SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Stilstand zelfs.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl je al eerder een hartaanval hebt gehad.
Ik moest gisteren bezorgen in de Kluizenaarstraat (naar de vlinders) en ik vroeg me af of daar Fokkers wonen??quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft geen zolderkamer dus vraag het mij af.
Die is echt goed dronkenquote:
De burgers of de agenten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Zijn deze mensen nou relaxter dan in Rotterdam en Den Haag of valt dat wel mee?
Vast niet alleen dronkenquote:
Heb genoeg boze gekkies gezien al dit seizoen. Maar de agenten komen wel vrij relaxed over.quote:
Ja vind ik ook. Mensen zijn net zo kierewiet/tokkie whatever. Agenten komen wel relaxt over en hebben ook wel humor.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb genoeg boze gekkies gezien al dit seizoen. Maar de agenten komen wel vrij relaxed over.
Dat heb ik liever dan deze vervelende gastjesquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Dit nu net was wat ik bij die anderen niet zag, iemand zo dronken als een tor en dan toch nog even voor hem een uber bellen en zorgen dat ie in z’n hotel komt
Kut gastjes inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan deze vervelende gastjes
Dat is een festival van een week ofzo, zijn ook dooien gevallenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou nog naar Londen binnenkort maar laat maar.![]()
https://www.instagram.com/reel/C_I5WQXxAkc/
Is dit in Tanzania?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
24 augustus is het pas weer; dus je hebt nog eventjes.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Carnaval Den Bosch is een vrij blank feestje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Den Bosch ziet er niet veel anders uit tijdens carnaval
NSCquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat is het nou laffe levensvormen?
Opgestapte Nora Achahbar (NSC) reageert, "ik ben helemaal niet weggegaan vanwege racisme"
NSC met die chipslip mag zichzelf wel weer opheffen. Precies zoals ik dacht tijdens de verkiezingen:quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat is het nou laffe levensvormen?
Opgestapte Nora Achahbar (NSC) reageert, "ik ben helemaal niet weggegaan vanwege racisme"
Kwalijk gedrag, eigenlijk zou hier ruimte mogen zijn voor strafvervolging en invorderen wachtgeldenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NSC met die chipslip mag zichzelf wel weer opheffen. Precies zoals ik dacht tijdens de verkiezingen:
Voor wie wat waar met welke hobbies/ eigenaardigheden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand nog een super leuk en makkelijk surprise idee?
Zeker van de leider, die heeft dat continue geflikt luie enschederquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwalijk gedrag, eigenlijk zou hier ruimte mogen zijn voor strafvervolging en invorderen wachtgelden
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:39 schreef Dven het volgende:
Oke, heb maandabonnementje gekocht @:kwiwi, we kunnen één dezer dagen eens een spel spelen
quote:Op woensdag 20 november 2024 05:59 schreef Karzai het volgende:
gisteren stond er 1000 km, ik pleit daarom niet alleen voor een spreidingwet van asielzoekers maar ook voor kantoorpersoneel
En de gemiddelde parttimer werkt niet op woensdag.quote:Op woensdag 20 november 2024 05:58 schreef Karzai het volgende:
woensdag thuiswerk en papadag voor de gemiddelde kantoorklerk, er staat dus nu maar 1 file
Files
1 file van totaal 6 km
20 november 2024, 05:57
1 resultaat gevonden
Stilstaand verkeer
Hoorn → Zaanstad 32 min
Tussen Hoorn (8) en Purmerend-Noord (6).
Ik was eerst de vrijdag vrij, maar vond een rustdag midden in week toch beter omdat ik een beetje psychotisch benquote:Op woensdag 20 november 2024 06:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de gemiddelde parttimer werkt niet op woensdag.
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je altijd zo vroeg beginnen?
2 dagen werken, dagje vrij, twee dagen werken, twee dagen vrij, klinkt op zich ook wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik was eerst de vrijdag vrij, maar vond een rustdag midden in week toch beter omdat ik een beetje psychotisch ben
Klinkt als een goed plan.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:42 schreef Karzai het volgende:
Ik kan niet meer slapen, blijf nog ff liggen met de radio aan, daarna maar douchen vers brood en zo,n lekkere banketstaaf halen bij de warme bakker.
Bedje verschonen wasje draaien.
Dan heb ik vanaf 10 uur tijd om te smurfen vandaag
Niets onder de leden, eet je wel goed?quote:Op woensdag 20 november 2024 06:46 schreef bitterbal het volgende:
ik was al vroeg wakker. hoofdpijn, terug mijn bed in gegaan. 0930 er weer uit. Gegeten en toen weer op de bank verder geslapen
ben echt zo moe
ja dat denk ik welquote:Op woensdag 20 november 2024 06:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niets onder leden, eet je wel goed?
Hmm misschien moet je wat vitamine gaan slikken, of doe je dat al?quote:Op woensdag 20 november 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
het is ook niet super warm. anders kan je nog denken je zweet teveel en daardoor verlies je zout
Nee , misschien wat meer groenten etenquote:Op woensdag 20 november 2024 06:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm misschien moet je wat vitamine gaan slikken, of doe je dat al?
Stuurquote:Op woensdag 20 november 2024 07:17 schreef LTVDK het volgende:
Flinke klappen onweer net, werd er gewoon wakker van
Niks gehoordquote:Op woensdag 20 november 2024 07:17 schreef LTVDK het volgende:
Flinke klappen onweer net, werd er gewoon wakker van
quote:Op woensdag 20 november 2024 06:46 schreef bitterbal het volgende:
ik was al vroeg wakker. hoofdpijn, terug mijn bed in gegaan. 0930 er weer uit. Gegeten en toen weer op de bank verder geslapen
ben echt zo moe
Er is ook genoeg lekker vers fruit in Thailand lijkt mequote:Op woensdag 20 november 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee , misschien wat meer groenten eten
Ja je hebt ook alle ruimte en rust om uit te zieken daar.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik welEnergie level van een vaatdoekje. misschien zo maar gaan eten
Crispy pork.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is ook genoeg lekker vers fruit in Thailand lijkt me
Wat een dunne bekquote:Op woensdag 20 november 2024 05:46 schreef Karzai het volgende:
Die zien we nooit meer terug
[ afbeelding ]
okequote:Op woensdag 20 november 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier de doodstraf. Vandaag heeft iemand dat gekregen voor moord
die krijg je daar toch ook als je de koning beledigd?quote:Op woensdag 20 november 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier de doodstraf. Vandaag heeft iemand dat gekregen voor moord
nee gevangenisstraf krijg je dan. Lange denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
die krijg je daar toch ook als je de koning beledigd?
ik weet niet wat anders zou moeten reagerenquote:
niet anders dan gisteravond dusquote:Op woensdag 20 november 2024 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is koud buiten. Gure koude wind.
Nu niet meer hoor. En we gaan ook massaal van Twitter af.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:09 schreef CherryLips het volgende:
In de VS hebben ze ook de doodstraf en daar gaan we ook nog met z'n allen naartoe.
Toen was ik niet buiten geweest.quote:
ook daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 08:09 schreef CherryLips het volgende:
In de VS hebben ze ook de doodstraf en daar gaan we ook nog met z'n allen naartoe.
strikt genomen ben ik er een keer een dag geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar ben ik nog nooit geweest
Tel je legerbasissen etc. mee?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
strikt genomen ben ik er een keer een dag geweest
ik ben nog nooit buiten Europa geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
strikt genomen ben ik er een keer een dag geweest
zijn best wel extreme gevallen waarin het van mij hier ook prima zou mogenquote:Op woensdag 20 november 2024 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor deze informatiequote:Op woensdag 20 november 2024 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is koud buiten. Gure koude wind.
Dat is wel een pijnlijke situatie.quote:Op woensdag 20 november 2024 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recce Recs. Het was even wat verwarrend op het front. Maar nu is het heel duidelijk. En kut.
En ik wil gewoon zo vraag het kut kwijt zodat ik gewoon vrienden met hem kan zijn (ik ben nu zijn bestie)
Maar hij vind opeens iemand leuk, of weet ik hoeveel jaar al. Hij heeft al nagedacht over haar 2 kinderen zelfs. En hij wilde geen relatie.En ik ook heel erg niet maar het doet wel een beetje pijjn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met menselijkheid, want iemand z'n leven benemen is fucking ingrijpend.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:23 schreef Koen66 het volgende:
ik kan me werkelijk geen enkele reden bedenken waarom we nog tig miljoen aan zo'n onderkruipsel als Taghi zouden willen besteden die in de EBI gewoon verder gaat met crimineeltje spelen
Dat heet beschavingquote:Op woensdag 20 november 2024 08:23 schreef Koen66 het volgende:
ik kan me werkelijk geen enkele reden bedenken waarom we nog tig miljoen aan zo'n onderkruipsel als Taghi zouden willen besteden die in de EBI gewoon verder gaat met crimineeltje spelen
Snapt Taghi dit principe ook een beetje denk je?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets met menselijkheid, want iemand z'n leven benemen is fucking ingrijpend.
Eens maar voor Taghi had een uitzondering gemaakt mogen worden. Die hele fam maakt juist misbruik van de democratische rechtsstaat en beschaving.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets met menselijkheid, want iemand z'n leven benemen is fucking ingrijpend.
Niet relevant, ik doe niet aan bijbels straffen.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snapt Taghi dit principe ook een beetje denk je?
En voor wie wordt de volgende uitzondering gemaakt?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens maar voor Taghi had een uitzondering gemaakt mogen worden. Die hele fam maakt juist misbruik van de democratische rechtsstaat en beschaving.
Taghi wilde toch ook Amalia ontvoeren en haar live vermoorden?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens maar voor Taghi had een uitzondering gemaakt mogen worden. Die hele fam maakt juist misbruik van de democratische rechtsstaat en beschaving.
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk zelfs dat Rusland minder corrupt is en een eerlijkere samenleving voorstaat dan Thailand maar goed.
Je moet het niet naar buiten brengen. Gewoon dood gevonden.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En voor wie wordt de volgende uitzondering gemaakt?
nee, al ben ik daar ook nooit geweest..quote:Op woensdag 20 november 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tel je legerbasissen etc. mee?
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, al ben ik daar ook nooit geweest..Ahhh ja, zoiets was m'n andere vermoeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dat kqn natuurlijk , ik zal nu ook niet meer zo snel buiten europa komenquote:Op woensdag 20 november 2024 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit buiten Europa geweest
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom wel weer terug als Los en US even uitgeraasd zijn.
ik voel die behoefte ook niet zo sterk.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kqn natuurlijk , ik zal nu ook niet meer zo snel buiten europa komen
Maha Vajiralongkorn Bodindradebayavarangkun Rama X is wel in orde wil je zeggen?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
rusland is gewoon echt ut met hun putin
jij maakt gewoon de fout om ze nog te unblockenquote:Op woensdag 20 november 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom wel weer terug als Los en US even uitgeraasd zijn.
die is minder gevaarlijk voor je dan putinquote:Op woensdag 20 november 2024 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maha Vajiralongkorn Bodindradebayavarangkun Rama X is wel in orde wil je zeggen?
Valide punt.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij maakt gewoon de fout om ze nog te unblocken
??quote:Op woensdag 20 november 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
rusland is gewoon echt ut met hun putin
https://www.bd.nl/buitenl(...)~a61e8826/146758591/quote:Op woensdag 20 november 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is minder gevaarlijk voor je dan putin
ja das toch niet gevaarlijk. Stompzinnig welquote:Op woensdag 20 november 2024 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bd.nl/buitenl(...)~a61e8826/146758591/
Nou ja noem die man eens een poephoofd?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch niet gevaarlijk. Stompzinnig wel
nou neequote:Op woensdag 20 november 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja noem die man eens een poephoofd?
Dat verstaat ie toch niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja noem die man eens een poephoofd?
คนเซ่อquote:Op woensdag 20 november 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verstaat ie toch niet.
Ja, geen idee hoe ik dat moet uitspreken.quote:
dit dus. Beschaving en menselijkheid gaat ver maar heeft wmb een eindequote:Op woensdag 20 november 2024 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder miljoenen Birmezen als slaven gastarbeiders zouden er wel Thaise tanks in Rangoon staan.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee
maar hoef ook niet bang te zijn dat hij een ander land binnenvalt
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoor de schelpjes klingelen @:budapestenaar
Zitten de honden nog zielig achter het hek te huilen?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoor de schelpjes klingelen @:budapestenaar
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
*stuurt klacht naar de dokter
nee inmiddels hebben ze het geaccepteerdquote:Op woensdag 20 november 2024 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten de honden nog zielig achter het hek te huilen?
Schuift Koen zijn muilkorfje toequote:Op woensdag 20 november 2024 08:46 schreef Koen66 het volgende:
maar goed ik hou erover op anders beland ik ook op blocklists
Nah, niks mis met 'agree to disagree'. Het zijn vooral de toevoegingen "hysterisch" waar ik zonder kan.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:46 schreef Koen66 het volgende:
maar goed ik hou erover op anders beland ik ook op blocklists
Ook een soort break-up dus.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee inmiddels hebben ze het geaccepteerd
Ze wachten gewoon tot ze de schroevendraaierset binnen hebben.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee inmiddels hebben ze het geaccepteerd
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wachten gewoon tot ze de schroevendraaierset binnen hebben.
Dat is plan Bquote:Op woensdag 20 november 2024 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens een set schepjes om er onderdoor te tunnelen?
mijn eerste cadeautje vandaagquote:Op woensdag 20 november 2024 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuift Koen zijn muilkorfje toe
Dit is nog vrij mild wat ik erover te zeggen heb.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, niks mis met 'agree to disagree'. Het zijn vooral de toevoegingen "hysterisch" waar ik zonder kan.
ja denk dat ze dat ook al deden. mijn buurman hiernaast heeft geen hek dus misschien zitten ze nu daarquote:Op woensdag 20 november 2024 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten ze al bij iemand anders nu?
Hopelijk geldt dat ook voor die honden.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Break-ups kun je juist heel veel van leren.
Dat klinkt alsof iemand erin gespuugd heeft.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Was een smakelijke mango shake
in thai ma muuagaan bpan
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof iemand erin gespuugd heeft.
Somebody dial 911quote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Was een smakelijke mango shake
in thai ma muuagaan bpan
Ik denk dat het kontslijm betekent.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien moet je wat minder denken usquote:Op woensdag 20 november 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat het kontslijm betekent.
Nog minder?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet je wat minder denken us
Aarsslijmdraden.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat het kontslijm betekent.
Als dat zo is dan de TT effe veranderenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:09 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:koen66![]()
![]()
![]()
Eén brugtaart voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:09 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:koen66![]()
![]()
![]()
Eén brugtaart voor je![]()
[ afbeelding ]
Drogekatquote:
Wat zijn die honden aan het doen dan? Lezen? Dammen?quote:Op woensdag 20 november 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
deze honden hier zijn trouwens de enige in de straat die zo actief blaffen naar voorbijgangers en er soms achter aan gaan. De andere honden hier in de straat kijken je aan en gaan weer verder met wat ze aan het doen zijn.
Denk dat ze diepgaande discussies hebben over het politieke systeem hier in Thailand. En hoe ze ons kunnen overtuigen meer snacks te gevenquote:Op woensdag 20 november 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zijn die honden aan het doen dan? Lezen? Dammen?
Veel te ingewikkeldquote:Op woensdag 20 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga maar die tekens na tekenen dan
Hedendaags in 2024 betalen mensen daar extra voorquote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn belangrijke bezigheden.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze diepgaande discussies hebben over het politieke systeem hier in Thailand. En hoe ze ons kunnen overtuigen meer snacks te geven
En ik zie ze veel slapenquote:Op woensdag 20 november 2024 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn belangrijke bezigheden.
Kun je ze niet typen?quote:Op woensdag 20 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga maar die tekens na tekenen dan
Was dan naar Australië gegaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Waarom heeft niet iedereen gewoon het zelfde schrift
Heb je die spinnen daar welles gezien?quote:Op woensdag 20 november 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dan naar Australië gegaan.
Straks moet je weer terug de kou in omdat je het schrift niet onder de knie krijgt.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Waarom heeft niet iedereen gewoon het zelfde schrift
jaquote:Op woensdag 20 november 2024 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks moet je weer terug de kou in omdat je het schrift niet onder de knie krijgt.
Ja maar die grote doen niks.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn de spinnen medium, daar zijn ze extra large
Zo'n hele grote in een tuigje meenemen.quote:
je spoort niet helemaal draakquote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n hele grote in een tuigje meenemen.
Zou ik wel doen. Het ziet er echt heel koud uit buiten en de gevoelstemperatuur ligt onder nul.quote:
Ik zie dit nu voor me. Dat je die aan het uitlaten bent.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n hele grote in een tuigje meenemen.
Klinkt als grote brrrrquote:Op woensdag 20 november 2024 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Het ziet er echt heel koud uit buiten en de gevoelstemperatuur ligt onder nul.
Ja, da's wel heel raar!quote:
Acht fuzzy poten.quote:
Dankjequote:Op woensdag 20 november 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Acht fuzzy poten.
Ik ben me aan het inhouden om geen plaatjes te posten.
Zekerquote:Op woensdag 20 november 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
is @:datismijnmening alweer fris en fruitig?
Ja, dan moet je daar wel gaan werken.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En australie is wel echt super ver. plus denk erg duur
ja tot je 30ste mag je dacht ik tijdelijk daar werken. Maar na je 30ste ook niet meer en moet je echt een verblijfsvergunning aanvragen geloof ikquote:Op woensdag 20 november 2024 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Lastig ook om voor langere tijd te zitten denk ik, Australië. Die zijn best streng toch?
Heb hier ook regen nu. nou ja miezer. we schijnen 4 dagen lang storm te krijgenquote:Op woensdag 20 november 2024 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook nog regenen. Ik blijf maar mooi binnen.
Zadel erop en lesgooooquote:Op woensdag 20 november 2024 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die eten je op. Heb je Lord of the Rings niet gezien?
Mimimimiquote:Op woensdag 20 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hier ook regen nu. nou ja miezer. we schijnen 4 dagen lang storm te krijgen
Van wat ik begreep moet je dan ook een beroep hebben waarbij ze een tekort aan lokale mensen hebben. Beetje zoals hier, dat je als bedrijf moet bewijzen dat je echt niet lokaal iemand voor die baan kon vinden. Op zich wel een goed systeem.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tot je 30ste mag je dacht ik tijdelijk daar werken. Maar na je 30ste ook niet meer en moet je echt een verblijfsvergunning aanvragen geloof ik
ja dat hebben ze in thailand ook iddquote:Op woensdag 20 november 2024 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van wat ik begreep moet je dan ook een beroep hebben waarbij ze een tekort aan lokale mensen hebben. Beetje zoals hier, dat je als bedrijf moet bewijzen dat je echt niet lokaal iemand voor die baan kon vinden. Op zich wel een goed systeem.
Dan kun je mooi studeren!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hier ook regen nu. nou ja miezer. we schijnen 4 dagen lang storm te krijgen
Bij die boven x leeftijd wel ja, zo heb ik het ook begrepen.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van wat ik begreep moet je dan ook een beroep hebben waarbij ze een tekort aan lokale mensen hebben. Beetje zoals hier, dat je als bedrijf moet bewijzen dat je echt niet lokaal iemand voor die baan kon vinden. Op zich wel een goed systeem.
Stiek.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
to renew visa = dtaw wee saa
Ik zei gisteren dat ik badminton had gespeelt. Ze begreep niet wat dat was totdat iemand het op zijn 'thai' zei. baaadmienton
Toen wist ze wat het was
Dat heb je in het Koreaans geloof ik ook, allemaal van die Engelse woorden en dan nét iets anders uitgesprokenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik zei gisteren dat ik badminton had gespeelt. Ze begreep niet wat dat was totdat iemand het op zijn 'thai' zei. baaadmienton
Toen wist ze wat het was
Nou ben benieuwd.quote:Komende uren zal er een winterse mix ontstaan.
ja hier wat ze niet in het thai hebben hebben ze geen thai woord voorquote:Op woensdag 20 november 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb je in het Koreaans geloof ik ook, allemaal van die Engelse woorden en dan nét iets anders uitgesproken
Zo heb ik hier laatst 3x aan een engelse dame moeten vragen waar ze woondequote:Op woensdag 20 november 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Toen wist ze wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |