Ik ben bang dat er gewoon niets anders is, what you saw is what you got on TV 9uur slapen zie je niet 10uur doelloos rondhangen zie je ook niet, en uit de rest van de tijd 45min wat dynamisch spelmomenten geknipt, je stelt je er teveel van voorquote:Op woensdag 20 november 2024 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap niets van die social media en met name Insta van DB. Het zijn alleen maar teasers van de aflevering van die avond, wat ik snap want je wilt kijkers trekken om te gaan kijken. Maar wat ik niet begrijp is dat ze geen beelden laten zien van wat je niet gezien hebt in de uitzendingen. Ik denk omdat het helaas ontbreekt aan streams, dit wel een oplossing kan zijn zodat je ook eens wat anders ziet buiten de clip en plakshow van die avond. Er is immers zoveel materiaal wat niet gebruikt wordt en wat interessant kan zijn om de verhaallijnen wat meer te snappen, dat je een hele Insta pagina kan vullen zelfs! Er gebeurd veel meer op zo'n dat dan dat ze kunnen laten zien in een beperkte tijd in een dagelijkse aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze binnen komt lopen in de promo, denk ik bril op, haren kort et voila ...Ik dacht La MillecamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat er veel meer is, maar meer op de detail zodat je verhaallijnen meer kunt snappen zoals hier eerder ook al eens is aangeven en wat ex bewoners ook steeds aangeven als ze er uit zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er gewoon niets anders is, what you saw is what you got on TV 9uur slapen zie je niet 10uur doelloos rondhangen zie je ook niet, en uit de rest van de tijd 45min wat dynamisch spelmomenten geknipt, je stelt je er teveel van voor
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze binnen komt lopen in de promo, denk ik bril op, haren kort et voila ...Dochter van...lijkt ze op inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest heb ik die beschrijvingen gelezen op LoveReality en het lijkt me dat Brijan gaat wegkwijnen daar. Geen soortgenootje deze cyclus...of hij moet op El Che duiken die misschien nog in het kastje zit...Allemaal cabaretteketet!
Echt een opgeblazen Gover Meit, can't unsee.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me kan bedenken dat hem voor de productie onverstaanbaar zou kunnen maken is iets wat lijkt op een hete aardappel achter in z'n keel.
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
In onderstaande promo stelt Jan de nieuwe deelnemers 1 voor 1 als ze binnen komen lopen.
Tip: Zet je geluid zachter, Floris is er nog steeds
Zelfs zonder geluid hoor ik hem, wat overdreven weer zeg.SPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
In onderstaande promo stelt Jan de nieuwe deelnemers 1 voor 1 als ze binnen komen lopen.
Tip: Zet je geluid zachter, Floris is er nog steeds
Thnx voor de tipSPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik denk omdat alleen zijn eerste kind met Grimes in het nieuws verscheen vanwege zijn belachelijke naam.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun je nu denken dat Elon maar 1 kind heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
De nieuwe bondjes zijn ook al bekend:lekker handig weer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praten een beetje wollig, kan het niet uitleggen, maar ik versta het niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praten alle 5 heel duidelijk ABN. Er werd er maar 1 ondertiteld, en dat was een oerhollandse gast....
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
De nieuwe bondjes zijn ook al bekend:Wat mooi verdeeld , overal een nieuwe bij, gebeurt ook niet vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dan ook weer op Jason lijkt, wat een toeval...quote:Op woensdag 20 november 2024 16:41 schreef Cirilico het volgende:
Die nieuwe lijkt op Bjorn uit Dienders: Agenten in opleiding.
[ afbeelding ]
Ja, ik zie echt gewoon Esther in haar gezichtsuitdrukkingen, arme Preciousquote:Op woensdag 20 november 2024 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dochter van...lijkt ze op inderdaad.
Voor de rest heb ik die beschrijvingen gelezen op LoveReality en het lijkt me dat Brijan gaat wegkwijnen daar. Geen soortgenootje deze cyclus...of hij moet op El Che duiken die misschien nog in het kastje zit...
Niemand daar die nu een relatie heeft met elkaar, dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dochter van...lijkt ze op inderdaad.
Voor de rest heb ik die beschrijvingen gelezen op LoveReality en het lijkt me dat Brijan gaat wegkwijnen daar. Geen soortgenootje deze cyclus...of hij moet op El Che duiken die misschien nog in het kastje zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |