SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ben ook andere dingen aan het doenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
al een beetje opgeknapt?quote:Op maandag 18 november 2024 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook andere dingen aan het doen![]()
Nee, ik ben zo gaar als wat.quote:
Dus ook op tijd naar bed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Recht zo die gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas dat heb ik niet in huis. En ik moet afvallen, dus neem maar een appel met kaneel en een beetje suiker.quote:Op maandag 18 november 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
Is makkelijker maken @:Mizzezamy als je bladerdeeg in huis hebtCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even in de pingquote:Op maandag 18 november 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas dat heb ik niet in huis. En ik moet afvallen, dus neem maar een appel met kaneel en een beetje suiker.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jah, dat deed mn moeder vroeger wel vaak, van dat goedkope vanilleijs en dan een appel met kaneel en suiker opbakken en eroverheen, luxe toetje was datquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 18 november 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, dat deed mn moeder vroeger wel vaak, van dat goedkope vanilleijs en dan een appel met kaneel en suiker opbakken en eroverheen, luxe toetje was dat![]()
![]()
Bij het Zusje kun je zoiets als toetje krijgenquote:
![]()
![]()
40They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeeeel ernstigquote:Op maandag 18 november 2024 19:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het zat er gewoon een keer aan te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
daar komen wij weleens; moet ik toch eens op lettenquote:Op maandag 18 november 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij het Zusje kun je zoiets als toetje krijgen
![]()
![]()
![]()
Appeltaart deeg met warme appel en ijs geloof ikquote:Op maandag 18 november 2024 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
daar komen wij weleens; moet ik toch eens op letten![]()
checkquote:Op maandag 18 november 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Appeltaart deeg met warme appel en ijs geloof ik![]()
![]()
![]()
Begin jij nu ook al!?quote:Op maandag 18 november 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
echt niet
we zijn nog maar net begonnen joh![]()
Ik kijk nu uitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk nu uitZie je me al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk nu uithopelijk is de verf droog #zebraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das knap want ik zit op de bankquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zie jou in de weerspiegeling van het raam![]()
![]()
Die ziet ze weer vliegenquote:Op maandag 18 november 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das knap want ik zit op de bank![]()
![]()
![]()
Dat zie ikquote:Op maandag 18 november 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das knap want ik zit op de bankmet witte sportsokken aan
Smile, it's free therapy.![]()
Ohja laten we het weer over sokken hebbenquote:Op maandag 18 november 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zie ikmet witte sportsokken aan
![]()
![]()
neeeeeeeeeeejquote:Op maandag 18 november 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja laten we het weer over sokken hebbenSmile, it's free therapy.![]()
Lekker foutquote:Op maandag 18 november 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zie ikmet witte sportsokken aan
![]()
![]()
Nee maar je brengt het wel op, dan is het maar een klein stapje...quote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet in de context waar we het niet meer over gaan hebben![]()
![]()
Gevulde witte sokken. Beetje plakkerig vochtig. Die sokken?quote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet in de context waar we het niet meer over gaan hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Over witte volle sportsokkenquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet in de context waar we het niet meer over gaan hebben
Die jaquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevulde witte sokken. Beetje plakkerig vochtig. Die sokken?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevulde witte sokken. Beetje plakkerig vochtig. Die sokken?nee niet weer
ze geeft lichtquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zie jou in de weerspiegeling van het raam![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker om in de buurt te hebben als je een inbreker knockout moet meppenquote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Van die heerlijke stijve sportsokken![]()
![]()
ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
allemaal al de kerstboom opstaan?![]()
Mijn sokken staan wel opquote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
allemaal al de kerstboom opstaan?![]()
![]()
Misschien om mee te nemen als ze de hond uit laatquote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
lekker om in de buurt te hebben als je een inbreker knockout moet meppen
Van jou jaquote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien krijgt KB er een punthoofd van
Put a sock in it!quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien krijgt KB er een punthoofd van![]()
![]()
Jahoor ik val weereens binnenquote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Van die heerlijke stijve sportsokken![]()
![]()
Nee die wil die sportsokken niet wassenquote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
jullie zijn echt erg
ga jus weer vervelen!!!
De verzameld ze
quote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die wil die sportsokken niet wassen
De verzamelt ze![]()
![]()
Ikmis een paar woordenquote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien.
Over een week of 4 ofzo.
MisschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahaha dat heb ik ook een keer gedaanquote:![]()
Zal straks wel weer bij mijn herinneringen van FB langskomen![]()
dan is het al bijna kerstquote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien.
Over een week of 4 ofzo.
Misschien
ahh is toch gezellig ook om nu op te zettenquote:![]()
zoveel moeite voor een paar dagen zou ik niet doenSmile, it's free therapy.![]()
Er staat hier nog geen winter versiering. Het voelt nog iets te rommelig om op te zettenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
houtkachel danquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een houtkachel
Geen haard
je hebt nog een paar dagen voordat we insneeuwenquote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat hier nog geen winter versiering. Het voelt nog iets te rommelig om op te zetten
Daar kan je geen sokken aan hangenquote:
Ook geen witte sportsokken
als het moet kan datquote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kan je geen sokken aan hangen
Ook geen witte sportsokken![]()
ach, ik heb nog geen zin om dat nu al te doenquote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh is toch gezellig ook om nu op te zetten![]()
zoveel moeite voor een paar dagen zou ik niet doen
zoveel moeite![]()
![]()
Hier vanochtend al de vensterbank leeggehaald. Morgen ramenlappen en dan eens kijken wat ik dit jaar allemaal neerzet.quote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh is toch gezellig ook om nu op te zetten![]()
zoveel moeite voor een paar dagen zou ik niet doen
Wel met veel lichtjes natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
ach, ik heb nog geen zin om dat nu al te doen
zoveel moeite![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
ach, ik heb nog geen zin om dat nu al te doen
zoveel moeite
We gaan niet insneeuwenquote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt nog een paar dagen voordat we insneeuwenTrotste mama van Ambar
Hier een kleine 3 weekjes terug alles kerstig gemaaktquote:Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier vanochtend al de vensterbank leeggehaald. Morgen ramenlappen en dan eens kijken wat ik dit jaar allemaal neerzet.
Wel met veel lichtjes natuurlijk
Dan kan ik ze beter IN de kachel gooienquote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beste oplossing voor witte sportsokken
Gaat zo stinken andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is dan ook novemberquote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
ben ook helemaal nog niet in decembersfeer ......![]()
![]()
Gezelligquote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier een kleine 3 weekjes terug alles kerstig gemaakt![]()
![]()
Ligt de teckel niet in de vensterbank?quote:Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier vanochtend al de vensterbank leeggehaald. Morgen ramenlappen en dan eens kijken wat ik dit jaar allemaal neerzet.
Wel met veel lichtjes natuurlijkTrotste mama van Ambar
novembersfeer is ook okequote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
ben ook helemaal nog niet in decembersfeer ......Smile, it's free therapy.![]()
Die heeft een eigen kerstmandjequote:Op maandag 18 november 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt de teckel niet in de vensterbank?![]()
![]()
Iemand anders laten doenquote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Vind alles weer opruimen juist zoveel moeite![]()
Kan soms.. als je het maar lang genoeg laat staan/ hangen allemaalSmile, it's free therapy.![]()
Wat liefquote:Op maandag 18 november 2024 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die heeft een eigen kerstmandjeTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kan ik ze beter IN de kachel gooien
Gaat zo stinken andersnog beter plan
ALLEMAAL de kachel in![]()
Mand!quote:Op maandag 18 november 2024 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die heeft een eigen kerstmandje![]()
beter niks wegzetten dusquote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Vind alles weer opruimen juist zoveel moeite![]()
![]()
Ik had net wel al de kerstlampjes gevondenTrotste mama van Ambar
Nee ik wil naar Duitslandquote:Op maandag 18 november 2024 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet nog maar zien dat het gaat sneeuwen.
En geen winterbandenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
serieus? toen was het nog herfstvakantie johquote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier een kleine 3 weekjes terug alles kerstig gemaakt![]()
![]()
![]()
Koekoekquote:Op maandag 18 november 2024 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
serieus? toen was het nog herfstvakantie joh![]()
![]()
![]()
ik las; kerstmannetjequote:Op maandag 18 november 2024 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ahh heb ik hier ookquote:Op maandag 18 november 2024 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En kerst voerbakjes
ow nee dan is sneeuw niet handigquote:Op maandag 18 november 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik wil naar Duitsland
En geen winterbanden
of met ov gaan![]()
Ja serieusquote:Op maandag 18 november 2024 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
serieus? toen was het nog herfstvakantie joh![]()
![]()
overal kerst in huis
![]()
![]()
![]()
Jammer wel dat ik tegenwoordig naar werk kan lopen. Geen excuses meerTrotste mama van Ambar
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow nee dan is sneeuw niet handig
of met ov gaan
In de linkerbox zie je een deel van haar kerst-outfits liggenquote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahh heb ik hier ook![]()
En kerst voerbakjes![]()
![]()
Joewel dat zie ik hier.quote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
dank u
en daar past geen kerstboom bij
gewoon een gezelligheidsboom
zelfde hieroquote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat nu nog bovenop de kast, morgen niet meer dus
[ link | afbeelding ]
en de groene daarvan.
Zag dat ze nu nieuwe kleuren erbij hebbenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelfde hiero
en de groene daarvan.
Zag dat ze nu nieuwe kleuren erbij hebben![]()
![]()
Ohhh dat is een kerstpakje voor Jeroentjequote:Op maandag 18 november 2024 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In de linkerbox zie je een deel van haar kerst-outfits liggen
Koop elk jaar iets nieuws voor haarquote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh dat is een kerstpakje voor Jeroentje![]()
![]()
Herfstboom!quote:Op maandag 18 november 2024 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel dat zie ik hier.
gewoon een gezelligheidsboom
Ja jongens ik ga de boxen en haar mand alvast naar beneden halen en klaarzetten.
Krijg opeens onwijze zin om aan de slag te gaan![]()
![]()
Een nieuw pakje? of iets voor kerst?quote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Koop elk jaar iets nieuws voor haar
bij de action hadden ze 1 of 2 jaar terug kerst voerbakjesMisschien nu ook weer.
Ik heb gisteren mn Nijntje adventskalender opgebouwd, maar vond m toch een beetje tegenvallen
succes klodder!quote:Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja jongens ik ga de boxen en haar mand alvast naar beneden halen en klaarzetten.
![]()
Iets van kleding ja.quote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een nieuw pakje? of iets voor kerst?
bij de action hadden ze 1 of 2 jaar terug kerst voerbakjesMisschien nu ook weer.
Zal eens kijken bij de Action. Tnx voor de tip!![]()
jaaa goed planquote:Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
![]()
ff een klus altijd maar leuk als het klaar is
lees je dat @ieniminimuisquote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dennenbomen hebben altijd naalden!![]()
Goedeavond Birdie birdquote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Goedeavond lovely love
[..]
jaa![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
misschien hebben ze teckeltoffeltjes met barbamama's eropquote:Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iets van kleding ja.
Zal eens kijken bij de Action. Tnx voor de tip!![]()
![]()
Op google gezocht.. die van de Hema?quote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gisteren mn Nijntje adventskalender opgebouwd, maar vond m toch een beetje tegenvallenSmile, it's free therapy.![]()
Heb altijd best subtiel hoor. Kleine huiskamer maarquote:Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa goed plan![]()
![]()
![]()
ff een klus altijd maar leuk als het klaar is
Nou toedels allemaal![]()
![]()
chili con carne heb ik ipv gehakt braadworst gebruikt, dat was wel geslaagd. braadworst velletje eraf gehaald en dat rul gemaakt zoals gewoon gehakt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is waarquote:![]()
Maar niet alle naaldbomen hebben altijd naaldenTrotste mama van Ambar
daar draaien wij altijd soepballetjes vanquote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
chili con carne heb ik ipv gehakt braadworst gebruikt, dat was wel geslaagd. braadworst velletje eraf gehaald en dat rul gemaakt zoals gewoon gehakt![]()
![]()
Ja die:quote:Op maandag 18 november 2024 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op google gezocht.. die van de Hema?
Met name de verlichte raampjes valt me erg tegen. Maar misschien beter als de cadeautjes er uit zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alles kan met worst!quote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
chili con carne heb ik ipv gehakt braadworst gebruikt, dat was wel geslaagd. braadworst velletje eraf gehaald en dat rul gemaakt zoals gewoon gehakt
deze ga ik onthouden voor als ik ooit ga daten ofzoquote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar dat duurt nog wel even?quote:Op maandag 18 november 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze ga ik onthouden voor als ik ooit ga daten ofzoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
weet ik niet, kan tussen nu en 80 jaar of nooit gebeurenquote:Uw ADH vitamine Worst
Profiel van hemarookworstquote:Op maandag 18 november 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze ga ik onthouden voor als ik ooit ga daten ofzo
ik hou van hobby's
alles kan met worst![]()
Kun je niet met de lampjes wat schuiven in de huisjes? Of moet je het dan echt al uitpakken?quote:Op maandag 18 november 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die:
[ link | afbeelding ]
Met name de verlichte raampjes valt me erg tegen. Maar misschien beter als de cadeautjes er uit zijn.
Bij de Rituals adventskalender plaats je zelf altijd de lampjes in de huisjes.. dan is het altijd even kijken hoe je ze bij de raampjes krijgt.
Kan dat hier niet ook ?Smile, it's free therapy.![]()
ik hou van hobby's staat in mijn anonieme X-profielquote:Op maandag 18 november 2024 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Profiel van hemarookworst
ik hou van hobby's
alles kan met worst
Uw ADH vitamine Worst
Heb je een echte boom, KB? Of een van plastic, zo'n ding dat je kunt uitklappen en normaal bewaart op zolder?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wij hebben hier regelmatig een boom, maar dat moet je op z'n Engels uitsprekenquote:Op maandag 18 november 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je een echte boom, KB? Of een van plastic, zo'n ding dat je kunt uitklappen en normaal bewaart op zolder?Uw ADH vitamine Worst
Kerstverlichting opzetten. En een dikke kortsluiting....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, het geknal hier buiten is best erg.quote:Op maandag 18 november 2024 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wij hebben hier regelmatig een boom, maar dat moet je op z'n Engels uitsprekenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kan maar in beperkte mate, had het al geprobeerd, er zijn ook meer huisjes dan lampjes op het bijgeleverde snoer zitten. En de cadeautjes zitten dan ook weer in de weg. Ik heb het nu zo gedaan als het in de handleiding stond.quote:Op maandag 18 november 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je niet met de lampjes wat schuiven in de huisjes? Of moet je het dan echt al uitpakken?
Bij de Rituals adventskalender plaats je zelf altijd de lampjes in de huisjes.. dan is het altijd even kijken hoe je ze bij de raampjes krijgt.
Kan dat hier niet ook ?
Mja nu weet ik dat, volgend jaar (of volgende maand) maar weer een andere kalenderCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik wil wel van die lasers uit een kerstboom zoals je bij dance events zietUw ADH vitamine Worst
Een echte boomquote:Op maandag 18 november 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je een echte boom, KB? Of een van plastic, zo'n ding dat je kunt uitklappen en normaal bewaart op zolder?
quote:Op maandag 18 november 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan maar in beperkte mate, had het al geprobeerd, er zijn ook meer huisjes dan lampjes op het bijgeleverde snoer zitten. En de cadeautjes zitten dan ook weer in de weg. Ik heb het nu zo gedaan als het in de handleiding stond.
Mja nu weet ik dat, volgend jaar (of volgende maand) maar weer een andere kalender![]()
Heb je geen lampjes meer liggen voor erbij?Smile, it's free therapy.![]()
Je bent er vroeg bij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die trekt elke keer als ie erlangs loopt de poot omhoogquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en dan springt er weer een stopquote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trekt elke keer als ie erlangs loopt de poot omhoog![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trekt elke keer als ie erlangs loopt de poot omhoog![]()
![]()
waarom stel ik eigenlijk steeds uit om naar opticien te gaan
Uw ADH vitamine Worst
Je kunt je telefoon niet vinden omdat je te kippig bent?quote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
waarom stel ik eigenlijk steeds uit om naar opticien te gaan![]()
![]()
Gemakzucht?quote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
waarom stel ik eigenlijk steeds uit om naar opticien te gaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 18 november 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt je telefoon niet vinden omdat je te kippig bent?
Hij kan nog wel bolken dus het is waarschjnlijk eentje voor veraf.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
goeie vraagquote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
waarom stel ik eigenlijk steeds uit om naar opticien te gaan![]()
![]()
een telefoon voor verafquote:Op maandag 18 november 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij kan nog wel bolken dus het is waarschjnlijk eentje voor veraf.![]()
![]()
![]()
Oh ja!quote:Op maandag 18 november 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij kan nog wel bolken dus het is waarschjnlijk eentje voor veraf.![]()
![]()
Bril, maily, bril!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks mis met de scherpte van ToT vanavondquote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anders heette het wel een dichtbijfoon he!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja en beetje tegenop zien van ogen meten en een montuur kiezenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat laatste lijkt me het lastigste. Zo'n hele wand vol monteuren; keuze uit 500 verschillende modellen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en beetje tegenop zien van ogen meten en een montuur kiezenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom zie je op tegen het ogen meten?quote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en beetje tegenop zien van ogen meten en een montuur kiezenSmile, it's free therapy.![]()
kun je niet alleen nieuwe glazen nemen in je oude montuur?quote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en beetje tegenop zien van ogen meten en een montuur kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een leuke monteur uitzoekenquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me het lastigste. Zo'n hele wand vol monteuren; keuze uit 500 verschillende modellen.
Datis toch zo gebeurd. Ogen testen? Stelt niets voorquote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en beetje tegenop zien van ogen meten en een montuur kiezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het lichamelijk ook zo goed met me ging....quote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks mis met de scherpte van ToT vanavond
Ben grieperig aan het worden, denk ik.
Vanmorgen 2x over m'n nek gegaan en ik voel me niet bepaald optimaal.
Mini is vanavond ook ff neit lekker maar hem kennende staat hij morgen om 6.00 weer bij m'n bed te stuiteren!![]()
![]()
En de rekening die je dan krijgt!quote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en beetje tegenop zien van ogen meten en een montuur kiezen![]()
![]()
elektro bvquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me het lastigste. Zo'n hele wand vol monteuren; keuze uit 500 verschillende modellen.![]()
aiiii jakkesquote:Op maandag 18 november 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het lichamelijk ook zo goed met me ging....
Mini is vanavond ook ff neit lekker maar hem kennende staat hij morgen om 6.00 weer bij m'n bed te stuiteren!
zoon hier ook sinds vannacht ziek ( buikgriep)![]()
Beterschap voor jullie.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb een keer een vreselijk opgefokte opticiën gehad bij Hans Anders, niet normaal zeg!quote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom zie je op tegen het ogen meten?
"Is het zo beter of slechter?"
- "Ehhh..."
"JA WAT NOU? HET IS BETER OF SLECHTER! WAT IS HET NOU? DAAR HOEF JE TOCH NIET OVER NA TE DENKEN???"![]()
![]()
ja maar montuur kiezen nietquote:Op maandag 18 november 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Dat
[..]
is toch zo gebeurd. Ogen testen? Stelt niets voor
Uw ADH vitamine Worst
Thanks!quote:Op maandag 18 november 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aiiii jakkes
zoon hier ook sinds vannacht ziek ( buikgriep)![]()
Beterschap voor jullie.![]()
![]()
beterschap!!quote:Op maandag 18 november 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het lichamelijk ook zo goed met me ging....
Mini is vanavond ook ff neit lekker maar hem kennende staat hij morgen om 6.00 weer bij m'n bed te stuiteren!![]()
![]()
Was het Hans zelf?quote:Op maandag 18 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vreselijk opgefokte opticiën gehad bij Hans Anders, niet normaal zeg!
- "Ehhh..."
"JA WAT NOU? HET IS BETER OF SLECHTER! WAT IS HET NOU? DAAR HOEF JE TOCH NIET OVER NA TE DENKEN???"![]()
![]()
Hoeft toch niet lang te duren. En passen doet ook geen oijn. Dus waarom tegen op zien?quote:Op maandag 18 november 2024 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar montuur kiezen nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb eentje gevonden die 199 of 249 compleet, dus dat valt wel meequote:wtf, ik zou hier echt niet van gediend zijn om zo aangesproken te wordenquote:Op maandag 18 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vreselijk opgefokte opticiën gehad bij Hans Anders, niet normaal zeg!
- "Ehhh..."
"JA WAT NOU? HET IS BETER OF SLECHTER! WAT IS HET NOU? DAAR HOEF JE TOCH NIET OVER NA TE DENKEN???"Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 18 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
- "Ehhh..."
"JA WAT NOU? HET IS BETER OF SLECHTER! WAT IS HET NOU? DAAR HOEF JE TOCH NIET OVER NA TE DENKEN???"irritant
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet alles wat ik doe is rationeel hequote:Op maandag 18 november 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft toch niet lang te duren. En passen doet ook geen oijn. Dus waarom tegen op zien?
Uw ADH vitamine Worst
Was een hoogbejaarde vent, dus misschien was het hem wel ja!quote:
Ook een keer eentje gehad die zwaar over de zeik ging toen ik voor het eerst sinds jaren weer lenzen uitprobeerde; ik moest ze daar in doen en dan zouden we kijken hoe het resultaat was, maar meneer vond dat ik te lang zat te klooien om ze in te krijgen. Pffff....![]()
Lezen!!quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.![]()
![]()
![]()
Ow netjes!quote:Op maandag 18 november 2024 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb eentje gevonden die 199 of 249 compleet, dus dat valt wel mee
[..]
wtf, ik zou hier echt niet van gediend zijn om zo aangesproken te worden
En inderdaad ja, ben ook nooit meer daar naar terug gegaan, of naar die tent waar ik die contactlenzen kocht.![]()
Monteur GGquote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.niet montuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Nou, dan is het makkelijk: wegwezen daar en naar een andere gaan. Graag of niet hoor...quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een hoogbejaarde vent, dus misschien was het hem wel ja!
Ook een keer eentje gehad die zwaar over de zeik ging toen ik voor het eerst sinds jaren weer lenzen uitprobeerde; ik moest ze daar in doen en dan zouden we kijken hoe het resultaat was, maar meneer vond dat ik te lang zat te klooien om ze in te krijgen. Pffff....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope vanaf een bepaalde hoeveelheid viezigheid werkt dat niet meerquote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn raam met glassex gedaan. Geloof niet dat dit werkt![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: