abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215616632
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef -Spring het volgende:
Schanu, wat een muts. :D Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.

Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin en op dr wang zat nog een poot. :X
Oké, jij wint :X
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215616664
Omg @Schanu, wel fijn dat het doekje eruit is en kind opknapt!

@gewoonmezelf87, dat klinkt niet heel normaal... Wat is normaal natuurlijk, maar zo moe hoort niet bij kinderen. :*

@-Spring een spin... :X getverderrie
Fake it till you make it...
  maandag 18 november 2024 @ 13:52:38 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215616718
quote:
Schanu, wat een muts. :D Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.

Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin en op dr wang zat nog een poot. :X
Oke, hier moest ik van kokhalzen... brrt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215616748
quote:

Oh help, doe mij dan dat doekje maar :')
pi_215616968
quote:

Ik zie dit voor me..
:')
S. 2014
J. 2016
pi_215617329
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 12:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Het is momenteel niet het lekkerste seizoen voor longpatienten nee. Hier mag meneertje morgen weer voor een longfunctie,
hij is en blijft zo vreselijk moe... dit speelt nu al 4 jaar en ik weet t echt gewoon niet meer, een kind die op zijn 8e verjaardag met een huis vol, "even boven gaat liggen" vind ik niet normaal... maar ik weet ook niet welke richting we nog op moeten zoeken...

Omg Shanu, hoe krijgt ze het uberhaupt naar binnen...
Het is bij hem echt ineens weer, met zijn kinderarts is al besproken dat als hij het zo goed zou doen hij mag stoppen met Fluticason. Dat riep hij gisteren ook meteen 'nu mag ik toch niet stoppen!'.
Ik kan de laatste keer dat hij zijn blauwe puf nodig had, niet heugen. En nu nam ie meteen 2 pufjes.

Ik hoorde het al wel aan hem, maar toen hij begon te hoesten, wist ik het meteen. Vandaag gaat het prima gelukkig.

Hoe is de longfunctie? Hier hielp toen hij het net had andere medicatie wel. Longissues zijn enorm vermoeiend natuurlijk. Heeft hij ook allergietesten gehad?
pi_215618634
@Schanu jeetje zeg! Blij dat het er uit is en ze opknapt! Maar wat schrikken zeg als je zo iets er uit ziet komen.

@exode en @gewoonmezelf87 naar die benauwdheid en kortademigheid!

Hier vanmiddag bij de oogarts geweest met de jongste. Eerst een scan gehad van haar oog en een gezichtsveldonderzoek.

De uitslag was erg positief. De verdikking in haar oog is aangeboren en dus (zeer waarschijnlijk) geen druk vanuit de hersenen. Hoogst waarschijnlijk gaat ze hier geen last van ondervinden, ook later niet. Dus super goed nieuws!
heb er op sommige moment toch wel wat stress van gehad, gelukkig niet continu
pi_215618678
Wat fijn @hilliebillie
pi_215618808
Dat zal een flinke opluchting zijn hillie! Staat het ook los van het slechter kunnen zien waarvoor ze oorspronkelijk bij de opticien kwam?
pi_215618868
Fijn Hilliebillie
pi_215618920
Wat een opluchting Hillie, dit goede nieuws :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215619096
@hilliebillie, wat een enorme opluchting moet dat zijn, fijn zulk goed nieuws! O+
pi_215619151
Wat fijn Hillie!
pi_215619245
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 15:04 schreef exode het volgende:

[..]
Het is bij hem echt ineens weer, met zijn kinderarts is al besproken dat als hij het zo goed zou doen hij mag stoppen met Fluticason. Dat riep hij gisteren ook meteen 'nu mag ik toch niet stoppen!'.
Ik kan de laatste keer dat hij zijn blauwe puf nodig had, niet heugen. En nu nam ie meteen 2 pufjes.

Ik hoorde het al wel aan hem, maar toen hij begon te hoesten, wist ik het meteen. Vandaag gaat het prima gelukkig.

Hoe is de longfunctie? Hier hielp toen hij het net had andere medicatie wel. Longissues zijn enorm vermoeiend natuurlijk. Heeft hij ook allergietesten gehad?
Morgenochtend moet hij weer blazen, hij heeft alleen allergie via bloed gehad, maar ik ga wel vragen naar inhalatie allergie/provocatie, wil gewoon weten waar t vandaan komt.
S. 2014
J. 2016
pi_215619256
Wat fijn @hilliebillie!
pi_215619396
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:58 schreef FlyingFish het volgende:
Dat zal een flinke opluchting zijn hillie! Staat het ook los van het slechter kunnen zien waarvoor ze oorspronkelijk bij de opticien kwam?
Ja dat staat er los van, maar dat wisten we. De klachten die bij deze aandoening horen zijn hoofdpijn, duizeligheid en braken en dubbelzien. Dat had ze gelukkig geen van alle (dus daarom op zich ook wel goede hoop, maar bleef toch spannend)
  maandag 18 november 2024 @ 20:13:36 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215619638
Wat fijn hillie!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215619681
Ik was zelf bij de oogarts vandaag voor controle, mag weer een jaar wegblijven. Ik heb een hekel aan die druppels, de wereld ziet er zo vettig uit ofzo. Geen idee hoe je dat moet omschrijven, maar intussen kijkt het weer een stuk beter :)
Ze liepen flink uit, ik heb er anderhalf uur gezeten, maar ik kon met een klein sprintje de trein terug halen. Jongste was alvast gaan koken O+ de scheet.
pi_215619713
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Morgenochtend moet hij weer blazen, hij heeft alleen allergie via bloed gehad, maar ik ga wel vragen naar inhalatie allergie/provocatie, wil gewoon weten waar t vandaan komt.
Hou je het ook bij? Ik heb het bij B een tijd genoteerd. Wat er de dagen van benauwdheid voor bijzonders was. Sporten, hooikoortsalarm, stoffig in huis, vochtigheid buiten, haardgeur, roken in zijn lucht zeg maar etc.

Dat gaf ons best veel inzicht. Hij reageert meer op stof dan we dachten bijvoorbeeld en amper op graspollen.
pi_215620680
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef exode het volgende:

[..]
Hou je het ook bij? Ik heb het bij B een tijd genoteerd. Wat er de dagen van benauwdheid voor bijzonders was. Sporten, hooikoortsalarm, stoffig in huis, vochtigheid buiten, haardgeur, roken in zijn lucht zeg maar etc.

Dat gaf ons best veel inzicht. Hij reageert meer op stof dan we dachten bijvoorbeeld en amper op graspollen.
Nee maar dat is wel een goede, Stomme is dat J. Vaak niet zichtbaar benauwd is, stille astma noemen ze dat, maakt observeren wel wat lastiger.
S. 2014
J. 2016
pi_215621306
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef hilliebillie het volgende:
@:schanu jeetje zeg! Blij dat het er uit is en ze opknapt! Maar wat schrikken zeg als je zo iets er uit ziet komen.

@:exode en @:gewoonmezelf87 naar die benauwdheid en kortademigheid!

Hier vanmiddag bij de oogarts geweest met de jongste. Eerst een scan gehad van haar oog en een gezichtsveldonderzoek.

De uitslag was erg positief. De verdikking in haar oog is aangeboren en dus (zeer waarschijnlijk) geen druk vanuit de hersenen. Hoogst waarschijnlijk gaat ze hier geen last van ondervinden, ook later niet. Dus super goed nieuws!
heb er op sommige moment toch wel wat stress van gehad, gelukkig niet continu
Oh wat fijn! Ik dacht vanmiddag op het werk nog aan jullie, dat de uitslag vandaag kwam.
Dat moet een geruststelling zijn!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215622277
@hilliebillie wat fijn!

Hier 2 kinderen de deur uit gewerkt. Het miezert flink, maar ze wilden echt geen regenpak aan. Dat is zo'n gedoe op school. Naja, dat zit je maar een dag met een natte spijkerbroek. :P
pi_215622333
Juul heeft in de ochtend een uitje die vooral buiten is en met een boswachter. Ze moest kleding aan die vies mogen worden.

Juul heeft aan: een broek met glitters aan de zijkant, bergschoenen, een knalroze winterjas, een Frozen kroontje en lipgloss.
De rest van de klas: regenpakken.

Ik heb wel een tas meegegeven met extra kleding en schoenen.

En ik vind die kleding prima, we hebben een wasmachine en Juul combineert graag glamour met praktisch :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 november 2024 @ 14:15:17 #94
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215624998
Stroomstoring, huge...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215625563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 14:15 schreef Ynske het volgende:
Stroomstoring, huge...
Ik had hier net een electricien in huis, moet ik hem doorsturen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 november 2024 @ 15:28:45 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215625815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:06 schreef exode het volgende:

[..]
Ik had hier net een electricien in huis, moet ik hem doorsturen?
Brand in verdeelstation, iets meer dan 28.000 getroffen adressen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_215625961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 09:01 schreef exode het volgende:
Juul heeft in de ochtend een uitje die vooral buiten is en met een boswachter. Ze moest kleding aan die vies mogen worden.

Juul heeft aan: een broek met glitters aan de zijkant, bergschoenen, een knalroze winterjas, een Frozen kroontje en lipgloss.

En ik vind die kleding prima, we hebben een wasmachine en Juul combineert graag glamour met praktisch :)
Heerlijk als ze zo hun eigen plan trekken!

Hier vandaag longfunctie gehad met J, en die was eigenlijk verrassend goed, ze gaan kijken of hij naar een lichtere puf kan *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_215626696
Dat is balen Ynske! Dat is wel een heftige storing ja.

Fijn dat de longfunctie goed was gewoonmezelf87. Hopelijk kan de kinderarts wat met de vermoeidheid.
pi_215626929
Goed nieuws @hilliebillie, wat fijn!
  dinsdag 19 november 2024 @ 19:26:42 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215627939
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Heerlijk als ze zo hun eigen plan trekken!

Hier vandaag longfunctie gehad met J, en die was eigenlijk verrassend goed, ze gaan kijken of hij naar een lichtere puf kan *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat de longfunctie goed was.

Wat betreft je spoiler:
Het verklaart wel waarom hij juist op een feestje zo moe was. Het is niet compleet onoplosbaar, maar het vereist wel aanpassingen voor jullie hele gezin, helaas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215628048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:28 schreef Ynske het volgende:

[..]
Brand in verdeelstation, iets meer dan 28.000 getroffen adressen
Is het al opgelost?

SPOILER
  dinsdag 19 november 2024 @ 19:36:17 #102
37150 livelink
pi_215628081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 09:01 schreef exode het volgende:

Ik werd hier blij van.
En van het nieuws van @hilliebillie natuurlijk ook.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 november 2024 @ 21:31:57 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215629351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Is het al opgelost?

SPOILER
Gelukkig wel, school zat ook zonder stroom, bleek brand op het verdeelstation te zijn bij werkzaamheden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_215629684
Lush-liefhebbers, om welk product staat Lush vooral bekend? Ik moet een kadootje kopen met een budget van ca ¤10. Ben nog nooit in een Lush-winkel geweest, maar de andere kadootjes op het lijstje vallen buiten het budget.

En iemand enig idee of met 'Mars' altijd de reep bedoeld wordt? Dat staat ook op het lijstje. (nee, ze bedoelen sowieso niet de planeet, dat is het enige waar ik wel zeker van ben :D)
  dinsdag 19 november 2024 @ 22:45:26 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215630207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 22:02 schreef FlyingFish het volgende:
Lush-liefhebbers, om welk product staat Lush vooral bekend? Ik moet een kadootje kopen met een budget van ca ¤10. Ben nog nooit in een Lush-winkel geweest, maar de andere kadootjes op het lijstje vallen buiten het budget.

En iemand enig idee of met 'Mars' altijd de reep bedoeld wordt? Dat staat ook op het lijstje. (nee, ze bedoelen sowieso niet de planeet, dat is het enige waar ik wel zeker van ben :D)
Zeep. Ja.

Stop de tijd :P
pi_215630651
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 22:45 schreef Quoi het volgende:

[..]
Zeep. Ja.

Stop de tijd :P
43 minuten, best goed een goede score zo 's avonds laat! ;)

Gewoon een ouderwets blok zeep dus... Dat zou wel binnen budget moeten vallen lijkt me.
pi_215630674
Ik hou van lush van een bubble bar. Die kun je in meerdere delen in je bad brokkelen. Dan heb je niet ¤6 of ¤8 in een keer in z’n geheel in bad. Want dat gaat me te ver namelijk.
pi_215630676
Vroeger was ik een Lushie O+ Hoop geld aan uitgegeven destijds. Nu kom ik er al jaren niet meer. Voor zo'n ¤10 zou ik voor de limited edition Snow Fairy Glitter shower gel gaan. Want limited edition, en glitters, en ook geschikt voor wie geen bad heeft :)
  dinsdag 19 november 2024 @ 23:58:05 #109
37150 livelink
pi_215630750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 23:35 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
43 minuten, best goed een goede score zo 's avonds laat! ;)

Gewoon een ouderwets blok zeep dus... Dat zou wel binnen budget moeten vallen lijkt me.
Je zou deze moeten kopen: https://www.lush.com/nl/nl/p/invaders-from-mars-bubble-bar

Heb je Mars en Lush mooi gecombineerd.

Maar ik heb zelf nog nooit iets van Lush gekocht, dus ik heb verder geen idee.
  woensdag 20 november 2024 @ 06:48:10 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215631322
Zes jaar en een kwartier geleden werd ik voor het eerst mama en nu ga ik zo met een taartje, kaarsje en een liedje m'n jarig jetje wakker maken O+
pi_215631354
Gefeliciteerd Tink, ook met jouw 6 jarige moederschap *O* :*
If they say
pi_215631498
Gefeliciteerd @Tink89
pi_215631584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 06:48 schreef Tink89 het volgende:
Zes jaar en een kwartier geleden werd ik voor het eerst mama en nu ga ik zo met een taartje, kaarsje en een liedje m'n jarig jetje wakker maken O+
Gefeliciteerd! O+
pi_215631776
Gefeliciteerd Tink!
pi_215631986
Gefeliciteerd tink O+
pi_215632000
quote:
Gefeliciteerd en wees voorzichtig met kaarsjes
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_215632584
Gefelicteerd @Tink89
pi_215632937
Wij waren vergeten dat zwager vandaag 50 wordt. Hij viert het niet, maar toch wel erg lullig dat we het nu pas bedenken. Gelukkig bestaat er same day delivery. Bos bloemen en wijn zijn onderweg.

Vanmiddag komt de taxateur dus ik heb het huis maar even toonbaar gemaakt. Vooral veel spullen in kasten gegooid.
pi_215634551
Bedankt voor de reminder Exode. Zus snel een appje gestuurd. Die wordt geen 50, dus dan hoef je nog niet groot uit te pakken.
  woensdag 20 november 2024 @ 14:21:04 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215634646
quote:
Gefeliciteerd! :*

Het is idd iets magisch, moeder worden, ik sta er ook iedere keer bij stil als mijn oudste jarig is, ook na 33 jaar nog :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215634754
Pfff net Juul huilend achtergelaten bij een kinderfeestje. Niet goed voor het moederhart. Ook de twijfel doe je daar wel goed aan. Ze is zo moe, maar ging het toch proberen. Als het niet gaat, haal ik haar meteen.
pi_215634771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:05 schreef FlyingFish het volgende:
Bedankt voor de reminder Exode. Zus snel een appje gestuurd. Die wordt geen 50, dus dan hoef je nog niet groot uit te pakken.
Graag gedaan ;)
Zwager is de man van de zus van verloofde. De leuke kant van de schoonfamilie :) Dus dan pakken we even extra uit. Schoonzus wordt over 2 maanden 50. Die staat groot als reminder in de agenda een paar dagen ervoor.
  woensdag 20 november 2024 @ 14:40:47 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_215634792
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215635609
Ik had er niet echt op gerekend dat er vandaag sneeuw zou vallen :@ Dus kind was zonder sjaal of handschoenen naar school.
Op mijn werk mocht de middenbouw ook even naar buiten toen de sneeuw viel. Diverse huilende kinderen vanwege koude handen :D
't is even wennen, zeg maar.
pi_215635701
Ik heb een sneeuwballengevecht gehouden met een collega O+ Vond het heerlijk O+
pi_215635782
Ik wil óók sneeuw ;(
pi_215635785
Hier echt geen kruimel sneeuw te bekennen. Hooguit koud en vanmorgen regen.
Een blauwe lucht en zon sierden de middag. :D
  woensdag 20 november 2024 @ 16:48:49 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_215635790
Hier sneeuwt het al de hele dag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215635913
Wij hadden hagelbuien, die zijn niet zo leuk :(
  woensdag 20 november 2024 @ 17:07:18 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215636080
Ik moest met Soneal naar de tandarts een dorp verderop en daar zag ik ook op diverse daken sneeuw liggen, bij ons alleen wat hagel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215636187
No snow here, gelukkig.

En zoon flikt het gewoon weer he. Hij had een 7 voor een toets maar er werd een herkansing gegeven. Hij hoefde niet, toch gedaan (uit zichzelf) en hij sleept er weer een 10 uit :D

Ben een beetje, meh. Zoo stom dat dieren wél een winterslaap kunnen houden. Ik wil óók }:|
If they say
pi_215636480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Hupje het volgende:
Ik had er niet echt op gerekend dat er vandaag sneeuw zou vallen :@ Dus kind was zonder sjaal of handschoenen naar school.
Op mijn werk mocht de middenbouw ook even naar buiten toen de sneeuw viel. Diverse huilende kinderen vanwege koude handen :D
't is even wennen, zeg maar.
Ik heb een kind in de klas dat elke dag zonder jas en met korte broek naar school komt.
Elke dag. Elke dag. ELKE DAG.

(En dat blijft hij denk ik doen zolang zijn grote broer dat blijft doen)
pi_215636495
Gefeliciteerd Tink met je 6 jarige
pi_215637443
Hier was het de hele dag donker, grijs, regen en hagel. De taxateur moest foto's maken. Dus ik zei 'dan doe je er een Linda de Mol' filter overheen. Hij snapte hem niet.

Juul had uiteindelijk een leuk feestje, maar ze is duidelijk nogal moe. Haar weekend leeggeveegd, dansles en Scouting afgezegd. Alleen zondag naar zwemles. Even een chillweekend.
pi_215637628
Sneeuw? Welke sneeuw?
pi_215637661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:25 schreef Amsel het volgende:
Sneeuw? Welke sneeuw?
Het valt hier nog steeds/weer :P
(Maar smelt ook weer snel, dus er ligt geen dik pak)
  Manager PR/Moderator woensdag 20 november 2024 @ 20:55:29 #137
269689 crew  Viv
pi_215637915
Hier ook sneeuw, maar ik speel vals. :+
pi_215638597
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:55 schreef Viv het volgende:
Hier ook sneeuw, maar ik speel vals. :+
Jij zit in Zweden, toch? :)
  Manager PR/Moderator woensdag 20 november 2024 @ 22:34:52 #139
269689 crew  Viv
pi_215638829
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 22:10 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jij zit in Zweden, toch? :)
Correct :)
Vandaag de eerste sneeuw van het seizoen, een dag later dan sommige plekken in Nederland:
https://nos.nl/artikel/25(...)het-noorden-gevallen
pi_215638971
Het was hier vanmiddag even gezellig prachtig wit O+
De kerstverlichting werd ook net in het centrum opgehangen, dus helemaal in de sfeer hier!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')