Ahhh ik kende de afkorting nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna. Van Omroep Max.
Ben je ook beurs?quote:
quote:
Anders was ik even langs gekomenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niemand heeft mij auw gedaan
Oh... misschien had ik auw moeten roepen, dan kon ik gezellig met jou een bakje doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders was ik even langs gekomen
Heel hard dan wel want ik ben nu in Zeelandquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... misschien had ik auw moeten roepen, dan kon ik gezellig met jou een bakje doen
Oh, maar ik kom uit een zwak sociaal milieu die interessant is gaan doen op een studentenvereniging... maar haal een CotS uit het asociale milieu, het asociale gaat nooit uit de cotsquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel hard dan wel want ik ben nu in Zeeland
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik kom uit een zwak sociaal milieu die interessant is gaan doen op een studentenvereniging... maar haal een CotS uit het asociale milieu, het asociale gaat nooit uit de cots
Dus met andere woorden, ik kan vast een keel opzetten
This sounds....the nasty kind of horny...quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik kom uit een zwak sociaal milieu die interessant is gaan doen op een studentenvereniging... maar haal een CotS uit het asociale milieu, het asociale gaat nooit uit de cots
Dus met andere woorden, ik kan vast een keel opzetten
Ik zat al op mijn handen na haar post over spanken (auw doen) en die suggestieve knipoog smiley die ze gebruikte.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
This sounds....the nasty kind of horny...
@:AirwiN, what say you?
Er zijn hier wat initiatieven via Facebook om mensen die buiten de boot vallen een Kerstpakket te geven vol boodschappen. En vaak ook met Sint wat om te delen (ze krijgen spullen van particulieren maar ook wel van supermarkten).quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hulp hebben gezocht en in de schuldsanering zitten, bij de voedselbank lopen etc die graag iets aan sinterklaas of kerst zouden willen doen, maar simpelweg andere keuzes moeten maken.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
En we kunnen wel weer terug naar het vorige onderwerp hoor...![]()
en
genoeg
Jaja die CotS toch.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
En we kunnen wel weer terug naar het vorige onderwerp hoor...![]()
en
genoeg
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat al op mijn handen na haar post over spanken (auw doen) en die suggestieve knipoog smiley die ze gebruikte.
Dus ja, ik ben het met je eens. CotS is een boefje.
Waarom delen we dan onze voorkeur voor borsten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw brein werkt anders dan de mijne
De bevestiging van wat ik allang wist natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sssst
Overdag is zij aseksueel en in de nacht is zij een woest seksbeest
Zoiets?
Wat voor creatiefs ga je vandaag doen?quote:Op zondag 17 november 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker een vrije en creatieve dag voor mij
Sint en Piet hakenquote:Op zondag 17 november 2024 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor creatiefs ga je vandaag doen?
Leuk! Weet je al wat je wil schilderen?quote:Op zondag 17 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sint en Piet haken
En misschien wat schilderen
Nee... moet even Pinterest op tegen die tijdquote:Op zondag 17 november 2024 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk! Weet je al wat je wil schilderen?
Have fun in ieder geval! Voel je je oke?quote:Op zondag 17 november 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... moet even Pinterest op tegen die tijd
Dank jequote:Op zondag 17 november 2024 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Have fun in ieder geval! Voel je je oke?
Fijn!quote:Op zondag 17 november 2024 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Best redelijk eigenlijk
Voor het eerst in maanden direct goed wakker van de wekker. Dat is een heel ding
En jij dan?
Ik duim voor je dat het je helptquote:Op zondag 17 november 2024 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!
Wel oke. Vrijdag mn medicatie opgehoogd, benieuwd of dat gaat helpen.
Thanksquote:Op zondag 17 november 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat het je helpt
Meds vind ik maar een bijzonder hulpmiddel... zo'n klein dingetje als een pilletje maakt zoveel verschil (vaak)quote:
Ja, wilde het eigenlijk niet, maar zag even geen andere oplossing om 'snel' uit mn depressie te komen afgelopen winter. Ik was echt een drama voor mijn gezinquote:Op zondag 17 november 2024 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meds vind ik maar een bijzonder hulpmiddel... zo'n klein dingetje als een pilletje maakt zoveel verschil (vaak)
Ja, het kan ook een hoop vervelende effecten hebben. Ook als je wil stoppen/minderen.quote:Op zondag 17 november 2024 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meds vind ik maar een bijzonder hulpmiddel... zo'n klein dingetje als een pilletje maakt zoveel verschil (vaak)
Dat begrijp ik allemaal. Alleen als het nu nodig is voor jou en je gezin dan is het even niet andersquote:Op zondag 17 november 2024 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wilde het eigenlijk niet, maar zag even geen andere oplossing om 'snel' uit mn depressie te komen afgelopen winter. Ik was echt een drama voor mijn gezinEn het gaat dus nog niet fantastisch, zeker nu de donkere dagen weer hier zijn. Maar hopelijk gaat het met de ophoging wel iets beter. En dan in het voorjaar een plan maken met de huisarts voor afbouwen/stoppen.
Vertel mij wat... slik genoeg om de nadelen te ervarenquote:Op zondag 17 november 2024 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het kan ook een hoop vervelende effecten hebben. Ook als je wil stoppen/minderen.
Sterkte! Ik neem aan dat je al iets van een daglichtlamp hebt geprobeerd?quote:Op zondag 17 november 2024 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wilde het eigenlijk niet, maar zag even geen andere oplossing om 'snel' uit mn depressie te komen afgelopen winter. Ik was echt een drama voor mijn gezinEn het gaat dus nog niet fantastisch, zeker nu de donkere dagen weer hier zijn. Maar hopelijk gaat het met de ophoging wel iets beter. En dan in het voorjaar een plan maken met de huisarts voor afbouwen/stoppen.
Ja, precies. Thanksquote:Op zondag 17 november 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik allemaal. Alleen als het nu nodig is voor jou en je gezin dan is het even niet anders
Ook al is het stom en vervelend
Heel erg veel sterkte lieverd
Nee, wel over gehad met de huisarts. Ik moet nog even uitzoeken of ik ergens een lamp kan huren oid, omdat het niet voor iedereen werkt. Dus voordat ik er zelf eentje aanschaf eerst even een tijdje testen of het voor mij werkt.quote:Op zondag 17 november 2024 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterkte! Ik neem aan dat je al iets van een daglichtlamp hebt geprobeerd?
Ik had een paar jaar geleden ook een hele apotheek. Nu slik ik alleen nog een antidepressivum. Het is wel fijn als je een soort stabiliteit kunt vinden, met of zonder medicijnen.quote:Op zondag 17 november 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vertel mij wat... slik genoeg om de nadelen te ervaren
Desondanks ben ik dankbaar dat ik het krijg
Ja, dat lijkt me wel een goed idee.quote:Op zondag 17 november 2024 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, wel over gehad met de huisarts. Ik moet nog even uitzoeken of ik ergens een lamp kan huren oid, omdat het niet voor iedereen werkt. Dus voordat ik er zelf eentje aanschaf eerst even een tijdje testen of het voor mij werkt.
Jaquote:Op zondag 17 november 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel een goed idee.Heb je het ook extra moeilijk op sombere dagen?
Top dat je dat gelukt is! Respect voorquote:Op zondag 17 november 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden ook een hele apotheek. Nu slik ik alleen nog een antidepressivum. Het is wel fijn als je een soort stabiliteit kunt vinden, met of zonder medicijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |