SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gastje kan wel een portie klappen gebruiken, maar eerlijk is eerlijk; hij is echt wel goed!![]()
Mwah, ik zou zijn vuist toch liever niet met mijn gebit in contact willen krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.![]()
Ik zat helemaal in spanning, zo van zou ToT het wel zien, zou hij het wel zien dat hij de LAPO had!!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in spanning, zo van zou ToT het wel zien, zou hij het wel zien dat hij de LAPO had!!![]()
![]()
![]()
Niet in Appelscha?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
@:kree gaat die rotterdam meet nog door volgende week?![]()
Iron Mikequote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.![]()
![]()
Dat niet, maar hij kan nog een beste tik uitdelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als hij met mij zou moeten vechten, dan lig ik in ronde 1 er al uit. Maar hij vecht niet met mij, maar een of andere jonge boxer. De rondes zijn al iets korter en de handschoenen hebben extra padding zodat er niet te hard wordt geslagen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik zou zijn vuist toch liever niet met mijn gebit in contact willen krijgen.![]()
Als je hem ziet trainen, kun je hem beter wel met "meneer" aanspreken!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij kan nog een beste tik uitdelen.![]()
![]()
Pussy fight dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij met mij zou moeten vechten, dan lig ik in ronde 1 er al uit. Maar hij vecht niet met mij, maar een of andere jonge boxer. De rondes zijn al iets korter en de handschoenen hebben extra padding zodat er niet te hard wordt geslagen.![]()
Die klappen overleef je niet..quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij kan nog een beste tik uitdelen.![]()
Klopt ja, eht wordt meer een kussengevecht waar miljoenen voor betaald worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij met mij zou moeten vechten, dan lig ik in ronde 1 er al uit. Maar hij vecht niet met mij, maar een of andere jonge boxer. De rondes zijn al iets korter en de handschoenen hebben extra padding zodat er niet te hard wordt geslagen.
Jake is echt geen mietje en heeft een paar andere voormalige kampioenen verslagen, maar Mike is wel van een heel ander niveau.
Straks kan Jake Youtuben met een hap uit z'n oor!![]()
![]()
Karmelietquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vind Westmalle lekkerste tripel![]()
![]()
Trippels vind ik in het algemeen wel lekker, maar ik hou vooral van zoetige, zware (en het liefst rokerige) donkere biertjes.![]()
![]()
We zullen het zien. Naja, ik ga niet kijken dus misschien lees ik het de dag erna hier welquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, eht wordt meer een kussengevecht waar miljoenen voor betaald worden.
Jake is echt geen mietje en heeft een paar andere voormalige kampioenen verslagen, maar Mike is wel van een heel ander niveau.
Straks kan Jake Youtuben met een hap uit z'n oor!![]()
![]()
Dit dus, het is om 5 fucking uur vannacht!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen het zien. Naja, ik ga niet kijken dus misschien lees ik het de dag erna hier wel![]()
![]()
Ja meldt het dan even hierquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen het zien. Naja, ik ga niet kijken dus misschien lees ik het de dag erna hier wel![]()
![]()
"Jake Paul werd in de eerste 10 seconden van het kussengevecht genadeloos hard de moeder gebolkt en werd 48 uur later op de intensive care wakker."![]()
Ofquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
"Jake Paul werd in de eerste 10 seconden van het kussengevecht genadeloos hard de moeder gebolkt en werd 48 uur later op de intensive care wakker."
* mike tyson viel in slaap in de ring![]()
Omdat het gevecht zo saai was, ja!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Of
* mike tyson viel in slaap in de ring![]()
![]()
Hoogbejaarde ftw!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jake natuurlijk!Die hoogbejaarde wordt mokerhard te grazen genomen!
![]()
![]()
Biden valt in slaap en Trump is zo verward dat hij op de snelweg gaat golven?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
Dit is zo'n beetje als dat Trump sleepy Joe uitdaagde voor een golftoernooi!![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Biden valt in slaap en Trump is zo verward dat hij op de snelweg gaat golven?![]()
![]()
![]()
Gewoon rookworst in je bier gooienquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Trippels vind ik in het algemeen wel lekker, maar ik hou vooral van zoetige, zware (en het liefst rokerige) donkere biertjes.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon rookworst in je bier gooien![]()
![]()
![]()
Hans Teeuwen gooit er vermicelli inquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon rookworst in je bier gooien![]()
![]()
Liever kruidnotenbierquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter dan pepernotenbier!![]()
![]()
TT
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plopper de plopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit er een kabouter in d'r bek te schijten?![]()
En zo zijn er wel meer toffe mensen vertrokken.quote:
@MaryMouse is heel erg definitief vertrokken.......![]()
![]()
En @geo4kant @gary.oakquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies de dingen waar ik van hou!![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, nieuwe onderbroek nodig? Dat was duidelijk een natte!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik eet geen mensen. Maak ze liever scared to walk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een snack tussendoor bij volle maan?Werewolf
Dus je vreet geen tieten?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet geen mensen. Maak ze liever scared to walk.![]()
![]()
Oew lekker!quote:
De vader van een ex-vriendin van me kon dat erg lekker maken trouwens!Helemaal met verse ingrediënten.
![]()
![]()
Zo hebben wij het ook gemaaktquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew lekker!
De vader van een ex-vriendin van me kon dat erg lekker maken trouwens!Helemaal met verse ingrediënten.
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zachtjes in de mond laten smelten door er op te sabbelen dan?Werewolf
Opgewarmd in de ping?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazekerquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe anders?Moet wel een beetje haute cuisine blijven he!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bicky Wrap is eigenlijk mijn grote favoriet maar die verkopen ze niet overal.quote:Werewolf
https://bicky.be/nl/burgers/bicky-wrap/quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bicky Wrap is eigenlijk mijn grote favoriet maar die verkopen ze niet overal.
De holy shit voor jou
![]()
![]()
Koud ....quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Puntje af knippen en in de strot gieten zoals het hoort!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Puntje af knippen en in de strot gieten zoals het hoort!![]()
Ding openknippen, de helft van de inhoud in een kom gieten, in de ping plaatsen, deur dicht, 6 minuten op 80%, druk op start, wacht 6 minuten tot hij 'ping' zegt, nog even 1 minuut laten staan en smullen maar![]()
En daarna kun je gaan voor ronde 2.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bicky Royal gezien? Daar eet ik 2 dagen van.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
https://bicky.be/nl/burgers/bicky-wrap/
De holy shit voor jou
Werewolf
Ja maar ....quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ding openknippen, de helft van de inhoud in een kom gieten, in de ping plaatsen, deur dicht, 6 minuten op 80%, druk op start, wacht 6 minuten tot hij 'ping' zegt, nog even 1 minuut laten staan en smullen maar![]()
En daarna kun je gaan voor ronde 2.
Geen stokbroodjes met gruyere erop?![]()
![]()
Ow, wil je dat er ook bij? Ja nee dat moet dan ook gebeuren. Liefst ook warme stokbroodjes graag dan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ....
Geen stokbroodjes met gruyere erop?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan moet je pan soep dus onder de grillquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, wil je dat er ook bij? Ja nee dat moet dan ook gebeuren. Liefst ook warme stokbroodjes graag dan.![]()
![]()
Dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet je pan soep dus onder de grill
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even wat tapas in de oven gooien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
Ja nu begin ik ook lekkere trek te krijgen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oew had ik die maar!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even wat tapas in de oven gooien.
Het worden frituurhapjes zo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Extra bruine bonen toevoegen![]()
![]()
Raarrrrrquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy stuurde mij een 69Ik ben nu heel erg confused
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:ToT z'n schuld
@ Los Angus in Landsmeer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: