abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215646064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hoop ook nog dat het iets kleins is. Maar ze is nu al jaren aan het ziekig zijn en zoals nu, zo vlak, heb ik haar, zelfs met hele hoge koorts, of zware diarree, niet eerder meegemaakt.
Awww -O- Sterkte ermee vast! :*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215646154
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie nog een beetje opgevrolijkt moet worden: Mijn printer is vast in kerst-modus *O*

Bekijk deze YouTube-video
Ouders bellen! Die repareren m wel ~:)
pi_215646158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hoop ook nog dat het iets kleins is. Maar ze is nu al jaren aan het ziekig zijn en zoals nu, zo vlak, heb ik haar, zelfs met hele hoge koorts, of zware diarree, niet eerder meegemaakt.
Sterke :*
pi_215646178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Ouders bellen! Die repareren m wel ~:)
"Ja nu knippert de I! En de X! Samen! En dan dat bladzijtje gaat van roze naar groen! Ook! Tegelijk! En die blauwe golfjes, zal wel straling zijn :o is dat ding kverwekkend?? IS IE DAT>>!!"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215646240
Hoe gaat het eigenlijk met @Isabeau? Ik mis je hier!
pi_215646267
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie nog een beetje opgevrolijkt moet worden: Mijn printer is vast in kerst-modus *O*

Bekijk deze YouTube-video
Heb ik een tip voor je via @Lienekien Epson Ecotank 2870 w/ 🎄
pi_215646896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Och schattepatatje toch. Wee jou en de gigantische ellende die je met je mee moet dragen ;(
HOTEL OOK NOG KUT WEEEEEE MIJJJJ :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215647012
Ach Elin :(

Sterkte Kaatje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215647024
Wat hier nou weer aan de hand is. 5 politiewagens, oranje zwaailicht, ze staan zelfs in het gras terwijl er verder genoeg ruimte is oo de stoep, lopen rond met zaklantaarns. T hartstikke koud
We have far more in common than that which devides us..
pi_215647035
Om 13.00 uur moest ik op de dagopname zijn.
Uiteraard was ik met mijn chauffeur een half uur te vroeg. Maar ik kon meteen ingeschreven worden en mocht even in de wachtkamer plaatsnemen.
Om 14.00 uur maar eens gevraagd hoe het met de OK planning zat. Mijn voorganger bleek complicaties te hebben waardoor eea uitliep.
Dus uiteindelijk pas om 15.00 uur naar binnen. Ach, het was niet dat ik vanmiddag andere plannen had _O-

Vriendin wilde nog wat werken en kreeg het bureautje recht voor de ingang aangeboden, waar normaal een vrijwilliger zat. Dus die heeft regelmatig mensen doorverwezen naar de echte balie.

Ik mocht met de rijdende stoel naar binnen en, na een hoop tekenwerk, beetje snijwerk en heel veel hechtwerk een uur later weer naar buiten. Blind, omdat ik een koelmaskertje ophad. Nickname is nu Ice Pack Queen B-)

Omdat alles uitliep waren we de een na laatste op de afdeling. Zaak leegspelen is onze hobby :+
Ik mocht nog een kwartier blind zitten en dan naar huis. Komt de vpk naar mijn vriendin toe: ze moet hoognodig naar het toilet, andere patiënt wordt dadelijk opgehaald voor transfer afdeling en of vriendin tegen die verpleegkundige wil zeggen of ze even wil wachten. Oké...
Vpk komt, vriendin vertelt het verhaal: 'jamaar mijn werkdag zit erop, daar ga ik niet op wachten'. Uhm... Oké :? Dame vertrekt en twee minuten later komt onze vpk terug. Haar het verhaal uitgelegd en samen gemopperd over de andere collega.

Toen naar apotheek en daar erachter komen dat ik naar 1 schelp heb meegekregen (om in de nacht erop te plakken). Ik heb nog steeds twee geopereerde ogen :') Bij apotheek waren ze duur, dus terug naar oogheelkunde waar we nog net de laatste twee werknemers konden vangen voor ze naar huis gingen. Die een gratis tweede schelp opdoken O+

Interessant dagje!

Daarna naar huis, vriendin heeft gekookt en me van ditjes en datjes voorzien. En ik lig onder katten op de bank met ice pack in de buurt. Buiten de (bloed)rode oogschaduw valt de heftigheid best mee. Straks maar eens voorzichtig afpoetsen.
En benieuwd wat de zwelling morgen gaat zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215647085
Jeetje zeg, wat een gedoe :o Geen pijn? (Kan ik me ook niet herinneren). Lekker veel niets doen de komende tijd
Ik heb toen voor mezelf iedere dag een foto gemaakt, geen idee waar opgeslagen
pi_215647132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje zeg, wat een gedoe :o Geen pijn? (Kan ik me ook niet herinneren). Lekker veel niets doen de komende tijd
Ik heb toen voor mezelf iedere dag een foto gemaakt, geen idee waar opgeslagen
Nauwelijks pijn :Y Nauwelijks zwelling (nu). Beetje trekkerig, lijkt wel op zonnebrand.
Komende dagen elk uur 10 minuten koelen is me aangeraden. Ik ga er vannacht niet de wekker voor zetten.

Ik dacht in de wachtkamer gelukkig nog aan een voor foto! Eerste na foto is gemaakt en dat wil ik wel elke dag blijven doen ja.

Tot woensdag nul afspraken O+
Eerste ‘echte’ afspraak is vrijdag, dan meteen een etentje.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215647161
Cat, ik ben vooral verbaasd dat je echt op de planning stond voor vandaag.

Het klinkt alsof je alles onder controle hebt ^O^
Spoilers!
pi_215647226
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nauwelijks pijn :Y Nauwelijks zwelling (nu). Beetje trekkerig, lijkt wel op zonnebrand.
Komende dagen elk uur 10 minuten koelen is me aangeraden. Ik ga er vannacht niet de wekker voor zetten.

Ik dacht in de wachtkamer gelukkig nog aan een voor foto! Eerste na foto is gemaakt en dat wil ik wel elke dag blijven doen ja.

Tot woensdag nul afspraken O+
Eerste ‘echte’ afspraak is vrijdag, dan meteen een etentje.
Wat zullen de harige medebewoners genieten. 24/7 het mens voorhanden
pi_215647250
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cat, ik ben vooral verbaasd dat je echt op de planning stond voor vandaag.

Het klinkt alsof je alles onder controle hebt ^O^
Tegen 14.00 uur begon ik ook te twijfelen _O-
Maar hey, na een hoop gedoe is het Masterplan Hoe Het Hoofd Van Cat Weer Gezond(er) wordt geslaagd.
Voor het deel waarin ik van anderen afhankelijk was.
pi_215647263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat zullen de harige medebewoners genieten. 24/7 het mens voorhanden
Ze weten niet wat hun overkomt O+
Al is poes wel geïrriteerd dat ze opeens mijn kop geen kopjes mag geven.

Ik duim morgen voor Elin! Klinkt zorgelijk ;(
pi_215647386
Sterkte icecat! :*

En ook nog eens voor Kaatje met Elin. Hoe is ze nu?
pi_215647411
Wat eng Cat! Twee!? afgeplakte ogen…
Voorspoedig herstel! Je kunt in ieder geval ook posten als de schelpen van de ogen zijn gevallen…😎
pi_215647425
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:42 schreef Blues het volgende:
Sterkte icecat! :*

En ook nog eens voor Kaatje met Elin. Hoe is ze nu?
Ze lijkt wat beter. Heeft net goed gegeten (maar valt met de dag af), heeft net een tijdje spinnend op schoot gezeten en al een paar uur zie/hoor ik haar niet meer kokhalzen. En dat spinnen deed ze de afgelopen dagen niet meer en dat doet ze normaal heel luid. Dus ik heb een beetje meer hoop dan 2-3 uur geleden
pi_215647436
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:48 schreef AnneX het volgende:
Wat eng Cat! Twee!? afgeplakte ogen…
Voorspoedig herstel! Je kunt in ieder geval ook posten als de schelpen van de ogen zijn gevallen…😎
Twee doorzichtige schelpen (als ik de pleisters slim erop doe), in de nacht (als ik toch slaap) is geen grote handicap.
En wel een fijn idee, omdat ik nu links en rechts mooie lusjes hechting heb waar ik in de nacht zeker niet aan wil trekken :X

Slapen :W
pi_215647459
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Twee doorzichtige schelpen (als ik de pleisters slim erop doe), in de nacht (als ik toch slaap) is geen grote handicap.
En wel een fijn idee, omdat ik nu links en rechts mooie lusjes hechting heb waar ik in de nacht zeker niet aan wil trekken :X

Slaap lekker
pi_215647471
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oh…gelukkig dan maar.
Trusten. :z :z :z
  vrijdag 22 november 2024 @ 08:39:32 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215648683
Goede morgen
O+

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215648782
Mogge!!

Kunnen jullie raden wie mij vanochtend wakker maakte omdat de voerbak leeg was? Die de hele nacht dicht tegen me aan lag te spinnen, die in één vloeiende beweging op de krabpaal klom
* Kaatje1 is best wel opgelucht
  vrijdag 22 november 2024 @ 08:52:20 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215648784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!!

Kunnen jullie raden wie mij vanochtend wakker maakte omdat de voerbak leeg was? Die de hele nacht dicht tegen me aan lag te spinnen, die in één vloeiende beweging op de krabpaal klom
* Kaatje1 is best wel opgelucht
Hoe laat is de afspraak ? Ik ga toch wel alvast dubbele duimen hoor!
pi_215648822
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoe laat is de afspraak ? Ik ga toch wel alvast dubbele duimen hoor!
9.30. Ze heeft nu bijna een blikje gourmet op en is nu aan de brokjes begonnen. Het is natuurlijk niet goed, dat afvallen, maar ik ga er nu wel vanuit dat ze straks mee naar huis gaat
  vrijdag 22 november 2024 @ 09:05:17 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215648857
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9.30. Ze heeft nu bijna een blikje gourmet op en is nu aan de brokjes begonnen. Het is natuurlijk niet goed, dat afvallen, maar ik ga er nu wel vanuit dat ze straks mee naar huis gaat
Dat is fijn ^O^
Hopelijk komt er wel een reden uit waarom er eea aan de gang is..
Succes!
pi_215648950
Oh @Kaatje1 wat zal dat een fijn gevoel geweest zijn O+ sterkte zo bij de dierenarts!

@Cat-astrophe mooi verslag, het houdt je wel van de straat :D hoe is je nacht gegaan?

Ik sliep van 22.30-5.50 achter elkaar *O* beste nacht in.. ik denk inmiddels toch wel 6 weken. Om 6.30 bedacht ik me dat schaatsen bezig was, dus dat opgezet, wat ik had gemist even selectief teruggekeken en tot 8.30 half-schaatsen luisterend en half-slapend nog in bed gelegen.

Zo naar de uni, voor operatie jat-een-bureau. Officieel heeft mijn werkkamer maar twee plekken, maar we zijn met drie, en we hebben eerder een keer een tafel en stoel gejat zodat ik iig ergens kon zitten als we er allemaal zijn, maar konden dus ook geen scherm etc aanvragen want officieel twee plekken en al twee setjes schermen etc. Maar nu gaat er een hoogleraar met pensioen en daardoor twee anderen van kamer schuiven, dus had de meedenkende collega van secretariaat een plan bedacht. We halen een lege kast weg van onze kamer, zodat er plek is voor volwaardig bureau, en ik mag het bureau incl monitoren etc en bureaustoel van de gepensioneerde mevrouw jatten en op onze kamer zetten, en dan onze tafel met stoel daar neerzetten. En dan doen we voor de twee nieuwe kamerbewoners net alsof het er altijd zo gestaan heeft *) en hopen we dat de huismeester onze kamer niet al te goed bekijkt bij zijn rondes.
pi_215649101
Dat is een geniaal plan vlindertje…hopelijk leest de huismeester niet mee 😉

Wat een opluchting zou dat zijn Kaatje! Dan had Elin een soort van herfstdipje?
En gaat zij gewoon weer mee.

Wat een gemeen strijklicht door het huis: stofwolken en een grijze waas alsof er niet iedere week wordt gezogen en gedweild! 8)7

Een uur eerder weg voor een afspraak in het ziekenhuis zonder parkeergarage en de pendelbus een heel eind verderop. Hoppa. Doe ik.

Barrel: hier is het ijzig koud voor een paar dagen. Bij jou is de wereld even mooi wit!
pi_215649124
Nergens aan geweest? Cat! En een goeie nacht?
Heb je nog Zorg aan huis vandaag? Of redden jij en de huisgenoten het nu wel…💐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')