.SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
<stukje over DTS>
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
O wat aardig dat ik dat zomaar magquote:Op zondag 17 november 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
@:Dotteke , hier mag je wel gewoon een nieuw topic openen hoor🤪
Dotje tochquote:Op zondag 17 november 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat aardig dat ik dat zomaar mag![]()
Ik had het niet eens door dat ik laatste post had
IK let daar eigenlijk nooit zo op omdat die hele TT mij niet boeitquote:
Ik kom daar nooitquote:Op zondag 17 november 2024 13:12 schreef maily het volgende:
@:TheStigsDutchCousin heb je ook van Ribbelbetonverdriet ?
Maar een nieuw topic toch wel?quote:Op zondag 17 november 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK let daar eigenlijk nooit zo op omdat die hele TT mij niet boeit
O ja, maar wat voor TT er komt te staan niet. Kijk er 9 van de 10 x niet eens naarquote:Op zondag 17 november 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar een nieuw topic toch wel?
Dat is ook prima verder, ging mij om het topic zelfquote:Op zondag 17 november 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, maar wat voor TT er komt te staan niet. Kijk er 9 van de 10 x niet eens naar![]()
Vaak wordt je dan gequote in het nieuwe topic en dan klik ik dat aan. Niet eens wetende dat ik dan niet een nieuwe zit
IK kan in een gesloten topic gewoon doorkletsen, alleen kan er niemand meer op reagerenquote:Op zondag 17 november 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook prima verder, ging mij om het topic zelf
Kletsen met Dotteke, Klotteke en Snotterkequote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan in een gesloten topic gewoon doorkletsen, alleen kan er niemand meer op reagerenook zo saai
Ja maar die andere twee zeggen niet zo veel hoor, Dot is meestal aan het woordquote:Op zondag 17 november 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kletsen met Dotteke, Klotteke en Snotterke
quote:Op zondag 17 november 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar die andere twee zeggen niet zo veel hoor, Dot is meestal aan het woord
Dan laat je m open?quote:Op zondag 17 november 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK let daar eigenlijk nooit zo op omdat die hele TT mij niet boeit
Ja ik heb het altijd openstaan. ALs ik dan terug kom ga ik weer verder. Ga er niet steeds in of uit ALleen als ik weg ga voor een paar uur zet ik hem uitquote:
Nee, de TTquote:Op zondag 17 november 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het altijd openstaan. ALs ik dan terug kom ga ik weer verder. Ga er niet steeds in of uit ALleen als ik weg ga voor een paar uur zet ik hem uit
Oquote:
We hebben dit keer niet eens gehunt, lol.quote:Op zondag 17 november 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oo nee als ik het doorheb maak ik wel eens een tt maar laat hem ook vaak open
Ik snap soms niet dat gejaag op die TT dat topichunten om een nieuwe te kunnen openen.
Maar goed hoef ik ook niet te snappen
Ik pleur ook altijd alles uit de OPquote:Op zondag 17 november 2024 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
We hebben dit keer niet eens gehunt, lol.
Al zag ik vannacht wel dat het topic bijna vol was, en overwoog ik een nieuwe te openen.
Al was het maar om de Dino's nu mar eens uit de OP te krijgen, lol😂
Als je mijn bazen-zinnetje maar laat staanquote:Op zondag 17 november 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pleur ook altijd alles uit de OP
Nope als ik het op de heupen heb pleur ik alles er uitquote:Op zondag 17 november 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je mijn bazen-zinnetje maar laat staan
Gemerkt.quote:Op zondag 17 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope als ik het op de heupen heb pleur ik alles er uit![]()
Maar troost ik let zelden tot nooit op of ik laatste post heb.
O das netjes, volgende keer pak maar gewoon hoor. Ik doe daar niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 17 november 2024 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Gemerkt.
En ik wist al van je dat je geen nieuwe topics opent, maar dacht voor de SC mss wel.
Dus ik heb netjes gewacht!![]()
Hihi 🤭🤭
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |