abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2025 @ 07:12:21 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217258731
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Bloed irritant als mensen een bod doen, je accepteerd het en vervolgens gebeurd er niets :') doe dan geen bod :{w
Nou dat. Iemand stelt een bundel samen. Totaal 28 euro en ze vraagt of ze het voor 15 mag. Ik ga akkoord. Ik wacht nog steeds op betaling.
pi_217259470
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 07:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Totaal 28 euro en ze vraagt of ze het voor 15 mag. Ik ga akkoord.
Dan was je wel veel te duur :P
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217260494
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Bloed irritant als mensen een bod doen, je accepteerd het en vervolgens gebeurd er niets :') doe dan geen bod :{w
Heb er nou een maffie… wil 3 items kopen, krijgt ze 10% bundelkorting. Doet ze een bod, 20% bundelkorting. Ok dan maar… geaccepteerd, hoor niks meer. Dus ik stuur een berichtje, heb je nog interesse? Ja, maar item 3 heb ik misschien al dus vervang ik dan wel. Weer radiostilte. Nieuw bod: 33% bundelkorting. :')
  woensdag 2 april 2025 @ 11:49:40 #229
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217261341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Heb er nou een maffie… wil 3 items kopen, krijgt ze 10% bundelkorting. Doet ze een bod, 20% bundelkorting. Ok dan maar… geaccepteerd, hoor niks meer. Dus ik stuur een berichtje, heb je nog interesse? Ja, maar item 3 heb ik misschien al dus vervang ik dan wel. Weer radiostilte. Nieuw bod: 33% bundelkorting. :')
Ja ik vind dat ook altijd zo bizar,net zoals een item voor 15 euro bv en dan een bod geven van 5..ja doei das gewoon niet redelijk :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_217261857
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:49 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja ik vind dat ook altijd zo bizar,net zoals een item voor 15 euro bv en dan een bod geven van 5..ja doei das gewoon niet redelijk :')
Nou ja, ik zie net dat user @amaranta gerust bijna 50% korting geeft :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door De_Pel op 02-04-2025 22:05:10 ]
  woensdag 2 april 2025 @ 19:47:13 #231
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217267122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:40 schreef eponine het volgende:
Heb nu twee verschillende kopers: hun pakketjes liggen morgen een week op het afhaalpunt, dus komen waarschijnlijk retour. Waar de ene koper mij steeds uit zichzelf op verschillende dagen meerdere berichtjes stuurde dat het “morgen wordt opgehaald” maar dat nog steeds niet heeft gedaan, is de andere koper na duizend vragen over de gekochte artikelen volledig in de negeer-modus gegaan. Ze heeft mijn berichten gelezen maar reageert nergens meer op. :{
Ik heb dat ook met enige regelmaat. En ik stoor me mateloos aan het Vinted beleid hieromtrent. Het heeft namelijk geen enkele consequentie voor de koper. De bestelling wordt geannuleerd, koper krijgt meteen geld terug, verkoper pas nadat diegene zijn pakket weer heeft opgehaald bij pakkeypunt. Er is ook geen mogelijkheid om die koper negatieve feedback te geven.

Biedingen die niet worden opgevolgd etc , geen probleem want het kost mij alleen een druk op de knop. Maar als je dan helemaal de moeite doet van label printen, pakket inpakken en wegbrengen en dan ook weer ophalen, vind ik op z’n minst dat dit negatieve consequenties moet hebben voor de koper.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_217268018
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ik heb dat ook met enige regelmaat. En ik stoor me mateloos aan het Vinted beleid hieromtrent. Het heeft namelijk geen enkele consequentie voor de koper. De bestelling wordt geannuleerd, koper krijgt meteen geld terug, verkoper pas nadat diegene zijn pakket weer heeft opgehaald bij pakkeypunt. Er is ook geen mogelijkheid om die koper negatieve feedback te geven.

Biedingen die niet worden opgevolgd etc , geen probleem want het kost mij alleen een druk op de knop. Maar als je dan helemaal de moeite doet van label printen, pakket inpakken en wegbrengen en dan ook weer ophalen, vind ik op z’n minst dat dit negatieve consequenties moet hebben voor de koper.
Jup, ik vind het beleid wat dit betreft ook erg krom.

Uiteindelijk zijn de pakketjes beide toch opgehaald vandaag, echt op het aller-, allerlaatste moment dus. Nu waarschijnlijk weer twee dagen wachten totdat de automatische afronding door Vinted gedaan wordt :')
  donderdag 3 april 2025 @ 08:24:54 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217271672
quote:

[..]

Ik weet niet of dit verhaal klopt, maar ik las op de Vinted facebook groep dat iemand een erfstuk van haar oma van Swarovski had opgestuurd naar iemand, goed verpakt en gestut en blijkbaar kwam het gebroken aan, beweerde de koper. Geld kwijt en erfstuk kwijt. Waarom verkoop je zoiets op Vinted, zou ik zeggen, maar als verkoper sta je dan dus met lege handen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 3 april 2025 @ 15:38:54 #234
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_217275684
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2025 08:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit verhaal klopt, maar ik las op de Vinted facebook groep dat iemand een erfstuk van haar oma van Swarovski had opgestuurd naar iemand, goed verpakt en gestut en blijkbaar kwam het gebroken aan, beweerde de koper. Geld kwijt en erfstuk kwijt. Waarom verkoop je zoiets op Vinted, zou ik zeggen, maar als verkoper sta je dan dus met lege handen.
je kan ook kiezen om het terug te laten sturen.... had onlangs iemand die aangaf dat er vlekken op een hemdje zaten, ook al wist ik zeker dat het perfect was. Ik heb gekozen om het terug te sturen, kwam helemaal proper gewoon aan bij mij.
  donderdag 3 april 2025 @ 15:47:19 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217275739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 15:38 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
je kan ook kiezen om het terug te laten sturen.... had onlangs iemand die aangaf dat er vlekken op een hemdje zaten, ook al wist ik zeker dat het perfect was. Ik heb gekozen om het terug te sturen, kwam helemaal proper gewoon aan bij mij.
Dan heeft het waarschijnlijk gewoon niet gepast en proberen mensen zo onder een koop uit te komen. Sneu.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217281282
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2025 08:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dan verdien je het ook wel bijna :{
pi_217281746
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat een kut update inderdaad.

En dan hadden ze ook gelijk één wél goede aanpassing gedaan, namelijk dat je zelf kon instellen welk bedrag je naar een rekening wilde laten uitbetalen, is het binnen 3 dagen weer teruggedraaid. Toppers.
Dit laatste werkt weer!
pi_217282707
quote:

[..]

Ik heb nu ook al een paar keer gehad, dat iemand iets heeft gekocht en dat het niet werd opgehaald. Dan ben ik er nog drukker mee, want ik moet het ook weer ophalen etc etc.

Het irriteert mij wel dat ik zon koper geen negatieve recensie kan geven.

Het pakketje met die koper uit Portugal die achteraf na de koop pas vragen ging stellen, ligt nu ook daar te wachten. Ik heb het idee dat het weer retour gaat.
pi_217283258
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 07:30 schreef eponine het volgende:

[..]
Dit laatste werkt weer!
Nice! Heb nu alleen Ī 0,00
  maandag 7 april 2025 @ 20:24:37 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217314532
Jurk voor 20 euro gekocht (nieuw zonder prijskaartje). Er zaten echter duidelijke slijtageplekken op de ellebogen dus probleem gemeld. Het retourlabel werkte niet en zowel de verkoper als ik konden dat niet cancellen. Dus Vinted 4x gevraagd om de order te cancellen. Die wensten daar niet aan mee te werken, dus de retour order is verlopen en het geld is vrijgegeven aan de verkoper, die mij nu ghost. Ik had nog wel heel slim voorgesteld dat zij de jurk zou kunnen kopen van mij (jammer dat ik daar niet eerder aan gedacht heb).
Resistance is futile.
pi_217315140
quote:
13s.gif Op maandag 7 april 2025 20:24 schreef Seven. het volgende:
Jurk voor 20 euro gekocht (nieuw zonder prijskaartje). Er zaten echter duidelijke slijtageplekken op de ellebogen dus probleem gemeld. Het retourlabel werkte niet en zowel de verkoper als ik konden dat niet cancellen. Dus Vinted 4x gevraagd om de order te cancellen. Die wensten daar niet aan mee te werken, dus de retour order is verlopen en het geld is vrijgegeven aan de verkoper, die mij nu ghost. Ik had nog wel heel slim voorgesteld dat zij de jurk zou kunnen kopen van mij (jammer dat ik daar niet eerder aan gedacht heb).
Vinted heeft echt 0,0 klantenservice. Heb bijv. ook al een aantal keer dat artikelen worden verwijderd omdat ze denken dat er iets niet klopt (stockfoto, onveilig product, wegwerpproduct etc). Zelf wel eens melding gemaakt van overduidelijke oplichting (namaakproducten etc.), maar wordt direct afgewezen.
  Moderator maandag 7 april 2025 @ 21:34:24 #242
382129 crew  Donna
pi_217315151
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 21:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vinted heeft echt 0,0 klantenservice. Heb bijv. ook al een aantal keer dat artikelen worden verwijderd omdat ze denken dat er iets niet klopt (stockfoto, onveilig product, wegwerpproduct etc). Zelf wel eens melding gemaakt van overduidelijke oplichting (namaakproducten etc.), maar wordt direct afgewezen.
Herkenbaar. Echt ergerlijk.

Mensen die random tags gebruiken in hun advertentie ook.
Je hoeft niet bij een bikinitopje de tags barbie disney marvel spiderman paw patrol etc. te gebruiken.
  maandag 7 april 2025 @ 22:58:15 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217315735
Doen die tags uberhaupt wat?
Spoilers!
  Moderator maandag 7 april 2025 @ 23:08:50 #244
382129 crew  Donna
pi_217315779
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doen die tags uberhaupt wat?
Ja want de zoekfunctie zoekt ook in de advertentie tekst. :Y
  maandag 7 april 2025 @ 23:55:11 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217315902
Stoom afgeblazen op LinkedIn met flink wat tags en een plaatje voor extra aandacht hiervoor. Doet mij deugd ^O^ .
Resistance is futile.
  woensdag 9 april 2025 @ 08:03:22 #246
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217323916
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef Seven. het volgende:
Stoom afgeblazen op LinkedIn met flink wat tags en een plaatje voor extra aandacht hiervoor. Doet mij deugd ^O^ .
Maar het blijft belachelijk, waar betaal jij anders die zogenaamde kopersbescherming voor, bij elke transactie ? Ik zou het er verder niet bij laten zitten.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_217323956
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:49 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Je hebt ook mensen die hun spullen tegen winkelprijzen te koop zetten. Dan krijg je dit soort dingen
pi_217324126
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 08:09 schreef SwebbeSensje het volgende:

[..]
Je hebt ook mensen die hun spullen tegen winkelprijzen te koop zetten. Dan krijg je dit soort dingen
Nou, het gebeurt dus echt niet alleen bij hele hoge prijzen.
  woensdag 9 april 2025 @ 08:52:19 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217324190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 08:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Maar het blijft belachelijk, waar betaal jij anders die zogenaamde kopersbescherming voor, bij elke transactie ? Ik zou het er verder niet bij laten zitten.
Ja, en de saga gaat nog even door. De verkoper communiceert nu wel, ze gaat het terugkopen 'zodra het geld vrijgegeven is'. Dat is eergisteren geweest. Ik denk dat ze aan het tijdrekken is. Gisteren lag er ineens een bod van 15 euro, want het leek haar wel redelijk dat ze er geen kosten voor zou krijgen.
Resistance is futile.
pi_217324828
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2025 08:52 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja, en de saga gaat nog even door. De verkoper communiceert nu wel, ze gaat het terugkopen 'zodra het geld vrijgegeven is'. Dat is eergisteren geweest. Ik denk dat ze aan het tijdrekken is. Gisteren lag er ineens een bod van 15 euro, want het leek haar wel redelijk dat ze er geen kosten voor zou krijgen.
Tja. Droevige mensen. Take what you can get, daarna een slechte review, blokkeren en geen minuut nachtrust over verliezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')