Hoe is het eigenlijk met de muren en kamers na 't water van vorig jaar?quote:Op zondag 24 november 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
Ik wil overal een nieuwe keuken, maar het gaat nergens gebeuren
Nog steeds onbewoonbaar. Over paar weken komt er weer een schademan.quote:Op zondag 24 november 2024 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de muren en kamers na 't water van vorig jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kraan is overigens geen Grohe maar een Caressi van de Coloursline, maar daar zie ik nu alleen nog maar zwart en grijs staan, dus wat saai![]()
Sjezusquote:Op zondag 24 november 2024 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog steeds onbewoonbaar. Over paar weken komt er weer een schademan.
Een van de ramen is inmiddels geknapt, de radiatoren zijn verroest en de stuc is van de muren afgevallen, weggejaagd door de schimmel. Ik wil niet eens weten hoeveel geld de bouwdeoger, antischimmelshit en de klusjesman en dergelijke gekost hebben, laat staan het renoveren om er ooit nog weer te kunnen wonen.
Jeetje wat een ellende! Hoop dat t ooit nog goed komtquote:Op zondag 24 november 2024 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog steeds onbewoonbaar. Over paar weken komt er weer een schademan.
Een van de ramen is inmiddels geknapt, de radiatoren zijn verroest en de stuc is van de muren afgevallen, weggejaagd door de schimmel. Ik wil niet eens weten hoeveel geld de bouwdeoger, antischimmelshit en de klusjesman en dergelijke gekost hebben, laat staan het renoveren om er ooit nog weer te kunnen wonen.
Nee, nog niet. Eerst moet bekeken worden wat en hoe en vooral wie en daarvoor komen dus experts, hydrologen en meters enzo.quote:Op zondag 24 november 2024 12:45 schreef Nijna het volgende:
@:Troel, pfff. Is het nu intussen wel van buitenaf waterdicht of lopen jullie het risico dat je hetzelfde gedoe weer krijgt als het weer zo nat wordt...?
Dan maar fingers crossed voor niet weer zoveel nattigheidquote:Op zondag 24 november 2024 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Eerst moet bekeken worden wat en hoe en vooral wie en daarvoor komen dus experts, hydrologen en meters enzo.
Wij hebben bij ons oude huis lekkage gehad (prutsers van een dakkapelbouwers die de aansluiting op de schoorsteen gemakzuchtig gedaan hadden) en ik krijg iedere keer nog een compleet verdrietgevoel als ik jouw verhaal lees.quote:Op zondag 24 november 2024 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Eerst moet bekeken worden wat en hoe en vooral wie en daarvoor komen dus experts, hydrologen en meters enzo.
Er is een reden waarom het niet zo heel erg goed gaat gezondheidtechnisch met mijn ouders.quote:Op zondag 24 november 2024 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben bij ons oude huis lekkage gehad (prutsers van een dakkapelbouwers die de aansluiting op de schoorsteen gemakzuchtig gedaan hadden) en ik krijg iedere keer nog een compleet verdrietgevoel als ik jouw verhaal lees.
En dan kon het in ons geval uiteindelijk wel opgelost worden, niet door de lekkagedienst die er dagen mee bezig is geweest overigens, wel door de klusser die ik ten einde raad zelf ingehuurd heb nadat ik snapte wat er mis was en om dat uit te kunnen leggen een Lego schoorsteen heb gebouwd waarmee ik het probeem kon duiden
Dus ja, er is hoop, maar mijn god, wat een traumatische toestand is dat.
In jullie geval zou je bijna een betonnen bak om en onder het huis moeten maken die soort van meedrijft met de waterstand, dat het een woonboot wordt zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zondag 24 november 2024 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is een reden waarom het niet zo heel erg goed gaat gezondheidtechnisch met mijn ouders.Dat kan ik me voorstellen, en dan was onze lekkage nog relatief simpel, want hij kwam van boven, maar ik heb toch iedere keer bij jouw verhaal een gevoel van onbehagen, nog steeds dus, bijna 5 jaar later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er echt niet aan denken in de situatie van je ouders en jou te zitten, dat zou me totaal opbreken, dus dat het je ouders gezondheid aantast verbaast me niets.
En dan zit je in jullie situatie ook nog eens een keer niet alleen met partijen die naar elkaar wijzen, maar ook nog eens met het feit dat het en niet eenvoudig op te lossen is, en dat het kostbaar is, en dat je dat niet zelf kunt regelen.
Nee, de poten zouden eraf kunnen eventueel als het echt niet anders kan, daar winnen we maar 15 cm mee. En dan ziet ie er wel raar uit.quote:Op zondag 24 november 2024 16:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Troel![]()
Kan je die apothekerskast niet laten inkorten exode?
Dak van de opbouw is al jaren lek en er wordt niks aan gedaanDe afvoer van de nooitgebruikte openhaard loopt tot in de bovenste verdieping maar is nooit aangesloten geweest. Er zit echter wél een doorvoer vanuit het dak en daar moet een ding op zodat het niet meer naar binnen regent. Maar ja...
Ai, das wel zonde dan. Ook niet als muurtje te gebruiken bij je werkkamer? Laten inbouwen ofzo?quote:Op zondag 24 november 2024 17:04 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, de poten zouden eraf kunnen eventueel als het echt niet anders kan, daar winnen we maar 15 cm mee. En dan ziet ie er wel raar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |