Vond die best goed eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Spicy Quarter pounder is geen aanrader, zit gewoon pittige mayo op, wat er voor geen meter bijpast....
Absolute afrader, KFC overgoten met BBQ saus, echt ranzig. De wings zijn nog het lekkerst, maar niet normaal op te eten, want je krijg er niks geen bestek bij.quote:
Ja die lijkt op dat kleinere broodje van vorig jaar, die was ook niet te nassen. Die saus is het gewoon net nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Spicy Quarter pounder is geen aanrader, zit gewoon pittige mayo op, wat er voor geen meter bijpast....
Zag reclame voorbij komen gisteren. Ziet er niet lekker uit met al die BBQ saus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:51 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Absolute afrader, KFC overgoten met BBQ saus, echt ranzig. De wings zijn nog het lekkerst, maar niet normaal op te eten, want je krijg er niks geen bestek bij.
Dat geldt voor iedere horeca gelegenheid.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Oude man die klaagt, gisteren wilde de kinderen McDonalds.
Ik kreeg zo zover om niet alles te halen maar een Big Mac, smoothie en mcwrap.
15 euro kwijt voor een troep.
Je kan zelf zoveel beter en lekkerders maken voor dat geld.
Vraag me af of het wel Korean bbqsaus is i.p.v. gewone bbq. Als ik jou zo lees denk ik het laatste.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:51 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Absolute afrader, KFC overgoten met BBQ saus, echt ranzig. De wings zijn nog het lekkerst, maar niet normaal op te eten, want je krijg er niks geen bestek bij.
Zou zo het exacte verschil niet weten, maar ik eet ook wel eens echt broodje BBQ chicken van de koreaan, en dat smaakt gewoon echt heel anders(en wel lekker).quote:Op zondag 22 juni 2025 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vraag me af of het wel Korean bbqsaus is i.p.v. gewone bbq. Als ik jou zo lees denk ik het laatste.
Fusion voor 2,50 (coupon 348) is wel relaxed maar haalt het bij lange na niet bij de Flurry Pistache. Zodra die uit assortiment gaat ben ik verdrietig.
Goed punt idd, maar het assortiment bij de Mc hier in NL is al helemaal vrij kansloos. Maarja dat krijg je nou eenmaal als ze zich hier met name op kinderen en gezinnen focussenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef Gunner het volgende:
Prijzen worden gebaseerd op wat men in dat land kan besteden. Onze prijzen daar hanteren is vrij kansloos.
Die Squid Game burger is echt ranzig, absolute afrader idd. Tenders vond ik ook niet lekker. Doe mij maar gewoon een normale zinger stacker, echt 100x beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:51 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik herhaal, met Korean saus!quote:Op zondag 22 juni 2025 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zag reclame voorbij komen gisteren. Ziet er niet lekker uit met al die BBQ saus.
zelf makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:55 schreef Mathijsco het volgende:
De Whopper is een heerlijke burger.
Ik kies tegenwoordig liever voor zelf maken.
Nee joh, andere smaakbeleving: sappig, vol, ontbreekt aan hap-slik-weg-suikers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zelf maken
[ afbeelding ]
kwakje van dit op je broodje burger en het smaakt bijna naar mcdonalds.
Oeh, wat kost ie?quote:
Heerlijk he, wil ik ook. Mijn favo fastfood burger is altijd de Zinger Stacker geweest dus ben benieuwd. Ben een vrouw maar echt geen moeite met opeten en neem nog beker ijs toe (Sundae Deluxe).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:49 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren laat wezen lunchen en man had de,Ik wil kaas Stacker, twee Original Recipe filets op brioche met cheddar, bacon, cheddarsaus en mayo.
Er zit een bakje vloeibare cheddar bij.
Hij is een grote eter maar hij had moeite met de laatste happen.
Hij is echt groot, de burger dan 😉
[ link | afbeelding ]
Die hadden wij ook nog, de Dubai sundae, daar had hij wel plek voor hahaha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk he, wil ik ook. Mijn favo fastfood burger is altijd de Zinger Stacker geweest dus ben benieuwd. Ben een vrouw maar echt geen moeite met opeten en neem nog beker ijs toe (Sundae Deluxe).
15,49 in een meal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Oeh, wat kost ie?
Tis dat ik al spareribs in de slowcooker heb liggen, anders deze gehaald vandaag
Klinkt logischquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:31 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die hadden wij ook nog, de Dubai sundae, daar had hij wel plek voor hahaha.
Aanrecht in de brandende zon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is de beste manier om een long chicken straks op de warmen? En moet ik hem in de koelkast bewaren tot het zo ver is of kan ik hem gewoon op het aanrecht laten liggen?
Nee ff serieus, zal ik dat ding eruit halen en die gewoon ff opwarmen of is dat vies? De sla ziet er nu al een beetje karig uit ik denk dat ik hem snel moet eten hij is echt al 2 uur oud of zoquote:
Heb je een airfryer? Dan daarin opwarmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, zal ik dat ding eruit halen en die gewoon ff opwarmen of is dat vies? De sla ziet er nu al een beetje karig uit ik denk dat ik hem snel moet eten hij is echt al 2 uur oud of zo
oja helemaal vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je een airfryer? Dan daarin opwarmen.
Philly cheesesteak uit UK i.p.v. Philadelphia? Of staat dit in de UK op het menu, werkt dat zo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:27 schreef Jeroboam het volgende:
McDonalds Duitsland heeft nu wel wat leuke afwijkende producten https://www.mcdonalds.com(...)ces-um-die-welt.html
Gvd ze hebben daar gewoon de McRib nog!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:27 schreef Jeroboam het volgende:
McDonalds Duitsland heeft nu wel wat leuke afwijkende producten https://www.mcdonalds.com(...)ces-um-die-welt.html
Omdat die nieuwe shit niet goed verkoopt, gok ik zo. Nederlanders zijn niet zo avontuurlijk op voedselgebied.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gvd ze hebben daar gewoon de McRib nog!
Waarom verkopen ze hier in nederland toch alleen de standaard shit?
Haha weten die Duitsers veelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Philly cheesesteak uit UK i.p.v. Philadelphia? Of staat dit in de UK op het menu, werkt dat zo?
Haha nee in Duitsland. Ik was er vorige week nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Philly cheesesteak uit UK i.p.v. Philadelphia? Of staat dit in de UK op het menu, werkt dat zo?
Die gore saus hebben ze volgens mij op al die “spicy” burgers die eens in de zoveel tijd verschijnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef __Fokker__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |