SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Stilstand zelfs.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl je al eerder een hartaanval hebt gehad.
Ik moest gisteren bezorgen in de Kluizenaarstraat (naar de vlinders) en ik vroeg me af of daar Fokkers wonen??quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft geen zolderkamer dus vraag het mij af.
Die is echt goed dronkenquote:
De burgers of de agenten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Zijn deze mensen nou relaxter dan in Rotterdam en Den Haag of valt dat wel mee?
Vast niet alleen dronkenquote:
Heb genoeg boze gekkies gezien al dit seizoen. Maar de agenten komen wel vrij relaxed over.quote:
Ja vind ik ook. Mensen zijn net zo kierewiet/tokkie whatever. Agenten komen wel relaxt over en hebben ook wel humor.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb genoeg boze gekkies gezien al dit seizoen. Maar de agenten komen wel vrij relaxed over.
Dat heb ik liever dan deze vervelende gastjesquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
Dit nu net was wat ik bij die anderen niet zag, iemand zo dronken als een tor en dan toch nog even voor hem een uber bellen en zorgen dat ie in z’n hotel komt
Kut gastjes inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan deze vervelende gastjes
Dat is een festival van een week ofzo, zijn ook dooien gevallenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou nog naar Londen binnenkort maar laat maar.![]()
https://www.instagram.com/reel/C_I5WQXxAkc/
Is dit in Tanzania?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
24 augustus is het pas weer; dus je hebt nog eventjes.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Carnaval Den Bosch is een vrij blank feestje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Den Bosch ziet er niet veel anders uit tijdens carnaval
NSCquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat is het nou laffe levensvormen?
Opgestapte Nora Achahbar (NSC) reageert, "ik ben helemaal niet weggegaan vanwege racisme"
NSC met die chipslip mag zichzelf wel weer opheffen. Precies zoals ik dacht tijdens de verkiezingen:quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat is het nou laffe levensvormen?
Opgestapte Nora Achahbar (NSC) reageert, "ik ben helemaal niet weggegaan vanwege racisme"
Kwalijk gedrag, eigenlijk zou hier ruimte mogen zijn voor strafvervolging en invorderen wachtgeldenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NSC met die chipslip mag zichzelf wel weer opheffen. Precies zoals ik dacht tijdens de verkiezingen:
Voor wie wat waar met welke hobbies/ eigenaardigheden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand nog een super leuk en makkelijk surprise idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |