Denk ook dat het op zijn eind loopt. De Belgische parken zullen wel bewust uit beeld worden gehouden, daar hebben ze wellicht nog een aardige tijd in het vooruitzicht.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef Dutch_view het volgende:
Deze scenes met beelden terug naar hun jeugd en bijzondere plekken in hun leven is in mijn ogen een voorsortering op een definitief einde van de serie. Je merkt ook met maar drie parken dat het ook erg lastig is om nog wat relevants in beeld te brengen.
Mark is geen slechte jongen. Maar had duidelijk een wakeup call nodig. Heeft ook genoeg te verduren gehad, niet alleen met zijn gezondheid recent maar ook de overval een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:28 schreef GM78 het volgende:
Ik vind Mark een stuk sympathieker geworden sinds die in het ziekenhuis heeft gelegen
https://weekbladparty.nl/(...)n-mogelijk-failliet/quote:Bij de rechtbank in Limburg is het faillissement aangevraagd van het bedrijf van Taeke Dijkstra, de man die in februari zijn handtekening zette onder de koop van negen vakantieparken van realityster Peter Gillis. Die deal, goed voor 185 miljoen euro, lijkt daarmee verder weg dan ooit.
Heb je fragmentje ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:41 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik snap niet dat die Wendy überhaupt optreed, er zit 0,0 talent in.
Net als die Johnny en Mieke
Wat schiet Petertje hiermee op dan? Elke andere koper weet wat hij nu niet gaat krijgen en zal daar flink onder gaan zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
Mooi ook. Verkoopt zijn Nederlandse campings aan een avonturier die zelfs de hypotheek op zijn huis niet kan betalen.
Is het een één-tweetje om alles in eigen bezit te houden?
In het nieuwste voorstukje ziet het er wel weer uit zoals het eerder ging. Peter die Mark de vuile klusjes laat opknappen en 100x "Mark" roeptquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:44 schreef havanagila het volgende:
Waarom ineens op de PR tour, niks meer aan zo.
Waarom zou hij het in bezit willen houden? Zolang het zijn bezit is gaan de parken niet open, er zijn geen vergunningen meer. Dus elk park kost hem op dit moment handen met geld aangezien operationele kosten (ook al is het het minimum) gewoon doorlopen. En heel goed voor de caravans is het ook niet om zo lang leeg te staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
Mooi ook. Verkoopt zijn Nederlandse campings aan een avonturier die zelfs de hypotheek op zijn huis niet kan betalen.
Is het een één-tweetje om alles in eigen bezit te houden?
Oprechtquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef kloon_bassie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Peter oprecht opbloeide toen het ging over het opzetten van die camping in Kroatië. Dan zie je dat hij daarvoor echt passie heeft. Dat is natuurlijk ook wat hij in Nederland en België vaak met succes gedaan heeft.
Het onderhouden enzo is wat anders![]()
De rest van serie is vaak een act met ‘harseflatse’ en ‘tikkertje’. En ik vind het leuk om me daar een keer per week aan te ergeren.
Ouwe azijnzeiker! Alles wat Peter Gillis doet vind jij stom omdat je hem niet mag. Het is niet zo’n aimabel persoon. Neemt niet weg dat hij soms ook best wat menselijke trekjes heeft. De wereld is niet zo zwart-wit.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
OprechtHij zag geld. Geen leuke camping met geweldige attracties waar de toerist koning is.
En dat soort azijnzeikers zitten wel elke week braaf voor de buis om te kijken. Miserabel leventje moet je dan hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Ouwe azijnzeiker! Alles wat Peter Gillis doet vind jij stom omdat je hem niet mag. Het is niet zo’n aimabel persoon. Neemt niet weg dat hij soms ook best wat menselijke trekjes heeft. De wereld is niet zo zwart-wit.
Hij genoot gewoon oprecht van het opzetten van een nieuwe camping. Newsflash: niemand begint een camping met geweldige attracties waar de klant koning is. Iedereen die een camping begint doet dat om iets aan over te houden. Er zijn weinig gratis campings met alleen vrijwilligers.
Ik heb van deze reeks een klein stukje van de eerste aflevering gezien. Verder heb ik wel een miserabel leventje. Maar daar word ik aan geholpen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En dat soort azijnzeikers zitten wel elke week braaf voor de buis om te kijken. Miserabel leventje moet je dan hebben.
Daarom beter niet naar kijkenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
OprechtHij zag geld. Geen leuke camping met geweldige attracties waar de toerist koning is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |