Stand #3372quote:
Holwerdquote:Op donderdag 5 december 2024 15:21 schreef Bargehassus het volgende:
Bij welke plaats vertrekt de boot naar Ameland?
(Hopelijk zonder Powned journalisten).
Snel en correct!quote:
Stukje Wikipedia, waar gaat dit over?quote:Het diende als decor voor de Amerikaanse film Mindhunters (uitgebracht 2004), de Nederlandse film Ver van familie (opnames in 2007) en de 42e editie van Kinderen voor Kinderen. Ook figureerde het als snoepfabriek in de jeugdfilm Mega Mindy en de Snoepbaron. Daarnaast werden er diverse videoclips opgenomen, waaronder Sorry van Kensington, Kijk omhoog van Nick & Simon en Onderweg naar later van Suzan & Freek. Het gebouw dient vooral als locatie voor evenementen.
Radio Kootwijk klopt, maar de polder was in 1918 nog niet droog. Het ligt op de Veluwe bij Apeldoornquote:
Prachtige omgeving ook om een wandeling te maken, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Radio Kootwijk klopt, maar de polder was in 1918 nog niet droog. Het ligt op de Veluwe bij Apeldoorn
Stand #3372
Starflyer 1
slaveloos 3
tong80 2
FireFox1 2![]()
Thabit 1
Opzoeknaarvrienden 1
DTF 2
pipster 1
H_T 1
Bargehassus 1
Berkery 1
Ik was er een keer met een bedrijfsuitje, wandelend in een dichte mist. Gaf een mooi effect om dat gebouw ineens te zien opdoemen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
Prachtige omgeving ook om een wandeling te maken, maar dat terzijde.
Amerika ?quote:Op maandag 9 december 2024 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
Antwoord is Albert Hofmann
Nieuwe vraag:
Door welk land werd het WK voetbal in 1994 georganiseerd?
Dat is volgens mij correct. Ik vierde toen mijn verjaardag tijdens de kwartfinale NED-BRA.quote:
Stand #3372quote:
Stand #3372quote:
ZZ Leiden inderdaad!quote:
Worden ze weer kampioen of bedoel je dat niet?quote:
Een schaker ?quote:
Nee, een biljonair.quote:
Stand #3372quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Larry Page, of die andere van Google
Stand #3372quote:
Yes Sir!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |