Met PVVers en andere rechts radicalen. Daarom zo'n geweldige uitzding nu. Dijk, Borst en de Marokkanse comedian eisen de waarheid niet op. Open voor discussie en geven hun fouten toe.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Met boomers, katten, kippen, stikstof, woningzoekenden.
Jij bent het prototype rechts gebral. Geen mening en alleen maar afgeven.quote:
Hoezo ? Hij is de beste voetbaljournalist en heeft geweldige programma's gemaakt over demetie. Verder is ie Sparta fan en geweldig in Langs de Lijn. Hoezo is hij wereldvreemd ?quote:
Niks gejat.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:13 schreef svann het volgende:
De tune van Langs de Lijn is dus niet speciaal gecomponeerd, maar goed gejat.
Dacht dat soundbites nemen van bestaande nummers als tune de gewone gang van zaken was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik heb die wel eens gezien. Lijkt me een slecht idee.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:55 schreef monkyyy het volgende:
De afstammeling van Napoleon moet gewoon opnieuw geïnstalleerd worden als alleenheerser in Frankrijk
Daar zou ik me niet 100% op mijn gemak voelen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon slaapzalen invoeren voor gevangenissen.
[ afbeelding ]
Dat die populatie daar dan lekker zichzelf uitdunt?quote:Op donderdag 5 december 2024 23:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon slaapzalen invoeren voor gevangenissen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |