Ik heb een kind in de klas dat elke dag zonder jas en met korte broek naar school komt.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Hupje het volgende:
Ik had er niet echt op gerekend dat er vandaag sneeuw zou vallenDus kind was zonder sjaal of handschoenen naar school.
Op mijn werk mocht de middenbouw ook even naar buiten toen de sneeuw viel. Diverse huilende kinderen vanwege koude handen![]()
't is even wennen, zeg maar.
Correctquote:
Ah!quote:Op woensdag 20 november 2024 22:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Correct![]()
Vandaag de eerste sneeuw van het seizoen, een dag later dan sommige plekken in Nederland:
https://nos.nl/artikel/25(...)het-noorden-gevallen
Ben je al aan het handelen in Bubs snoep?quote:Op woensdag 20 november 2024 22:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Correct![]()
Vandaag de eerste sneeuw van het seizoen, een dag later dan sommige plekken in Nederland:
https://nos.nl/artikel/25(...)het-noorden-gevallen
Niet ingevuld door Piet of Sint? Dat vond mijn dochter hier echt magisch!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou gewoon lekker uitpakken met Sinterklaas Tolstoi. Hij heeft toch weinig besef van waarde en misschien is dit het laatste jaar dat je echt Sinterklaas viert. Als je het kan missen, waarom niet?
Hier hebben ze wel pistolen. Ik vind het juist best fijn speelgoed omdat ze er vaak samen mee spelen. Je linkje werkt mobiel niet, maar ik kan me voorstellen dat bij laserguns het ook een stimulans is om buiten te spelen, wat ook goed is.
Hier waren gisterenavond de vriendenboekjes in de schoen gestopt door de meiden… die hebben we maar laten liggen.
Je krijgt dan meestal een extra gwp en dubbele Insider punten. Lego is zelf niet scheutig met kortingen tenzij een set graag kwijt willen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Nog gefeliciteerd met je dochter, Tink!
Ik zit in de Sinterklaastwijfels. Aan de ene kant willen we het niet te gek maken, maar nu heb ik een hele leuke Legoset gezien (Black Friday deal) van ¤ 70 (50% van de Lego adviesprijs), maar dat is wel een beetje veel.
We zouden de legoset ook alvast voor zijn verjaardag kunnen kopen (over 8-9 maanden) en dan voor Sinterklaas iets anders.
Ook wil Simon HEEEL graag laserguns https://www.bol.com/nl/nl(...)et/9300000179544152/
Ik ben niet zo'n voorstander van dergelijk speelgoed.... maar manlief zegt "hoe meer jij het tegenhoudt, hoe meer hij dat soort speelgoed wil".
@:exode, komend weekend is het Lego Insidersweekend. Is dat de moeite waard om nog even op te wachten? Geen idee wat het verder inhoudt en of goede deals zijn.
Nee, ze zijn 7, dus dit is sowieso het laatste jaar dat ze nog geloven. Dan zouden ze dat nu heel leuk vinden, maar volgend jaar zouden ze dat stom vinden om nog in hun boekje te hebben staan verwacht ik. Als ze 4 zouden zijn zou het een ander verhaal zijn idd. Ik heb nu een los formulier gemaakt die ze van de week in hun schoen krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet ingevuld door Piet of Sint? Dat vond mijn dochter hier echt magisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |