Dat zeiden wij hier thuis idd ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:03 schreef Document1 het volgende:
Ik vond Vincent een sterke afvaller. Mogen er meer het zo sportief opnemen.
Had niet het idee dat die opmerking heel serieus was..quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Jaimie was wel erg zuur toen Kiran geen vreten koos. Stom wijf. De vorige keer koos hij ook geen eten en dan zegt ze "ja altijd nemen ze eten mee en nu ik er zit niet" ze krijgt gelukkig weinig screentime maar de momenten dat deze er zijn blehh..
Dat kon ze helemaal niet weten want het eten word pas onthuld als alleen de personen die naar winnaarseiland gaan er nog staan en de rest weg is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Jaimie was wel erg zuur toen Kiran geen vreten koos. Stom wijf. De vorige keer koos hij ook geen eten en dan zegt ze "ja altijd nemen ze eten mee en nu ik er zit niet" ze krijgt gelukkig weinig screentime maar de momenten dat deze er zijn blehh..
Helaas zijn jouw momenten op dit forum er ook in overvloed. Had je maar wat minder forumtime blehh..quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nog nooit iets zuur uit haar mond horen komenquote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Timor (en de rest) heeft dan toch gewoon 1 reguliere stem per eilandraad en dan die 2 (?) extra stemmen die eenmalig ingezet kunnen worden?quote:Op zondag 24 november 2024 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Winnaarseiland moeten ze afschaffen .
Timor kan gewoon al zijn stemmen opsparen.
Zieltjes winnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |