Dan krijgen ze heel NL over zich heen dat weten ze echt welquote:Op zondag 17 november 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende: In vroegere versies lag die aap al op het vuur nu gaan ze hem voeren
![]()
Was vroeger al een keer met een geslachte kip.quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze heel NL over zich heen dat weten ze echt wel
Inclusief stichting Aap.quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze heel NL over zich heen dat weten ze echt wel
Als het onbekende Nederlanders zouden zijn zou het ze denk ik minder boeien. Al wil een RTL ook een dergelijke rel nietquote:Op zondag 17 november 2024 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger al een keer met een geslachte kip.
Ik vrees dat hij wel gaat winnenquote:Op zondag 17 november 2024 20:54 schreef Nectaro22 het volgende:
Als ze die duffe Joy niet eruit stemmen zijn het echt domme koeien. Waarom zouden ze hem redden? Zodra Timor en hij de kans krijgen zullen ze Vincent en Hamza eruit stemmen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Timor wint. Hij heeft totaal geen gunfactor en ik denk dat ze met knip en plakwerk dat bewust nog eens extra benadrukken omdat ze weten wat er gaat gebeuren..
Dat was toch een keer met een slang?quote:Op zondag 17 november 2024 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger al een keer met een geslachte kip.
quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch een keer met een slang?
met die biologe?
Jammer dat ie er alleen met een forse truc uitgestemd kan wordenquote:Op zondag 17 november 2024 21:00 schreef Verida het volgende:
manmanman, wat is die Timor een vervelende vent met zijn ondervragingen
Rico Verhoeven vindt zichzelf toch ook heel goed.quote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Timor vergelijkt zichzelf met Rico Verhoeven
Mer sterre ? Zou kunnen met de kip was volgens mij het seizoen van oa Geraldine Jan Versteeg Edith Bosch etc.quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch een keer met een slang?
met die biologe?
Ik hoorde enkel een manier van hoe Rico iets doet.quote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Timor vergelijkt zichzelf met Rico Verhoeven
Je kan hem moeilijk betrappen op de gunfactorquote:Op zondag 17 november 2024 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde enkel een manier van hoe Rico iets doet.
Stelletje Timor haters hier.
Maar dan moet je niet dingen verdraaien.quote:Op zondag 17 november 2024 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk betrappen op de gunfactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |