SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Bijzonderquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
GC / Wc-eend of een vaatwasblokje?
Matige troll.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een meisje die haar vuile kleding in de vaatwasser stopte omdat haar wasmachine kapot was, ik moest natuurlijk vragen of ze ook haar vieze onderbroeken erbij had gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al jarenlang een TP-Link die het meer dan prima doet, weet alleen niet of die nog te krijgen is, is een wit vierkant ding met een lichtblauwe bovenkantquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Jullie weten dingen he, maar wat is nou een goede powerbank?
Rekje zegt *krak*quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:47 schreef Haags het volgende:
Wc pot demonteren en in de vaatwasser doen. Ja hoor ja
Dat is gewoon Karzai zijn plaatje van gisterenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
quote:
klopt denk dat niemand dit gaat doen, hij past er ook niet inquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon Karzai zijn plaatje van gisteren
[..]
Vandaag al. Ik dacht 29 november.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer black friday jongens ga zo effe kijken of er nog wat leuke gympies staan
Nee, nog niet toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer black friday jongens ga zo effe kijken of er nog wat leuke gympies staan
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag al. Ik dacht 29 november.
Bij de mediamarkt hebben ze het 'Black Friday Weeks Month Season'quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nog niet toch?
Ik bedoel, ze schreeuwen wel overal met sale, maar de daadwerkelijke dag is nog niet.
Ja precies, er zijn een aantal toko's die al een tijdje iedere smoes voor sale aangrijpen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hebben ze het 'Black Friday Weeks Month Season'
We hebben ook geen singles day, maar wel de sale.quote:
En waarschijnlijk nog steeds dezelfde prijs.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja precies, er zijn een aantal toko's die al een tijdje iedere smoes voor sale aangrijpen.
Ik krijg ook al maanden "sale" advertenties van een 3D-printer. Die begonnen met jubileumsale, gingen over in halloweensale en nu black friday. Ik verwacht daarna kerstsale en 2025-sale.
De dag nadat Sinterklaas het land in isquote:
Wanneer is die?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben ook geen singles day, maar wel de sale.
Huhquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol. Ik ga niet naar Ahoy hoor @:ama
Veel te koud buiten johquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor weekend
*doet deur open.
Maar anders kan ie toch niet naar binnen.quote:
Dan is het wel handig ja. Vergeet hem dan niet dicht te doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar anders kan ie toch niet naar binnen.
Geen idee. Ik zag wel Linkin Park in Gelredome volgend jaar en moest aan jou denken.quote:
Ik ben geen Linkin Park fan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag wel Linkin Park in Gelredome volgend jaar en moest aan jou denken.
Dan wis ik meteen die associatie in mijn hoofd. Bij deze.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben geen Linkin Park fan.Nooit echt geweest eigenlijk.
Maar deze staat wel altijd in mijn top 2000 lijstje:quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wis ik meteen die associatie in mijn hoofd. Bij deze.
Ik vind het vervelend dat je tegenwoordig bij youtube linkjes geen titel meer in beeld krijgtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar deze staat wel altijd in mijn top 2000 lijstje:
Bekijk deze YouTube-video
Hopelijk doet ie dat zelf.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het wel handig ja. Vergeet hem dan niet dicht te doen.
Eens. Ik vroeg me al af of dat aan mij lag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je tegenwoordig bij youtube linkjes geen titel meer in beeld krijgt
ik kijk zaterdag wel bij het ontbijtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Dacht even ik ga vannacht wel even kijken hoe Mike Tyson Jake Paul in elkaar ramt maar was even vergeten dat er nog 3 wedstrijden zijn die eerst komen. Ja zolang blijf ik niet wakker.
Wie gaat winnen denk je.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk zaterdag wel bij het ontbijt
geen idee, heb de voorgaande wedstrijden van jake paul niet gezien, dus weet niet echt wat hij kan.quote:
wat is het ontbijtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk zaterdag wel bij het ontbijt
Geen plannenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin in weekend maar heb helemaal geen plannen, en het wordt zielig weer
Onder een dekentje een serie kijken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
kom naar mij toe gaan we plaatjes draaien ik steek een kaarsje aan kook wat lekkers voor je en masseer je voetjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Misschien moet je weer zo hard hoesten dat je het alsnog redt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
Dacht even ik ga vannacht wel even kijken hoe Mike Tyson Jake Paul in elkaar ramt maar was even vergeten dat er nog 3 wedstrijden zijn die eerst komen. Ja zolang blijf ik niet wakker.
Geloof er niets van.quote:Oproep tot respect voor roodharigen van tiktokker Rhodé maakt onverwachts veel los: ‘Ze hebben wel een ziel’
Leksands knackebrod met smeersels en een pot koffiequote:
Dan kan ik me rust vaak niet vinden, muv hele goede series! Duss, als je een aanrader hebt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Onder een dekentje een serie kijken?
Electric Callboy.quote:
Nee hoor want ik kan daarna wel weer slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je weer zo hard hoesten dat je het alsnog redt.
haha lief, maar sla toch overquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom naar mij toe gaan we plaatjes draaien ik steek een kaarsje aan kook wat lekkers voor je en masseer je voetjes
hier trappen wij niet inquote:
Rhodé? is dat een rode?quote:
Ik zag de post op insta 4 minuten nadat 'ie gepost was.quote:
Hmm, ik heb niet direct een aanrader. Ik vond Rita wel leuk:quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan kan ik me rust vaak niet vinden, muv hele goede series! Duss, als je een aanrader hebt?
Dan raad ik je een lijntje aan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor want ik kan daarna wel weer slapen.
Omg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag de post op insta 4 minuten nadat 'ie gepost was.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha lief, maar sla toch over
[..]
hier trappen wij niet in
oh, ik doe mee met de pot koffiequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leksands knackebrod met smeersels en een pot koffie
quote:
Omg dit gaat over mij!!!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niet direct een aanrader. Ik vond Rita wel leuk:
https://www.imdb.com/titl(...)t_3_nm_5_in_0_q_rita
Die zijn live zo leuk om te zienquote:
Oke, ik zal een plekje vrij houden onder mn dekentjequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik doe mee met de pot koffie
[..]![]()
![]()
[..]
Omg dit gaat over mij!!!!
en een 8 op imdb, dat is meestal goedThansk, ga het proberen (onder voorbehoud)
2026 pas, je hebt nog even.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zijn live zo leuk om te zien
Ik verwacht dat je de hele serie kijkt en dat je een verslag geeft van twee pagina's. Je kunt het!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omg dit gaat over mij!!!!
en een 8 op imdb, dat is meestal goedThansk, ga het proberen (onder voorbehoud)
waarom zo kwaad?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zijn live zo leuk om te zien
Was je erbij in februari 2023?quote:
huh, watquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, ik zal een plekje vrij houden onder mn dekentje
dat mag jij verwachtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je de hele serie kijkt en dat je een verslag geeft van twee pagina's. Je kunt het!
Ik was er 28 februariquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ze 1 maart 2023 in Tilburg gezien.
niks mis meequote:
ik ontbijt op de bank onder een dekentjequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, wat
hoe
ik mis iets
[..]
dat mag jij verwachten![]()
![]()
ik wil vanavond hardlopen, gaat dit lukken? HET MOET!!!
Die had ik toevallig nog liggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:43 schreef Recce het volgende:
Ik verwacht dat je de hele serie kijkt en dat je een verslag geeft van twee pagina's. Je kunt het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik wil vandaag nog 10000 stappen zetten. Maar het is koud en zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
ik wil vanavond hardlopen, gaat dit lukken? HET MOET!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |