abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215605983
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 07:45 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Niet waar. Oekraïne wordt namelijk elke dag kleiner.
Nee, Oekraïne blijft even groot.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 17 november 2024 @ 08:30:27 #202
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215606012
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 08:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Oekraïne blijft even groot.
Blijf in die waan :Y
Heel veel sambal
pi_215606025
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:30 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Blijf in die waan :Y
Ik weet best dat jij vindt dat Rusland bezet gebied mag houden.
  zondag 17 november 2024 @ 08:42:57 #204
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215606069
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 08:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
na de oorlog krijgt ieder land zijn eigen grondgebied weer terug , dat is altijd zo

Rusland gaat toch failliet dius die hebbe wel andere zaken om zich druk over te maken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215606231
De internationale gemeenschap gaat de bezette gebieden nooit erkennen als Russisch grondgebied.

Dat wordt gewoon “Oekraïens grondgebied tijdelijk bezet door Rusland”.
pi_215606305
https://frankyandcoen.nl/(...)c7-9bac-1c3ef2f2951f

Franky en Coen gaan ook door. Help ze alsjeblieft.
Steunactie:
De aandacht voor de oorlog in Oekraïne loopt af en daardoor komen er bij ons ook minder donaties binnen. Dit terwijl de oorlog in met name de Donbas alsmaar heviger wordt Nogmaals willen wij jullie daarom allen danken voor jullie steun en donaties. Dit is waardoor we onze acties nog steeds kunnen blijven uitvoeren!

Wilt u ons helpen met helpen?
Druk dan op de steunactie link (onder aan de pagina)

Geweldige steun:
Alle acties welke wij organiseren kunnen we bekostigen door de meer dan geweldige support die we van jullie ontvangen! Hiervoor onze hartelijke dank!

Vragen / Opmerkingen / Media
voor vragen of opmerkingen kunt u mailen, bellen appen met Franky op 0681013222
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2024 @ 09:42:54 #207
364681 over_hedge
pi_215606480
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:42 schreef michaelmoore het volgende:
na de oorlog krijgt ieder land zijn eigen grondgebied weer terug , dat is altijd zo
He? :P Dit is sarcastisch neem ik aan? Zo niet zoek eens een map van europa voor ww1 en na ww1 op :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215606617
Deze laffe aanval op de complete Oekraïense energieproductiefacaliteiten is een spuug in het gezicht van Trump. Die had “even” gebeld om te deëscaleren.
Vakman pur sang
  zondag 17 november 2024 @ 10:04:36 #209
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215606655
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 08:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet dat jij vindt van niet, en dat je er echter vrij weinig aan kunt doen.

Oekraïne breekt beetje bij beetje verder.
:)
Heel veel sambal
pi_215606676
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef Nyamuk het volgende:

[..]

Daar krijg jij wel een harde plasser van, of niet :')

Vrijheid van meningsuiting is heilig maar ik snap echt niet dat mensen in dit conflict Rusland steunen :r
  zondag 17 november 2024 @ 10:21:14 #211
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215606777
Wordt eens tijd voor een flink bommetje in de metro van Moskou.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215606778
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 10:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is heilig
Vergeet het maar, voor jou misschien. Door het merendeel van de wereldbevolking wordt het verafschuwt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215606782
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef Nyamuk het volgende:

[..]

Ja en jij vindt dat top.
Hoe meer Oekraïners dood, hoe beter.

Het is veelzeggend.
pi_215606792
quote:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is heilig maar ik snap echt niet dat mensen in dit conflict Rusland steunen :r
Sommige mensen geilen op een imperialistische dictatuur die mensen gewelddadig onderdrukt.

Dat is van alle tijden.
pi_215606966
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:09 schreef Spablauw214 het volgende:
De internationale gemeenschap gaat de bezette gebieden nooit erkennen als Russisch grondgebied.

Dat wordt gewoon “Oekraïens grondgebied tijdelijk bezet door Rusland”.
Dat zal best, maar in de praktijk hebben ze nog steeds de Krim. Verder heeft Turkije ook nog ten onrechte een deel van Cyprus en daar wordt al decennia lang niets meer aan gedaan.

Rusland is nog steed een kernmacht en heft ondanks dat het land bijna failliet is een fantastische wapen-en rakettechnologie en een flink leger. Het Is de eigen schuld van Europa dat we nu (terwijl we economisch samen misschien wel tien keer sterker zijn) in militair opzicht eigenlijk niet tegen ze op kunnen zonder de VS.

Ik snap heel goed dat de VS op een gegeven moment niet meer honderden miljarden in een oorlog wil stoppen die niet eens op hun continent plaatsvindt. Te meer omdat een einde nog lang niet in zicht is. Rusland zou de uitputtingsslag al lang en breed hebben verloren, maar worden (zowel publiek als in het geheim) zwaar gesteund door Noord-Korea en China. Deze twee landen hebben er baat bij dat deze oorlog zo lang mogelijk duurt want zowel Rusland als het westen lijden economische en militaire verliezen.

Vooral China moet zich kapotschamen dat ze over de rug van Oekraïne trachten een einde te maken aan de westerse hegemonie, iets waar ze al jarenlang mee bezig zijn. Trump heeft dit goed gezien. Rusland is straks economisch niet zo veel meer waard, China des te meer en daar ligt de grootste dreiging.

Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt komen straks bedrogen uit en als je ziet hoe China omgaat met mensenrechten wil je zeker niet in een Chinese hegemonie terecht komen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215606989
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:44 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dat zal best, maar in de praktijk hebben ze nog steeds de Krim. Verder heeft Turkije ook nog ten onrechte een deel van Cyprus en daar wordt al decennia lang niets meer aan gedaan.

Rusland is nog steed een kernmacht en heft ondanks dat het land bijna failliet is een fantastische wapen-en rakettechnologie en een flink leger. Het Is de eigen schuld van Europa dat we nu (terwijl we economisch samen misschien wel tien keer sterker zijn) in militair opzicht eigenlijk niet tegen ze op kunnen zonder de VS.

Ik snap heel goed dat de VS op een gegeven moment niet meer honderden miljarden in een oorlog wil stoppen die niet eens op hun continent plaatsvindt. Te meer omdat een einde nog lang niet in zicht is. Rusland zou de uitputtingsslag al lang en breed hebben verloren, maar worden (zowel publiek als in het geheim) zwaar gesteund door Noord-Korea en China. Deze twee landen hebben er baat bij dat deze oorlog zo lang mogelijk duurt want zowel Rusland als het westen lijden economische en militaire verliezen.

Vooral China moet zich kapotschamen dat ze over de rug van Oekraïne trachten een einde te maken aan de westerse hegemonie, iets waar ze al jarenlang mee bezig zijn. Trump heeft dit goed gezien. Rusland is straks economisch niet zo veel meer waard, China des te meer en daar ligt de grootste dreiging.

Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt komen straks bedrogen uit en als je ziet hoe China omgaat met mensenrechten wil je zeker niet in een Chinese hegemonie terecht komen.
Dat is waar maar tegen een prijs.
Wil de EU militair sterker worden gaan de burgers dat voelen, vooral de dienstplicht moet terug en >5% bbp investeren merkt men ook. En dat wil men niet. Deze vaderlandsliefde kennen wij niet meer.
Vakman pur sang
  zondag 17 november 2024 @ 11:04:46 #217
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215607145
quote:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is superieur aan het feit of jij intelligent genoeg bent om een mening te kunnen begrijpen, of niet. Dat is namelijk alleen een probleem tussen jouw oren.

Probeer dat eens te snappen. Slaap je een stuk prettiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nyamuk op 17-11-2024 11:14:17 ]
Heel veel sambal
pi_215607450
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is waar maar tegen een prijs.
Wil de EU militair sterker worden gaan de burgers dat voelen, vooral de dienstplicht moet terug en >5% bbp investeren merkt men ook. En dat wil men niet. Deze vaderlandsliefde kennen wij niet meer.
Inderdaad, zowel de oorlog als in Oekraïne als Israël is voor veel mensen toch gewoon een 'far-from-my-bed' show.

Mensen in Europa willen 's ochtends lekker ontbijten, naar hun werk, naar de sportclub, voetbalwedstrijdje kijken, Netflixen, gamen, lekker op vakantie, etc. Er zijn weinig mensen die echt iets van hun dagelijkse leven willen opgeven om enige invloed uit te oefenen op het verloop van dergelijke geopolitieke conflicten.

In deze maatschappij leeft iedereen voor zijn eigen doelen, eigen gezin, eigen carrière, eigen huis en haard, eigen auto en eigen levensvreugde. We zijn dit zo gewend dat je ze dat ook niet kwalijk kan nemen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 17 november 2024 @ 11:47:36 #219
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215607493
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze laffe aanval op de complete Oekraïense energieproductiefacaliteiten is een spuug in het gezicht van Trump. Die had “even” gebeld om te deëscaleren.
het valt mij ook tegen als het waar is dat Rusland zijn inspanningen intensiveert, ik had/hoop dat met Trump er een soort ontspanning zou komen en een basis om tot een vergelijk te komen.
Blijkbaar is het voor Rusland niet voordelig om te onderhandelen gezien de progressie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 17 november 2024 @ 11:50:53 #220
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215607514
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 10:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja en jij vindt dat top.
Hoe meer Oekraïners dood, hoe beter.

Het is veelzeggend.
Kut hè, zo'n muur. Waarvan je wist dat 'ie ging komen. ;)

Jij bent voor het sturen van meer wapens. :W
Heel veel sambal
pi_215607521
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2024 11:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
het valt mij ook tegen als het waar is dat Rusland zijn inspanningen intensiveert, ik had/hoop dat met Trump er een soort ontspanning zou komen en een basis om tot een vergelijk te komen.
Blijkbaar is het voor Rusland niet voordelig om te onderhandelen gezien de progressie.
Dat was wel heel naïef gedacht.
Juist met een Amerikaanse president elect die als streven heeft om het conflict in 24 uur te beëindigen is het logisch dat Rusland in de aanloop daar naartoe escaleert.
pi_215607528
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 11:50 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Kut hè, zo'n muur. Waarvan je wist dat 'ie ging komen. ;)

Jij bent voor het sturen van meer wapens. :W
Dat is altijd beter dan vrijwillig toekijken hoe je vrouw verkracht wordt.

Althans dat vind ik.
Jij mag dat natuurlijk andersom vinden.
  zondag 17 november 2024 @ 11:56:37 #223
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215607539
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 11:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat was wel heel naïef gedacht.
Juist met een Amerikaanse president elect die als streven heeft om het conflict in 24 uur te beëindigen is het logisch dat Rusland in de aanloop daar naartoe escaleert.
Dat klopt, het spreekwoordelijke "gas" geven zien we nu wel.
Maar blijkbaar zijn de militaire verschillen significant, er is door Trump nog niks aan steun geextensiveerd of wat dan ook.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 november 2024 @ 11:58:11 #224
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215607553
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Althans dat vind ik.
:{
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 november 2024 @ 12:01:02 #225
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215607571
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Althans dat vind ik.
Je houdt niet van vrouwen dus laten we dit soort vergelijkingen maar achterwege laten _O-
Heel veel sambal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')