Het zijn de Amerikanen die vreemd zijn. Canada vierde al thanks giving voor de usa bestondquote:Op maandag 18 november 2024 17:12 schreef Troel het volgende:
Voor wie is het al wel geweest dan? (Retorische vraag) Zijn de Canadezen echt zo vaag om het op een ander moment te vieren?
Waar las jij dat dan? Altijd als jij zegt dat je het ergens gelezen heb, ga ik ervanuit dat je het uit je duim hebt gezogen.quote:Op maandag 18 november 2024 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vier het altijd met familie, maar las dat Nederlanders het ook steeds vaker vieren.
In Canada doen ze het op de 2e maandag van Oktober. Heb me niet echt ingelezen waar dat vandaan kwam.quote:Op maandag 18 november 2024 17:12 schreef Troel het volgende:
Voor wie is het al wel geweest dan? (Retorische vraag) Zijn de Canadezen echt zo vaag om het op een ander moment te vieren?
https://nos.nl/artikel/23(...)us-om-lekker-te-etenquote:Op maandag 18 november 2024 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar las jij dat dan? Altijd als jij zegt dat je het ergens gelezen heb, ga ik ervanuit dat je het uit je duim hebt gezogen.
Goed dat je 5 jaar later dit topic opent dan!quote:Op maandag 18 november 2024 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)us-om-lekker-te-eten
In 2019 al een verdubbeling bij kalkoenleveranciers
Je weet blijkbaar niet wat een retorische vraag is (wederom een retorische vraag)?quote:Op maandag 18 november 2024 17:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Canada doen ze het op de 2e maandag van Oktober. Heb me niet echt ingelezen waar dat vandaan kwam.
Hmm, ik heb het nog nooit gevierd. Ken verder ook niemand in mijn omgeving die het viert, waarvan ik het weet althans.quote:Op maandag 18 november 2024 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
Voor de non-Canadezen is Thanksgiving nog niet geweest en is t op 28 November.
Ik vier het altijd met familie, maar las dat Nederlanders het ook steeds vaker vieren.
Iemand die hier ook aan doet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken helemaal niemand, met nadruk op niemand, die dat in Nederland viert.quote:Op maandag 18 november 2024 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
Voor de non-Canadezen is Thanksgiving nog niet geweest en is t op 28 November.
Iemand die hier ook aan doet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |