SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff nee nou zeg dat duurde
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Monteur GGniet montuur
Wat scherp van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!quote:
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
Iets met een bril, of monturen. Of lenzenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ai ben je ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat scherp van je.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ai ben je ziekjes aan het worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Smile, it's free therapy.![]()
"Ik zou voor dit supergrote, dikke, KNALrode glanzende montuur was; dat trekt de aandacht weg van uw onfortuinlijk ogende gezicht!"quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.![]()
dat volg ik ook even niet .... @ToTquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
dankuquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh vervelend!!! Beterschap!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 21:03:14 ]![]()
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
![]()
Niet Jeroentje hequote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
Smile, it's free therapy.![]()
Een lekkere grote pizza naar binnen schuivenquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: