HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een UFO gespot?
Beszen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
@:Beszen maakt korte metten met de OP van @:zipportal
quote:
Zelfs wel eens van binnen gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een UFO gespot?
Die gaat op goaltjesjachtquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lang is het integratie probleem van dit elftal
Hadden we hem maar in 96, dan was er geen kabel geweestquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lang is het integratie probleem van dit elftal
Inderdaad, het is erg kinderachtig om daar mensen voor uit te lachen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Foutje maken mag hoor @:Coco
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik zie mobiel opeens niet meer de titel en de
Youtubestill half in beeld
@:danny
Wat lekker zegquote:
Je moet toch opvallen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
@:Beszen maakt korte metten met de OP van @:zipportal
Blijven donerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Voorlopig niks aan te doen.
Blijven doneren?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijven donerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Al besprokenquote:
Dit zeg ik ook altijd als ik ergens geen zin in heb.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
AL BESPROKENquote:
Er zijn straks 12 groepen met de groepswinnaar naar het WK. Dus tis wel fijn dat je een hoop landen niet kan treffenquote:
Ik ook een keer na een operatie, goed spul die morfine.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs wel eens van binnen gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |