SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je snapt zelf al niet meer waar of wat je zegt?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
jawel hoor? herhaal anders maarquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je snapt zelf al niet meer waar of wat je zegt?Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt vooroordelen op een post waar geen vooroordeel in staatGa weg man
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ja dacht doe eens lief want snap het wel ebnzo en gezeik, maar ok, zeg ik het wss weer niet goed ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
1 willekeurig woord als reply is niet liefquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja dacht doe eens lief want snap het wel ebnzo en gezeik, maar ok, zeg ik het wss weer niet goed ofzo?Trotste mama van Ambar
laat maar ook, geen zin in dit. ga ff lekker paar uur bolken. tot straks.Do what you love, love what you do!![]()
weet niet wat je las, maar ok.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 willekeurig woord als reply is niet liefDo what you love, love what you do!![]()
Misschien is het beter als je gewoon niet meer reageertquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef kree het volgende:
laat maar ook, geen zin in dit. ga ff lekker paar uur bolken. tot straks.Trotste mama van Ambar
Als er 1 woord staat, kan ik maar 1 woord lezen he?quote:Trotste mama van Ambar
ALs je goed kijktquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik kreeg net een mail doorgestuurd vanuit onze eigen klantenservice. Slecht Engels, onvriendelijk. duidelijk bij elkaar geplakt en dan ook nog in verschillende lettertypes. Ik huil.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou dan zou het wss heel saai worden. maarja mss idd?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je gewoon niet meer reageertDo what you love, love what you do!![]()
ik zei naar jou dat het vervelend was enzo. min of meer zin dus ook. weet niet waar jij op doelt?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er 1 woord staat, kan ik maar 1 woord lezen he?Do what you love, love what you do!![]()
Wegwerken met mascara?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
hahahaha voel dat het nu een momentje is om sfatand te nemen en te zien hoe jullie elkaar vervelen.Do what you love, love what you do!![]()
Een kloddertje hier een kloddertje daarquote:
Je zei voor oordelen..quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei naar jou dat het vervelend was enzo. min of meer zin dus ook. weet niet waar jij op doelt?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Roze kloddersquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kloddertje hier een kloddertje daarVoorzichtigaan doen dan maar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bang dat ik het dan uitsmeerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je maakt hem in de war zo!quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat zei je op de post van muis
…..oh wacht![]()
Je quote Ieniquote:
Ik verveel geen andere mensen denk ik hoop ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:29 schreef kree het volgende:
hahahaha voel dat het nu een momentje is om sfatand te nemen en te zien hoe jullie elkaar vervelen.
Anders hebben de mensen lekker pech"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nouja whatever vogel het zelf maar uit enzo.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat zei je op de post van muis
ik probeer echt altijd zo eerlijk mogelijk te zijn he?
en wordt ik al onderuit gehaald omdat ik wel christelijk instelling heb? ok leg ik ook nog uit
maar vind t vervelend dat er uitlokking inzit want dat vinden jullie dan mooi? niet iedereen doet dat btw.
maar ben jullie ff zat, tot straks.
Doet hij zelf al.. volgens mij weet ie niet altijd wat ie getypt heeftquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je maakt hem in de war zo!
…..oh wacht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker fogelen
I'm surrounded by morons!
Kijk nu begin je ineens een verhaal over christelijke zijn etc en je onderuit halen..quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja whatever vogel het zelf maar uit enzo.
ik probeer echt altijd zo eerlijk mogelijk te zijn he?
en wordt ik al onderuit gehaald omdat ik wel christelijk instelling heb? ok leg ik ook nog uit
maar vind t vervelend dat er uitlokking inzit want dat vinden jullie dan mooi? niet iedereen doet dat btw.
maar ben jullie ff zat, tot straks.
Tot ziens!
Geen last van, ik kom net binnenstappen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sfeer meteen goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen last van, ik kom net binnenstappen.![]()
![]()
Hey net binnen stappertquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen last van, ik kom net binnenstappen.
Met koffie?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen last van, ik kom net binnenstappen.Uw ADH vitamine Worst
Daarom sfeer +10quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen last van, ik kom net binnenstappen.![]()
IK had het al om 15.30 uur op moet om 18 uur weg en wil niet met een volle maag in de auto zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry troiuwens, wil allemaal niet lullig doen. maar mss helpt t niet dat het lijkt of ze vanaf de buren door mijn muur heen aan het boren zijn al 2 dagen.Do what you love, love what you do!![]()
En dan peentjes schijtenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik hoop het.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kree coinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
je vraagt je af he, een oude badkamer ok snap telels moeten eraf. 1 uur met hilty
keuken. ook paar uur, waarom de fuck duurt dit twee weken in herrie?Do what you love, love what you do!![]()
tis allemaal enkelmuur he hier, ik dacht die komt er door heen gewoon met zn ding.Do what you love, love what you do!![]()
Net waren het 2 dagen, nu al twee wekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef kree het volgende:
je vraagt je af he, een oude badkamer ok snap telels moeten eraf. 1 uur met hilty
keuken. ook paar uur, waarom de fuck duurt dit twee weken in herrie?![]()
Tegenwoordig doen ze een mutatie woning gelijk goed aanpakken. En zijn ze er inderdaad een paar weken mee bezig.
Gelukkig moet je morgen weer werken en hoor je er niets van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol ik ook dus niet dus? tis ook niet mijn vak. maarja blijkbaar kost t dat.quote:Do what you love, love what you do!![]()
2 dagen omdat ik het hoor om ziek thuis, de rest natuurlijk niet gehoord, maar ze zijn 2 weken bezig nu.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net waren het 2 dagen, nu al twee weken![]()
Tegenwoordig doen ze een mutatie woning gelijk goed aanpakken. En zijn ze er inderdaad een paar weken mee bezig.
Gelukkig moet je morgen weer werken en hoor je er niets van.Do what you love, love what you do!![]()
Ja kan nog wel langer duren als ik hier zie hoelang ze bezig zijn in een mutatie woning.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
2 dagen omdat ik het hoor om ziek thuis, de rest natuurlijk niet gehoord, maar ze zijn 2 weken bezig nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OMG. lol denk dat het wel snel klaar is nu, container is nl weg gehaald. dus mss heb ik het beetje gehad. totdat nieuwe bewoner mss nog wat moet klussen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan nog wel langer duren als ik hier zie hoelang ze bezig zijn in een mutatie woning.
ik was ook weekje bezig nl met schuurmachine etc nadat ze het leverden van woningbouwDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Hij is braaf!quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
De oude vaatwasser is weg en de nieuwe doet z'n eerste afwasje nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
![]()
Deze man he, doet ie gewoon ffquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
Legendquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man he, doet ie gewoon ff![]()
![]()
De eerste keer dat ik een vaatwasser verving, was ik verbaast dat het niet lektequote:Op dinsdag 19 november 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
![]()
Wortels zijn om te etenquote:Op maandag 18 november 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
@:homijn of @:derrabbit heeft die worteltjes natuurlijk in z'n reet gestoken!
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat had ik bij mn vrouwquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een vaatwasser verving, was ik verbaast dat het niet lekte![]()
Dit is wel een heel opzichtige manier om te melden dat mini-ToT thuis aan het werk is gezet...quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
De oude vaatwasser is weg en de nieuwe doet z'n eerste afwasje nu!
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik hoop dat mijn buren ook nog heel lang blijven leven, helaas zijn ze allemaal 80+, behalve dan de naaste buren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan nog wel langer duren als ik hier zie hoelang ze bezig zijn in een mutatie woning.
Mijn woning is echt helemaal op de schop gegaan met nieuwe keuken, toilet en badkamer erin. Laatste 2 ook nog met nieuwe vloeren.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit is wel een heel opzichtige manier om te melden dat mini-ToT thuis aan het werk is gezet...![]()
![]()
Echt een veel betere dan die in ons oude huis stond!En dat voor een prikkie!
(Die roestvlekken zie je niet meer als de cover er op gemonteerd is!)
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Echt een veel betere dan die in ons oude huis stond!En dat voor een prikkie!
(Die roestvlekken zie je niet meer als de cover er op gemonteerd is!)
beter! Lekker gewerkt jij!
![]()
Nou, moet geheim blijven maar ik heb die jongens een paar tientjes toegeschoven om het ff te doen!quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]beter! Lekker gewerkt jij!
![]()
Maar het er uit slopen was echt ellende!![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, moet geheim blijven maar ik heb die jongens een paar tientjes toegeschoven om het ff te doen!![]()
Maar het er uit slopen was echt ellende!![]()
Lekker met je worstje gespeeld ja?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zei ik ook tegen mijn pik afgelopen nacht![]()
![]()
die heeft wel een muts nodig voor deze koude dagenquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker met je worstje gespeeld ja?Uw ADH vitamine Worst
Ze wilden eerst ¤50 hebben en het was een ellendige klus (zoals ik al verwacht had), en na afloop zeiden ze: "Doe maar 4 tientjes!"quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker pik!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik heb ze nog wat tips gegeven zoals "Op de grond zitten en hem met de voeten op z'n plaats schuiven", aangezien het kreng zo ongelooflijk klemde aan de onderkant.![]()
kon ze vanaf mijn balkonnetje horen afgelopen zomerquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2024 17:18:55 ]![]()
Gaat dit nog steeds over de vaatwasser?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb ze nog wat tips gegeven zoals "Op de grond zitten en hem met de voeten op z'n plaats schuiven", aangezien het kreng zo ongelooflijk klemde aan de onderkant.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb ze nog wat tips gegeven zoals "Op de grond zitten en hem met de voeten op z'n plaats schuiven", aangezien het kreng zo ongelooflijk klemde aan de onderkant.Ok?quote:![]()
Ja, niet over mini-ToTquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over de vaatwasser?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
hahaha ze is bezet helaas. maarja aangezien ze er stuk beter uit ziet op foto als ik?quote:
zoek zelf maar die mij beetje kennen weten wel waar. maar niet hier op fok posten of link naar mij.Do what you love, love what you do!![]()
Echt niemand interesseert dat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ze is bezet helaas. maarja aangezien ze er stuk beter uit ziet op foto als ik?
zoek zelf maar die mij beetje kennen weten wel waar. maar niet hier op fok posten of link naar mij.![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
Over Mini-ToT gesproken; ik ga ff met hem eten!![]()
![]()
Ja dat doen ze tegenwoordig. Ze doen dat liever in een leeg dan bewoond huisquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn buren ook nog heel lang blijven leven, helaas zijn ze allemaal 80+, behalve dan de naaste buren.
Mijn woning is echt helemaal op de schop gegaan met nieuwe keuken, toilet en badkamer erin. Laatste 2 ook nog met nieuwe vloeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is dat zo? ik ben altijd wel geintreseerd in vrijgezelle zusjes van wie hier posten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt niemand interesseert dat.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn huis heeft ook echt maanden leeggestaan inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doen ze tegenwoordig. Ze doen dat liever in een leeg dan bewoond huis![]()
Woefquote:I'm surrounded by morons!
* Fogel zegt neeI'm surrounded by morons!
Pakketje is binnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee helaas Zalandoquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu mooi bij vriendin eten en om 19:00 richting de bioscoopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu mooi bij vriendin eten en om 19:00 richting de bioscoop![]()
En daarna een snoepje?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
En hij wil nog een tosti voor hij aan zijn toetje wil beginnen!![]()
![]()
Dank je welquote:![]()
Suikervrije kauwgom met toegevoegde vitaminen!quote:
"Papa, ik hou van jou! Dit was een hele mooie dag met jou!"![]()
![]()
![]()
![]()
Benieuwd of ik te zien ben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Awwquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Suikervrije kauwgom met toegevoegde vitaminen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke film?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu mooi bij vriendin eten en om 19:00 richting de bioscoop![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
Papa moet minder bolken, want meneertje wil zijn tosti!![]()
![]()
Terecht wel. Mini-ToT wil gewoon dat ik over jou heen gaquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
Papa moet minder bolken, want meneertje wil zijn tosti!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb Mini-ToT 10 euro beloofd als ie @:ToT van het bolken af weet te houden![]()
![]()
Koopjequote:Op dinsdag 19 november 2024 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wilden eerst ¤50 hebben en het was een ellendige klus (zoals ik al verwacht had), en na afloop zeiden ze: "Doe maar 4 tientjes!"![]()
![]()
Tja, soms moet ik werkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:46 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over @:mizzezamy heen gegaan![]()
Maar jij mag dat
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nohquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Suikervrije kauwgom met toegevoegde vitaminen!
![]()
🥰
![]()
Amyquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, soms moet ik werken
Maar jij mag dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het aansluiten stelt geen kut voor, ik dacht dat het afstellen van de pootjes meer moeite zou kosten maar dat was in dit geval zelfs helemaal niet eens nodig; alles was exact zoals het hoorde, tot op de millimeter.quote:
Alleen het er in proppen was ellendig werk.![]()
Maar het is gebeurd!quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Het aansluiten stelt geen kut voor, ik dacht dat het afstellen van de pootjes meer moeite zou kosten maar dat was in dit geval zelfs helemaal niet eens nodig; alles was exact zoals het hoorde, tot op de millimeter.
Ik tegen die chauffeur: "Jij was hier laatst toch ook al?"
- "Geen idee, als dat zo is heb je geen indruk bij me achtergelaten!"Lul!
Maar de vorige keer was hij ook al zo lomp, maar ook op een leuke manier dus toen citeerde ik een aantal van zijn uitspraken van toen en omschreef hoe hij er toen uitzag, en toen herinnerde hij het zich weer!![]()
![]()
Easy peasy. Behalve natuurlijk als je zelf de stekker moet monteren aan de stroomkabelquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Het aansluiten stelt geen kut voor, ik dacht dat het afstellen van de pootjes meer moeite zou kosten maar dat was in dit geval zelfs helemaal niet eens nodig; alles was exact zoals het hoorde, tot op de millimeter.
![]()
ik kan niet helemaal uit ervaring zeggen want geen papa. maar wel oom. en ze worden leuker als ze iets ouder zijn nogquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
Ik tegen die chauffeur: "Jij was hier laatst toch ook al?"
- "Geen idee, als dat zo is heb je geen indruk bij me achtergelaten!"Lul!
Maar de vorige keer was hij ook al zo lomp, maar ook op een leuke manier dus toen citeerde ik een aantal van zijn uitspraken van toen en omschreef hoe hij er toen uitzag, en toen herinnerde hij het zich weer!
Oh nee de stekker zat er al gewoon aan. Was gewoon een kwestie van in het stopcontact steken, afvoerslang aan de afvoerbuis, kraan aansluiten en de boel op z'n plaats schuiven en indien nodig afstellen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Easy peasy. Behalve natuurlijk als je zelf de stekker moet monteren aan de stroomkabel![]()
Die chauffeurs bedoel je?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan niet helemaal uit ervaring zeggen want geen papa. maar wel oom. en ze worden leuker als ze iets ouder zijn nogWant daar ging dit verhaal over die je zit te quoten!
![]()
![]()
Ow wel een idee voor het paintje! Gaat wel gelijk een heel stuk complexer worden dan ik in gedachten had.quote:![]()
Dat zei ik laatst ook al tegen mijn Tinder datequote:Op dinsdag 19 november 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
"Jij was hier laatst toch ook al?"
- "Geen idee, als dat zo is heb je geen indruk bij me achtergelaten!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, soms moet ik werken
Maar jij mag dat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al tegen mijn Tinder date![]()
![]()
Wel geneukt?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al tegen mijn Tinder date![]()
Ja!quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
WIl ik nog een bolk-versie van maken.![]()
![]()
Ik wilde met elke opgaande beweging het woordje "Bolk" laten in een ander lettertype en zo dan een roulatie van 10 bolkjes, maar nu zit ik er over te denken het woordje "Bolk" op verschillende sokken met een natte, witte uiteinde te zetten en die omhoog te laten slingeren, het beeld uit.quote:(Is wel veel meer werk.)
![]()
@Kissingbird en @sp3c en @greysbones en vele anderen zullen het ten zeerste waarderenquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde met elke opgaande beweging het woordje "Bolk" laten in een ander lettertype en zo dan een roulatie van 10 bolkjes, maar nu zit ik er over te denken het woordje "Bolk" op verschillende sokken met een natte, witte uiteinde te zetten en die omhoog te laten slingeren, het beeld uit.(Is wel veel meer werk.)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird en @:sp3c en @:greysbones en vele anderen zullen het ten zeerste waarderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft je er geen 100 gulden voor gegeven?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, als dat zo is heeft het geen indruk bij me achtergelaten![]()
![]()
Geen actieve herinnering aan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, als dat zo is heeft het geen indruk bij me achtergelaten![]()
![]()
En ik was mijn jasje ook niet kwijtquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft je er geen 100 gulden voor gegeven?![]()
Kan je ook zoiets maken met LIEV en dan deze smileyquote:?
Jij mag dat ookquote:
Maar zie dat deze maand niet meer gebeuren
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ALLEMAALquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij mag dat ook
Maar zie dat deze maand niet meer gebeuren![]()
Mij lukt het geen eens om over hem heen te gaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij mag dat ook
Maar zie dat deze maand niet meer gebeuren
Volgende maand maar dan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of misschien een keer over Justin als die niet nog een keer weer de 1ste plek pakt
Ja ga volgende maand maar over me heenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
Of misschien een keer over Justin als die niet nog een keer weer de 1ste plek pakt![]()
![]()
Moet je dan niet voor de nummer 1 gaan dan héquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ga volgende maand maar over me heen
En mijn abo is vrijdag afgelopen dus neem ik een pimp abo, kan ik sneller bolken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hmmm... anders morgen maarquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je dan niet voor de nummer 1 gaan dan hé![]()
![]()
Die heb je niet nodig om te winnenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
En mijn abo is vrijdag afgelopen dus neem ik een pimp abo, kan ik sneller bolken![]()
![]()
Doen we!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je ook zoiets maken met LIEV en dan deze smiley?
![]()
![]()
Jawel hoor, kan ik jou nog sneller bolkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig om te winnen
Dat wordt een uurtje eerder opstaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook nog, wordt een drukke dag hoor man3![]()
![]()
Maar het gaat vooral om hoe snel anderen jou bolkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel hoor, kan ik jou nog sneller bolken![]()
![]()
Zet de wekker wel evenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wordt een uurtje eerder opstaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan bolk ik snel weer terugquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral om hoe snel anderen jou bolken
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird en @:sp3c en @:greysbones en vele anderen zullen het ten zeerste waarderen![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed plan, je moet je niet verslapen natuurlijk!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe ik sowieso altijdquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
En lekker op tijd naar bed natuurlijk
Tegendraads.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja 3 verschillende rollen figurant al kwam ik als politieman wel vrij duidelijk in beeld denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nice!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja 3 verschillende rollen figurant al kwam ik als politieman wel vrij duidelijk in beeld denk ik.![]()
![]()
Kon ook niet anders hequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:38 schreef SwJ het volgende:
Bij het lezen van de tt wist ik om wie het zou gaan![]()
![]()
Leuk welquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja 3 verschillende rollen figurant al kwam ik als politieman wel vrij duidelijk in beeld denk ik.
Wat voor film was het dan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was jij maar de hoofdrolspeelster in mijn film
Ben wel weer gevraagd door een serie bij dat casting bureau had ik paar dagen kunnen filmen in Luxemburg maar toen was net mijn knie blessure op zijn ergst dus had afgezegd jammer wel was met betaald hotel en àlles geweest.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah dat is wel balen dan idd.. maar wie weet wordt je nog wel een keer weer gevraagd voor een film of serie kan ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben wel weer gevraagd door een serie bij dat casting bureau had ik paar dagen kunnen filmen in Luxemburg maar toen was net mijn knie blessure op zijn ergst dus had afgezegd jammer wel was met betaald hotel en àlles geweest."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh jammer zeg.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben wel weer gevraagd door een serie bij dat casting bureau had ik paar dagen kunnen filmen in Luxemburg maar toen was net mijn knie blessure op zijn ergst dus had afgezegd jammer wel was met betaald hotel en àlles geweest.
Heb je dat al veel vaker gedaan?![]()
Op mijn afwijzing kreeg ik geen mail terug ben denk ik doorgekrast in het bestandquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel balen dan idd.. maar wie weet wordt je nog wel een keer weer gevraagd voor een film of serie kan ook
vroeg voor de studie wel en in een amateur project meegespeeld maar die kwam niet door het montage proces heen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh jammer zeg.
Heb je dat al veel vaker gedaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja zo had hij het er over dat-ie op zich wel een meid in huis kon nemen en ach vooruit: als er een kind bij moest komen kon dat op zich ook wel er bij enzo.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:38 schreef SwJ het volgende:
Bij het lezen van de tt wist ik om wie het zou gaan
Geen idee of dit daar over gaat, maar hij is weer op dreef!![]()
![]()
Jij bent toch ook wel eens een schatje ?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij niet bedoeld, maar beetje moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas bolkt greys gewoonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Whuttt!!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bolkt greys gewoon
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: