Ik had dit vorige week.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het op, maar waarom?
Halverwege haak ik af, en hou het voor gezien.
Het zijn herhalingen van zetten, van een bezoek aan een afvalgoeroe, waarna hij een vette worstenbroodje wil, tot schijthuizen bezoeken.
Ik heb in 2022 2 hartaanvallen gehad. Kan sinds kort 2 keer per dag 20 minuten wandelen. Dat iss ook wel de max. Als ik er tempo inzet merk ik dat de volgende dagen nog. Het gaat erg langzaam, daar had m'n arts me al op voorbereid. Maar ik ben sportman en wilde en wil eigenlijk nog, echt aan m'n conditie werken. Moet accepteren dat het allemaal met mate moet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:43 schreef Irri-tante het volgende:
Peter is toch ook een hork. Als ik hem dan over Mark hoor praten, die man is door het oog van de naald gekropen. Echt fanatiek sporten lijkt mij dan geen prioriteit te hebben. Conditie opbouwen wèl.
Die Mark heeft letterlijk en figuurlijk een jas uit gedaan. Die heeft nog een lange weg te gaan om weer op te krabbelen.
Ik bedoelde:quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb in 2022 2 hartaanvallen gehad. Kan sinds kort 2 keer per dag 20 minuten wandelen. Dat iss ook wel de max. Als ik er tempo inzet merk ik dat de volgende dagen nog. Het gaat erg langzaam, daar had m'n arts me al op voorbereid. Maar ik ben sportman en wilde en wil eigenlijk nog, echt aan m'n conditie werken. Moet accepteren dat het allemaal met mate moet.
Met dank aan de IC. Zal er vrij snel weer aan zitten denk ik als ie z'n levensstijl niet aanpast.quote:
Rookworstquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Johnny staat lekker te paffen boven de pan met Hema worsten![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoor je niets meer over.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer.
Hoe zit het trouwens met dat kasteel dat hij liet verbouwen? Is dat nog in zijn bezit?
Kan dat mens niet uitstaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |