SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En net wanneer ik weer na terug komquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgeschrikt door mijn bolk-artillerie natuurlijk!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah ok dat kan, ze hebben ook een thin and crispy bodem is wel iets lekkerderquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
He bah postte ik ook omdat je moe was![]()
En een of twee stukken vind ik dan wel lekker ... meer niet ..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vivo per leiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die mooie bolk verdiende het om in de OP te komen
en![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet nog wel ontiegelijk veel extra meuk installeren voor Photoshop zoals brushes, fonts, filters enz.![]()
Maar dan heb je ook wat!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
Ik moet nog wel ontiegelijk veel extra meuk installeren voor Photoshop zoals brushes, fonts, filters enz.![]()
Toevalligquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: