Interessantste is toch al lang de voice-over van Frank Lammers?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:34 schreef golfer het volgende:
Ik blijf kijken en mij verwonderen dat ik elke keer denk dat er nu wel een dieptepunt bereikt is ze het toch voor elkaar krijgen om nog lager te zakken.
Die is Peter ook steeds meer aan het afzeiken krijg ik de indrukquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Interessantste is toch al lang de voice-over van Frank Lammers?
Gewoon volgende week nog een keertje proberenquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:28 schreef tong80 het volgende:
quote:
0s.gif
Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
Peter weer lekker on sympathiek bezig
Ik:
Ik ben weggezapt. Het werd me allemaal een beetje te veel. Niet één sympathiek persoon. Misschien alleen Ruud. Maar die trek ik ook niet echt meer met z'n "grapjes" en gestuntel. Ik denk niet dat ik nog eens ga kijken. Allemaal net iets te veel irritatie.
Dat is de enige reden dat ik kijk. Nee dat is niet helemaal waar. Ik vind Ruud ook echt lief. En het moet gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Klopt, zonder zou het echt niks zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik kijk. Nee dat is niet helemaal waar. Ik vind Ruud ook echt lief. En het moet gespeeld zijn.Sommige mensen kennen totaal geen schaamte. Ergens was zoiets nog te verdedigen als je uit een nest kwam waar je altijd bedienden om je heen hebt gehad. Maar Peter heeft volgens mij juist zelf hard moeten werken om zo'n imperium op te bouwen. Een Oos Kesbeke is dan gewoon een verademing, die springt zelf op de heftruck of poetst een wc als dat nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jemig, ben jij heel lang niet op FOK! geweest of hebben gewoon lang in andere topics lopen posten?Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik moest daar ook om lachenquote:Op zondag 17 november 2024 07:46 schreef J83 het volgende:
"Petertje heeft alles groot, vraag maar aan je dochter"
En terecht, het is een vervelende bullebak.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die is Peter ook steeds meer aan het afzeiken krijg ik de indruk
Dan ben je nog mild. In Afrika bij een verkopertje afdingen. Een kam bevuilen en dan een lagere prijs willen. Een hondje kopen om de blauwe ogen en dan aan z'n vriendin vragen/bevelen, dat ze af gaat dingen en een halsbandje of voer gratis willen van de verkoper. De vader van vriendin stelt voor om te helpen zolang Mark in coma ligt, de lul een paar keer benadrukt dat het vrijwillig is dus hij niks zal betalen. Sla multi miljonair de douche op 5 minuten afstellen opv 6 om kosten te besparen. Bij elke controle wel iets vind en een werknemer schoffeerd omdat een poster een centimeter schaaf hangt. Bij een controle altijd wel iets vind. Nooit een complimentje. Hij z'n vriendin altijd commandeert, zelf niks doet. Als ze de koffie neerzet voor z'n snufferd, krijgt ze te horen te horen dat ze dat fout doet, want het oortje hoort rechts. Overal en altijd eerst aan geld denkt. Overal een excuus inziet om zichzelf vet te mesten. Zelfs de coma van z'n zoon.quote:Op zondag 17 november 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En terecht, het is een vervelende bullebak.
En jij bent nog altijd mod!!!!!! 🤣quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen totaal geen schaamte. Ergens was zoiets nog te verdedigen als je uit een nest kwam waar je altijd bedienden om je heen hebt gehad. Maar Peter heeft volgens mij juist zelf hard moeten werken om zo'n imperium op te bouwen. Een Oos Kesbeke is dan gewoon een verademing, die springt zelf op de heftruck of poetst een wc als dat nodig is.
En jemig, ben jij heel lang niet op FOK! geweest of hebben gewoon lang in andere topics lopen posten?
Het is leven en geleefd worden. Maar wel voor een flinke smak geld.quote:Op maandag 18 november 2024 23:22 schreef havanagila het volgende:
Prachtige tv, maar hoe moet dat er wel niet aan toe gaan tijdens zo'n dagje filmen...
Ja, Peter, als jij vanmiddag even je schoonvader kan uitkafferen en jezelf voor lul zet in een beautyzaak, dan kan Ruud even van wat kinderglijbaantjes af, en kan Mark even de meest knullige werknemers die we konden vinden commanderen, terwijl z'n bilspleet uit z'n broek hangt. Oh, en misschien kunnen we nog even het meest spastische dansje wat Wendy kan, in de intro zetten.....
Die cameraploeg heeft geen ziel.
Neem het op, maar waarom?quote:
Gelijk met Koot en Bie. En denk dat ik niet veel gemist heb.quote:
Ik had dit vorige week.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem het op, maar waarom?
Halverwege haak ik af, en hou het voor gezien.
Het zijn herhalingen van zetten, van een bezoek aan een afvalgoeroe, waarna hij een vette worstenbroodje wil, tot schijthuizen bezoeken.
Ik heb in 2022 2 hartaanvallen gehad. Kan sinds kort 2 keer per dag 20 minuten wandelen. Dat iss ook wel de max. Als ik er tempo inzet merk ik dat de volgende dagen nog. Het gaat erg langzaam, daar had m'n arts me al op voorbereid. Maar ik ben sportman en wilde en wil eigenlijk nog, echt aan m'n conditie werken. Moet accepteren dat het allemaal met mate moet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:43 schreef Irri-tante het volgende:
Peter is toch ook een hork. Als ik hem dan over Mark hoor praten, die man is door het oog van de naald gekropen. Echt fanatiek sporten lijkt mij dan geen prioriteit te hebben. Conditie opbouwen wèl.
Die Mark heeft letterlijk en figuurlijk een jas uit gedaan. Die heeft nog een lange weg te gaan om weer op te krabbelen.
Ik bedoelde:quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb in 2022 2 hartaanvallen gehad. Kan sinds kort 2 keer per dag 20 minuten wandelen. Dat iss ook wel de max. Als ik er tempo inzet merk ik dat de volgende dagen nog. Het gaat erg langzaam, daar had m'n arts me al op voorbereid. Maar ik ben sportman en wilde en wil eigenlijk nog, echt aan m'n conditie werken. Moet accepteren dat het allemaal met mate moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |