abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217826866
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef Dutch_view het volgende:
Deze scenes met beelden terug naar hun jeugd en bijzondere plekken in hun leven is in mijn ogen een voorsortering op een definitief einde van de serie. Je merkt ook met maar drie parken dat het ook erg lastig is om nog wat relevants in beeld te brengen.
Denk ook dat het op zijn eind loopt. De Belgische parken zullen wel bewust uit beeld worden gehouden, daar hebben ze wellicht nog een aardige tijd in het vooruitzicht.

Deze aflevering was wel heel erg de goed nieuws / kijk ons eens empathisch zijn niveau. Wel erg leuk om die foto's en anekdotes te horen van Mark, Ruud en Inge overigens. En ook wel een beetje aandoenlijk dat mensen als JP op deze manier uit de serie en het leven van de Gillesjes verdwijnt.

Mieke en Johnny hebben het ook niet meer nodig denk ik, hebben we ook nog geen seconde gezien. Denk dat de sprinkplank voldoende is geweest voor ze. Die leven lekker hun leventje met af en toe een schnabbel.

Hoop wel dat we het kasteel ooit nog af gaan zien, ondanks alles is het een geweldig gebouw en ik heb wel het idee dat er serieus aangepakt wordt.
pi_217826892
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 23:28 schreef GM78 het volgende:
Ik vind Mark een stuk sympathieker geworden sinds die in het ziekenhuis heeft gelegen
Mark is geen slechte jongen. Maar had duidelijk een wakeup call nodig. Heeft ook genoeg te verduren gehad, niet alleen met zijn gezondheid recent maar ook de overval een paar jaar terug.

Hoop dat hij het volhoudt dit leven, dan is er echt nog wel een mooie toekomst voor hem. Inge maak ik mij ook geen zorgen over, al is ze wel veroordeeld recent. Haar man Eric is ook uit beeld verdwenen ineens.

Maar over Ruud blijf ik mij wel zorgen maken, ben elke week bang dat we kortsluiting gaan zien. Wel goed dat hij met sprite/cola op de carnaval stond, blijkbaar is er wel inzicht bij hem.
pi_217869790
Ruud sloopt de bank van de stacaravan waar dikke Peter op zit :D
Benieuwd hoe concreet die parken in Kroatie echt gaan worden
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:37:50 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217870678
Camper van minimaal 800.000 euro.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:42:42 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217870719
Zus Mary haar stem is lager dan die van Peter. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217894277
quote:
Bij de rechtbank in Limburg is het faillissement aangevraagd van het bedrijf van Taeke Dijkstra, de man die in februari zijn handtekening zette onder de koop van negen vakantieparken van realityster Peter Gillis. Die deal, goed voor 185 miljoen euro, lijkt daarmee verder weg dan ooit.
https://weekbladparty.nl/(...)n-mogelijk-failliet/

_O-
pi_217895403
Catastrofe
pi_217935137
Wendy mag in Oostenrijk optreden op een Holland feest..... om 11u in de ochtend _O-

Peter met zn vette blote pens op die hotelkamer :r
pi_217996510
Frank Lammers: de kabelbaan wordt getest op maximale draagkracht :D

Geen hond die ook interesse toonde in het optreden van Wendy :7
pi_217998844
Ik snap niet dat die Wendy überhaupt optreed, er zit 0,0 talent in.

Net als die Johnny en Mieke
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juni 2025 @ 10:07:06 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_217999862
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 07:41 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik snap niet dat die Wendy überhaupt optreed, er zit 0,0 talent in.

Net als die Johnny en Mieke
Heb je fragmentje ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218000093
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Heb je fragmentje ?

https://www.instagram.com/p/DK_hmabi_5u/
pi_218005598
Waarom ineens op de PR tour, niks meer aan zo.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 21:16:53 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218006623
Mooi ook. Verkoopt zijn Nederlandse campings aan een avonturier die zelfs de hypotheek op zijn huis niet kan betalen.
Is het een één-tweetje om alles in eigen bezit te houden?
pi_218013866
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
Mooi ook. Verkoopt zijn Nederlandse campings aan een avonturier die zelfs de hypotheek op zijn huis niet kan betalen.
Wat schiet Petertje hiermee op dan? Elke andere koper weet wat hij nu niet gaat krijgen en zal daar flink onder gaan zitten.
  zondag 22 juni 2025 @ 16:52:58 #166
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_218014908
Ik moet wel zeggen dat Peter oprecht opbloeide toen het ging over het opzetten van die camping in Kroatië. Dan zie je dat hij daarvoor echt passie heeft. Dat is natuurlijk ook wat hij in Nederland en België vaak met succes gedaan heeft.

Het onderhouden enzo is wat anders :P

De rest van serie is vaak een act met ‘harseflatse’ en ‘tikkertje’. En ik vind het leuk om me daar een keer per week aan te ergeren.
pi_218016892
Ik hoop dat we nog wel wat te zien krijgen hoe het in Kroatië verder zal gaan.
Al ben ik bang dat het te laat komt voor deze serie en een nieuwe zie ik zo 1,2,3 niet verschijnen op SBS.
pi_218017692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:44 schreef havanagila het volgende:
Waarom ineens op de PR tour, niks meer aan zo.
In het nieuwste voorstukje ziet het er wel weer uit zoals het eerder ging. Peter die Mark de vuile klusjes laat opknappen en 100x "Mark" roept
pi_218020143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
Waarom zou hij het in bezit willen houden? Zolang het zijn bezit is gaan de parken niet open, er zijn geen vergunningen meer. Dus elk park kost hem op dit moment handen met geld aangezien operationele kosten (ook al is het het minimum) gewoon doorlopen. En heel goed voor de caravans is het ook niet om zo lang leeg te staan.

Ik denk dat nu duidelijk is dat hij moet verkopen hij maar 1 doel heeft: zo snel mogelijk verkopen. Maar heel veel gegadigden zullen er niet zijn, het is niet voor niets dat hij in zee lijkt te zijn gegaan met een schimmig figuur. De reguliere park uitbaters in Europa hebben geen interesse in deze ellende, kost ze miljoenen om het een beetje op niveau te krijgen, en de meeste normale mensen hebben geen 200 miljoen op de plank liggen om dit avontuur te beginnen.
  Trouwste user 2022 maandag 23 juni 2025 @ 11:49:10 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_218021101
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef kloon_bassie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Peter oprecht opbloeide toen het ging over het opzetten van die camping in Kroatië. Dan zie je dat hij daarvoor echt passie heeft. Dat is natuurlijk ook wat hij in Nederland en België vaak met succes gedaan heeft.

Het onderhouden enzo is wat anders :P

De rest van serie is vaak een act met ‘harseflatse’ en ‘tikkertje’. En ik vind het leuk om me daar een keer per week aan te ergeren.
Oprecht :? Hij zag geld. Geen leuke camping met geweldige attracties waar de toerist koning is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 juni 2025 @ 18:28:51 #171
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_218024409
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Oprecht :? Hij zag geld. Geen leuke camping met geweldige attracties waar de toerist koning is.

Ouwe azijnzeiker! Alles wat Peter Gillis doet vind jij stom omdat je hem niet mag. Het is niet zo’n aimabel persoon. Neemt niet weg dat hij soms ook best wat menselijke trekjes heeft. De wereld is niet zo zwart-wit.

Hij genoot gewoon oprecht van het opzetten van een nieuwe camping. Newsflash: niemand begint een camping met geweldige attracties waar de klant koning is. Iedereen die een camping begint doet dat om iets aan over te houden. Er zijn weinig gratis campings met alleen vrijwilligers.
pi_218047236
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]
Ouwe azijnzeiker! Alles wat Peter Gillis doet vind jij stom omdat je hem niet mag. Het is niet zo’n aimabel persoon. Neemt niet weg dat hij soms ook best wat menselijke trekjes heeft. De wereld is niet zo zwart-wit.

Hij genoot gewoon oprecht van het opzetten van een nieuwe camping. Newsflash: niemand begint een camping met geweldige attracties waar de klant koning is. Iedereen die een camping begint doet dat om iets aan over te houden. Er zijn weinig gratis campings met alleen vrijwilligers.
En dat soort azijnzeikers zitten wel elke week braaf voor de buis om te kijken. Miserabel leventje moet je dan hebben.

Ben het helemaal met je eens, je zag dat Peter serieus enthousiast werd. En snap ik ook wel, als je zo'n project van de grond krijgt is het toch fantastisch? Men vergeet op internet ook voor het gemak altijd even waar Peter vandaan komt. Samen met zijn familie kocht hij in 1986 zijn eerste park (tegenwoordig Prinsenmeer) en in de loop der jaren heeft hij dat uitgebreid. Dat is serious business. En dan kan je van alles aan te merken hebben op hoe Peter zich soms gedraagt, maar je zet niet zo'n bedrijf neer als je snapt hoe het werkt.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juni 2025 @ 15:21:14 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_218049542
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]
En dat soort azijnzeikers zitten wel elke week braaf voor de buis om te kijken. Miserabel leventje moet je dan hebben.

Ik heb van deze reeks een klein stukje van de eerste aflevering gezien. Verder heb ik wel een miserabel leventje. Maar daar word ik aan geholpen.

donderdag 26 juni 2025 @ 16:32:42 #174
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218050048
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daarom beter niet naar kijken :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218060276
De sfeer tussen Petertje en Mark is weer opperbest *O* o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')