Ondertussen heeft ze het alsnog voor 20 euro gekocht. Valt me echt mee!quote:Op woensdag 9 april 2025 10:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Droevige mensen. Take what you can get, daarna een slechte review, blokkeren en geen minuut nachtrust over verliezen.
Zucht….quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:19 schreef De_Pel het volgende:
Dus ik verkoop een kerel 3 dozen verzamelobjecten uit een erfenis.
Vanaf het begin gezegd dat ik er zelf niks vanaf weet, dus allemaal foto's en zelfs filmpjes doorgestuurd etc., vond ie allemaal goed. Zelfs als leek zag ik een heleboel vrij normale dubbeldubbeldubbelen, dus deze heb ik er gratis bij gedaan (prijs was per item), had ik hem gezegd. Ook nog alles naar beneden afgerond, verzendkosten betaald, en wat extraatjes toegevoegd, etc.
Die kerel opent de eerste doos en gaat helemaal uit z’n stekkerplaat, dat ik hem afgezet heb, heel veel heb laten betalen voor waardeloze dingen, het is schandalig, hij wil het terugsturen en ga zo maar door.
- “Ja, maar… dat is allemaal gratis… extra… voor niks… zoals driemaal besproken….”
* oh…
Vrijwel niks meer van gehoord.
3x diep ademhalenquote:
Vrouw maakt bundel met 2 items t.w.v. meer 35 euro.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3x diep ademhalen
2x tot tien tellen
1x op mijn rekening kijken
En dan loslaten. Gekkies heb je overal zullen we maar zeggen…
Ik had laatst hetzelfde euvel maar dan met DHL. Een dag later werkte het weer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:37 schreef amaranta het volgende:
By the way zijn er meer mensen die problemen hebben met DPD label?
Ik krijg een foutmelding zowel als ik kies voor digitaal als voor zelf printen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouw maakt bundel met 2 items t.w.v. meer 35 euro.
Vraagt of ze het voor 15 mag.
Ik ga in eerste instantie niet akkoord, maar ik denk ach ja, weg is weg dus ik zeg prima voor ¤ 15. Zij blij en zegt ik ga betalen.
Na een week stuur ik maar een vraagteken want ze heeft niet betaald.
Heeft ze de dag erna een nieuwe bundel gemaakt met er nog vijf items bij, dus 7 items . Of ze die ook mag voor ¤ 15? Want ze kan het geld niet missen.
Ik heb haar zonder antwoord geven geblokt.
Wie zegt dat ik ook niet op Vinted zit omdat ik het geld heel erg nodig heb.
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Voorheen stond de “laatst bekeken items” bij home. Maar ik zie die er niet meer tussenstaan. Iemand enig idee of dit nog ergens te vinden is?
Ojee! Nou komt vast goed, verrichten heen en weer, terug sturen door de koper en poging 2 verzenden.. ( wel ff balen dat zeker!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:35 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt een stomme idioot.
De eerste keer dat iemand 2 items bij mij heeft gekocht, maar stuur ik de verkeerde paar schoenen die kant op.
Fuck, ik baal erg
Zit bij mij een stuk verder naar beneden!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Voorheen stond de “laatst bekeken items” bij home. Maar ik zie die er niet meer tussenstaan. Iemand enig idee of dit nog ergens te vinden is?
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor het eerst iets weigeren/terugsturen, na talloze aankopen.
Had een mooi horloge gekocht, “nieuw zonder prijskaartje”, maar het is duidelijk wel degelijk gedragen. Belangrijker nog: de metalen band ligt uit elkaar, op een plek waar hij niet uit elkaar hoort.
Ff kijken of ik vandaag langs een winkel kan om te checken of ze er wat mee kunnen, anders age terug. Een nieuwe band is pakweg even duur als het product op Vinted.
Als ik die kerel z’n kop bekijk had ik het op voorhand kunnen weten.
Zooo das niet best, er zitten toch rare figuren tussenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.
Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.
Wat is dit joh. Nou maar hopen dat Vinted me gewoon m’n centen teruggeeft.
Dat heb ik nu ook inderdaad. Bij mijn instellingen staat wel ingeschakeld dat de laatst bekeken items op de home worden weergegeven.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.
En sinds gisteren heb ik weer het normale overzicht van eerder met voorgesteld, favorieten en laatst bekeken.
Ik had laatst ook dat mijn favorieten alleen via mijn profiel te vinden waren, niet via Home. Irritant vond ik het!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.
En sinds gisteren heb ik weer het normale overzicht van eerder met voorgesteld, favorieten en laatst bekeken.
Dat heb ik ook, en is zeker irritant.quote:Op maandag 21 april 2025 11:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik had laatst ook dat mijn favorieten alleen via mijn profiel te vinden waren, niet via Home. Irritant vond ik het!
Zou me oprecht niet verbazen als die knakker z’n kapotte horloge probeert te verkopen voor drugsgeldquote:Op maandag 21 april 2025 10:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zooo das niet best, er zitten toch rare figuren tussen![]()
Geld terug grote kans, vinted is nogal voor de koper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |