Het weekend van 7/8 december hier denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zet de kerstboom twee weken vóór kerst in de kamer, en dan staat 'ie er mooi een maandje
Laat maar weten als je een beslissing hebt genomenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:21 schreef Adames het volgende:
Ik weet of ik hem ga zetten. Kamer staat al zo vol.
Is goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat maar weten als je een beslissing hebt genomen
Het is de boom van mijn vriendin met roze tintenquote:
Nee, maar je vriendin heeft wel met een homo.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de boom van mijn vriendin met roze tinten
Straks denken jullie nog dat ik homo heb
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar je vriendin heeft wel met een homo.
Lol.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de boom van mijn vriendin met roze tinten
Hoe is jouw boom met roze tinten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar je vriendin heeft wel met een homo.
Hoezo vind je dit een oplawaai? Ben je homofoob?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:46 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
de witte keniaan @:gurneyisbestoke komt het topic binnen vliegen en geeft de manke @:caland een stevige oplawaai
Ik wil best ontdekken of er een romantische klik is tussen ons.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo vind je dit een oplawaai? Ben je homofoob?
Klinkt alsof je Love Is Blind HABIBI hebt gekeken. Graag een review.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil best ontdekken of er een romantische klik is tussen ons.
Nee, hypocriet gedoe. Beetje westers willen doen terwijl buiten de studio de homo's van het gebouw worden geflikkerd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je Love Is Blind HABIBI hebt gekeken. Graag een review.
Love Is Blind Sverige dan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, hypocriet gedoe. Beetje westers willen doen terwijl buiten de studio de homo's van het gebouw worden geflikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |