Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.quote:
Kwaak kwaak jij gaat toch niet meequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.
Maar ik heb nog geen datum gezien, dus alles is nog open wat mij betreft…
Dan had Blues toch gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak jij gaat toch niet mee
Ben je over een week of twee in NL?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.
Maar ik heb nog geen datum gezien, dus alles is nog open wat mij betreft…
Nee, dan ben ik dus net weg en moet ik volgens Fles vierkant zijn…quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben je over een week of twee in NL?
Yeah.... that's one way to put itquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn boekjeboekje overhoop gegooid nu
Want er is een Lindt outlet
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik dus net weg en moet ik volgens Fles vierkant zijn…
Ja, je moederquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?
Oeh. Er zit er hier een op een kwartier rijden. Ik loop er al jaren met veel moeite langs. Een keer naar binnen en dat komt nooit meer goed.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn boekjeboekje overhoop gegooid nu
Want er is een Lindt outlet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Daarnaast kreeg ik begin vd avond een te zoet appje. Ik ging rond half vijf wandelen en kletste even met buurvrouw bij raam, die aan buurmeisje vroeg of ze ook naar buiten wilde met mij wandelen. Wilde ze niet. Appt ze me om 18u of ik aan het koken of eten ben, want buurmeisje wil HEEEL graag met me wandelen en had zo'n haast dat ze zelfs haar eten niet meer op wilde etendus we hebben met zn drietjes gezellig gewandeld, en daarna nog even daar binnen gekletst en boekjes gelezen enzo. Zo cute
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogelijk wordt de Centerparcs trip toch in het zuiden dit jaar..VlaaimeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Daarnaast kreeg ik begin vd avond een te zoet appje. Ik ging rond half vijf wandelen en kletste even met buurvrouw bij raam, die aan buurmeisje vroeg of ze ook naar buiten wilde met mij wandelen. Wilde ze niet. Appt ze me om 18u of ik aan het koken of eten ben, want buurmeisje wil HEEEL graag met me wandelen en had zo'n haast dat ze zelfs haar eten niet meer op wilde etendus we hebben met zn drietjes gezellig gewandeld, en daarna nog even daar binnen gekletst en boekjes gelezen enzo. Zo cute
![]()
Appje
Ik ben toch al reddeloos verloren dus tjaquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh. Er zit er hier een op een kwartier rijden. Ik loop er al jaren met veel moeite langs. Een keer naar binnen en dat komt nooit meer goed.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moeten we daar ook nog rekening mee houden!?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogelijk wordt de Centerparcs trip toch in het zuiden dit jaar..Wij zijn net terug. Anna wil ook weer terug op termijn. Ze vond het een leuk park.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Afgelopen week was erg rustig. Op momenten alleen in het zwembad gelegen.
Marijn is voor het eerst zelfstandig de wildwaterbaan afgegleden.
Blijkbaar is er nu een illegale rave tegenover (park ligt aan de overkant in het bos) bezig.
https://nos.nl/l/2544742
Ja wat beter dan onschuldige mij mee sleuren in de krochten des verderfs hmmquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben toch al reddeloos verloren dus tja![]()
Jij vindt dat allang lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat beter dan onschuldige mij mee sleuren in de krochten des verderfs hmm
oh, juist. okeequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij vindt dat allang lekker
Ik al langer nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt al sinds de eeuwwisseling niet meer in Center Parcs geweest
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?
"kijk mij LS gemeet hebben"quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |