Als je de kerstspecial en de Indiaspecial niet meetelt is het niet net afgelopen.quote:
Afgelopen najaar. Het is absoluut geen tijd voor een nieuw seizoen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de kerstspecial en de Indiaspecial niet meetelt is het niet net afgelopen.
Kesbeke weet nog niet of er nog een nieuw seizoen komt.
Dat is dus bijna een half jaar geleden geweest. Niet net afgelopen dus.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Afgelopen najaar. Het is absoluut geen tijd voor een nieuw seizoen.
Pas in september ergens.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:34 schreef spapaars het volgende:
De kogel is door de kerk: De Augurkenkoning krijgt een vijfde seizoen!
https://www.tvgids.nl/nie(...)t-een-vijfde-seizoen
Het blijft leuk om naar dat pluris-lelijke stadscentrum in het westen te bekijken.quote:Op maandag 14 september 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
Het begint nu wel een beetje het karakter aandikken te lijken.
Ja ik vind het ook wel leuk hoor. En zo lelijk is het niet meer.quote:Op maandag 14 september 2026 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het blijft leuk om naar dat pluris-lelijke stadscentrum in het westen te bekijken.
Zeeheld Michiel de Ruyter zou zich kapot schamen dat ergens in het verre westen van Amsterdam zijn naam draagt.quote:Op maandag 14 september 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel leuk hoor. En zo lelijk is het niet meer.
Je moet die jongste eens in het echie meemaken…quote:Op maandag 14 september 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
Wel onwijs leuk die twee jongens, geen poeha gewoon werken hup groot rijbewijs halen. Zo leuk om te zien.
Ja die eerste paar minuten wist ik even niet of ik er nog trek in had.quote:Op maandag 14 september 2026 22:51 schreef golfer het volgende:
We kijken het nu terug. Dat beginstuk met Oos die weer tegen Daan tekeer gaat ziet er wel een beetje gescript uit.
Ohh, al lijkt het me wel meer het boefje van de twee. Ik denk ook dat Camiel ietsjequote:Op maandag 14 september 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet die jongste eens in het echie meemaken…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |