SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Bijzonderquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
GC / Wc-eend of een vaatwasblokje?
Matige troll.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een meisje die haar vuile kleding in de vaatwasser stopte omdat haar wasmachine kapot was, ik moest natuurlijk vragen of ze ook haar vieze onderbroeken erbij had gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al jarenlang een TP-Link die het meer dan prima doet, weet alleen niet of die nog te krijgen is, is een wit vierkant ding met een lichtblauwe bovenkantquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Jullie weten dingen he, maar wat is nou een goede powerbank?
Rekje zegt *krak*quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:47 schreef Haags het volgende:
Wc pot demonteren en in de vaatwasser doen. Ja hoor ja
Dat is gewoon Karzai zijn plaatje van gisterenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
quote:
klopt denk dat niemand dit gaat doen, hij past er ook niet inquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon Karzai zijn plaatje van gisteren
[..]
Vandaag al. Ik dacht 29 november.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer black friday jongens ga zo effe kijken of er nog wat leuke gympies staan
Nee, nog niet toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer black friday jongens ga zo effe kijken of er nog wat leuke gympies staan
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag al. Ik dacht 29 november.
Bij de mediamarkt hebben ze het 'Black Friday Weeks Month Season'quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nog niet toch?
Ik bedoel, ze schreeuwen wel overal met sale, maar de daadwerkelijke dag is nog niet.
Ja precies, er zijn een aantal toko's die al een tijdje iedere smoes voor sale aangrijpen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hebben ze het 'Black Friday Weeks Month Season'
We hebben ook geen singles day, maar wel de sale.quote:
En waarschijnlijk nog steeds dezelfde prijs.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja precies, er zijn een aantal toko's die al een tijdje iedere smoes voor sale aangrijpen.
Ik krijg ook al maanden "sale" advertenties van een 3D-printer. Die begonnen met jubileumsale, gingen over in halloweensale en nu black friday. Ik verwacht daarna kerstsale en 2025-sale.
De dag nadat Sinterklaas het land in isquote:
Wanneer is die?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben ook geen singles day, maar wel de sale.
Huhquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol. Ik ga niet naar Ahoy hoor @:ama
Veel te koud buiten johquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor weekend
*doet deur open.
Maar anders kan ie toch niet naar binnen.quote:
Dan is het wel handig ja. Vergeet hem dan niet dicht te doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar anders kan ie toch niet naar binnen.
Geen idee. Ik zag wel Linkin Park in Gelredome volgend jaar en moest aan jou denken.quote:
Ik ben geen Linkin Park fan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag wel Linkin Park in Gelredome volgend jaar en moest aan jou denken.
Dan wis ik meteen die associatie in mijn hoofd. Bij deze.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben geen Linkin Park fan.Nooit echt geweest eigenlijk.
Maar deze staat wel altijd in mijn top 2000 lijstje:quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wis ik meteen die associatie in mijn hoofd. Bij deze.
Ik vind het vervelend dat je tegenwoordig bij youtube linkjes geen titel meer in beeld krijgtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar deze staat wel altijd in mijn top 2000 lijstje:
Bekijk deze YouTube-video
Hopelijk doet ie dat zelf.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het wel handig ja. Vergeet hem dan niet dicht te doen.
Eens. Ik vroeg me al af of dat aan mij lag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je tegenwoordig bij youtube linkjes geen titel meer in beeld krijgt
ik kijk zaterdag wel bij het ontbijtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Dacht even ik ga vannacht wel even kijken hoe Mike Tyson Jake Paul in elkaar ramt maar was even vergeten dat er nog 3 wedstrijden zijn die eerst komen. Ja zolang blijf ik niet wakker.
Wie gaat winnen denk je.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk zaterdag wel bij het ontbijt
geen idee, heb de voorgaande wedstrijden van jake paul niet gezien, dus weet niet echt wat hij kan.quote:
wat is het ontbijtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk zaterdag wel bij het ontbijt
Geen plannenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin in weekend maar heb helemaal geen plannen, en het wordt zielig weer
Onder een dekentje een serie kijken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
kom naar mij toe gaan we plaatjes draaien ik steek een kaarsje aan kook wat lekkers voor je en masseer je voetjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet je weer zo hard hoesten dat je het alsnog redt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Dacht even ik ga vannacht wel even kijken hoe Mike Tyson Jake Paul in elkaar ramt maar was even vergeten dat er nog 3 wedstrijden zijn die eerst komen. Ja zolang blijf ik niet wakker.
Geloof er niets van.quote:Oproep tot respect voor roodharigen van tiktokker Rhodé maakt onverwachts veel los: ‘Ze hebben wel een ziel’
Leksands knackebrod met smeersels en een pot koffiequote:
Dan kan ik me rust vaak niet vinden, muv hele goede series! Duss, als je een aanrader hebt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Onder een dekentje een serie kijken?
Electric Callboy.quote:
Nee hoor want ik kan daarna wel weer slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je weer zo hard hoesten dat je het alsnog redt.
haha lief, maar sla toch overquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom naar mij toe gaan we plaatjes draaien ik steek een kaarsje aan kook wat lekkers voor je en masseer je voetjes
hier trappen wij niet inquote:
Rhodé? is dat een rode?quote:
Ik zag de post op insta 4 minuten nadat 'ie gepost was.quote:
Hmm, ik heb niet direct een aanrader. Ik vond Rita wel leuk:quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan kan ik me rust vaak niet vinden, muv hele goede series! Duss, als je een aanrader hebt?
Dan raad ik je een lijntje aan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor want ik kan daarna wel weer slapen.
Omg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag de post op insta 4 minuten nadat 'ie gepost was.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha lief, maar sla toch over
[..]
hier trappen wij niet in
oh, ik doe mee met de pot koffiequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leksands knackebrod met smeersels en een pot koffie
quote:
Omg dit gaat over mij!!!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niet direct een aanrader. Ik vond Rita wel leuk:
https://www.imdb.com/titl(...)t_3_nm_5_in_0_q_rita
Die zijn live zo leuk om te zienquote:
Oke, ik zal een plekje vrij houden onder mn dekentjequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik doe mee met de pot koffie
[..]![]()
![]()
[..]
Omg dit gaat over mij!!!!
en een 8 op imdb, dat is meestal goedThansk, ga het proberen (onder voorbehoud)
2026 pas, je hebt nog even.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zijn live zo leuk om te zien
Ik verwacht dat je de hele serie kijkt en dat je een verslag geeft van twee pagina's. Je kunt het!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omg dit gaat over mij!!!!
en een 8 op imdb, dat is meestal goedThansk, ga het proberen (onder voorbehoud)
waarom zo kwaad?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zijn live zo leuk om te zien
Was je erbij in februari 2023?quote:
huh, watquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, ik zal een plekje vrij houden onder mn dekentje
dat mag jij verwachtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je de hele serie kijkt en dat je een verslag geeft van twee pagina's. Je kunt het!
Ik was er 28 februariquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ze 1 maart 2023 in Tilburg gezien.
niks mis meequote:
ik ontbijt op de bank onder een dekentjequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, wat
hoe
ik mis iets
[..]
dat mag jij verwachten![]()
![]()
ik wil vanavond hardlopen, gaat dit lukken? HET MOET!!!
Die had ik toevallig nog liggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef Recce het volgende:
Ik verwacht dat je de hele serie kijkt en dat je een verslag geeft van twee pagina's. Je kunt het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik wil vandaag nog 10000 stappen zetten. Maar het is koud en zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
ik wil vanavond hardlopen, gaat dit lukken? HET MOET!!!
Ik zit al maanden te denken over een tylko kast. Eerste keer dacht ik oooh nu hebbunnn want 36% korting!11!!1!!einz! Ja, die hebben altijd korting. Zelfde als aupingquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja precies, er zijn een aantal toko's die al een tijdje iedere smoes voor sale aangrijpen.
Ik krijg ook al maanden "sale" advertenties van een 3D-printer. Die begonnen met jubileumsale, gingen over in halloweensale en nu black friday. Ik verwacht daarna kerstsale en 2025-sale.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dat ze geen ziel hebben en geen pijn voelen, niet zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik kan me een knappe blondine herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Rita?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me een knappe blondine herinneren
Gelijk de helft duurder. Ik had 27,50 euro betaald voor het concert in tilburg.quote:
Ja en nu 60 euro. Dat is een keer duurder?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelijk de helft duurder. Ik had 27,50 euro betaald voor het concert in tilburg.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
Hahaha ja bovenbuurvrouw appt terug: WE MOETEN HEEN.
Oh dat ben ik ook niet meerquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me een knappe blondine herinneren
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat ben ik ook niet meer![]()
Beide
Ik heb er eentje van Anker, prima ding en merk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Jullie weten dingen he, maar wat is nou een goede powerbank?
Veel voorpret voor jouquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
FUCK YEAH. IK GAAAAAAAAA.
Oke tot tien tellen.
Daar hebben we er al genoeg van hier.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
FUCK YEAH. IK GAAAAAAAAA.
Oke tot tien tellen.
Als ik blond ben wil ik weer bruin zijn, als ik bruin ben wil ik weer blond zijn. Als ik lang haar heb wil ik een lob en als ik een lob heb denk ik weer aan lang haar.quote:
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
O jee
Spanning op het Catshuis
Dus de golden circle voor jouquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
We gaan wel vooraan ergens staan schijnbaar. Ik vind alles best.
Wat is een lob?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik blond ben wil ik weer bruin zijn, als ik bruin ben wil ik weer blond zijn. Als ik lang haar heb wil ik een lob en als ik een lob heb denk ik weer aan lang haar.
Zo doen vrouwen dat
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Anker, prima ding en merk.
Er gaat sws een staatssecretaris weg..quote:
Ik heb het al gevonden in het subforum POLquote:
Als je alleen gaat en ook in de golden circle gaat staan kan je natuurlijk altijd joinen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden in het subforum POL
Ik ook bij het werk. Tenminste ik sta open voor iets andersquote:
Waarom en heb je al wat in gedachten?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook bij het werk. Tenminste ik sta open voor iets anders
Ik ga weg.quote:
NSC heeft nu principes.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:16 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Oh, wacht, het probleem is groter dan alleen die staatssecretaris.
Hallo Modiequote:
Ehh, geef me drie uur om heen te rijden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:17 schreef Ama het volgende:
Kan iemand mij even in mijn gezicht slaan.
Laat weekend voor 4E, moet nog wat afronden en daarna ook weg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga weg.
Geen grap, vroeg weekend voor IJs.
Ik hoop dat ik dan wel weer rustig ben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehh, geef me drie uur om heen te rijden?
Waarom zo langzaam ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehh, geef me drie uur om heen te rijden?
Ik ga mentaal niet zo lekker momenteel (inb4 "wanneer wel") en ik had net echt een kuttaak, dus ik doe lekker een mental health-middagje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat weekend voor 4E, moet nog wat afronden en daarna ook weg.
De groetjes
Ik heb het er steeds minder naar mijn zin. Geen idee wat, maar er is wel wat mogelijk denk ik. Ik ga iig niet in de schoonmaak of in de groenvoorziening werken (daar pas ik echt niet tussen).quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom en heb je al wat in gedachten?
WEET JE HOE VER.quote:
Oh daarom wil je wel slaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga mentaal niet zo lekker momenteel
Heel goed (ik schreef god, laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga mentaal niet zo lekker momenteel (inb4 "wanneer wel") en ik had net echt een kuttaak, dus ik doe lekker een mental health-middagje.
Gewoon de feestbak even op z'n donder gevenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga mentaal niet zo lekker momenteel (inb4 "wanneer wel") en ik had net echt een kuttaak, dus ik doe lekker een mental health-middagje.
Gewoon door iedereen heen, YOLOquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de feestbak even op z'n donder geven
Het is goed om perspectief te hebben en voor jezelf duidelijk te hebben welke richting je aanspreektquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het er steeds minder naar mijn zin. Geen idee wat, maar er is wel wat mogelijk denk ik. Ik ga iig niet in de schoonmaak of in de groenvoorziening werken (daar pas ik echt niet tussen).
Dwars over auto's heenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, bij overal kunnen doorrijden zou het 2.30u zijn.
Even van die tractorbanden onder de feestbak en YEET.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dwars over auto's heen
Kan gewoon
Wist niet dat IJs in een BMW reed.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dwars over auto's heen
Kan gewoon
Niet verrassend, gezien die basiliek daar ontbreekt ze elke vorm van smaakquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Nagelkerke verkoopt ze met DICHTE uiteinden
Mooie MIquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even van die tractorbanden onder de feestbak en YEET.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist niet dat IJs in een BMW reed.
Dus wat minder hard TYP TYP TYP ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh.
Ik heb hier een nieuw toetsenbord en die heeft een smallere enter en linkershift-toets. Inmiddels gaat die shift best goed, maar bij tab-tab-enter gebeurt er hier steeds niks omdat ik op de \ ram in plaats van de enter.
#fwp
Oh, dus DAAROM zeikt 'ie zo als ik richting wil aangeven.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist niet dat IJs in een BMW reed.
OHquote:
Correct.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus wat minder hard TYP TYP TYP ?
Mensen die geen richting aangevenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geef gewoon netjes richting aan, zoals het heurt.
Hebben veel mensen toch moeite mee valt me op. Het is dat ik oplet maar ik had al zeker 20x weer onder een auto kunnen liggen sinds laatste aanrijding.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil nog steeds die grote ENTER toets en dat paard als muis.. maar dan wel op kantoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct.
Typt wel lekker verder. Op zich vond ik de vorige qua typen ook wel prima, maar de polssteun was aan het desintegreren en ik was de zwarte velletjes overal beu.
Ja, die moeten naar de maan gelanceerd wordenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen die geen richting aangeven
Leuk! Als je alleen bent en je zoekt gezelligheid dan moet je ons maar joinen.quote:
Ik ook en dan word ik altijd uitgelachen als het snachts op een rotonde doequote:Op vrijdag 15 november 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of over pannenkoeken met babi pangang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel even over friet en patat en kroketten beginnen zodat de halve KSC vanavond bij de vreetschuur zit.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of over pannenkoeken met babi pangang.
Ik had gisteren al kroketten bij de lunchquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel even over friet en patat en kroketten beginnen zodat de halve KSC vanavond bij de vreetschuur zit.
Goodie two-shoesquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook en dan word ik altijd uitgelachen als het snachts op een rotonde doe
Zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk! Als je alleen bent en je zoekt gezelligheid dan moet je ons maar joinen.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ie-voor-bananen.html
Bizar bericht.
Waarom heeft Zweden een minister voor Gengergelijkheid?
Vooral indien ‘kut doos, daar had ik nog makkelijk voor langs gekund!’quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die moeten naar de maan gelanceerd worden
Nein :’( Vanavond salade. Ik moet weer even in mijn fitgirl era komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Gingergelijkheid?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar bericht.
Omdat het geld in Zweden tegen de plinten aan klotstquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar bericht.
Beide zijn afzonderlijk lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of over pannenkoeken met babi pangang.
Ik verder ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beide zijn afzonderlijk lekker.
De combinatie heb ik geen idee hoe het smaakt.
Oeh, dat wil ik anderstaligen horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar bericht.
Gister al gehad. Was wel fokking 7.5 euro want ‘truffelmayonaise en parmezaan’quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Zou het ja?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het geld in Zweden tegen de plinten aan klotst
Ja, of wat dacht je van mensen die snel voorpiepen en dan ultra langzaam gaan rijden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooral indien ‘kut doos, daar had ik nog makkelijk voor langs gekund!’
Loaded fries? Volgens mij doen ze hier niet zo chic.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gister al gehad. Was wel fokking 7.5 euro want ‘truffelmayonaise en parmezaan’
Is toch gewoon automatisme?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook en dan word ik altijd uitgelachen als het snachts op een rotonde doe
Ja, ik heb het ook niet bedacht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou het ja?
Wat een totaal overbodige baan.
Doen ze hier altijd als ik van de parkeerplaats kom, want er zitten stoplichten. En als ze niet aansluiten dan pas ik er niet achter en sta ik zowat overdwars. KIJK EENS IN JE SPIEGELS.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of wat dacht je van mensen die snel voorpiepen en dan ultra langzaam gaan rijden.
GAAT
HEEN
In het geld?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij stikken ze er letterlijk in.
Net als je gordel omdoenquote:
Voor alleen patat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gister al gehad. Was wel fokking 7.5 euro want ‘truffelmayonaise en parmezaan’
Ik voel me dan net een losse kies.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je gordel omdoen
Dat is zo raar als je zonder gordel in je auto zit
Ik je frustratie bijna voelen dwars door het beeldschermquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen ze hier altijd als ik van de parkeerplaats kom, want er zitten stoplichten. En als ze niet aansluiten dan pas ik er niet achter en sta ik zowat overdwars. KIJK EENS IN JE SPIEGELS.
en wat is het op dit moment?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik blond ben wil ik weer bruin zijn, als ik bruin ben wil ik weer blond zijn. Als ik lang haar heb wil ik een lob en als ik een lob heb denk ik weer aan lang haar.
Zo doen vrouwen dat
Stiekem wil je het wel, ze hebben er ook nog de kipsaté of kebab pannenkoekquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet ook niet direct of die dag er zal komen.
Dan begint m'n auto overigens ook te schreeuwen. Ik snap ook niet dat mensen dat in nieuwere auto's kunnen negeren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je gordel omdoen
Zo voelde ik mij in de achtbaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me dan net een losse kies.
Het komt wel steeds terug he...quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem wil je het wel, ze hebben er ook nog de kipsaté of kebab pannenkoek
Ja, maar dan lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef gianni61 het volgende:
en is een lob vergelijkbaar met een bob?
Maar dan lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef gianni61 het volgende:
en is een lob vergelijkbaar met een bob?
Boks ouwequote:
Ja, heeft niemand hier verder.quote:
Volgens mij zou ik het zelf ook irritant doen als de rollen waren omgekeerdquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik je frustratie bijna voelen dwars door het beeldscherm
Oiiiii of links rijden met 101 want ‘je bent bezig met een inhaal maneuver die 10 minuten duurt en je mag toch niet harder dan 100’.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of wat dacht je van mensen die snel voorpiepen en dan ultra langzaam gaan rijden.
GAAT
HEEN
Zou eten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem wil je het wel, ze hebben er ook nog de kipsaté of kebab pannenkoek
Gewoon gordel vastklikken en erop zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan begint m'n auto overigens ook te schreeuwen. Ik snap ook niet dat mensen dat in nieuwere auto's kunnen negeren.
Ik snap sowieso niet waarom je niet zou aansluiten bij het stoplichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het zelf ook irritant doen als de rollen waren omgekeerdMaar laatst sloot er iemand niet aan bij het stoplicht en paste ik er niet achter, stond ik met de kont op de rijbaan ernaast. Maar als het druk is, heb ik niet de luxe om steeds te wachten want dan ben ik zo zes rondjes stoplicht verder dus moet ik soms proppen. Dus als mensen even aansluiten bij het stoplicht, that would be great.
Ja een intrigerend fenomeenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt wel steeds terug he...
Zijn er nog auto’s tegenwoordig die niet boos naar je gaan piepen als je dat niet doet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je gordel omdoen
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oiiiii of links rijden met 101 want ‘je bent bezig met een inhaal maneuver die 10 minuten duurt en je mag toch niet harder dan 100’.
STERF ik moet er langs met mijn biemer
Ja, dat dus.. en hoeveel maanden is het al geleden? En we hebben het er nog steeds over...quote:
Waarom moet jij er langs dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oiiiii of links rijden met 101 want ‘je bent bezig met een inhaal maneuver die 10 minuten duurt en je mag toch niet harder dan 100’.
Zat om 11:30 al aan een vette hap bij een Chinese snackbarquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren al kroketten bij de lunch
Ja, mijn schoen piept ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn er nog auto’s tegenwoordig die niet boos naar je gaan piepen als je dat niet doet?
Dat je er dan EINDELIJK op kan en ziet dat er gewoon autolengtes tussen de auto's die voor je stonden zit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het zelf ook irritant doen als de rollen waren omgekeerdMaar laatst sloot er iemand niet aan bij het stoplicht en paste ik er niet achter, stond ik met de kont op de rijbaan ernaast. Maar als het druk is, heb ik niet de luxe om steeds te wachten want dan ben ik zo zes rondjes stoplicht verder dus moet ik soms proppen. Dus als mensen even aansluiten bij het stoplicht, that would be great.
Dat, eerste bocht denk ik direct hoooooooquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me dan net een losse kies.
Vind het wel irritant als je al met 120+ op de linkerbaan rijdt ze dan alsnog in je bumper komen hangenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawist direct weer waarom ik nooit in de ziggo dome eet
quote:
nicequote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan lang.
Een lange bob.
Vind het sowieso hinderlijk als mensen gaan bumperkleven als er al een rijtje auto's voor me zitten.. Ik kan er toch niet dwars doorheen johquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel irritant als je al met 120+ op de linkerbaan rijdt ze dan alsnog in je bumper komen hangen
Even de menukaart opgezocht, zie nu ook dit staan ...quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. en hoeveel maanden is het al geleden? En we hebben het er nog steeds over...
Dat bedoel ik maar
Gebeurt bij het ziekenhuis hier ook zo vaak, daar heb je twee stoplichten vlak achter elkaar. En dan kachelen die mensen heeeeel langzaam van het eerste naar het tweede stoplicht 'want ze moeten daar toch voor stoppen'. Joe er willen nog meer mensen mee met dit rondje. Dan is het alsof er bij elk rondje maar één auto van het eerste naar het tweede stoplicht gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je niet zou aansluiten bij het stoplicht
Poah dat heb ik ook, en als het lang duurt wordt ik ziedend.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh ja, evenemententoeslag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawist direct weer waarom ik nooit in de ziggo dome eet
Waarom.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de menukaart opgezocht, zie nu ook dit staan ...
Patatje pannenkoek ¤9,95
Met ketchup en mayonaise
Dit vind ik dan stukken minder intrigerend.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de menukaart opgezocht, zie nu ook dit staan ...
Patatje pannenkoek ¤9,95
Met ketchup en mayonaise
I got places to go!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet jij er langs dan?
Ja, leuk dat je boetes spaart, maar RUSTAAAGHquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel irritant als je al met 120+ op de linkerbaan rijdt ze dan alsnog in je bumper komen hangen
Mwah. Je moet vooral weten waar je je wél echt aan die 100km/u moet houden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah dat heb ik ook, en als het lang duurt wordt ik ziedend.
Rijd ook altijd 120-130 met Flitsmeister.
100 op de snelweg is passé
Alleen snappen de boomers dat nog niet.
Hoezo? Waar dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Je moet vooral weten waar je je wél echt aan die 100km/u moet houden.
Theoretisch gezien wel ja, maar dat komt niet zo vaak voorquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
120 +
Is dat dan ook 170 ?
En dan een beetje aan zijkant rijden alsof ze Verstappen zijn en er elk moment langs willen sjeezen. Ma'am het is de spits.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso hinderlijk als mensen gaan bumperkleven als er al een rijtje auto's voor me zitten.. Ik kan er toch niet dwars doorheen joh
Moment, even m'n boete terugzoeken.quote:
Ik vind traag inhalen irritant dus dan trap ik het gas in, op de rechterbaan rijdt ik gewoon met de cruisecontrol op 111quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je boetes spaart, maar RUSTAAAGH
Ik had eens bij zo'n restaurant gegeten buiten de Arena, vlak voor een concert. Dan heb je dus ook een andere kaart. Duurder, weinig keus, koud. En zes euro voor een lauw bekertje cola waarvan je de fles eigen merk bij de bar ziet staan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahhh ja, evenemententoeslag.
We zaten er afgelopen weekend een beetje aan vast, want we konden niet naar buiten en wilden toch voer, maar ¤5(?) voor een matig kadetje kaassoufle voelde ook wel wat... meh.
Dit wordt omschreven als een uiterst frustrerende verkeerssituatiequote:Op vrijdag 15 november 2024 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gebeurt bij het ziekenhuis hier ook zo vaak, daar heb je twee stoplichten vlak achter elkaar. En dan kachelen die mensen heeeeel langzaam van het eerste naar het tweede stoplicht 'want ze moeten daar toch voor stoppen'. Joe er willen nog meer mensen mee met dit rondje. Dan is het alsof er bij elk rondje maar één auto van het eerste naar het tweede stoplicht gaat.
Politiek correct antwoord welquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel ja, maar dat komt niet zo vaak voor
Heb ook al heel lang geen boete meer gehad. Terwijl ik standaard 30 te hard rijd op de snelweg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moment, even m'n boete terugzoeken.
Ik dacht ik ben in mijn vrouw van middelbare leeftijd era, dus laat ik mij er maar eens naar gedragen.quote:
Dat slingerenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan een beetje aan zijkant rijden alsof ze Verstappen zijn en er elk moment langs willen sjeezen. Ma'am het is de spits.
nu ga je te verquote:
Het is dat of de horrorrotonde.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit wordt omschreven als een uiterst frustrerende verkeerssituatie
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Politiek correct antwoord wel
Die ligt in het Verenigd Koninkrijk.. dacht dat CE daar weleens een plaatje van had gepostquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dat of de horrorrotonde.
Ik heb mij wel eens schuldig gemaakt aan zichtbaar rijdenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan een beetje aan zijkant rijden alsof ze Verstappen zijn en er elk moment langs willen sjeezen. Ma'am het is de spits.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht ik ben in mijn vrouw van middelbare leeftijd era, dus laat ik mij er maar eens naar gedragen.* legt koksmes weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |