Misschien een idee om er even bij te vermelden waar het over gaat?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:36 schreef TjjWester het volgende:
Gillis heeft een keer gewonnen: hij krijgt 185 miljoen binnen 3 dagen op zijn rekening gestort, waarvan 50 miljoen meteen naar de belastingdienst gaat.
Logisch allemaal toch, dit was de deal. En die moet je als koper nakomen. Volkomen logisch dat hij gewonnen heeft, hopelijk is het ondertussen afgerond. Voor de gasten, voor de medewerkers en óók voor Peter en familie. Goed om een punt achter de NL parken te zetten, dat kan enkel maar beter worden zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:36 schreef TjjWester het volgende:
Gillis heeft een keer gewonnen: hij krijgt 185 miljoen binnen 3 dagen op zijn rekening gestort, waarvan 50 miljoen meteen naar de belastingdienst gaat.
Oké, seks vind ik sowieso al bijzonder vies... alleen het idee van Peter kan mijn brein helemaal niet aan...quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:12 schreef Dutch_view het volgende:
Kan Petertje vanavond weer lekker hatseflatsen
100 kleintjes per dag aan dwangsomquote:Peter Gillis heeft nog geen geld ontvangen voor de verkoop van zijn vakantieparken. Dat laat zijn advocaat dinsdag weten aan persbureau ANP. De beoogde koper, Taeke Dijkstra, moet daarom vanaf vandaag een dwangsom betalen van 100.000 euro per dag.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-woedend~ad0527e9/quote:Ondernemer Taeke Dijkstra gaat geen cent betalen voor de negen Oostappen-recreatieparken waaronder Vakantiepark Arnhem van Peter Gillis. Hij neemt de dwangsom tot 100 miljoen euro die de rechter hem heeft opgelegd op de koop toe. „Dijkstra voelt zich verneukt en is woedend op Gillis.”
Dijkstra sloot onlangs een overnamedeal van 185 miljoen euro met Gillis, maar Dijkstra wil daarvan afzien. Toch heeft de kortgedingrechter vorige week besloten dat de verkoop gewoon door moet gaan.
Deze week begon de teller te tikken. Elke dag dat Dijkstra de koopsom niet aan Gillis betaalt, moet hij een ton boete betalen. Na elf dagen wordt het boetebedrag dagelijks een half miljoen, tot een maximum van 100 miljoen euro.
Een principekwestie
De Friese ondernemer schrikt niet van dat bedrag. Het is voor hem inmiddels een principekwestie geworden. „En principes mogen geld kosten”, zegt Jeroen Ferarra, adviseur van Dijkstra.
Denk het niet, want hij heeft al een dwangsom opgelegd gekregen. En Peter zou wel gek zijn om nu iets te doen, hij laat het lekker oplopen tot 100 miljoen. Als het alsnog niet doorgaat en hij verkoopt de boel uiteindelijk voor minder miljoenen dan is hij nog steeds de lachende derde.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Bzzzzt het volgende:
Kan hij met die uitspraak geen beslag laten leggen op de goederen van taeke?
quote:Koper van Gillis' vakantieparken draait bij en wil toch praten over een deal
Waarschijnlijk hebben zijn erfgenamen gezegd dat hij het geld niet zo over de balk moet gooienquote:De koper van tien vakantieparken van Peter Gilles is van gedachten veranderd. Taeke Dijkstra weigerde eerder de koop door te zetten omdat hij zich bedrogen voelde, maar nu zoekt hij naar overeenstemming.
Hij heeft nu een andere woordvoerder, de vorige schijnt zonder zijn toestemming rare verhalen de wereld ingeholpen te hebben.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ach Teake Dijkstra, geen ballen die vent
[..]
[..]
Waarschijnlijk hebben zijn erfgenamen gezegd dat hij het geld niet zo over de balk moet gooien![]()
https://www.nu.nl/economi(...)n-over-een-deal.html
Maar wel vele miljoenen waard, ik zou willen dat ik geen ballen had zeg maarquote:Op zondag 11 mei 2025 12:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ach Teake Dijkstra, geen ballen die vent
Het veertiende seizoen van Familie Gillis: Massa Is Kassa gaat van start, ondanks de veroordeling van Peter Gillis voor belastingfraude.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens vrijdag de start van het nieuwe seizoen 20:30
Qua postuur wel, maar ook echt een grauwe en vermoeide (oude) kop.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
Mark 32 kilo afgevallenziet er ook een stuk beter uit nu
Ik kwam niet meer bij. Maar die vent is te dom om te poepen. Ziet in alles of het geld oplevert of andersom niet teveel kost. Kent geen woord Engels en ziet zijn vriendin(nen) alleen als lustobject die hem bij staan of over z'n buikje wrijven. Toen Wendy totaal in elkaar stortte na het vonnis was er geen emotie te zien bij hem. Ze kreeg een schouder. Ze had net zo goed een lantarenpaal kunnen omhelzen. Verder dacht ik voor het eerst dat ze écht iets voor hem voelt. Dat was volgens mij oprecht.quote:
Maar de herinneringen die ze vertelden hadden weinig leuks en voor 80 % bestond het uit anekdotes dat ze door Petertje waren gestraft.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:01 schreef kloon_bassie het volgende:
Wat een atypische aflevering, de stukjes op Prinsenmeer dan. Wel mooi om te zien, oude foto’s en verhalen van de kinderen. Weer eens wat anders dan die toneelstukjes van “petertje heeft alles groot”.
Nog steeds atypisch. Dat soort anekdotes zie je niet in de reguliere serie. De anekdotes zelf waren misschien niet altijd even leuk, het gaf wel een uniek inkijkje in hun jeugd wat we nog niet eerder te zien kregen. Ze stelden zich wat kwetsbaarder op. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de herinneringen die ze vertelden hadden weinig leuks en voor 80 % bestond het uit anekdotes dat ze door Petertje waren gestraft.
Te veel tekst voor niks Geintje.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:08 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Nog steeds atypisch. Dat soort anekdotes zie je niet in de reguliere serie. De anekdotes zelf waren misschien niet altijd even leuk, het gaf wel een uniek inkijkje in hun jeugd wat we nog niet eerder te zien kregen. Ze stelden zich wat kwetsbaarder op. Ik kan dat wel waarderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |