SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die is leuk hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er weer ff een beetje in komen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat KOZP hier weg blijft, en voor de zekerheid worden de wegen in de omgeving in de gaten gehouden.![]()
En nu wachten op echte sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ver weg dan ook..quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb gehoord dat KOZP hier weg blijft, en voor de zekerheid worden de wegen in de omgeving in de gaten gehouden.![]()
Het i s toch sneu om voor zoveel kinderen een leuk iets af te nemenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb gehoord dat KOZP hier weg blijft, en voor de zekerheid worden de wegen in de omgeving in de gaten gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bedoel meet die koude vlokken en niet de snuifspulquote:
Ja ze wilden hier komen protesteren omdat ze dachten dat alle pieten zwart zouden zijn, maar die slag hebben ze helaas al gewonnen.quote:
Maar hun lijst met eisen wordt steeds idioter.
Sowieso mogen negers en andere meer gepigmenteerde mensen geen piet spelen van die racisten.![]()
Ow!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meet die koude vlokken en niet de snuifspul
Bekijk deze YouTube-video![]()
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze wilden hier komen protesteren omdat ze dachten dat alle pieten zwart zouden zijn, maar die slag hebben ze helaas al gewonnen.
Sowieso mogen negers en andere meer gepigmenteerde mensen geen piet spelen van die racisten.
Gelukkig is Geert tegen...![]()
Zo is het voor roetveegpieten bijvoorbeeld verboden om een foundation op de huid aan te brengen om de huid te beschermen en de schmink later makkelijker te kunnen verwijderen; de blanke huid moet duidelijk zichtbaar blijven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Lachwekkend.
Gelukkig is Geert tegen...![]()
En nu is er een psycoloog die verteld ons dat het hele sinterklaas gebeuren trauma's opleverd voor kinderenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze wilden hier komen protesteren omdat ze dachten dat alle pieten zwart zouden zijn, maar die slag hebben ze helaas al gewonnen.
Sowieso mogen negers en andere meer gepigmenteerde mensen geen piet spelen van die racisten.
Want we liegen tegen onze kinderenIk vond het juist leuk toen een van de kinderen oud genoeg was en er achter was gekomen ze trots was dat ze het nu geheim moest houden voor haar zusjes en broer. En ze net zo hard mee deed
Damnquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo is het voor roetveegpieten bijvoorbeeld verboden om een foundation op de huid aan te brengen om de huid te beschermen en de schmink later makkelijker te kunnen verwijderen.![]()
Ik volg dat allemaal niet![]()
![]()
Ja ik was echt fucking pissed toen ik er achter kwam dat het allemaal gelogen was en dat zo veel mensen bij die grootschalige leugen betrokken waren om de kinderen voor de gek te houden. Ook was ik boos op mijn ouders dat ze zo gelogen hadden........maar zij waren ook degenen die de cadeautjes gekocht hadden en gedaan hadden alsof ze van een niet-bestaand persoon kwamen en dat was ook weer lief.....op een rare manier? Waarom doen alsof ze komen van iemand die niet bestaat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu is er een psycoloog die verteld ons dat het hele sinterklaas gebeuren trauma's opleverd voor kinderen
Want we liegen tegen onze kinderenIk vond het juist leuk toen een van de kinderen oud genoeg was en er achter was gekomen ze trots was dat ze het nu geheim moest houden voor haar zusjes en broer. En ze net zo hard mee deed
Ik zat helemaal in de knoop!![]()
![]()
Arme jij , ben je ooit uit die knoop gekomenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was echt fucking pissed toen ik er achter kwam dat het allemaal gelogen was en dat zo veel mensen bij die grootschalige leugen betrokken waren om de kinderen voor de gek te houden. Ook was ik boos op mijn ouders dat ze zo gelogen hadden........maar zij waren ook degenen die de cadeautjes gekocht hadden en gedaan hadden alsof ze van een niet-bestaand persoon kwamen en dat was ook weer lief.....op een rare manier? Waarom doen alsof ze komen van iemand die niet bestaat?
Ik zat helemaal in de knoop!
Het is allemaal de schuld van die 'goede' Sintquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was echt fucking pissed toen ik er achter kwam dat het allemaal gelogen was en dat zo veel mensen bij die grootschalige leugen betrokken waren om de kinderen voor de gek te houden. Ook was ik boos op mijn ouders dat ze zo gelogen hadden........maar zij waren ook degenen die de cadeautjes gekocht hadden en gedaan hadden alsof ze van een niet-bestaand persoon kwamen en dat was ook weer lief.....op een rare manier? Waarom doen alsof ze komen van iemand die niet bestaat?
Ik zat helemaal in de knoop!![]()
![]()
Hoor wie klopt daar kinderen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf er een beetje moeite mee houden en ga Mini-ToT niet volop overtuigen met allerlei leugens enzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij , ben je ooit uit die knoop gekomen
Ik speel het wel wat mee natuurlijk, de komende tijd krijgt hij elke dag een klein aardigheidje enzo, maar ik ga er geen heel verhaal omheen verzinnen van hoe Sinterklaas binnen gekomen is en weet ik wat nog meer.
Als kind had ik altijd zo veel vragen: "Hoe komt Sinterklaas binnen?"
- "Door de schoorsteen."
"Ja maar de opening van de schoorsteen is veel te klein en dan komt hij in de cv-ketel uit."
- "Ja nou we hebben hem een sleutel van de deur gegeven."
"Zonet zei je nog dat hij door de schoorsteen naar binnen kwam, en ik heb op tv nooit iemand iets horen zeggen over dat ouders hem een sleutel geven!"
enz.![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf er een beetje moeite mee houden en ga Mini-ToT niet volop overtuigen met allerlei leugens enzo.
Ik speel het wel wat mee natuurlijk, de komende tijd krijgt hij elke dag een klein aardigheidje enzo, maar ik ga er geen heel verhaal omheen verzinnen van hoe Sinterklaas binnen gekomen is en weet ik wat nog meer.
Als kind had ik altijd zo veel vragen: "Hoe komt Sinterklaas binnen?"
- "Door de schoorsteen."
"Ja maar de opening van de schoorsteen is veel te klein en dan komt hij in de cv-ketel uit."
- "Ja nou we hebben hem een sleutel van de deur gegeven."
"Zonet zei je nog dat hij door de schoorsteen naar binnen kwam, en ik heb op tv nooit iemand iets horen zeggen over dat ouders hem een sleutel geven!"
enz.
Hij was vast heel lenig..![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik verveel me
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi dat we elkaar hier kunnen vervelen.I'm surrounded by morons!
Wie heeft gewonnen met boksenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: