Tja, in BIJ1 kringen, kan ik mij dat voorstellen. Daar vond men het zelfs fantastisch dat er een keuze 'Jodenjacht' werd georganiseerd. 'Bedankt taxichauffeurs!' twitterde men.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ik heb wat anders gezien en gehoord.
Uiteraard. Antisemitisme zit diep verweven in de Islamtische en Arabische wereld.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Zit nog steeds te wachten op de genocide demo’s tegen Assad en consorten. 300.000 moslims dood en niemand die er naar kraait lol.
Gaan de joden een keer op terroristen jacht gaan de moslims in Nederland, 3000 kilometer verderop, helemaal uit hun plaat.
No jews no news blijkbaar.
Ik zit niet bij BIJ1.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, in BIJ1 kringen, kan ik mij dat voorstellen. Daar vond men het zelfs fantastisch dat er een keuze 'Jodenjacht' werd georganiseerd. 'Bedankt taxichauffeurs!' twitterde men.
Definieer “het probleem”.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij BIJ1.
Jij claimt dat het probleem totaal niet ligt aan de Isralirs en dat is gewoon bullshit.
Correct, dat is immers ook zo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij BIJ1.
Jij claimt dat het probleem totaal niet ligt aan de Isralirs en dat is gewoon bullshit.
Dat blijkt hier wel uit. De veroorzakers van onderstaand worden nu zo krampachtig het hand boven het hoofd gehouden door het bekende stokpaardje 'racisme'.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct, dat is immers ook zo.
Moslims die een 'Jodenjacht' op touw zetten en aansturen via de sociale media met talloze taxichauffeurs die meehelpen en locaties doorgeven van Joodse Isralirs, dat is allemaal een keuze van deze moslims zelf. En dit hebben zij gedaan vanuit haat voor Joden en een geveinsde woede over dat Isral zichzelf verdedigt tegen Islamtische terreurgroeperingen.
Ja en dat zijn mensen, mensen gebruiken soms geweld en dan is er iets aan de hand, in dit geval 'n groep hooligans die in conflict kwam met de plaatselijke bevolking, meer is 't niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het probleem ligt dan ook niet bij de Isralirs, maar in Nederland wonende moslims. Voornamelijk van Marokkaanse komaf.
Dat je het nog moet uitleggen ook...quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct, dat is immers ook zo.
Moslims die een 'Jodenjacht' op touw zetten en aansturen via de sociale media met talloze taxichauffeurs die meehelpen en locaties doorgeven van Joodse Isralirs, dat is allemaal een keuze van deze moslims zelf. En dit hebben zij gedaan vanuit haat voor Joden en een geveinsde woede over dat Isral zichzelf verdedigt tegen Islamtische terreurgroeperingen.
Ik zet mn geld in dat ie komt met "rellende voetbal supporters", waarbij supporters van de Isralische ploeg geweld hebben uitgelokt.quote:
Bizar. Het gaat gewoon nog door dus.quote:
Dat zijn (best oude) Feyenoordstickers, op de foto ook nog eens over een Ajaxsticker geplaktquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Het gaat gewoon nog door dus.
Oude Feijenoord stickers met joden-vrij teksten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn (best oude) Feyenoordstickers, op de foto ook nog eens over een Ajaxsticker geplakt
Ja, dat Ajaxpoppetje met een iets te grote neus is van een spandoek uit 2004 ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Oude Feijenoord stickers met joden-vrij teksten?
Oude Feyenoord stickers over Apeldoorn?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Oude Feijenoord stickers met joden-vrij teksten?
Bizar dat dat soort stickers gewoon kunnen bestaan. En nog vreemder dat mensen zich geroepen voelen om dat juist nu aan te plakken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat Ajaxpoppetje met een iets te grote neus is van een spandoek uit 2004 ofzo.
Feyenoord heeft een vrij landelijke uitstraling. Al heb ik die stickeroorlog door het hele land altijd wat kinderachtig gevonden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Oude Feyenoord stickers over Apeldoorn?
Geen idee, jongeren tot een jaar of 20 hoop ik altijd dan maarquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar dat dat soort stickers gewoon kunnen bestaan. En nog vreemder dat mensen zich geroepen voelen om dat juist nu aan te plakken.
Wie zijn die mensen?
Met dank aan NSC, Halsema en al die anderen die dit gedrag goedpraten, zeggen dat het incidentjes zijn etc etc.quote:Op zondag 17 november 2024 00:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of deze hier al gedeeld was, maar ik had het nog niet gezien. Hoe is het mogelijk dat dit soort mensen nog steeds - in dit geval letterlijk - een podium krijgen. Het is natuurlijk wel zo dat je van tevoren niet weet wat iemand gaat zeggen, maar ik neem aan dat deze persoon nu op een zwarte lijst komt, en dat er voortaan beter gescreend wordt.
Maar is dit dan geen VvMU? Of waar ligt de grens volgens jou?quote:Op zondag 17 november 2024 00:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of deze hier al gedeeld was, maar ik had het nog niet gezien. Hoe is het mogelijk dat dit soort mensen nog steeds - in dit geval letterlijk - een podium krijgen. Het is natuurlijk wel zo dat je van tevoren niet weet wat iemand gaat zeggen, maar ik neem aan dat deze persoon nu op een zwarte lijst komt, en dat er voortaan beter gescreend wordt.
Ik dacht dat jij als rechts geaard persoon ook altijd zo voor vrijheid van meningsuiting was..quote:Op zondag 17 november 2024 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met dank aan NSC, Halsema en al die anderen die dit gedrag goedpraten, zeggen dat het incidentjes zijn etc etc.
Vinger, hand.
Importeer derde wereld landen shit krijg derde wereld landen shit.
Hij bedankt een groep voor het uitvoeren van een ‘jodenjacht’. Dat moet toch vrij makkelijk onder haatzaaien te scharen zijn?quote:Op zondag 17 november 2024 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar is dit dan geen VvMU? Of waar ligt de grens volgens jou?
Apeldoorn jodenhatervrij.quote:
Dat is een algemeen probleem met massa-immigratie inderdaad, je importeert een hoop etnische conflicten.quote:Op zondag 17 november 2024 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met dank aan NSC, Halsema en al die anderen die dit gedrag goedpraten, zeggen dat het incidentjes zijn etc etc.
Vinger, hand.
Importeer derde wereld landen shit krijg derde wereld landen shit.
Ik ben niet helemaal ingevoerd. maar in dit korte clipje zegt hij niet 'bedankt voor de jodenjacht'.quote:Op zondag 17 november 2024 00:07 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hij bedankt een groep voor het uitvoeren van een ‘jodenjacht’. Dat moet toch vrij makkelijk onder haatzaaien te scharen zijn?
Daarnaast ook typisch dat hij letterlijk ‘onze Marokkaanse broeders’ bedankt. Als een rechts persoon zegt dat het Marokkanen waren, krijgt die heel links over zich heen.
Ik gok bij een bekerwedstrijd tegen AGOVV.quote:Op zondag 17 november 2024 00:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Apeldoorn jodenhatervrij.
Leuke anti-Ajax sticker trouwens, maar wanneer is Ajax ooit in Apeldoorn geweest?
Hij zegt ‘for what they did the other day’. Wat anders kan hij bedoelen dan de 'jodenjacht'? Ik denk niet dat als er morgen een andere minderheid in elkaar geslagen wordt, en iemand de daders bedankt, dat dat geaccepteerd zou worden.quote:Op zondag 17 november 2024 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal ingevoerd. maar in dit korte clipje zegt hij niet 'bedankt voor de jodenjacht'.
Wat hij zegt valt voor mij volledig onder de VvMU. En daar zou ieder rechts persoon het mee eens moeten zijn.
Je hoeft het niet met zijn ideeen eens te zijn, maar wel met zijn recht om dit te mogen zeggen.
Ja. Mijn smaak is het ook niet.quote:Op zondag 17 november 2024 00:17 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hij zegt ‘for what they did the other day’. Wat anders kan hij bedoelen dan de 'jodenjacht'? Ik denk niet dat als er morgen een andere minderheid in elkaar geslagen wordt, en iemand de daders bedankt, dat dat geaccepteerd zou worden.
Vreemde sticker. Dat poppetje is een beetje jaren 70-80, de letters moeten volgens mij graffiti zijn en de tegenwoordig verplichte watermeloen kleuren ontbreken.quote:
Niet om het een of ander, maar er wordt in Nederland zo gegoocheld met dit soort cijfers dat statistieken alleen echt niet meer overtuigen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet anderen niet zo de maat nemen Jan. Criminaliteit onder Marokkanen loopt al jaren zo niet decennia terug.
Maar ga jij lekker door met verkondigen dat alle Marokkanen staatsgevaarlijk zijn.
Behalve dan natuurlijk dat ze op voorhand al geprovoceerd waren. Dus nog voor die Israelis gingen provoceren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier is inderdaad geen goede of slechte kant te bespeuren.
Die Israelische hooligans hebben zwaar geprovoceerd, en degenen die daar op hebben gehapt hebben buitensporig geweld gebruikt.
We weten allemaal waar de ellende en de straatintimidatie vandaan komt. De vrouwen die na-gesist worden etc.quote:Op zondag 17 november 2024 00:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar er wordt in Nederland zo gegoocheld met dit soort cijfers dat statistieken alleen echt niet meer overtuigen.
Dat is niet aan mij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat precies doen?
Nederlanders gaan gebukt onder islamitisch geweld van Marokkanen, niet van hindoestisch geweld van Canadezen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet anderen niet zo de maat nemen Jan. Criminaliteit onder Marokkanen loopt al jaren zo niet decennia terug.
Maar ga jij lekker door met verkondigen dat alle Marokkanen staatsgevaarlijk zijn.
het onderliggende probleem heeft ook niks met Israelische hooligans te maken en blijft door een bepaald deel hier vooral maar herhaald worden om datzelfde probleem maar te blijven negeren.quote:Op zondag 17 november 2024 00:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Behalve dan natuurlijk dat ze op voorhand al geprovoceerd waren. Dus nog voor die Israelis gingen provoceren.
Er zal eens een artiest zijn die het tegenovergestelde doet...quote:Op zondag 17 november 2024 00:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Idd, Habers, wie kent hem nog, goochelen met cijfertjes....quote:Op zondag 17 november 2024 00:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar er wordt in Nederland zo gegoocheld met dit soort cijfers dat statistieken alleen echt niet meer overtuigen.
Er woont in Apeldoorn een redelijk groot contingent Feyenoord supporters, dus het zal wel uit die hoek komen.quote:Op zondag 17 november 2024 00:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Apeldoorn jodenhatervrij.
Leuke anti-Ajax sticker trouwens, maar wanneer is Ajax ooit in Apeldoorn geweest?
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 17 november 2024 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok bij een bekerwedstrijd tegen AGOVV.
Was een algemeen gestelde vraag.quote:Waarom vraag je mij dat?
quote:Op zondag 17 november 2024 08:04 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nederlanders gaan gebukt onder islamitisch geweld van Marokkanen, niet van hindoestisch geweld van Canadezen.
Je bedoelt hier op FOK!? Officile overheidsrapportage is gewoon beschikbaar.quote:Op zondag 17 november 2024 00:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Er zijn wijken in Nederland waar je niet eens met een cameraploeg door de straat kan.quote:Op zondag 17 november 2024 08:04 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nederlanders gaan gebukt onder islamitisch geweld van Marokkanen, niet van hindoestisch geweld van Canadezen.
Misschien omdat er in die wijken decennialang door de overheid gesubsidieerde treiterTV gemaakt? O.a. Powned etc.quote:Op zondag 17 november 2024 10:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Er zijn wijken in Nederland waar je niet eens met een cameraploeg door de straat kan.
Ok, dus journalistiek is treiteren?quote:Op zondag 17 november 2024 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien omdat er in die wijken decennialang door de overheid gesubsidieerde treiterTV gemaakt? O.a. Powned etc.
Urk en Staphorst zijn dorpen, geen wijkenquote:Op zondag 17 november 2024 10:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Er zijn wijken in Nederland waar je niet eens met een cameraploeg door de straat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |