Is hem nog steeds?quote:Op maandag 14 september 2026 20:45 schreef spapaars het volgende:
Mis toch wel de voice over van Kees Prins.
quote:Voice-over: Kees Prins (geschreven door Frank Westrus)
Op zich niks aan toe te voegen, Sylvian is in het dagelijks leven een behoorlijk patsertje en rijdt je met z'n mini augurkenautootje lachend van je sokken…quote:Op maandag 14 september 2026 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh, al lijkt het me wel meer het boefje van de twee. Ik denk ook dat Camiel ietsjeslimmer is.
Lekker dan dat groot rijbewijsquote:Op maandag 14 september 2026 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich aan toe te voegen, Sylvian is in het dagelijks leven een behoorlijk patsertje en rijdt je met z'n mini augurkenautootje lachend van je sokken…
Oos ging in een eerdere aflevering ook rondom de paaltjes om te parkeren op de zeedijk.quote:Op maandag 14 september 2026 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich aan toe te voegen, Sylvian is in het dagelijks leven een behoorlijk patsertje en rijdt je met z'n mini augurkenautootje lachend van je sokken…
Al die voedselverspilling vind ik wel lastigquote:Op donderdag 17 september 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Al die verrotte komkommers, wat vreselijk!
Die gaan er uit als veevoer heeft Eus wel eens gezegd.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Al die verrotte komkommers, wat vreselijk!
Dat is fijnquote:Op donderdag 17 september 2026 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan er uit als veevoer heeft Eus wel eens gezegd.
Ik weet niet wat ze daar doen met hun afval. Misschien dat het weer ergens anders voor wordt gebruikt? (lees net dat het wordt gebruikt als veevoer) Zou hem wel sieren als hij daar over nadenkt. Ben het helemaal met je eens dat er veel voedsel verspilt wordt. Ik zorg er thuis altijd voor dat ik niets weggooi maar het hergebruik voor iets anders. Vries restjes in en gebruik dat later om het alsnog op te eten in combinatie met ander eten.quote:Op donderdag 17 september 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die voedselverspilling vind ik wel lastig
Snap dat het zo gaat in fabrieken... alleen wel pijnlijk
In de industrie zijn al best wat oplossingen voor voedselverspilling. In varkensvoer kan je bijna alles stoppen bijvoorbeeld. Maar gekneusde appels kunnen bijvoorbeeld weer voor appelmoes gebruikt worden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar doen met hun afval. Misschien dat het weer ergens anders voor wordt gebruikt? (lees net dat het wordt gebruikt als veevoer) Zou hem wel sieren als hij daar over nadenkt. Ben het helemaal met je eens dat er veel voedsel verspilt wordt. Ik zorg er thuis altijd voor dat ik niets weggooi maar het hergebruik voor iets anders. Vries restjes in en gebruik dat later om het alsnog op te eten in combinatie met ander eten.
Zwaar gescript, spontaniteit is geheel weg,quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:07 schreef Clubman het volgende:
Ligt het aan mij of is het net alsof de helft gescript is? Net zoals de Meilandjes.
In die zin boeken we gelukkig veel vooruitgang.quote:Op vrijdag 18 september 2026 14:01 schreef The-BFG het volgende:
[..]
In de industrie zijn al best wat oplossingen voor voedselverspilling. In varkensvoer kan je bijna alles stoppen bijvoorbeeld. Maar gekneusde appels kunnen bijvoorbeeld weer voor appelmoes gebruikt worden.
Geef hem ongelijk. Hij verdient er vast dik aanquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kesbeke, vind het hype en Marketing, niet veel inhoud
Ik vind die Sacharinesmaak zoooo vreselijk, maar goed, voor de meeste Nederlanders is het merk belangrijker dan de smaak.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geef hem ongelijk. Hij verdient er vast dik aan
Volgens mij heb ik nooit iets van dat merk gehad![]()
Ga altijd voor huismerk
De thee is de moeite waard.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geef hem ongelijk. Hij verdient er vast dik aan
Volgens mij heb ik nooit iets van dat merk gehad![]()
Ga altijd voor huismerk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |