Yes Sir!quote:
Sexcrime gaf het weg?quote:
Wat isquote:Devormt een onderdeel van de scheikunde en omvat de studie van de ruimtelijke opbouw van (vooral organische) verbindingen, de moleculaire symmetrie en de gevolgen daarvan op de manier hoe stoffen met elkaar reageren. Naast de manier waarop atomen in een molecule aan elkaar gekoppeld zijn, is ook de ruimtelijke oriėntatie van de atomen belangrijk bij de studie van de
![]()
Stand #3372quote:Op woensdag 18 december 2024 22:54 schreef slaveloos het volgende:
stereometrie dacht ik, maar het zal dan wel stereochemie zijn. Is toch dat gedoe over linksdraaiend melkzuur enzo
Klopt!quote:
Onze sywert van Lienden de grote filantroopquote:Op maandag 23 december 2024 11:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Bernd Damme, Camille van Gestel en xxx
Wie is de derde musketier?
Hehequote:Op maandag 23 december 2024 16:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Onze sywert van Lienden de grote filantroop
Nee en ja hahahquote:Op maandag 23 december 2024 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Crostini?
Ben je het kerstmenu aan het voorbereiden?
Ook nietquote:
Bruschetta?quote:Op maandag 23 december 2024 19:22 schreef slaveloos het volgende:
Watt is het?
Het bestaat uit gegrild brood (kan zowel wit als meergranenbrood zijn), ingesmeerd met knoflook en besprenkeld met extra vergine olijfolie, zout en peper. Er kan gevarieerd worden met rode peper, tomaat, worst, groenten en/of kaas (mozzarella). In sommige gevallen wordt de olijfolie vooraf vermengd met Italiaanse kruiden zoals basilicum en oregano.
Zeker!! Heerlijkquote:
Nou je hebt me geļnspireerd om ook crostini te gaan maken voor kerst.quote:
Oh crostini ook even opgezocht en inderdaad zoek de verschillenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen idee. Zal wel niet Winston Bogarde zijn.
[..]
Nou je hebt me geļnspireerd om ook crostini te gaan maken voor kerst.![]()
(Crostini is praktisch hetzelfde als bruschetta blijkt)
George Harrison?quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:46 schreef Berkery het volgende:
De man die ik zoek leeft niet meer, maar speelde gitaar en zong bij een heel bekende band.
Stand #3372quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef slaveloos het volgende:
Misschien Tjeenk Willink al was die meer informateur als ik me goed herinner
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben..quote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hij was inderdaad informateur. Ik geloof wel dat deze informatiefase een onderdeel is van de algehele kabinetsformatie.
Stand #3372
Starflyer 1
slaveloos 7
tong80 3
FireFox1 3
Thabit 1
Opzoeknaarvrienden 1
DTF 2
pipster 2
H_T 1
Bargehassus 3
Berkery 1