SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel wat aan de vroege kant als ik al in de overgang zou zitten, maar het lichaam is wel aan het veranderenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We hadden nu meerdere mogelijkheden als TTquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die mega super grote metershoge Lindt kalender?quote:Op zondag 17 november 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]deze vind ik mmmm en cote d'or met hele hazelnoot.
maar heb ook de Lindt adventskalender in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Verzekeringen'? Of 'hitte'?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 17 november 2024 19:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die mega super grote metershoge Lindt kalender?Waar kan ik deze kopen? Ik vraag het voor een vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Sowieso Duitslandquote:Op zondag 17 november 2024 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kan ik deze kopen? Ik vraag het voor een vriend![]()
Nou denkt Biden . Laat ik op het laatst nog even Oekraïne toestemming om Amerikaanse wapens tegen Rusland te mogen gebruiken.
OORLOG OEKRAÏNE De regering van president Joe Biden heeft Oekraïne toestemming gegeven om doelen in Rusland aan te vallen met door de VS geleverde wapens. Dat melden The New York Times en persbureau Reuters op basis van bronnen binnen de Amerikaanse overheid. Het zou een baanbrekend besluit zijn. Oekraïne vraagt al maandenlang toestemming om Rusland te beschieten met Amerikaanse raketten. Lees alles over de oorlog in Oekraïne en de situatie in Rusland in onderstaand liveblog.
Bron
LIVE oorlog Oekraïne | ‘Biden geeft Oekraïne toestemming om Rusland aan te vallen met Amerikaanse wapens’Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 19:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die mega super grote metershoge Lindt kalender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeej!!! wauw!!!
deze kleine, waren zo uitverkocht:
Smile, it's free therapy.![]()
Ben je ziek Moon?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdiequote:Op zondag 17 november 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeej!!! wauw!!!
deze kleine, waren zo uitverkocht:
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlak voordat Trump zorgt dat er vrede komt....lekker dan!quote:Op zondag 17 november 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Nou denkt Biden . Laat ik op het laatst nog even Oekraïne toestemming om Amerikaanse wapens tegen Rusland te mogen gebruiken.
OORLOG OEKRAÏNE De regering van president Joe Biden heeft Oekraïne toestemming gegeven om doelen in Rusland aan te vallen met door de VS geleverde wapens. Dat melden The New York Times en persbureau Reuters op basis van bronnen binnen de Amerikaanse overheid. Het zou een baanbrekend besluit zijn. Oekraïne vraagt al maandenlang toestemming om Rusland te beschieten met Amerikaanse raketten. Lees alles over de oorlog in Oekraïne en de situatie in Rusland in onderstaand liveblog.
Bron
LIVE oorlog Oekraïne | ‘Biden geeft Oekraïne toestemming om Rusland aan te vallen met Amerikaanse wapens’
"I am bolking that peace!"![]()
Nog ff wat olie op het al lange vuur gooien..... Maar Polen is klaar voor Russki agressiequote:Op zondag 17 november 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Bron
LIVE oorlog Oekraïne | ‘Biden geeft Oekraïne toestemming om Rusland aan te vallen met Amerikaanse wapens’Zag net een docu over wat die allemaal geinvesteerd hebben om de Russen buiten de deur te houden. Dat is bizar.
Lach met een schone bips![]()
Gelukkig maar dacht even dat je aan de dus was gezien de TTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof Trump daar voor gaat zorgenquote:Op zondag 17 november 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlak voordat Trump zorgt dat er vrede komt....lekker dan!
[ afbeelding ]
"I am bolking that peace!"Ja als Oekraine ff een deel van het land opgeeft
![]()
Ze zijn bereid om te onderhandelen.quote:Op zondag 17 november 2024 19:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof Trump daar voor gaat zorgenJa als Oekraine ff een deel van het land opgeeft
![]()
Denk ook niet dat het trump lukt. Maar niet slim van Bidenquote:Op zondag 17 november 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlak voordat Trump zorgt dat er vrede komt....lekker dan!
[ afbeelding ]
"I am bolking that peace!"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt. Heb ik niet gelezen nog.quote:Op zondag 17 november 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog ff wat olie op het al lange vuur gooien..... Maar Polen is klaar voor Russki agressieZag net een docu over wat die allemaal geinvesteerd hebben om de Russen buiten de deur te houden. Dat is bizar.
Denk ook niet dat dat hem gaat lukken.quote:Op zondag 17 november 2024 19:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof Trump daar voor gaat zorgenJa als Oekraine ff een deel van het land opgeeft
Ik ookquote:Op zondag 17 november 2024 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie online alleen de kleine kalender
zie op tiktok wel unboxing filmpjes ervanSmile, it's free therapy.![]()
Misschien wordt het zoiets als Noord en Zuid Korea? Formeel nog in oorlog maar verder in een soort wapenstilstand?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar een adventskalender van boeken uit de nieuwe boekenkast hier maken danTrotste mama van Ambar
Dat zou al heel wat zijnquote:Op zondag 17 november 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wordt het zoiets als Noord en Zuid Korea? Formeel nog in oorlog maar verder in een soort wapenstilstand?![]()
Staan ruim bovenaan in de wereld en ja ook boven de US qua GDP met investeren in het leger.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik keek ook al even. Maar vind de inhoud best tegenvallen voor 180 pond (zag alleen de prijs bij costco)quote:Op zondag 17 november 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook
zie op tiktok wel unboxing filmpjes ervanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon kappen met schieten en elkaar weer lief gaan vindenquote:Ik snap al deze shit niet, waarom zou je op andere mensen gaan schieten?
Polen?quote:Op zondag 17 november 2024 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Staan ruim bovenaan in de wereld en ja ook boven de US qua GDP met investeren in het leger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja die prijs zag ik ook..........quote:Op zondag 17 november 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik keek ook al even. Maar vind de inhoud best tegenvallen voor 180 pond (zag alleen de prijs bij costco)
echt wel duur!Smile, it's free therapy.![]()
Idd!quote:Op zondag 17 november 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon kappen met schieten en elkaar weer lief gaan vindenIk snap al deze shit niet, waarom zou je op andere mensen gaan schieten?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik keek ook al even. Maar vind de inhoud best tegenvallen voor 180 pond (zag alleen de prijs bij costco)hoeveel? Wauw
Trotste mama van Ambar
Jup, is bizar wat die in het leger pompen. En ook besteld hebben in Z-Korea aan extra wapens en tanks. Dat is serieus gekkenwerk, en daarbij ook hele munitie fabrieken aangelegd in Polen zelf. Lijkt alsof ze wat verwachten.quote:Lach met een schone bips![]()
The advent calendar is worth £179.98 in total.quote:
However, if you were to buy all the items included separately directly from Lindt.co.uk, you'd only need to fork out £101.80 in total - a saving of £78.18.
https://www.thesun.co.uk/(...)-calendar-christmas/Smile, it's free therapy.![]()
Aan het einde van mijn straat zit een Lindt Outlet Storequote:Op zondag 17 november 2024 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie online alleen de kleine kalender![]()
![]()
Edeka Lindt adventskalender was 10 euro met een bon voor edeka van minimaal 5 euro erin![]()
goede deal
Daar worden alle overjarige modellen en productiefouten verkocht?quote:Op zondag 17 november 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aan het einde van mijn straat zit een Lindt Outlet Store![]()
![]()
Maar dat is bij al die kalenders. Dan ben je altijd het dubbele kwijt van wat het waard is.quote:Op zondag 17 november 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
The advent calendar is worth £179.98 in total.
However, if you were to buy all the items included separately directly from Lindt.co.uk, you'd only need to fork out £101.80 in total - a saving of £78.18.
https://www.thesun.co.uk/(...)-calendar-christmas/![]()
😮quote:Op zondag 17 november 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
The advent calendar is worth £179.98 in total.
https://www.thesun.co.uk/(...)-calendar-christmas/Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Geen idee. Woon hier nu 2 jaar en 4 maanden en ben in totaal wel 1x naar Rosada gefietst.quote:Op zondag 17 november 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar worden alle overjarige modellen en productiefouten verkocht?
Zat nog verkeerd ook, moest in de stad zijn, strak de andere kant op van mijn huis![]()
![]()
jup alleen die met teveel cadmium en kankerverwekkende olie erin (x aantal jaar terug van Lindtquote:Op zondag 17 november 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar worden alle overjarige modellen en productiefouten verkocht?)
Zou wel leuk zijn als ze een worm van chocola zouden uitbrengen.quote:Op zondag 17 november 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lindt is wel lekkere chocolade
De Lindt worm.![]()
Ah!quote:Op zondag 17 november 2024 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee. Woon hier nu 2 jaar en 4 maanden en ben in totaal wel 1x naar Rosada gefietst.
Zat nog verkeerd ook, moest in de stad zijn, strak de andere kant op van mijn huis![]()
![]()
die van 5 euro nu van Lindt is denk ik wel okequote:Op zondag 17 november 2024 20:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat is bij al die kalenders. Dan ben je altijd het dubbele kwijt van wat het waard is.
Serieus gebeurd?!?quote:Op zondag 17 november 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup alleen die met teveel cadmium en kankerverwekkende olie erin (x aantal jaar terug van Lindt)
![]()
![]()
wowquote:Op zondag 17 november 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup alleen die met teveel cadmium en kankerverwekkende olie erin (x aantal jaar terug van Lindt)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik snap um nie.....quote:Op zondag 17 november 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze een worm van chocola zouden uitbrengen.
De Lindt worm.
gr gr Gerda uit Rosmalen.Lach met een schone bips![]()
Ze zijn in ieder geval goed voorbereid.quote:Op zondag 17 november 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, is bizar wat die in het leger pompen. En ook besteld hebben in Z-Korea aan extra wapens en tanks. Dat is serieus gekkenwerk, en daarbij ook hele munitie fabrieken aangelegd in Polen zelf. Lijkt alsof ze wat verwachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 november 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeveel gram is die?quote:Op zondag 17 november 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die van 5 euro nu van Lindt is denk ik wel oke![]()
Ik dacht dat het 24x een reep was, maar het is allemaal van die andere chocoladeTrotste mama van Ambar
Mochten de Russki komen hebben we meer aan Polen dan aan Duitsland als verdedigingquote:Op zondag 17 november 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval goed voorbereid.Maar geloof er niet in dat het zo ver komt.
Oef. Das verleidelijk.quote:Op zondag 17 november 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aan het einde van mijn straat zit een Lindt Outlet StoreWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waren de paashazen van Lindt![]()
ff opgezocht
2016 was dat.. weggegooid toen, vandaar dat ik het nog weet. Had er een klaarliggen hier voor mn kind toen.Smile, it's free therapy.![]()
Die oorlog is al 2.5 jaar bezig.quote:Op zondag 17 november 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mochten de Russki komen hebben we meer aan Polen dan aan Duitsland als verdedigingMaar geloof er niet in dat het zo ver komt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Salmonella in Kinder suprise eieren paar jaar terug ook nogquote:Op zondag 17 november 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
waren de paashazen van Lindt![]()
ff opgezocht
2016 was dat.. weggegooid toen, vandaar dat ik het nog weet. Had er een klaarliggen hier voor mn kind toen.Vond het wel komisch, in chocolade eieren salmonella
quote:Op zondag 17 november 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Salmonella in Kinder suprise eieren paar jaar terug ook nogVond het wel komisch, in chocolade eieren salmonella
he
dat is ook apartSmile, it's free therapy.![]()
Hier bij Die Grenze hadden ze laatst van die paasfiguurtjes van Maltezers in de opruiming.
Prima te vreten!![]()
![]()
Dat lijkt mij ook, Lindt is sowieso niet goedkoop.quote:Op zondag 17 november 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die van 5 euro nu van Lindt is denk ik wel oke
De kalenders van de Ikea waren ook altijd wel prima, toen er nog gewone tegoedbonnen inzaten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat niet weet...quote:Op zondag 17 november 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
Hier bij Die Grenze hadden ze laatst van die paasfiguurtjes van Maltezers in de opruiming.
Prima te vreten!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien waren die bacteriën ook van chocola?quote:Op zondag 17 november 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Salmonella in Kinder suprise eieren paar jaar terug ook nogVond het wel komisch, in chocolade eieren salmonella
![]()
![]()
Omg ...quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Heb een uurtje terug een hert aangeredenWeg zonder verlichting in Duitsland.
Politie bij geweest, hoop dat zij het beestje nog vinden.. (zag het niet meer.. kon niet stoppen.. zat op een 100 km/u weg met veel verkeer).
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.![]()
![]()
Wat zal je geschrokken zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten die er niet meer in?quote:Op zondag 17 november 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, Lindt is sowieso niet goedkoop.
De kalenders van de Ikea waren ook altijd wel prima, toen er nog gewone tegoedbonnen inzaten.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 17 november 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ...![]()
![]()
Had ze 'm net ff iets harder aan moeten tikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben er ook een Haribo-outlet, dat is meer mijn dingquote:
En de Tommy Hilfiger shop. Maar dat kan je niet eten natuurlijk en mijn Tommy kleding en schoenen bestel ik altijd online
Maargoed maar 1X geweest dus en voor niks ook nog. Vind heel die Rosada geen klap aan.![]()
oh ja daar was ook vaak een run opquote:Op zondag 17 november 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, Lindt is sowieso niet goedkoop.
De kalenders van de Ikea waren ook altijd wel prima, toen er nog gewone tegoedbonnen inzaten.Smile, it's free therapy.![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-europa-ziekenhuisquote:Op zondag 17 november 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien waren die bacteriën ook van chocola?Lach met een schone bips![]()
Je gaat nu werken?quote:Op zondag 17 november 2024 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb aan: topje, shirt lange mouwen, dikke trui en dan een wind en waterdichte jas. Warm genoeg voor die 5 min naar werk![]()
Nee, nu mocht je ze alleen nog in het restaurant besteden dacht ik.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
[..]
Omg ...![]()
![]()
Oeps. Das niet leuk. Wij hebben ook een keer een hert tegen de auto gehad. Ben er op mijn knieën bijgaand zitten. Beestjes kunnen huilen de tranen liepen uit de ogen bij het dier. De boswachter heeft hem helaas af moeten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar minus de jas, heb ik het ook aan in huisquote:Trotste mama van Ambar
[..]
Omg ...![]()
![]()
ja nu weer rustig........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel flink door van slag geweest. Dacht uhm.. in eerste instantie dat ik een uil had geraakt![]()
ree kwam niet in me op.. was wel een enorme slag. .maar ja.. uh?
pas toen ik de schade zag wist ik : geen uil....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Oh jammer welquote:Op zondag 17 november 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, nu mocht je ze alleen nog in het restaurant besteden dacht ik.Trotste mama van Ambar
las dat je het niet mee mag nemenquote:Op zondag 17 november 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ze 'm net ff iets harder aan moeten tikken!
Wat een teleurstelling die grote lindt kalenderTrotste mama van Ambar
Ik zou echt voor de chocolade gaan. Haribo is dan weer niet mijn ding.quote:Op zondag 17 november 2024 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een Haribo-outlet, dat is meer mijn ding
En de Tommy Hilfiger shop. Maar dat kan je niet eten natuurlijk en mijn Tommy kleding en schoenen bestel ik altijd online
Maargoed maar 1X geweest dus en voor niks ook nog. Vind heel die Rosada geen klap aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja nu weer rustig........
maar wel flink door van slag geweest. Dacht uhm.. in eerste instantie dat ik een uil had geraakt![]()
ree kwam niet in me op.. was wel een enorme slag. .maar ja.. uh?
pas toen ik de schade zag wist ik : geen uil....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sneu voor het beestje maar gelukkig geen ongelukken verder![]()
![]()
Ohh wat zieligquote:Op zondag 17 november 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Das niet leuk. Wij hebben ook een keer een hert tegen de auto gehad. Ben er op mijn knieën bijgaand zitten. Beestjes kunnen huilen de tranen liepen uit de ogen bij het dier. De boswachter heeft hem helaas af moeten maken.Pff
2 keer die weg op en neer gereden op zoek naar het beestje (is een drukke weg in een buitengebied.. loopt van rotonde tot rotonde ) maar beestje was niet te zien.Smile, it's free therapy.![]()
[..]
Omg ...![]()
![]()
Je hebt het dier zelf niet gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Auto heeft veel schade, morgen de verzekering bellen.quote:Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Sneu voor het beestje maar gelukkig geen ongelukken verderSmile, it's free therapy.![]()
Die zal ook wel geschrokken zijnquote:Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh wat zieligPff
2 keer die weg op en neer gereden op zoek naar het beestje (is een drukke weg in een buitengebied.. loopt van rotonde tot rotonde ) maar beestje was niet te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hertebout meegenomen voor op de BBQ? Beestje verdient wel wat eer na zo'n plots overlijden.Lach met een schone bips![]()
"Hij is weggerend, agent!quote:Op zondag 17 november 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
las dat je het niet mee mag nemen
Deze op mijn achterbank? Ja die had ik toevallig net bij de slager opgehaald!"![]()
Ik zag iets in een flits opeens opduiken.. maar je mag daar 100 rijden.. ging 110 of zo..quote:Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het dier zelf niet gezien?
drukke weg zonder verlichting (was al donker).. ging heel snel... en kon niet stoppen daar.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben gewoon een kleuter met snoep, lekker chemischquote:Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou echt voor de chocolade gaan. Haribo is dan weer niet mijn ding.
Heb geloof ik nog wel 2 reepjes Tony liggen in de snoep en koeklade.![]()
20:20They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hij is weggerend, agent!
Deze op mijn achterbank? Ja die had ik toevallig net bij de slager opgehaald!"![]()
nou was al blij dat ze niet moeilijk deden omdat ik weer eens geen id / rijbewijs bij me had
Hertevlees is goedquote:Op zondag 17 november 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hertebout meegenomen voor op de BBQ? Beestje verdient wel wat eer na zo'n plots overlijden.![]()
![]()
Oepsie!quote:Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
nou was al blij dat ze niet moeilijk deden omdat ik weer eens geen id / rijbewijs bij me had
![]()
![]()
Hopelijk dekt de verzekering het!quote:Op zondag 17 november 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Auto heeft veel schade, morgen de verzekering bellen.
We lezen het morgen wel![]()
![]()
of nietquote:Op zondag 17 november 2024 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk dekt de verzekering het!
We lezen het morgen wel
Hert en Ree prima te nassen mits goed klaargemaakt en niet teveel trauma na botsingquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hert en Ree prima te nassen mits goed klaargemaakt en niet teveel trauma na botsingis wel lekker ja
WA+ / allrisk ben je gedekt, alleen WA meestal nietquote:Op zondag 17 november 2024 20:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk dekt de verzekering het!
We lezen het morgen wel![]()
Ja, adrenaline in je vlees is niet lekkerquote:Op zondag 17 november 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hert en Ree prima te nassen mits goed klaargemaakt en niet teveel trauma na botsing![]()
Ik was er niet bij.quote:Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het dier zelf niet gezien?![]()
Met sommige dieren schijnt stress het vlees juist malser te maken.quote:Op zondag 17 november 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hert en Ree prima te nassen mits goed klaargemaakt en niet teveel trauma na botsing
Puppy's enzo...![]()
![]()
Heb ik allemaal geen verstand vanquote:Op zondag 17 november 2024 20:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
WA+ / allrisk ben je gedekt, alleen WA meestal niet![]()
![]()
De Filipijnen hebben geen goede invloed op je gehadquote:Op zondag 17 november 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Met sommige dieren schijnt stress het vlees juist malser te maken.
Puppy's enzo...![]()
![]()
Wij konden 100 gulden krijgen. Of wat vlees als het geslacht was. Ik wilde helemaal niets hebben. Dat beestje lag te huilen op mijn schoot.quote:Op zondag 17 november 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hertebout meegenomen voor op de BBQ? Beestje verdient wel wat eer na zo'n plots overlijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel plezier, Kloddiequote:Op zondag 17 november 2024 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog even serie verder kijken.
Bolkze!![]()
![]()
Kan ik begrijpen, maar eten is eten. En als jij het niet eet doet een ander het wel. Ik zie daar niet echt veel verschil in, de hoeveelheid vissen die ik geslacht heb om op te eten is ook groot. Maar weggooien is echt wel ernstig in mijn ogen.quote:Op zondag 17 november 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij konden 100 gulden krijgen. Of wat vlees als het geslacht was. Ik wilde helemaal niets hebben. Dat beestje lag te huilen op mijn schoot.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gestoofd met rode wijn, champignons en ui![]()
![]()
In China en Zuid Korea eten ze die beestjes ook, hoewel het in Korea binnenkort voorbij is.quote:Op zondag 17 november 2024 20:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De Filipijnen hebben geen goede invloed op je gehad![]()
![]()
Vietnam lusten ze de straathonden uit Thailand die per vrachtwagen aangevoerd worden ook rauwquote:Op zondag 17 november 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In China en Zuid Korea eten ze die beestjes ook, hoewel het in Korea binnenkort voorbij is.
[ afbeelding ]
Ja, hoort erbij. Ik weet vrij zeker dat ik in Azië ook wel een paar katten/honden opgegeten hebquote:Op zondag 17 november 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In China en Zuid Korea eten ze die beestjes ook, hoewel het in Korea binnenkort voorbij is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik denk dat ik het aardig heb weten vermijden. Buiten de gebaande paden ga ik dan vaak toch eerder voor kipquote:Op zondag 17 november 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, hoort erbij. Ik weet vrij zeker dat ik in Azië ook wel een paar katten/honden opgegeten heb
นี่ "ไก่" ของคุณครับ!quote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het aardig heb weten vermijden. Buiten de gebaande paden ga ik dan vaak toch eerder voor kip![]()
Wat ook wel eens gewoon duif isquote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het aardig heb weten vermijden. Buiten de gebaande paden ga ik dan vaak toch eerder voor kip
Krokodil smaakt ook naar kip, just sayingquote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het aardig heb weten vermijden. Buiten de gebaande paden ga ik dan vaak toch eerder voor kip![]()
Probably jaquote:Op zondag 17 november 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ook wel een gewoon duif isof eend, of ander gevogelte
Krokodil is zachter qua structuur vond ik, wel erg lekker op de crocodile farmquote:Op zondag 17 november 2024 20:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Krokodil smaakt ook naar kip, just sayingSlang is ook lekker, cobra bloed met cobra gif erin is niet heel lekker.
Ieder zijn smaak toch. Ik ben echt meer van de chocolade en toffees. Maar heb niets in huis. Kan het niet laten liggen. Dus haal het niet vaakquote:Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kleuter met snoep, lekker chemisch
Heb geloof ik nog wel 2 reepjes Tony liggen in de snoep en koeklade.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond er niet echt veel verschil in zitten, maar dat wel na een x aantal biertjes in de Outbackquote:Op zondag 17 november 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Krokodil is zachter qua structuur vond ik, wel erg lekker op de crocodile farmSlang is ook lekker, cobra bloed met cobra gif erin is niet heel lekker.
![]()
![]()
Krokodil is vrij vettig, maar lekker!quote:Op zondag 17 november 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Krokodil is zachter qua structuur vond ik, wel erg lekker op de crocodile farmSlang is ook lekker, cobra bloed met cobra gif erin is niet heel lekker.
Slang vond ik erg taai. Cobra bloed met gif heb ik niet gehad. Ik heb hier trouwens wel die whiskey met zo'n schorpioen en slang er in. Heb ik al bijna 20 jaar in huis!![]()
![]()
Kikkervisjes?quote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Baby frogs on a stick van de bbq zijn gewoon echt lekker.![]()
![]()
Heb je wel eens zo'n schorpioen op een stok op?quote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Krokodil is vrij vettig, maar lekker!
Slang vond ik erg taai. Cobra bloed met gif heb ik niet gehad. Ik heb hier trouwens wel die whiskey met zo'n schorpioen en slang er in. Heb ik al bijna 20 jaar in huis!![]()
Ik heb malse slang gegeten. Krokodil vond ik ook oke.quote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Krokodil is vrij vettig, maar lekker!
Slang vond ik erg taai. Cobra bloed met gif heb ik niet gehad. Ik heb hier trouwens wel die whiskey met zo'n schorpioen en slang er in. Heb ik al bijna 20 jaar in huis!Smile, it's free therapy.![]()
@loveyoulongtimequote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
Nieuwe episode van From staat online![]()
![]()
![]()
Dan maar een ander. Ik heb niets genomen. Ook geen geld.quote:Op zondag 17 november 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar eten is eten. En als jij het niet eet doet een ander het wel. Ik zie daar niet echt veel verschil in, de hoeveelheid vissen die ik geslacht heb om op te eten is ook groot. Maar weggooien is echt wel ernstig in mijn ogen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, wel gewoon zo gegeten. 2 stuks van zo'n 10 cm groot. (Staart niet meegerekend.)quote:Op zondag 17 november 2024 20:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n schorpioen op een stok op?![]()
Dit werd dan ook als steak geserveerd, niet vanaf de grillquote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond er niet echt veel verschil in zitten, maar dat wel na een x aantal biertjes in de OutbackMaar prima te nassen.
Deze man hequote:Op zondag 17 november 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, wel gewoon zo gegeten. 2 stuks van zo'n 10 cm groot. (Staart niet meegerekend.)![]()
![]()
Die vond ik muffig smaken.quote:Op zondag 17 november 2024 20:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n schorpioen op een stok op?
Bij biertje daaro, heb ik ook geen moeite met snacks als krekels.Lach met een schone bips![]()
Die van mij kwam van de gril.quote:Op zondag 17 november 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit werd dan ook als steak geserveerd, niet vanaf de grillMaar prima te nassen.
De dag daarna mocht ik de Skippy uit het veld selecteren die die avond op het menu kwam te staan![]()
Ow ik heb alleen relatief kleine stukjes gehad!quote:Op zondag 17 november 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit werd dan ook als steak geserveerd, niet vanaf de grillMaar prima te nassen.
![]()
![]()
Ruim een uur buiten geweest, hagelbui op m'n hoofd gehad, maar niks afgekoeld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ff stoer doen tegenover wat meiden door die beesten zo in m'n mond te laten zakken. De meesten renden gillend weg!quote:![]()
![]()
De exoskelet heb ik kapot moeten kauwen en moeten uitspugen.quote:Op zondag 17 november 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vond ik muffig smaken.
Bij biertje daaro, heb ik ook geen moeite met snacks als krekels.
De rest was als droge kip. Zeker niet slecht verder hoor.![]()
Kangoeroe heb ik nog niet gehad, struisvogel wel en dat is donders lekker met een bijzondere textuur!quote:Op zondag 17 november 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij kwam van de gril.
De dag daarna mocht ik de Skippy uit het veld selecteren die die avond op het menu kwam te staan![]()
![]()
Ik nu s3 e 9quote:Op zondag 17 november 2024 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben pas bij Episode 5 van S2
quote:Op zondag 17 november 2024 20:38 schreef DJMO het volgende:
Ruim een uur buiten geweest, hagelbui op m'n hoofd gehad, maar niks afgekoeldWTF?!?
![]()
En ik heb geen koorts oid. Heb het gewoon bloedheetquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
S3 staat klaar voor wanneer je die wilquote:Op zondag 17 november 2024 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben pas bij Episode 5 van S2![]()
![]()
Lekkerste steak ooit was in Russisch restaurant in Thailand. 500gr puur vlees. En was echt serieus tot in perfectie gebakken.quote:Op zondag 17 november 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kangoeroe heb ik nog niet gehad, struisvogel wel en dat is donders lekker met een bijzondere textuur!
Ben alleen nu bang dat ik een Oekrainer heb opgegeten
Als het maar lekker wasquote:Op zondag 17 november 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekkerste steak ooit was in Russisch restaurant in Thailand. 500gr puur vlees. En was echt serieus tot in perfectie gebakken.
Ben alleen nu bang dat ik een Oekrainer heb opgegeten![]()
Jij verdient echt een standbeeld maatquote:Op zondag 17 november 2024 20:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
S3 staat klaar voor wanneer je die wil
quote:Op zondag 17 november 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekkerste steak ooit was in Russisch restaurant in Thailand. 500gr puur vlees. En was echt serieus tot in perfectie gebakken.
Ben alleen nu bang dat ik een Oekrainer heb opgegeten![]()
Hmmm voor mij was het tournedos of hert; beiden kan ik erg waarderen.![]()
![]()
Ik had een paar maanden geleden ook een hert aangereden. Beest was even versufd en huppelde toen weer vrolijk verder. Schade aan mijn auto: beetje verbogen motorkap en kapotte voorlamp. Maar voor dat beetje schade bracht de garage $3500 (!) in rekening. Volledig vergoed door de verzekering. Maar ik had natuurlijk niet kosten voor een huurauto in mijn vezekering zitten, dus de paar weken dat ik mijn auto kwijt was koste me $500.quote:Op zondag 17 november 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt, misschien dat je morgen nog wel wat spierpijn hebt.
Hopelijk doet de verzekering niet moeilijk, ook al wordt het vergoed, toch altijd een gedoe. Ook met naar de garage gaan en het schademannetje erbij halen. Zul je zien dat je precies met het vieze weer nu geen auto hebt
Iedere keer dat ik daar 's avonds langs rij (het is vlak bij mijn huis), ben ik nu extra voorzichtig want er zitten veel herten bij mij in de buurt. Niet dat het veel zou helpen, die beesten denken niet na bij het oversteken.![]()
Ja, je moet nu opscheppen over alle rare dieren die je hebt gegetenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ninja editquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik steek mijn neus wel vaker in dubieuze zakenquote:Op zondag 17 november 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet nu opscheppen over alle rare dieren die je hebt gegeten
Ik heb poes gegeten?quote:Op zondag 17 november 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet nu opscheppen over alle rare dieren die je hebt gegeten![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik steek mijn neus wel vaker in dubieuze zaken![]()
![]()
Ik heb wel eens "tofu chicken nuggets" gegeten. Tel ik nu mee bij de stoere groep?quote:Op zondag 17 november 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet nu opscheppen over alle rare dieren die je hebt gegeten![]()
Ja, want dat is ook iets wat een normaal mens niet zou etenquote:Op zondag 17 november 2024 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens "tofu chicken nuggets" gegeten. Tel ik nu mee bij de stoere groep?
Kangaroesteak kun je hier gewoon in de supermarkt kopen
Best lekker!
https://2bruder.com/fleisch-wild-geflugel/Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarom zou je dat willen etenquote:Op zondag 17 november 2024 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens "tofu chicken nuggets" gegeten. Tel ik nu mee bij de stoere groep?![]()
![]()
Haal je het wel in huis voor de gourmetsessie?quote:Op zondag 17 november 2024 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Kangaroesteak kun je hier gewoon in de supermarkt kopen
Best lekker!
https://2bruder.com/fleisch-wild-geflugel/![]()
Ik wilde het gewoon eens proberen. Maar het was net zo smakeloos als "echte" kip nuggets. Tenslotte gaat het om de kruiden en de saus, de kip zelf is saai en smakeloos.quote:Op zondag 17 november 2024 20:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen eten![]()
Ok!quote:Op zondag 17 november 2024 20:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haal je het wel in huis voor de gourmetsessie?
Als ik het goed onthouden heb hadden ze ook krokodil, maar was dat een stuk duurder. Misschien binnenkort toch weer eens kijken, vind dat wel echt een geweldige winkel, zo raar Duits en ook weer niet
Smaakt het naar kip?quote:Op zondag 17 november 2024 20:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel plezierig![]()
![]()
Living the dreamquote:Op zondag 17 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben ooit betaald om een poes te eten![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben ooit betaald om een poes te eten
Waarom dat?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Was ze zo lelijk?quote:Op zondag 17 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Je kreeg een breezer van iemand?quote:Op zondag 17 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Dit en ik was 17 en zij 27 en laat in de kroeg, iedereen dronken en ze zei "jij gaat met mij mee en gaat me plezieren en ik geef je 100 gulden" Letterlijke woorden. I did it, mocht ook nog even neuken dus voor mij wel goede avond toen. Achteraf denk ik, man man man.... Denk eens na.quote:Lach met een schone bips![]()
Hormonen. Oerdriften. Niets aan te doen.quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dit en ik was 17 en zij 27 en laat in de kroeg, iedereen dronken en ze zei "jij gaat met mij mee en gaat me plezieren en ik geef je 100 gulden" Letterlijke woorden. I did it, mocht ook nog even neuken dus voor mij wel goede avond toen. Achteraf denk ik, man man man.... Denk eens na.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dit en ik was 17 en zij 27 en laat in de kroeg, iedereen dronken en ze zei "jij gaat met mij mee en gaat me plezieren en ik geef je 100 gulden" Letterlijke woorden. I did it, mocht ook nog even neuken dus voor mij wel goede avond toen. Achteraf denk ik, man man man.... Denk eens na.Teeeeering!!!
En het werd zomer!![]()
![]()
Mooi verhaal. En toen werd je wakker?quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dit en ik was 17 en zij 27 en laat in de kroeg, iedereen dronken en ze zei "jij gaat met mij mee en gaat me plezieren en ik geef je 100 gulden" Letterlijke woorden. I did it, mocht ook nog even neuken dus voor mij wel goede avond toen. Achteraf denk ik, man man man.... Denk eens na.![]()
manwhorequote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dit en ik was 17 en zij 27 en laat in de kroeg, iedereen dronken en ze zei "jij gaat met mij mee en gaat me plezieren en ik geef je 100 gulden" Letterlijke woorden. I did it, mocht ook nog even neuken dus voor mij wel goede avond toen. Achteraf denk ik, man man man.... Denk eens na.
Vond het toen ook wel prima dealquote:Op zondag 17 november 2024 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hormonen. Oerdriften. Niets aan te doen.Nu denk ik.... Echt???
Soms moet je doen wat je moet doenquote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het toen ook wel prima dealNu denk ik.... Echt???
![]()
It happened. Toen mochten we als minderjarigen nog de kroeg in en drinken.quote:Op zondag 17 november 2024 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi verhaal. En toen werd je wakker?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 17 november 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
It happened. Toen mochten we als minderjarigen nog de kroeg in en drinken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja wat een verschil met nu, als ik nu nog wel eens in de kroeg kom en zie dat al jonge lui ook om ID gevraagd worden als ze alcohol willen bestellen? De 90's no problemquote:
Zit niet te dromen jongen; eet je pizzaquote:Op zondag 17 november 2024 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi verhaal. En toen werd je wakker?![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zou je het gratis doen?quote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
(als je geen vriendin zou hebben dan natuurlijk)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een stud als hij zou juist geld moeten vragen!quote:Op zondag 17 november 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu zou je het gratis doen?
(als je geen vriendin zou hebben dan natuurlijk)![]()
![]()
Niet met haarquote:Op zondag 17 november 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu zou je het gratis doen?
(als je geen vriendin zou hebben dan natuurlijk)
Maar ook 10 jaar meer ervaringquote:Op zondag 17 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En vandaag de dag....ze is 10 jaar ouder dan jij he?![]()
![]()
@loveyoulongtime zou tegenwoordig makkelijk 150 gulden kunnen vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
@:loveyoulongtime zou tegenwoordig makkelijk 150 gulden kunnen vragenEven naar de Antillen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik had een paar jaar geleden met carnaval wel dat een jochie van een jaar of 20 aan me vroeg of ik zijn vriend niet kon ontmaagden.
Ik zei vriendelijk dat ik veel te oud voor zn vriend was. Zijn antwoord was dat zijn vriend ouder was dan hij er uit zag. Op mijn "ik ook" had hij geen antwoord
Het hele erge is, ik ging daar in de ochtend de deur uit. Jas en en telefoon lagen nog dus daar binnen maar was al redelijk zomer dus ik trek die deur dicht achter me dicht en dacht.... KUUUUUTTTT vooral ook omdat ik die deur vrij hard dicht trok om te laten weten dat ik weg was. Heb nieuwe zomerjas en ook telefoon (pocketline swing) gekocht van die 100 gulden....quote:Op zondag 17 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En vandaag de dag....ze is 10 jaar ouder dan jij he?
quote:Op zondag 17 november 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha, ik had een paar jaar geleden met carnaval wel dat een jochie van een jaar of 20 aan me vroeg of ik zijn vriend niet kon ontmaagden.
Ik zei vriendelijk dat ik veel te oud voor zn vriend was. Zijn antwoord was dat zijn vriend ouder was dan hij er uit zag. Op mijn "ik ook" had hij geen antwoordZo dan!
![]()
![]()
Even aanbellen was geen optie?quote:Op zondag 17 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het hele erge is, ik ging daar in de ochtend de deur uit. Jas en en telefoon lagen nog dus daar binnen maar was al redelijk zomer dus ik trek die deur dicht achter me dicht en dacht.... KUUUUUTTTT vooral ook omdat ik die deur vrij hard dicht trok om te laten weten dat ik weg was. Heb nieuwe zomerjas en ook telefoon (pocketline swing) gekocht van die 100 euro....![]()
Gast nee, eenmaal nuchter zie je wat je gedaan hebt.quote:Op zondag 17 november 2024 21:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even aanbellen was geen optie?Lach met een schone bips![]()
Je durfde niet meer aan te bellen om te vragen of je je spullen terug kon krijgen?quote:Op zondag 17 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het hele erge is, ik ging daar in de ochtend de deur uit. Jas en en telefoon lagen nog dus daar binnen maar was al redelijk zomer dus ik trek die deur dicht achter me dicht en dacht.... KUUUUUTTTT vooral ook omdat ik die deur vrij hard dicht trok om te laten weten dat ik weg was. Heb nieuwe zomerjas en ook telefoon (pocketline swing) gekocht van die 100 gulden....![]()
![]()
Was natuurlijk de angst wat hij moest doen om zn telefoon en jas terug te krijgenquote:Op zondag 17 november 2024 21:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even aanbellen was geen optie?
quote:Op zondag 17 november 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast nee, eenmaal nuchter zie je wat je gedaan hebt.Damn!!!
![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 17 november 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je durfde niet meer aan te bellen om te vragen of je je spullen terug kon krijgen?Lach met een schone bips![]()
Dat huis stonk naar kattenpis. Dronken stap je er overheen. Maar eenmaal weer nuchter.... Laat maar.quote:Op zondag 17 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
Bang dat ze je nog een keer 100 gulden ging aanbieden?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat huis stonk naar kattenpis. Dronken stap je er overheen. Maar eenmaal weer nuchter.... Laat maar.![]()
![]()
![]()
Was het een crazy cat lady?quote:Op zondag 17 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat huis stonk naar kattenpis. Dronken stap je er overheen. Maar eenmaal weer nuchter.... Laat maar.
Dan was ze misschien wel een stuk ouder dan 27 ook
quote:Op zondag 17 november 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het een crazy cat lady?
Dan was ze misschien wel een stuk ouder dan 27 ook![]()
![]()
Weet ik veel, ik was 17. Dronken, meegegaan. Shit happened en dat is het ookquote:Op zondag 17 november 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het een crazy cat lady?
Dan was ze misschien wel een stuk ouder dan 27 ook
Nog eens 100 gulden verdienen. Nu had hij niets omdat hij een nieuwe jas moest kopen terwijl hij totaal 200 gulden had kunnen krijgen.quote:Op zondag 17 november 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was natuurlijk de angst wat hij moest doen om zn telefoon en jas terug te krijgen![]()
Waarom bleef je slapen? je had ook gewoon direct na afloop naar huis kunnen gaan.quote:Op zondag 17 november 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was 17. Dronken, meegegaan. Shit happened en dat is het ook![]()
Ja toen ik weg ging was ik ineens niet meer dronkenquote:Op zondag 17 november 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog eens 100 gulden verdienen. Nu had hij niets omdat hij een nieuwe jas moest kopen terwijl hij totaal 200 gulden had kunnen krijgen.En nee nog een keer nee.
Ja, gemiste kans welquote:Op zondag 17 november 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog eens 100 gulden verdienen. Nu had hij niets omdat hij een nieuwe jas moest kopen terwijl hij totaal 200 gulden had kunnen krijgen.
Bezopen is ieder bed wel lekker om even op te liggen toch?quote:Op zondag 17 november 2024 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom bleef je slapen? je had ook gewoon direct na afloop naar huis kunnen gaan.Lach met een schone bips![]()
Allemaal de schuld van de alcohol!quote:Op zondag 17 november 2024 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom bleef je slapen? je had ook gewoon direct na afloop naar huis kunnen gaan.
Als hij echt zo dronken was, dan had hem die 100 gulden ook niet uitgemaakt. Nu heeft hij een stoer verhaal wat hij nog jaren kan vertellen op FOK!quote:Op zondag 17 november 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de alcohol!
Hopelijk had hij die 100 gulden niet in dat jasje gestopt.![]()
Oh dacht van de Rabobankquote:Op zondag 17 november 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de alcohol!![]()
![]()
Ow ja, stoer verhaal met een vies wijf. Top storyquote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij echt zo dronken was, dan had hem die 100 gulden ook niet uitgemaakt. Nu heeft hij een stoer verhaal wat hij nog jaren kan vertellen op FOK!
Hopelijk had hij die 100 gulden niet in dat jasje gestopt.
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2973 / +126 / +134 / 6815 / 7543
2. Dr.Mikey / 923 / +20 / +25 / 917 / 1306
3. KillemWieft / 777 / +23 / +15 / 310 / 592
4. ToT / 551 / +58 / +32 / 2492 / 2821
5. AardappelSchotel / 523 / +19 / +9 / 1988 / 2323
6. Rob / 430 / +1 / +0 / 309 / 409
7. Lovely / 386 / +14 / +18 / 1945 / 2222
8. Pinnenmutske / 357 / +16 / +25 / 1106 / 1427
9. mario390 / 344 / +0 / +29 / 154 / 275
10. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
11. HappyCharly / 293 / +21 / +20 / 855 / 1017
12. hemarookworst / 285 / +9 / +33 / 691 / 889
13. loveyoulongtime / 283 / +29 / +18 / 1065 / 1233
14. devzero / 211 / +1 / +2 / 429 / 546
15. gebrokenglas / 197 / +10 / +14 / 1183 / 1356
16. kree / 182 / +45 / +0 / 469 / 596
17. MizzezAmy / 177 / +28 / +14 / 1301 / 1489
18. Bally-b / 176 / +5 / +0 / 59 / 91
19. sp3c / 173 / +0 / +0 / 307 / 389
20. mascara-klodder / 172 / +8 / +0 / 263 / 356SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En je hebt er 2 Gladiator bij gedronken, en dat dronk lekker weg?quote:Op zondag 17 november 2024 21:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net Gladiator 2 gekeken, keek lekker weg![]()
![]()
Net zo makkelijkquote:Op zondag 17 november 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt er 2 Gladiator bij gedronken, en dat dronk lekker weg?![]()
De moeite van kijken dus wel? Vond de 1e wel topquote:Op zondag 17 november 2024 21:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net Gladiator 2 gekeken, keek lekker wegLach met een schone bips![]()
Eens!quote:Op zondag 17 november 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De moeite van kijken dus wel? Vond de 1e wel top![]()
![]()
volgens mij is dit al de 2de of 3de keer dat ik het leesquote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, stoer verhaal met een vies wijf. Top story![]()
![]()
Snel nog even teruglezen voor een 4e keer danquote:Op zondag 17 november 2024 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
volgens mij is dit al de 2de of 3de keer dat ik het lees![]()
![]()
Kan, had het ook ergens anders al eens geplaatst. En hier 2x. Doet niet veel af aan de waarheidquote:Op zondag 17 november 2024 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
volgens mij is dit al de 2de of 3de keer dat ik het lees
Ik zit dit kanaal tegenwoordig weer regelmatig te kijken:quote:Op zondag 17 november 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel fan van "romeinen" "vikings" spektakel
Bekijk deze YouTube-video![]()
Maar nu weet ik de uitkomst al. Ik wacht wel even tot de vrouw 34 is en het 150 gulden was.quote:Op zondag 17 november 2024 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel nog even teruglezen voor een 4e keer dan![]()
Of 200 baht als ze 60 is!quote:Op zondag 17 november 2024 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar nu weet ik de uitkomst al. Ik wacht wel even tot de vrouw 34 is en het 150 gulden was.![]()
![]()
Ja, het was hier en daar wel wat ver gezocht maar wel vermakelijkquote:Op zondag 17 november 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De moeite van kijken dus wel? Vond de 1e wel top![]()
Ben nu 43, denk niet dat ze me nu nog gaat doekoe geven.... Zeker niet als zij ineens nu 34 is.quote:Op zondag 17 november 2024 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar nu weet ik de uitkomst al. Ik wacht wel even tot de vrouw 34 is en het 150 gulden was.Lach met een schone bips![]()
Voor haar dochterquote:Op zondag 17 november 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nu 43, denk niet dat ze me nu nog gaat doekoe geven.... Zeker niet als zij ineens nu 34 is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: