien kom ik niet meer van hem af.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
@:Kukelecucktsju10 wordt door @:gurneyisbestoke aangevallen op basis van zijn persoonlijke hygiëne (of beter gezegd, het gebrek daaraan)
Heeft net ontslag genomen uit het kabinetquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Origami94 het volgende:
Wat is er gebeurt met die kleine spits van Feyenoord eigenlijk? Waar speelt hij nu? Speelde jaren geleden. Achabar ofso heette hij
Dit is wel waar jahquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb die jongen één keer een gehandicapt misbaksel genoemd en sindsdien kom ik niet meer van hem af.
Het lijkt Tong wel.
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey ben je er weer of keek je alleen even in het topic?
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Origami94 het volgende:
Wat is er gebeurt met die kleine spits van Feyenoord eigenlijk? Waar speelt hij nu? Speelde jaren geleden. Achabar ofso heette hij
Doe ff een worstel gifje erbijquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
uit het niets spring @:rambodirk bij om @:gurneyisbestoke ook een beuk te geven
springquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
uit het niets spring @:rambodirk bij om @:gurneyisbestoke ook een beuk te geven
Speelt nog steeds bij Nec zo te zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik niet
Geloof ergens in Roemenie ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik niet
Nederland met de derde keus.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spelen ze met hun beste elftal? En Nederland?
Dat valt reuze mee, ik vind jullie gewoon niet zo leuke users (jij wel wat beter dan die kukele nogwat)quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is wel waar jah![]()
die gozert kan alleen uitdelen maar incasseren kan die niet. Grootste kleuter van dit forum.
Volgens mij nog de nodige potjes in de Conference League gespeeld, genot.quote:
Deze comeback is wel heel matigquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik vind jullie gewoon niet zo leuke users (jij wel wat beter dan die kukele nogwat)
Ik denk ook wel dat er grotere kleuters zijn op het forum. Of bedoelde je Tong?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik vind jullie gewoon niet zo leuke users (jij wel wat beter dan die kukele nogwat)
Ik vind jou een enorme sukkel, maar doe daar verder niets mee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was niet echt bedoeld als een comeback.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze comeback is wel heel matig
Wil je het nog eens proberen?
01:00?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vandaag iets eerder naar bed
Dan Kim?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vandaag iets eerder naar bed
Nou ja, ik niet echt, maar ik zal het @GGMM maar gunnen als ie dit echt wil.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
Laten we het gezellig houden, er is al genoeg ellende in de wereld.
Rene gaat Nelis aftrekken en Gurney mag kijken. Iedereen blij.
Het was meer een beetje om de tijd te dodenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet echt, maar ik zal het @:ggmm maar gunnen als ie dit echt wil.
vrijdag zien we elkaar weer, dit had ik net eerder gezegd aan @ChevyCapricequote:
nee 23:00 uurquote:
Het was gewoon geen handige opmerking van je. Je kon verwachten dat Gurney jaloers en vals zou reageren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was meer een beetje om de tijd te doden
Oh dat is @ChevyCaprice vergeten door te geven anders had ik het niet gevraagdquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
vrijdag zien we elkaar weer, dit had ik net eerder gezegd aan @ChevyCaprice
Viola Holt loopt nog steeds krom door het heiwerk van @tong80quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Bij #HonDui speelt er een Hongaar die heet Viola wtf
heb je een situatieschets voor mij?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Viola Holt loopt nog steeds krom door het heiwerk van @:tong80
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Brazilië op WK-94 zat er ook een Viola. Die holde helaas net te hard voor Oranje. Maar I did have no sex with that woman Holt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
en ondertussen vraagt Lucas Nmecha zich af waarom hij constant geblesseerd is en broer Felix die geen Talent heeft maar wel veel werklust ineens scoort voor het Duits elftalquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Domme gele kaart die Wirtz pakt net
Laat het nou maar varen, straks begint 'ie weer te miepen dat 'ie geen huis kan kopen en hebben we de poppen pas echt aan het dansen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het was gewoon geen handige opmerking van je. Je kon verwachten dat Gurney jaloers en vals zou reageren.
lucillewernerlingoloopjegroengroengroen.gifquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je een situatieschets voor mij?
Shirt?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
HatoHoe speelt die uberhaupt in een Oranje.
Welterusten Tongquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:36 schreef tong80 het volgende:
Dit was beschamend. Op naar Excelsior-FC Den Bosch. Truste en tot merrege.......
Slaap lekker makkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:36 schreef tong80 het volgende:
Dit was beschamend. Op naar Excelsior-FC Den Bosch. Truste en tot merrege.......
Ehhh nog even vandaag inside terugkijken voor jou tong als superfanquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:36 schreef tong80 het volgende:
Topspeler @Slobeendquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Wanvertoning Zirkzee, die mag ook wel een tijdje brommen. Bakt er ook helemaal niks van in manchester, waar ie nooit naartoe had moeten gaan.
Je hebt een variatie op deze grap eerder vandaag ook al gemaakt en toen moest er ook al niemand lachenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie was beter eigenlijk, Bosnië of Herzegovina?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
We feliciteren @:Scrummie met de juiste voorspelling
Die bakte er vorig jaar op dat jeugd-EK ook al helemaal niks van. Had lekker in Italie moeten blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Wanvertoning Zirkzee, die mag ook wel een tijdje brommen. Bakt er ook helemaal niks van in manchester, waar ie nooit naartoe had moeten gaan.
Vd Vaart is nog het minste van de problemen waarmee de Wochenschau mee te kampen heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Zou de NOS het aandurven om eens een enquete te houden of iemand uberhaupt op analisten zit te wachten? Als je het hebt over besparingen dan kun je al die analisten er beter gewoon uitmikken, het voegt echt geen reet toe. Zeker zo'n Van der Vaart die dan zo'n interview met De Vrij gaat bekritiseren, die is zijn eigen interviews waarbij ie altijd wat zinnigs had te melden zeker vergeten.
Mooi verwoordquote:Op woensdag 20 november 2024 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Vaart is nog het minste van de problemen waarmee de Wochenschau mee te kampen heeft.
Drie keer 4-0 in oefenpotjes tegen FC Knudde, maar Koeman zal het allemaal wel geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 november 2024 05:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het is allemaal niet zo heul imponerend nee.
Niet gelachenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie was beter eigenlijk, Bosnië of Herzegovina?
Ik word er inderdaad niet heel enthousiast van, maar ik zie de knvb niet zo snel ingrijpen tenzij de resultaten meer gaan tegenvallenquote:Op woensdag 20 november 2024 05:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het is allemaal niet zo heul imponerend nee.
Niks merkwaardigs aan. Dat bepaalde ETH in zijn eentje.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Zirkzee irriteert mateloos. Dat huppelt een beetje over het veld..overstapje hier, overstapje daar..slap ongeplaatst schotje en dat was het dan wel. Merkwaardig dat United zoveel heeft betaald voor dit slappe ventje.
Halve finale EK, nu een kwartfinale Nations League, die vinden het allemaal weer geweldig daar bij de bond.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik word er inderdaad niet heel enthousiast van, maar ik zie de knvb niet zo snel ingrijpen tenzij de resultaten meer gaan tegenvallen
Erik wilde hem schijnbaar nietquote:Op woensdag 20 november 2024 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks merkwaardigs aan. Dat bepaalde ETH in zijn eentje.
Maar het is echt een speler van niks nee. Slap kutje.
Hopelijk doet die Yamal oid mee. Dan nog iets vermakelijks.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:45 schreef TLC het volgende:
Spanje staat binnen een kwartier met 2-0 voor met die gatenkaas achterin bij Oranje en o ja, onder Koeman wint Nederland nooit van toplanden
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Tot zo ver de Nations League.
Tegen Spanje maken we geen schijn van kans.
Welke wedstrijd die ze gespeeld hebben was van zodanig niveau dat we Spanje kunnen hebben?quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg
Heb je de laatste wedstrijden niet zitten kijken ofzo?quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke wedstrijd die ze gespeeld hebben was van zodanig niveau dat we Spanje kunnen hebben?
Die heb ik dan gemist.
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden. Is niet netjes.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je de laatste wedstrijden niet zitten kijken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0 tegen Frankrijk, fuck de VAR.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:38 schreef Szura het volgende:
De ‘beste’ landen waar we dit jaar van gewonnen hebben waren Turkije, Hongarije en Polen (allemaal geen top 20), ook in 2023 hebben we geen enkel fatsoenlijk land verslagen, laatste keer was tweemaal België in 2022. Dit wordt dus helemaal niks.
Zelfstudie zou je goed doen. Ik bespaar je de tijd en moeite, begin maar met de vaste verdedigers.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden. Is niet netjes.
Het is blijkbaar zeer moeilijk om een fatsoenlijk antwoord te geven. Dank voor het inzicht.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfstudie zou je goed doen. Ik bespaar je de tijd en moeite, begin maar met de vaste verdedigers.
je kent de vaste verdedigers niet eens. okequote:Op vrijdag 22 november 2024 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zeer moeilijk om een fatsoenlijk antwoord te geven. Dank voor het inzicht.
Vooral benieuwd of Koeman weer komt aanzetten met Brobbey, Zirkzee etc. Verder kun je wel weer een waslijst aan afwezigen en afmeldingen intekenen ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog maar 6 weken tot de clash met Spanje. Ik denk dat verliezen gunstiger is (ook al speel je dan 8 ipv 6 groepswedstrijden). Qua poule lijkt die gewoon veel beter te doen dan tegen Turkije en Georgië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |