SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hier b ijna geen wind alleen maar zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo, weer wat cadeautjes ingepakt en verborgen.
Heb nog wel meer nodig tussen nu en 5 december, maar ik heb al wel wat op het oog.![]()
![]()
Je hebt nog even tijdquote:Op zondag 17 november 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
Zo, weer wat cadeautjes ingepakt en verborgen.
Heb nog wel meer nodig tussen nu en 2 december, maar ik heb al wel wat op het oog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker!quote:
Ja ik probeer onder de ¤2,50 te blijven met die prullaria tot de echte cadeaus komen, maar er zitten ook wat dingen van 4 - 5 euro tussen.![]()
![]()
Moet ook kunnen toch, ben zelf nooit zo voorstanders van hele dure cadeaus gevenquote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja ik probeer onder de ¤2,50 te blijven met die prullaria tot de echte cadeaus komen, maar er zitten ook wat dingen van 4 - 5 euro tussen.
Ik gaf altijd een ding van tusssen de 25 en 40 gulden en verder alleen klein en goed spul en wat ze toch nodig hadden, pyama muts, sjaal handschoenen, sloffen etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleding doe ik absoluut niet als cadeau, behalven een pietenpakje.quote:Op zondag 17 november 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook kunnen toch, ben zelf nooit zo voorstanders van hele dure cadeaus geven
Ik gaf altijd een ding van tusssen de 25 en 40 gulden en verder alleen klein en goed spul en wat ze toch nodig hadden, pyama muts, sjaal handschoenen, sloffen etc
Als kind vond ik dat ook echt verschrikkelijk.![]()
Dat er bij om de zak te vullen. Mijn kids waren er altijd blij mee als ze een nieuwe muts kregen of nieuwe pantoffels.quote:Op zondag 17 november 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleding doe ik absoluut niet als cadeau, behalven een pietenpakje.
Als kind vond ik dat ook echt verschrikkelijk.
Dan was jij als kind ook niet snel tevreden![]()
Wij kregen dat ook vond het helemaal niet ergWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VerkoudenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het ruikt hier zalig in huis, naar appelcake die in de airfryer staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DIe was hier gisteren, niets gezien want was in EnschedeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blue beetleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan dat?quote:Op zondag 17 november 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Het ruikt hier zalig in huis, naar appelcake die in de airfryer staat![]()
![]()
Ja je kan cake taart alles in de airfryher makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een grijze trui als enige verjaardagscadeau, daar was ik niet echt blij mee toen ik 10 werd idd...quote:Op zondag 17 november 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat er bij om de zak te vullen. Mijn kids waren er altijd blij mee als ze een nieuwe muts kregen of nieuwe pantoffels.
Dan was jij als kind ook niet snel tevreden![]()
Wij kregen dat ook vond het helemaal niet erg![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs enige dat snap ik, maar ik had er altijd van alles bij knutselspullen, spelletjes, kleurpotloden en nog andere dingen die ze leuk vonden en een groot cadeauquote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een grijze trui als enige verjaardagscadeau, daar was ik niet echt blij mee toen ik 10 werd idd...
Met hun verjaardag kregen ze nooit kledingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oew beter!quote:Op zondag 17 november 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze komt er net uit, al een stukje van gegeten hou van warme cake met koude slagroom
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uit de airfryer,quote:
Taarten alles maak ik er inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze komt er net uit, al een stukje van gegeten hou van warme cake met koude slagroom
[ afbeelding ]![]()
👍
Werewolf
Ik moet mij altijd inhouden kan zo een hele cake opvreten
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2907 / +126 / +68 / 6644 / 7348
2. Dr.Mikey / 920 / +20 / +22 / 895 / 1282
3. KillemWieft / 777 / +23 / +15 / 310 / 592
4. ToT / 533 / +58 / +14 / 2376 / 2699
5. AardappelSchotel / 519 / +19 / +5 / 1940 / 2270
6. Rob / 430 / +1 / +0 / 309 / 409
7. Lovely / 374 / +14 / +6 / 1906 / 2172
8. Pinnenmutske / 351 / +16 / +19 / 1102 / 1421
9. mario390 / 341 / +0 / +26 / 151 / 269
10. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
11. HappyCharly / 292 / +21 / +19 / 843 / 1002
12. hemarookworst / 285 / +9 / +33 / 687 / 882
13. loveyoulongtime / 279 / +29 / +14 / 1024 / 1190
14. devzero / 209 / +1 / +0 / 418 / 531
15. gebrokenglas / 197 / +10 / +14 / 1154 / 1326
16. kree / 182 / +45 / +0 / 469 / 596
17. Bally-b / 176 / +5 / +0 / 59 / 91
18. sp3c / 173 / +0 / +0 / 307 / 389
19. mascara-klodder / 172 / +8 / +0 / 252 / 344
20. Fogel / 171 / +10 / +11 / 414 / 538SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik snoep graag van het deeg hihiquote:Op zondag 17 november 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet mij altijd inhouden kan zo een hele cake opvretenWerewolf
Dunchquote:Op zondag 17 november 2024 14:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dit tijdstip noemen ze dat ook wel brunch♡♡♡♡![]()
Hey Justin
Twins!quote:Op zondag 17 november 2024 14:47 schreef mario390 het volgende:
film met a.schw.negger waar hij schwanger werd![]()
![]()
nee daar werden de meiden schwanger , maar inquote:
2te teil van twins, de heet junior daar werd schwarzenegger schwanger![]()
Ohja, dat was 'm! Haalde ze even door elkaarquote:Op zondag 17 november 2024 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar werden de meiden schwanger , maar in
![]()
Ah, Kindergarten cop!quote:Op zondag 17 november 2024 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar werden de meiden schwanger , maar in
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand triangel of sadness,2022 ??
Deze?![]()
Nee zegt me niksquote:Op zondag 17 november 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand triangel of sadness,2022 ??![]()
Yesquote:Op zondag 17 november 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand triangel of sadness,2022 ??
Is leuk♡♡♡♡![]()
Hmm, ik dacht een patroontje te maken, mislukt. (zit mobiel, dus geen preview)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
de hele film komt vanavond in duitse tv, ik kenn hem nog nietquote:
kenn nur van gisteren tik tok ,de 9 min kotz-szene
hoezo heb je de film gekijkt?![]()
Ik wilde even melden dat de kledingkast staat, alle kleding dat erin moest, er ook in zit.
Dat de extra badkamerkast er ook staat. En dat ik nu teveel kastruimte heb in dit huis.
Groetjes.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ach novaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank voor deze update! Mooi dat alles staatquote:Op zondag 17 november 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even melden dat de kledingkast staat, alle kleding dat erin moest, er ook in zit.
Dat de extra badkamerkast er ook staat. En dat ik nu teveel kastruimte heb in dit huis.
Groetjes.
En nooit teveel kastruimte toch?![]()
![]()
Het voelt zo leegquote:Op zondag 17 november 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dank voor deze update! Mooi dat alles staat
En nooit teveel kastruimte toch?Trotste mama van Ambar
Mag je wel in een hele mooie kast staan hoorquote:
Trotste mama van Ambar
Nou komop, daten dan!quote:Op zondag 17 november 2024 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag je wel in een hele mooie kast staan hoor![]()
![]()
Top!quote:Op zondag 17 november 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes.Beter te veel kastruimte dan te weinig, dan kun je alles nog beter indelen.
![]()
![]()
Goed ik ga stofjes uit dozen halen en in de stofjeskast leggenTrotste mama van Ambar
En de naalden in de naaldenkast?quote:Op zondag 17 november 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga stofjes uit dozen halen en in de stofjeskast leggen![]()
![]()
Laat je niet op de kast jagen door die malle @JustinK!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik wilde 'm eruit jagenquote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door die malle @:JustinK!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door die malle @:JustinK!Dan moet-ie we echt alles uit de kast trekken hoor!
![]()
Ik stuur je gewoon van het kastje naar de muurquote:Op zondag 17 november 2024 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]Dan moet-ie we echt alles uit de kast trekken hoor!
![]()
![]()
SmikkelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik je zo behandel weet je dat het raak isquote:
Trotste mama van Ambar
Tijd om meer vulling aan te schaffenquote:Op zondag 17 november 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes.![]()
![]()
Geld is opquote:Op zondag 17 november 2024 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om meer vulling aan te schaffenTrotste mama van Ambar
En volgende salarisronde gaan er of plinten of tafelbladen gekocht worden.Trotste mama van Ambar
En plintentrapjes voor muizen natuurlijk!quote:Op zondag 17 november 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En volgende salarisronde gaan er of plinten of tafelbladen gekocht worden.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik je zo behandel weet je dat het raak is![]()
![]()
Goed hij is mee geweest weekendje naar de boerderij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja jullie waren naar de boerderij. Hopelijk was het leuk!quote:Op zondag 17 november 2024 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed hij is mee geweest weekendje naar de boerderij.
Is Smikkel een vrouwtje? Kunnen er nog kleine Smikkeltjes komen?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is een rammelaarquote:Op zondag 17 november 2024 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja jullie waren naar de boerderij. Hopelijk was het leuk!
Is Smikkel een vrouwtje? Kunnen er nog kleine Smikkeltjes komen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is met kerst.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo het leek zo lekker buiten met dat zonnetje, maar bbrrrr vies koud was hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou ik kreeg het behoorlijk warmquote:Op zondag 17 november 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Zo het leek zo lekker buiten met dat zonnetje, maar bbrrrr vies koud was het
Stond wel een windje, maar gisteren was het veel guurder.![]()
Ik zong laatst tegen smikkel wil jij mijn kerst maaltijdje zijn op mijn diner naar dat liedje van de Verhulsjes wil jij mijn kerst cadeautje zijn. Maar dat mag ik niet meer zingen van mijn vriendin.
Jammer want was creatief gevonden van mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoef geen pizzarette, geen kerstdinner of een gourmet ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha je bent weer terug,quote:Op zondag 17 november 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes.![]()
Fijn dat alles staat
En welkom terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat paste in het liedje de verhulstjes zingen ik hoef geen geurkaars of een strijkijzer ofzo.quote:Op zondag 17 november 2024 15:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Geen gourmet willen, wat is dezeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie is Smikkel dan?quote:Op zondag 17 november 2024 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed hij is mee geweest weekendje naar de boerderij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
Konijn van vriendinquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou heb de vingers knap koud gekregenquote:Op zondag 17 november 2024 15:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ik kreeg het behoorlijk warm
Stond wel een windje, maar gisteren was het veel guurder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Funfact de middelste en de rechter zijn gewoon bassie en adriaan zelf dat scheelde weer kosten voor acteurs.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:leuke naam wel voor een konijn, sommige kunnen er ook heerlijk van smikkelen
Lekker aan een warm bakkiequote:Op zondag 17 november 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou heb de vingers knap koud gekregenopwarmen dan
![]()
![]()
Mind = blownquote:Op zondag 17 november 2024 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Funfact de middelste en de rechter zijn gewoon bassie en adriaan zelf dat scheelde weer kosten voor acteurs.![]()
Pas toen Adriaan vol ging regisseren kon hij geen twee rollen meer spelen en nam Paul van Gorcum de rol van baron over daarvoor speelde hij de huilende professor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed plan welquote:Op zondag 17 november 2024 15:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker aan een warm bakkieopwarmen dan
Toen de eerste B2 geen zin meer had werd zijn broer voor die rol gecast niet veel mensen weten dat twee verschillende acteurs B2 hebben gespeeld.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oew goed bewaren, dat wordt een collectors item!quote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Funfact, Bassie heeft me een keer een hand gegevenDaar zijn er maar 2 van en ze zijn ook nog eens niet precies het zelfde!
![]()
![]()
Ik las "heeft me een keer hard gegeven"quote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Funfact, Bassie heeft me een keer een hand gegeven![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik las "heeft me een keer hard gegeven"![]()
![]()
Gourmet
Ik zag op de website van de action een gourmetmetfonduestel voor maar 30 euro
Die moet ik hebbenquote:Op zondag 17 november 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Gourmet
Ik zag op de website van de action een gourmetmetfonduestel voor maar 30 euro![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik las "heeft me een keer hard gegeven"
Waar zit jij met je gedachten?
Het kan blijkbaar ook in bouillon!quote:
Of in kaas
Of in witte chocolade
Oh ja, bouillon, heb ik ook wel eens van gehoord dat je ff aan tafel wat kunt koken.quote:Op zondag 17 november 2024 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het kan blijkbaar ook in bouillon!
Of in kaas
Of in witte chocolade![]()
![]()
Ik zou het ook niet echt snel kopen!quote:Op zondag 17 november 2024 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat kost kostbare gourmet-ruimte![]()
![]()
https://shop.action.com/n(...)eset-voor-8-personenquote:
Maar ik heb deze in mn mandje zitten:
https://shop.action.com/n(...)zwart-met-sneeuwvlok ook al iets wat ik eigenlijk niet nodig heb
Ja, maar met 2 personen lijkt het me nog wel te doenquote:Op zondag 17 november 2024 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat kost kostbare gourmet-ruimte
Wordt wel krap hoorquote:Op zondag 17 november 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar met 2 personen lijkt het me nog wel te doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2024 16:03:31 ]![]()
Ja deze leefden al niet meerquote:Op zondag 17 november 2024 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt wel minder geluid tijdens het eten!![]()
![]()
Gewoon 3, voor de zekerheidquote:Op zondag 17 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan misschien toch maar 2 stuks kopen?![]()
Racist!quote:Op zondag 17 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm die is iets te donker naar mijn smaak![]()
![]()
Ja ze hebben volgens mij geen wittequote:Op zondag 17 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm die is iets te donker naar mijn smaak![]()
![]()
![]()
Ja, beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op zondag 17 november 2024 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon 3, voor de zekerheid
Maar je mag er maar 2 per bestelling bestellen
Nee die nietquote:Op zondag 17 november 2024 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet leuk , de szene op de boot ,
♡♡♡♡![]()
Is ook wel lekker, kaasfondeu heb ik dan nog nooit gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo hoezoquote:Op zondag 17 november 2024 15:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hele film komt vanavond in duitse tv, ik kenn hem nog niet
kenn nur van gisteren tik tok ,de 9 min kotz-szene
hoezo heb je de film gekijkt?♡♡♡♡![]()
Ik heb gewoon zo grilplaat om te gourmettenquote:Op zondag 17 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan misschien toch maar 2 stuks kopen?
Heb ook wel met die pannetjes, maar vind het op die grill veel leukerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
@maily moest net zo hard lachen, slingerde de TEMU-app aan, daar lagen de Teckelpantoffels dus al in mijn mandje![]()
Zo de 6de was van vandaag ophangen
Kledingkast uitgemest. Had zo'n 60 lege hangers daarna
Zomerkleding allemaal netjes in lade onder bed. Winterkleding uit de koffers gehaald en de wasmand in.
Nog 3 wassen te gaan schat ik zo in![]()
Ohhhhhh en schoonbedgenot straks![]()
![]()
Spruitjes bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zon heeft niet echt kracht meer toch. Hier warmt het niet meer op door de zon in ieder gevalquote:Op zondag 17 november 2024 16:41 schreef JustinK het volgende:
De zon heeft de boel hier vandaag goed opgewarmdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was hier lekker warm geworden. Nu die weg is, loopt de temp wel weer sneller terugquote:Op zondag 17 november 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zon heeft niet echt kracht meer toch. Hier warmt het niet meer op door de zon in ieder geval![]()
Sneeuw in aantocht![]()
![]()
![]()
![]()
De weersomslag die komende week in Nederland plaatsvindt, kan plaatselijk even voor witte straten zorgen. Dat meldt weerbureau Weeronline. Voor de rest is het heersende weerbeeld, met name na maandag, fris, onstuimig en guur.
https://www.destentor.nl/(...)entimeters~a1c6c5f2/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja, dinsdag gaan we er allemaal aan he?quote:Op zondag 17 november 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuw in aantocht![]()
![]()
![]()
![]()
De weersomslag die komende week in Nederland plaatsvindt, kan plaatselijk even voor witte straten zorgen. Dat meldt weerbureau Weeronline. Voor de rest is het heersende weerbeeld, met name na maandag, fris, onstuimig en guur.
https://www.destentor.nl/(...)entimeters~a1c6c5f2/![]()
Bedolven onder de sneeuw?quote:Op zondag 17 november 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, dinsdag gaan we er allemaal aan he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De temperaturen staan de komende week nog ver boven 0 in buienradar. Ik vermoed dat het niet lang blijft liggenquote:Op zondag 17 november 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuw in aantocht![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.destentor.nl/(...)entimeters~a1c6c5f2/![]()
![]()
Er staat wel een koude wind. Ik kon net wel een muts gebruiken toen ik even een stukje aan het fietsen was.quote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
De temperaturen staan de komende week nog ver boven 0 in buienradar. Ik vermoed dat het niet lang blijft liggen![]()
![]()
Die muts heb je toch al Hi ha hoquote:Op zondag 17 november 2024 16:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Er staat wel een koude wind. Ik kon net wel een muts gebruiken toen ik even een stukje aan het fietsen was. [ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vond het vandaag wel meevallen door het zonnetje. In tegenstelling tot gisterenquote:Op zondag 17 november 2024 16:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Er staat wel een koude wind. Ik kon net wel een muts gebruiken toen ik even een stukje aan het fietsen was. [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die muts heb je toch al Hi ha hoik las 'ben'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O echt, heb daar niets over gehoord, of gelezenquote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets toch?En stormen des doods enzo?
Dat denk ik dan ook niet. Maar we gaan het zienquote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
De temperaturen staan de komende week nog ver boven 0 in buienradar. Ik vermoed dat het niet lang blijft liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan kloppenquote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb daar niets over gehoord, of gelezen![]()
![]()
Hey Wurstjuhquote:
Zit hij het gewoon weer te verzinnen die tottertmanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is me er eentjequote:Op zondag 17 november 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit hij het gewoon weer te verzinnen die tottertman![]()
![]()
In de kledingkast was sowieso 1 kast gereserveerd voor hobby dingenTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 17 november 2024 17:00 schreef ToT het volgende:
Naald, draad, lijm, plakband, een paling, glitters, stofjes....
Ik wilde het niet zeggenquote:
PaellaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meervoud? Wat moet een mens met meer dan 1 satisfyer?Trotste mama van Ambar
Voor op de tieten?quote:Op zondag 17 november 2024 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Meervoud? Wat moet een mens met meer dan 1 satisfyer?Geen idee...
![]()
Reserve? Ander kleurtje? Zeg jij het maarquote:Op zondag 17 november 2024 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Meervoud? Wat moet een mens met meer dan 1 satisfyer?![]()
idd mocht er eentje vochtschade krijgen?quote:Op zondag 17 november 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Reserve? Ander kleurtje? Zeg jij het maar![]()
Verschillende exemplaren misschien? Eentje met wifi-verbinding die op afstand te besturen is als je iemand de inloggegevens geeft?![]()
Dat geluid maakt hij idd wel eens jaquote:Trotste mama van Ambar
De shit die ik bewaard heb en ook meeverhuisd heb2 grote bakken vol met restantjes stof waar net geen kledingstuk uit te halen is, maar wel bewaard want kan ooit van pas komen
Trotste mama van Ambar
Of voor het geval ik een stukje moet vervangen in het gemaakte kledingstukTrotste mama van Ambar
Mijn oude hobbykast staat in de woonkamer, is eigenlijk een semi vitrinekast. Die is straks leeg, wat ga ik daarmee doen dan?Trotste mama van Ambar
Neequote:
Ik wil hem houden, is een kast die niet meer gemaakt word joh. CollectersitemTrotste mama van Ambar
Wtfquote:Op zondag 17 november 2024 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
@:maily moest net zo hard lachen, slingerde de TEMU-app aan, daar lagen de Teckelpantoffels dus al in mijn mandje![]()
Zo de 6de was van vandaag ophangen
Kledingkast uitgemest. Had zo'n 60 lege hangers daarna
Zomerkleding allemaal netjes in lade onder bed. Winterkleding uit de koffers gehaald en de wasmand in.
Nog 3 wassen te gaan schat ik zo in![]()
Ohhhhhh en schoonbedgenot straks![]()
![]()
![]()
![]()
Temu appdat is heel slecht voor je privacy
Trotste mama van Ambar
Heerlijk hequote:Op zondag 17 november 2024 16:41 schreef ToT het volgende:
Ja de airco blaast hier ook al warme lucht.![]()
Waarvoor zou je die gebruiken??quote:Op zondag 17 november 2024 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gemaakt van de lapjes van @:ieniminimuis?![]()
![]()
Met name op de mobiel.quote:Op zondag 17 november 2024 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Op de pc schijnt de site nog wel mee te vallen.![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
Verschillende exemplaren misschien? Eentje met wifi-verbinding die op afstand te besturen is als je iemand de inloggegevens geeft?![]()
Je kerstdorp er in zetten.quote:Op zondag 17 november 2024 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn oude hobbykast staat in de woonkamer, is eigenlijk een semi vitrinekast. Die is straks leeg, wat ga ik daarmee doen dan?![]()
Het wordt wel aangeraden als je gaat surfen op temu dit in een incognito venster te doen.quote:Op zondag 17 november 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Met name op de mobiel.
Op de pc schijnt de site nog wel mee te vallen.Trotste mama van Ambar
Ik denk dat ik overal gewoon boeken in zet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: