Nee, Oekraïne blijft even groot.quote:Op zondag 17 november 2024 07:45 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Niet waar. Oekraïne wordt namelijk elke dag kleiner.
Ik weet best dat jij vindt dat Rusland bezet gebied mag houden.quote:
na de oorlog krijgt ieder land zijn eigen grondgebied weer terug , dat is altijd zoquote:Op zondag 17 november 2024 08:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet best dat jij vindt dat Rusland bezet gebied mag houden.
He?quote:Op zondag 17 november 2024 08:42 schreef michaelmoore het volgende:
na de oorlog krijgt ieder land zijn eigen grondgebied weer terug , dat is altijd zo
Ik weet dat jij vindt van niet, en dat je er echter vrij weinig aan kunt doen.quote:Op zondag 17 november 2024 08:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet best dat jij vindt dat Rusland bezet gebied mag houden.
Daar krijg jij wel een harde plasser van, of nietquote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik weet dat jij vindt van niet, en dat je er echter vrij weinig aan kunt doen.
Oekraïne breekt beetje bij beetje verder.
Vergeet het maar, voor jou misschien. Door het merendeel van de wereldbevolking wordt het verafschuwt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is heilig
Ja en jij vindt dat top.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik weet dat jij vindt van niet, en dat je er echter vrij weinig aan kunt doen.
Oekraïne breekt beetje bij beetje verder.
Sommige mensen geilen op een imperialistische dictatuur die mensen gewelddadig onderdrukt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar krijg jij wel een harde plasser van, of niet
Vrijheid van meningsuiting is heilig maar ik snap echt niet dat mensen in dit conflict Rusland steunen
Dat zal best, maar in de praktijk hebben ze nog steeds de Krim. Verder heeft Turkije ook nog ten onrechte een deel van Cyprus en daar wordt al decennia lang niets meer aan gedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 09:09 schreef Spablauw214 het volgende:
De internationale gemeenschap gaat de bezette gebieden nooit erkennen als Russisch grondgebied.
Dat wordt gewoon “Oekraïens grondgebied tijdelijk bezet door Rusland”.
Dat is waar maar tegen een prijs.quote:Op zondag 17 november 2024 10:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zal best, maar in de praktijk hebben ze nog steeds de Krim. Verder heeft Turkije ook nog ten onrechte een deel van Cyprus en daar wordt al decennia lang niets meer aan gedaan.
Rusland is nog steed een kernmacht en heft ondanks dat het land bijna failliet is een fantastische wapen-en rakettechnologie en een flink leger. Het Is de eigen schuld van Europa dat we nu (terwijl we economisch samen misschien wel tien keer sterker zijn) in militair opzicht eigenlijk niet tegen ze op kunnen zonder de VS.
Ik snap heel goed dat de VS op een gegeven moment niet meer honderden miljarden in een oorlog wil stoppen die niet eens op hun continent plaatsvindt. Te meer omdat een einde nog lang niet in zicht is. Rusland zou de uitputtingsslag al lang en breed hebben verloren, maar worden (zowel publiek als in het geheim) zwaar gesteund door Noord-Korea en China. Deze twee landen hebben er baat bij dat deze oorlog zo lang mogelijk duurt want zowel Rusland als het westen lijden economische en militaire verliezen.
Vooral China moet zich kapotschamen dat ze over de rug van Oekraïne trachten een einde te maken aan de westerse hegemonie, iets waar ze al jarenlang mee bezig zijn. Trump heeft dit goed gezien. Rusland is straks economisch niet zo veel meer waard, China des te meer en daar ligt de grootste dreiging.
Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt komen straks bedrogen uit en als je ziet hoe China omgaat met mensenrechten wil je zeker niet in een Chinese hegemonie terecht komen.
Vrijheid van meningsuiting is superieur aan het feit of jij intelligent genoeg bent om een mening te kunnen begrijpen, of niet. Dat is namelijk alleen een probleem tussen jouw oren.quote:Op zondag 17 november 2024 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar krijg jij wel een harde plasser van, of niet
Vrijheid van meningsuiting is heilig maar ik snap echt niet dat mensen in dit conflict Rusland steunen
Inderdaad, zowel de oorlog als in Oekraïne als Israël is voor veel mensen toch gewoon een 'far-from-my-bed' show.quote:Op zondag 17 november 2024 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is waar maar tegen een prijs.
Wil de EU militair sterker worden gaan de burgers dat voelen, vooral de dienstplicht moet terug en >5% bbp investeren merkt men ook. En dat wil men niet. Deze vaderlandsliefde kennen wij niet meer.
het valt mij ook tegen als het waar is dat Rusland zijn inspanningen intensiveert, ik had/hoop dat met Trump er een soort ontspanning zou komen en een basis om tot een vergelijk te komen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze laffe aanval op de complete Oekraïense energieproductiefacaliteiten is een spuug in het gezicht van Trump. Die had “even” gebeld om te deëscaleren.
Kut hè, zo'n muur. Waarvan je wist dat 'ie ging komen.quote:Op zondag 17 november 2024 10:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja en jij vindt dat top.
Hoe meer Oekraïners dood, hoe beter.
Het is veelzeggend.
Dat was wel heel naïef gedacht.quote:Op zondag 17 november 2024 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
het valt mij ook tegen als het waar is dat Rusland zijn inspanningen intensiveert, ik had/hoop dat met Trump er een soort ontspanning zou komen en een basis om tot een vergelijk te komen.
Blijkbaar is het voor Rusland niet voordelig om te onderhandelen gezien de progressie.
Dat is altijd beter dan vrijwillig toekijken hoe je vrouw verkracht wordt.quote:Op zondag 17 november 2024 11:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kut hè, zo'n muur. Waarvan je wist dat 'ie ging komen.
Jij bent voor het sturen van meer wapens.
Dat klopt, het spreekwoordelijke "gas" geven zien we nu wel.quote:Op zondag 17 november 2024 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat was wel heel naïef gedacht.
Juist met een Amerikaanse president elect die als streven heeft om het conflict in 24 uur te beëindigen is het logisch dat Rusland in de aanloop daar naartoe escaleert.
quote:Op zondag 17 november 2024 11:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is altijd beter dan vrijwillig toekijken hoe je vrouw verkracht wordt.
Althans dat vind ik.
Jij mag dat natuurlijk andersom vinden.
Je houdt niet van vrouwen dus laten we dit soort vergelijkingen maar achterwege latenquote:Op zondag 17 november 2024 11:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is altijd beter dan vrijwillig toekijken hoe je vrouw verkracht wordt.
Althans dat vind ik.
Jij mag dat natuurlijk andersom vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |