Oekraïners en Taiwanezen zijn de beste drone piloten. Wie wat hoe in de VS is onduidelijk momenteel, maar er wordt iets mee gecommuniceerd. Of die dingen daar nu vliegen of niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Blijkbaar begin deze maand ook in Duitsland activiteit boven een Amerikaanse basis.
REUTERS: U.S. military confirms drone sightings at air base in Germany
Weet echt niet wat hiervan allemaal te denken.
Waren dat soortgelijke drones? SUV of Schoolbus size?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Blijkbaar begin deze maand ook in Duitsland activiteit boven een Amerikaanse basis.
REUTERS: U.S. military confirms drone sightings at air base in Germany
Weet echt niet wat hiervan allemaal te denken.
Precies. Deze drones ter grote van een SUV die blijven uren lang rond cirkelen. Wekenlang.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waren dat soortgelijke drones? SUV of Schoolbus size?
Dat ze niet gejammed (kunnen?) worden ook. Machtsvertoon, overmacht, of...quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Het feit dat ze geen (militaire) straaljagers sturen voor onderzoek (of afschieten) zegt toch al genoeg?
Als het buitenaards is dan zijn ze de boel aan het downplayen want ze denken dat de mens er niet klaar voor is...quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:40 schreef yessie234 het volgende:
Dat
[..]
Dat ze niet gejammed (kunnen?) worden ook. Machtsvertoon, overmacht, of...
Kan het in die gevallen niet gewoon het geval zijn dat er op dat moment een heli, drone, straaljager in de buurt is, of dat het object zelf een van die dingen is?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:40 schreef NatteLont het volgende:
Sommigen maken het geluid van een helikopter, straaljager, of het geluid van een normaal gemiddelde drone met rotoren.
Ik vind de chaos nu alleszins meevallen. De potentie voor chaos is véél groter.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:30 schreef Bocaj het volgende:
Maar ze creëren nu alleen nog maar meer chaos volgens mij.
Die met die lampjes is een AW139 van NJSP, dus ze zijn er aardig mee bezig. Vreemd dan dat het publiek zo in het ongewisse wordt gehouden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Hier zeggen ze dat er 50 drones vanaf zee kwamen...
Bekijk deze YouTube-video
Zijn een hoop helikopters in de lucht. Ik vraag me af wat je met zo'n straaljager wil op die hoogte en met die snelheid. Helikopters zijn veel beter, en NJSP is al met heel wat in de lucht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Het feit dat ze geen (militaire) straaljagers sturen voor onderzoek (of afschieten) zegt toch al genoeg?
Weet ik niet. En hoe langer het duurt voor ze er eens wat aan gaan doen. Hoe vreemder de verhalen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kan het in die gevallen niet gewoon het geval zijn dat er op dat moment een heli, drone, straaljager in de buurt is, of dat het object zelf een van die dingen is?
Het lijkt me vreemd dat er nieuwe/onbekende/alien-tech gelijktijdig verschijnt met diverse 'klassieke' (kenbare) geluiden. Tenzij deze gesimuleerd worden...
Ik vind dit altijd zo vergezocht. Al jaren heeft men het over deze super geheime 'blue beam operatie' die ooit zal komen maar ze hebben het dus nooit echt heel erg goed geheim kunnen houden.quote:
Zoals het hoort bij UFO's en aliens natuurlijk .quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je kan zeggen van Mick West wat je wilt, maar ik vind het wel fijn dat er iemand is die claims ook onderzoekt en laat zien dat veel drones stiekem toch vliegtuigen zijn.
Mensen zien een drone die dichtbij is. Zien op Flightradar geen corresponderend vliegtuig en melden dit als onbekend object.
Terwijl het soms dus ook een vliegtuig is die verder weg is, en je dus op Flightradar moet uitzoomen om het te kunnen zien.
[ x ]
Ik weet niet of dit alles verklaart, maar ik heb nog steeds geen solide videomateriaal gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |