Ik krijg steeds meer het idee dat er iets "groots" staat te gebeuren, en dat het Pentagon "klokkenluiders" zoals Luis Elizondo en David Grusch naar voren hebben geschoven om het publiek alvast te kneden voor hetgene wat de mensheid binnenkort te wachten staat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch.
Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.
Maar als het allemaal massahysterie is, dan kun je dat makkelijk weerleggen. Maar alle autoriteiten (politie, burgemeesters, politici) die je ziet geven vooral aan 'we weten het niet'.
Vreemd.
Nieuws is poppenkast. Pas als het gordijntje opengaat geloof je het pas. Ook als het niet waar is maar waar moet zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:42 schreef Simmertje het volgende:
Ook wel vreemd dat het over algemeen weinig in het (grote) nieuws is. Al heb je nu natuurlijk dat hele Syrië en CEO shooter gedoe. Maar je zou toch verwachten dat dit groter nieuws zou zijn.
Zoals: wij leven in een sociaal experiment, wen er maar aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt dat het cynisme leeft bij degenen die dit onderwerp volgen. Volkomen begrijpelijk.
[ x ]
Als het donker is, kan je wel van donker naar licht kijken, niet van licht naar donker. Kan jezelf testen. In het donker moeten je ogen wennen aan het zicht wat er nog is....quote:Op woensdag 11 december 2024 12:09 schreef Dutch_view het volgende:
Over die drone-sightings, het volgende vraag ik me af
Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten?
Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.
Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...
Vragen, vragen
Dat snap ik wel, dat is niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 december 2024 13:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Als het donker is, kan je wel van donker naar licht kijken, niet van licht naar donker. Kan jezelf testen. In het donker moeten je ogen wennen aan het zicht wat er nog is....
Ik wil dit mooie, goed gemodereerde en steeds weer geactualiseerde topic in NWS noch vervuilen, noch verpesten, want het hoort gewoon in deze rubriekquote:Op woensdag 11 december 2024 13:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dat is niet wat ik bedoel
Elizondo (filmpje boven) zei dat ze ze al eerder tevergeefs hadden nagejaagd en dat die poging op niets was uitgelopen. Het komt dus vrij machteloos over. Dus dat al die lampjes branden en knipperen komt inderdaad een beetje over als uitdagen. Het lijkt er naarmate de tijd verstrijkt op dat die drones ongestoord kunnen rondvliegen.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:09 schreef Dutch_view het volgende:
Over die drone-sightings, het volgende vraag ik me af
Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten? Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...
Vragen, vragen
Je ziet genoeg vage shit langskomen inderdaad, maar je kan eigenlijk niets vertrouwen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:06 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik heb wel rare filmpjes gezien hoor. Ik weet het niet zeker maar het lijkt er ook een beetje op dat ze geen propellers hebben.
Waren er maar betere close ups.
https://www.reddit.com/r/(...)_foreign_entity_its/quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe theorie van congreslid: Iran zit erachter.
[ x ]
Half uur later, Pentagon weerspreekt dit.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |