abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217326251
Net voor het eerst een lopende verkoop geannuleerd omdat de koper (uit Spanje) irritant begon te doen.

Maandag kocht ie een (officieel) voetbalshirt dat ik goedkoop erop had staan, omdat we er gewoon vanaf willen. Ik zei nog: geen Mondial Relay. Verder geen communicatie van beide kanten.
Uiteindelijk kocht ie toch met verzending via Mondial Relay en omdat ik vrijdag toevallig bij een verzendpunt daarvan in de buurt kom heb ik de order niet gecanceld.

Komt er vanochtend een bericht (ik heb ‘m even vertaald):

Koper: “Wanneer ga je verzenden????? Je zei snel!!!!!!!!” (ja, inclusief al deze leestekens)

Ik: “Ik heb niets gezegd over wanneer ik zou verzenden. Het pakketpunt is 20 kilometer bij mijn huis vandaan. Ik verzend voor het einde van deze week.”

Koper: “Je moet die informatie in de advertenties zetten, want het kost veel tijd.”

Ik: “Ik heb werk en kinderen om voor te zorgen. Ik kan niet elke dag pakketten wegbrengen. Wanneer je dat verwacht moet je bij een webwinkel bestellen.”

Koper: “Als u een vaste verzenddatum heeft, moet u deze opgeven. Pas daarna wordt besloten of u het product wel of niet koopt. Ik hoop dat het origineel is. Je weet toch dat namaakproducten niet op Vinted verkocht mogen worden?
Of is dat ook niet belangrijk?”

Ik: “Ik heb geen vaste verzenddatum. Ik verzend wanneer ik tijd heb. Het shirt is 100% origineel en echt, maar ik wil het niet meer aan jou verkopen. Ik annuleer de order. Succes verder!”

Transactie geannuleerd met als reden ‘Geen pakketpunt in de buurt’, daardoor dus geen automatische negatieve review. Maar wat een gemekker weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door eponine op 09-04-2025 14:39:05 ]
  woensdag 9 april 2025 @ 15:20:16 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217326686
Wat een mafkees...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 9 april 2025 @ 21:42:32 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217329841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Tja. Droevige mensen. Take what you can get, daarna een slechte review, blokkeren en geen minuut nachtrust over verliezen.
Ondertussen heeft ze het alsnog voor 20 euro gekocht. Valt me echt mee!
Resistance is futile.
pi_217347649
Dus ik verkoop een kerel 3 dozen verzamelobjecten uit een erfenis.

Vanaf het begin gezegd dat ik er zelf niks vanaf weet, dus allemaal foto's en zelfs filmpjes doorgestuurd etc., vond ie allemaal goed. Zelfs als leek zag ik een heleboel vrij normale dubbeldubbeldubbelen, dus deze heb ik er gratis bij gedaan (prijs was per item), had ik hem gezegd. Ook nog alles naar beneden afgerond, verzendkosten betaald, en wat extraatjes toegevoegd, etc.

Die kerel opent de eerste doos en gaat helemaal uit z’n stekkerplaat, dat ik hem afgezet heb, heel veel heb laten betalen voor waardeloze dingen, het is schandalig, hij wil het terugsturen en ga zo maar door.

- “Ja, maar… dat is allemaal gratis… extra… voor niks… zoals driemaal besproken….”
* oh…

Vrijwel niks meer van gehoord.

:')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 12 april 2025 @ 11:27:30 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217347679
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 11:19 schreef De_Pel het volgende:
Dus ik verkoop een kerel 3 dozen verzamelobjecten uit een erfenis.

Vanaf het begin gezegd dat ik er zelf niks vanaf weet, dus allemaal foto's en zelfs filmpjes doorgestuurd etc., vond ie allemaal goed. Zelfs als leek zag ik een heleboel vrij normale dubbeldubbeldubbelen, dus deze heb ik er gratis bij gedaan (prijs was per item), had ik hem gezegd. Ook nog alles naar beneden afgerond, verzendkosten betaald, en wat extraatjes toegevoegd, etc.

Die kerel opent de eerste doos en gaat helemaal uit z’n stekkerplaat, dat ik hem afgezet heb, heel veel heb laten betalen voor waardeloze dingen, het is schandalig, hij wil het terugsturen en ga zo maar door.

- “Ja, maar… dat is allemaal gratis… extra… voor niks… zoals driemaal besproken….”
* oh…

Vrijwel niks meer van gehoord.

:')
Zucht….
pi_217348413
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 11:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zucht….
3x diep ademhalen
2x tot tien tellen
1x op mijn rekening kijken

En dan loslaten. Gekkies heb je overal zullen we maar zeggen…
  zaterdag 12 april 2025 @ 13:36:28 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217348595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 13:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]
3x diep ademhalen
2x tot tien tellen
1x op mijn rekening kijken

En dan loslaten. Gekkies heb je overal zullen we maar zeggen…
Vrouw maakt bundel met 2 items t.w.v. meer 35 euro.
Vraagt of ze het voor 15 mag.
Ik ga in eerste instantie niet akkoord, maar ik denk ach ja, weg is weg dus ik zeg prima voor ¤ 15. Zij blij en zegt ik ga betalen.
Na een week stuur ik maar een vraagteken want ze heeft niet betaald.
Heeft ze de dag erna een nieuwe bundel gemaakt met er nog vijf items bij, dus 7 items . Of ze die ook mag voor ¤ 15? Want ze kan het geld niet missen.
Ik heb haar zonder antwoord geven geblokt.

Wie zegt dat ik ook niet op Vinted zit omdat ik het geld heel erg nodig heb.
  zaterdag 12 april 2025 @ 13:37:00 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217348602
By the way zijn er meer mensen die problemen hebben met DPD label?
Ik krijg een foutmelding zowel als ik kies voor digitaal als voor zelf printen
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:13:43 #259
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217352795
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 13:37 schreef amaranta het volgende:
By the way zijn er meer mensen die problemen hebben met DPD label?
Ik krijg een foutmelding zowel als ik kies voor digitaal als voor zelf printen
Ik had laatst hetzelfde euvel maar dan met DHL. Een dag later werkte het weer.
Fuck the EBU
pi_217352805
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 13:36 schreef amaranta het volgende:

[..]
Vrouw maakt bundel met 2 items t.w.v. meer 35 euro.
Vraagt of ze het voor 15 mag.
Ik ga in eerste instantie niet akkoord, maar ik denk ach ja, weg is weg dus ik zeg prima voor ¤ 15. Zij blij en zegt ik ga betalen.
Na een week stuur ik maar een vraagteken want ze heeft niet betaald.
Heeft ze de dag erna een nieuwe bundel gemaakt met er nog vijf items bij, dus 7 items . Of ze die ook mag voor ¤ 15? Want ze kan het geld niet missen.
Ik heb haar zonder antwoord geven geblokt.

Wie zegt dat ik ook niet op Vinted zit omdat ik het geld heel erg nodig heb.
_O-
  vrijdag 18 april 2025 @ 15:16:36 #261
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_217403039
Voorheen stond de “laatst bekeken items” bij home. Maar ik zie die er niet meer tussenstaan. Iemand enig idee of dit nog ergens te vinden is?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_217405614
Ik ben echt een stomme idioot.
De eerste keer dat iemand 2 items bij mij heeft gekocht, maar stuur ik de verkeerde paar schoenen die kant op.
Fuck, ik baal erg
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator/colorchick vrijdag 18 april 2025 @ 19:40:03 #263
382129 crew  Donna
pi_217405699
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Voorheen stond de “laatst bekeken items” bij home. Maar ik zie die er niet meer tussenstaan. Iemand enig idee of dit nog ergens te vinden is?
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.

En sinds gisteren heb ik weer het normale overzicht van eerder met voorgesteld, favorieten en laatst bekeken.
  vrijdag 18 april 2025 @ 23:27:57 #264
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217407921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:35 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt een stomme idioot.
De eerste keer dat iemand 2 items bij mij heeft gekocht, maar stuur ik de verkeerde paar schoenen die kant op.
Fuck, ik baal erg
Ojee! Nou komt vast goed, verrichten heen en weer, terug sturen door de koper en poging 2 verzenden.. ( wel ff balen dat zeker! :D )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_217408055
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Zit bij mij een stuk verder naar beneden!
pi_217409105
Ik ga waarschijnlijk voor het eerst iets weigeren/terugsturen, na talloze aankopen.

Had een mooi horloge gekocht, “nieuw zonder prijskaartje”, maar het is duidelijk wel degelijk gedragen. Belangrijker nog: de metalen band ligt uit elkaar, op een plek waar hij niet uit elkaar hoort.

Ff kijken of ik vandaag langs een winkel kan om te checken of ze er wat mee kunnen, anders age terug. Een nieuwe band is pakweg even duur als het product op Vinted.

Als ik die kerel z’n kop bekijk had ik het op voorhand kunnen weten.
pi_217415409
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor het eerst iets weigeren/terugsturen, na talloze aankopen.

Had een mooi horloge gekocht, “nieuw zonder prijskaartje”, maar het is duidelijk wel degelijk gedragen. Belangrijker nog: de metalen band ligt uit elkaar, op een plek waar hij niet uit elkaar hoort.

Ff kijken of ik vandaag langs een winkel kan om te checken of ze er wat mee kunnen, anders age terug. Een nieuwe band is pakweg even duur als het product op Vinted.

Als ik die kerel z’n kop bekijk had ik het op voorhand kunnen weten.
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.

Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.

Wat is dit joh. Nou maar hopen dat Vinted me gewoon m’n centen teruggeeft.
  maandag 21 april 2025 @ 10:03:19 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217428439
Ik verstuurde een jurkje van ¤ 2,50. En blijkbaar is het pakketje leeg aangekomen. Ik heb aangegeven dat ze van mij prima een geschil mag openen bij Vinted en dat ik echt niet iemand ga oplichten voor ¤ 2,50. Dat begreep ze en laat het er ook verder bij.
  maandag 21 april 2025 @ 10:06:44 #269
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217428475
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.

Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.

Wat is dit joh. Nou maar hopen dat Vinted me gewoon m’n centen teruggeeft.
Zooo das niet best, er zitten toch rare figuren tussen :')
Geld terug grote kans, vinted is nogal voor de koper.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_217428828
Ik heb mijn eerste artikel verstuurd. Hoop dat alles goed afgehandeld wordt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 21 april 2025 @ 10:59:56 #271
482080 AgnesGru
pi_217428956
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Donna het volgende:

[..]
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.

En sinds gisteren heb ik weer het normale overzicht van eerder met voorgesteld, favorieten en laatst bekeken.
Dat heb ik nu ook inderdaad. Bij mijn instellingen staat wel ingeschakeld dat de laatst bekeken items op de home worden weergegeven.

Maar nu echt nergens terug te vinden.
  Manager PR/Moderator maandag 21 april 2025 @ 11:29:55 #272
269689 crew  Viv
pi_217429121
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik had laatst ook dat mijn favorieten alleen via mijn profiel te vinden waren, niet via Home. Irritant vond ik het!
  maandag 21 april 2025 @ 12:06:43 #273
482080 AgnesGru
pi_217429361
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 11:29 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik had laatst ook dat mijn favorieten alleen via mijn profiel te vinden waren, niet via Home. Irritant vond ik het!
Dat heb ik ook, en is zeker irritant.
  maandag 21 april 2025 @ 12:13:16 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217429409
Net weer wat kleding erop gezet die ik niet meer draag (vooral Shein meuk tegen dumpprijzen) en iemand heeft een bundel van 8 artikelen gekocht. Jeuj! Weg ermee :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217430507
quote:
11s.gif Op maandag 21 april 2025 10:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zooo das niet best, er zitten toch rare figuren tussen :')
Geld terug grote kans, vinted is nogal voor de koper.
Zou me oprecht niet verbazen als die knakker z’n kapotte horloge probeert te verkopen voor drugsgeld :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')