Ahhh ik kende de afkorting nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna. Van Omroep Max.
Ben je ook beurs?quote:
quote:
Anders was ik even langs gekomenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niemand heeft mij auw gedaan
Oh... misschien had ik auw moeten roepen, dan kon ik gezellig met jou een bakje doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders was ik even langs gekomen
Heel hard dan wel want ik ben nu in Zeelandquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... misschien had ik auw moeten roepen, dan kon ik gezellig met jou een bakje doen
Oh, maar ik kom uit een zwak sociaal milieu die interessant is gaan doen op een studentenvereniging... maar haal een CotS uit het asociale milieu, het asociale gaat nooit uit de cotsquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel hard dan wel want ik ben nu in Zeeland
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik kom uit een zwak sociaal milieu die interessant is gaan doen op een studentenvereniging... maar haal een CotS uit het asociale milieu, het asociale gaat nooit uit de cots
Dus met andere woorden, ik kan vast een keel opzetten
This sounds....the nasty kind of horny...quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik kom uit een zwak sociaal milieu die interessant is gaan doen op een studentenvereniging... maar haal een CotS uit het asociale milieu, het asociale gaat nooit uit de cots
Dus met andere woorden, ik kan vast een keel opzetten
Ik zat al op mijn handen na haar post over spanken (auw doen) en die suggestieve knipoog smiley die ze gebruikte.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
This sounds....the nasty kind of horny...
@:AirwiN, what say you?
Er zijn hier wat initiatieven via Facebook om mensen die buiten de boot vallen een Kerstpakket te geven vol boodschappen. En vaak ook met Sint wat om te delen (ze krijgen spullen van particulieren maar ook wel van supermarkten).quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hulp hebben gezocht en in de schuldsanering zitten, bij de voedselbank lopen etc die graag iets aan sinterklaas of kerst zouden willen doen, maar simpelweg andere keuzes moeten maken.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
En we kunnen wel weer terug naar het vorige onderwerp hoor...![]()
en
genoeg
Jaja die CotS toch.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
En we kunnen wel weer terug naar het vorige onderwerp hoor...![]()
en
genoeg
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat al op mijn handen na haar post over spanken (auw doen) en die suggestieve knipoog smiley die ze gebruikte.
Dus ja, ik ben het met je eens. CotS is een boefje.
Waarom delen we dan onze voorkeur voor borsten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw brein werkt anders dan de mijne
De bevestiging van wat ik allang wist natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sssst
Overdag is zij aseksueel en in de nacht is zij een woest seksbeest
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |