quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Was weer gezellig, fijn weekend.all![]()
Was bij BB al niet meer. Als het op tv is geweest dan mag het. De een kijkt een dag later de ander weer twee dagen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat er iemand later pas kijkt, en dan zie je de TT in je topic lijst staan, is altijd zo geweest.
Je snapt toch wel dat als iemand een dag later kijkt en dan de TT op fok ziet dat het dan een spoiler is. Deze discussie hebben we idd al eerder gehad, en ik ben het niet met je eens. Geldt voor veel topics op fok ook in TV.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bij BB al niet meer. Als het op tv is geweest dan mag het. De een kijkt een dag later de ander weer twee dagen.
Tuurlijk wel. Ik lees een topic bewust niet als ik het programma nog niet heb gezien. Maar dan krijg ik dus wel de info door de TT.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:49 schreef spapaars het volgende:
Voor degenen die de uitzending later willen bekijken: het is allemaal te veel informatie, daar kun je geen rekening mee houden.
Ik ben alweer drie namen vergeten.quote:
Haha! Rob, Chi, Johan en Bruce, zal het er ook even bijzetten in de postquote:
Bruce wist ik idd nog welquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Rob, Chi, Johan en Bruce, zal het er ook even bijzetten in de post
Ik was Chi ook helemaal kwijt. Toch die reli met dat kruis getatoeėerd op haar onderarm? Ik herken die types eigenlijk beter aan hun tatoeages dan aan naam of gezichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Rob, Chi, Johan en Bruce, zal het er ook even bijzetten in de post
Krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op tv. Dus geen spoiler. Spoiler is het pas als iemand iets eerder post dan dat het op tv is geweest
quote:Op zondag 17 november 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier gewoon onver de bondgenoten houden?
Ze zijn blijquote:
Prima maar ik ging nu twijfelen of ik iets nou gepost had of niet. 💀 Vrij random.quote:Op zondag 17 november 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier gewoon onver de bondgenoten houden?
Ik heb niet zo veel met Albert eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 november 2024 13:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Prima maar ik ging nu twijfelen of ik iets nou gepost had of niet. 💀 Vrij random.
Maar over de Bondgenoten dus, jammer dat nu sowieso een team in de finale staat dat ik het niet gun. Ik zie dan het liefste toch Albert met het geld naar huis gaan. Maar ja, Albert in de finale betekent ook Floris in de finale met een goeie kans dat hij wint.
Ik ook niet echt veel met Albert. Maar hij stoort me het minst. En ik wil hem stiekem eruit hebben omdat ik inderdaad niks met hem heb.quote:Op zondag 17 november 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Albert eerlijk gezegd.
Mij maakt het momenteel niet uit wie er uit gaat of wie wint.
Ik had het serena echt gegund.
Maar verder maakt het mij niet zo uit eerlijk gezegd
quote:Op zondag 17 november 2024 13:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook niet echt veel met Albert. Maar hij stoort me het minst. En ik wil hem stiekem eruit hebben omdat ik inderdaad niks met hem heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |