abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215635782
Ik wil óók sneeuw ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215635785
Hier echt geen kruimel sneeuw te bekennen. Hooguit koud en vanmorgen regen.
Een blauwe lucht en zon sierden de middag. :D
  woensdag 20 november 2024 @ 16:48:49 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_215635790
Hier sneeuwt het al de hele dag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215635913
Wij hadden hagelbuien, die zijn niet zo leuk :(
  woensdag 20 november 2024 @ 17:07:18 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215636080
Ik moest met Soneal naar de tandarts een dorp verderop en daar zag ik ook op diverse daken sneeuw liggen, bij ons alleen wat hagel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215636187
No snow here, gelukkig.

En zoon flikt het gewoon weer he. Hij had een 7 voor een toets maar er werd een herkansing gegeven. Hij hoefde niet, toch gedaan (uit zichzelf) en hij sleept er weer een 10 uit :D

Ben een beetje, meh. Zoo stom dat dieren wél een winterslaap kunnen houden. Ik wil óók }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215636480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Hupje het volgende:
Ik had er niet echt op gerekend dat er vandaag sneeuw zou vallen :@ Dus kind was zonder sjaal of handschoenen naar school.
Op mijn werk mocht de middenbouw ook even naar buiten toen de sneeuw viel. Diverse huilende kinderen vanwege koude handen :D
't is even wennen, zeg maar.
Ik heb een kind in de klas dat elke dag zonder jas en met korte broek naar school komt.
Elke dag. Elke dag. ELKE DAG.

(En dat blijft hij denk ik doen zolang zijn grote broer dat blijft doen)
pi_215636495
Gefeliciteerd Tink met je 6 jarige
pi_215637443
Hier was het de hele dag donker, grijs, regen en hagel. De taxateur moest foto's maken. Dus ik zei 'dan doe je er een Linda de Mol' filter overheen. Hij snapte hem niet.

Juul had uiteindelijk een leuk feestje, maar ze is duidelijk nogal moe. Haar weekend leeggeveegd, dansles en Scouting afgezegd. Alleen zondag naar zwemles. Even een chillweekend.
pi_215637628
Sneeuw? Welke sneeuw?
pi_215637661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:25 schreef Amsel het volgende:
Sneeuw? Welke sneeuw?
Het valt hier nog steeds/weer :P
(Maar smelt ook weer snel, dus er ligt geen dik pak)
  Manager PR/Moderator woensdag 20 november 2024 @ 20:55:29 #137
269689 crew  Viv
pi_215637915
Hier ook sneeuw, maar ik speel vals. :+
pi_215638597
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:55 schreef Viv het volgende:
Hier ook sneeuw, maar ik speel vals. :+
Jij zit in Zweden, toch? :)
  Manager PR/Moderator woensdag 20 november 2024 @ 22:34:52 #139
269689 crew  Viv
pi_215638829
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 22:10 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jij zit in Zweden, toch? :)
Correct :)
Vandaag de eerste sneeuw van het seizoen, een dag later dan sommige plekken in Nederland:
https://nos.nl/artikel/25(...)het-noorden-gevallen
pi_215638971
Het was hier vanmiddag even gezellig prachtig wit O+
De kerstverlichting werd ook net in het centrum opgehangen, dus helemaal in de sfeer hier!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215639573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 22:34 schreef Viv het volgende:

[..]
Vandaag de eerste sneeuw van het seizoen, een dag later dan sommige plekken in Nederland:
Ah!
Mijn zus woont er sinds kort en die kreeg maandag sneeuw. :)
pi_215640478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 22:34 schreef Viv het volgende:

[..]
Ben je al aan het handelen in Bubs snoep?
pi_215641485
Nog gefeliciteerd met je dochter, Tink!

Ik zit in de Sinterklaastwijfels. Aan de ene kant willen we het niet te gek maken, maar nu heb ik een hele leuke Legoset gezien (Black Friday deal) van ¤ 70 (50% van de Lego adviesprijs), maar dat is wel een beetje veel.
We zouden de legoset ook alvast voor zijn verjaardag kunnen kopen (over 8-9 maanden) en dan voor Sinterklaas iets anders.

Ook wil Simon HEEEL graag laserguns https://www.bol.com/nl/nl(...)et/9300000179544152/
Ik ben niet zo'n voorstander van dergelijk speelgoed.... maar manlief zegt "hoe meer jij het tegenhoudt, hoe meer hij dat soort speelgoed wil".

@exode, komend weekend is het Lego Insidersweekend. Is dat de moeite waard om nog even op te wachten? Geen idee wat het verder inhoudt en of goede deals zijn.
pi_215642250
Ik zou gewoon lekker uitpakken met Sinterklaas Tolstoi. Hij heeft toch weinig besef van waarde en misschien is dit het laatste jaar dat je echt Sinterklaas viert. Als je het kan missen, waarom niet?

Hier hebben ze wel pistolen. Ik vind het juist best fijn speelgoed omdat ze er vaak samen mee spelen. Je linkje werkt mobiel niet, maar ik kan me voorstellen dat bij laserguns het ook een stimulans is om buiten te spelen, wat ook goed is.

Hier waren gisterenavond de vriendenboekjes in de schoen gestopt door de meiden… die hebben we maar laten liggen.
pi_215642393
De sneeuw is hier nu ook gearriveerd O+ #blijei
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215642422
Lasergun zou nou typisch iets zijn dat in de Sint zou laten geven ;). Iets wat je niet uit eigen naam wil geven is perfect voor de Sint!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 november 2024 @ 12:50:09 #147
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215642547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou gewoon lekker uitpakken met Sinterklaas Tolstoi. Hij heeft toch weinig besef van waarde en misschien is dit het laatste jaar dat je echt Sinterklaas viert. Als je het kan missen, waarom niet?

Hier hebben ze wel pistolen. Ik vind het juist best fijn speelgoed omdat ze er vaak samen mee spelen. Je linkje werkt mobiel niet, maar ik kan me voorstellen dat bij laserguns het ook een stimulans is om buiten te spelen, wat ook goed is.

Hier waren gisterenavond de vriendenboekjes in de schoen gestopt door de meiden… die hebben we maar laten liggen.
Niet ingevuld door Piet of Sint? Dat vond mijn dochter hier echt magisch!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215642564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 10:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Nog gefeliciteerd met je dochter, Tink!

Ik zit in de Sinterklaastwijfels. Aan de ene kant willen we het niet te gek maken, maar nu heb ik een hele leuke Legoset gezien (Black Friday deal) van ¤ 70 (50% van de Lego adviesprijs), maar dat is wel een beetje veel.
We zouden de legoset ook alvast voor zijn verjaardag kunnen kopen (over 8-9 maanden) en dan voor Sinterklaas iets anders.

Ook wil Simon HEEEL graag laserguns https://www.bol.com/nl/nl(...)et/9300000179544152/
Ik ben niet zo'n voorstander van dergelijk speelgoed.... maar manlief zegt "hoe meer jij het tegenhoudt, hoe meer hij dat soort speelgoed wil".

@:exode, komend weekend is het Lego Insidersweekend. Is dat de moeite waard om nog even op te wachten? Geen idee wat het verder inhoudt en of goede deals zijn.
Je krijgt dan meestal een extra gwp en dubbele Insider punten. Lego is zelf niet scheutig met kortingen tenzij een set graag kwijt willen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 november 2024 @ 13:13:51 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215642746
@Mushanga71 jullie waren naar de Euroscoop in Lanaken gegaan voor de film toch?

Even ter info, die gaat sluiten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215642965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Niet ingevuld door Piet of Sint? Dat vond mijn dochter hier echt magisch!
Nee, ze zijn 7, dus dit is sowieso het laatste jaar dat ze nog geloven. Dan zouden ze dat nu heel leuk vinden, maar volgend jaar zouden ze dat stom vinden om nog in hun boekje te hebben staan verwacht ik. Als ze 4 zouden zijn zou het een ander verhaal zijn idd. Ik heb nu een los formulier gemaakt die ze van de week in hun schoen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')