SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Bijzonderquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
GC / Wc-eend of een vaatwasblokje?
Matige troll.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een meisje die haar vuile kleding in de vaatwasser stopte omdat haar wasmachine kapot was, ik moest natuurlijk vragen of ze ook haar vieze onderbroeken erbij had gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al jarenlang een TP-Link die het meer dan prima doet, weet alleen niet of die nog te krijgen is, is een wit vierkant ding met een lichtblauwe bovenkantquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Jullie weten dingen he, maar wat is nou een goede powerbank?
Rekje zegt *krak*quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:47 schreef Haags het volgende:
Wc pot demonteren en in de vaatwasser doen. Ja hoor ja
Dat is gewoon Karzai zijn plaatje van gisterenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
quote:
klopt denk dat niemand dit gaat doen, hij past er ook niet inquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon Karzai zijn plaatje van gisteren
[..]
Vandaag al. Ik dacht 29 november.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer black friday jongens ga zo effe kijken of er nog wat leuke gympies staan
Nee, nog niet toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer black friday jongens ga zo effe kijken of er nog wat leuke gympies staan
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag al. Ik dacht 29 november.
Bij de mediamarkt hebben ze het 'Black Friday Weeks Month Season'quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nog niet toch?
Ik bedoel, ze schreeuwen wel overal met sale, maar de daadwerkelijke dag is nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |