Achteraf moet je een paard niet in de bek schijten. Kan me ook niet echt een goede wedstrijd van hem in het Ajax shirt heugen.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:32 schreef Origami94 het volgende:
Conceicao gewoon basis bij Juventus en genoeg speeltijd bij Portugal. Een schande dat Berghuis en Bergwijn boven dit talent minuten kregen.
Wat dreiging maar verder weinig rendement. Maar ook niet heel veel kansen gehad ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achteraf moet je een paard niet in de bek schijten. Kan me ook niet echt een goede wedstrijd van hem in het Ajax shirt heugen.
Erg hè ?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:59 schreef Black-Death het volgende:
Christus te paard, Sierd de Vos..
Nee dan gooi je het druk zetten in de war.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef papert het volgende:
Rasmussen spits en Akpom linksbuiten. Is dat niet handiger om te wisselen?
Het enige waar Rasmussen op drukt is de knop van de wisselautomaat van de FEBO.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dan gooi je het druk zetten in de war.
Ik ken heel die Banel niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:26 schreef Heeinz het volgende:
Een voorhoede met Akpom, Rasmussen, en Banel
Dit zal wel 0-2 worden
En de wissel.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:28 schreef XDo het volgende:
Hato was maar effe gestopt met meerennen
Dat hadden we van te voren niet gedacht inderdaad. Meende dat Europa League winst een formaliteit was.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Top 8 gaat nog lastig zat worden met dit team
Nouja ik was voor deze wedstrijd nog wel positief.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat hadden we van te voren niet gedacht inderdaad. Meende dat Europa League winst een formaliteit was.
Dat viel wel mee toch? In ieder geval eerste helft.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit toch een walgelijke vertoning van ons aller Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |