https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Neej.quote:
Tsja, ik neem het hun niet kwalijk. Ookal is het onzin.quote:Op maandag 18 november 2024 22:50 schreef svann het volgende:
Is dat een soort troostende zelf-hypnose als je denkt je gestorven kind nog ergens in je omgeving (positief) aanwezig is?
Nope.quote:Op maandag 18 november 2024 22:54 schreef superniger het volgende:
Geloven jullie in het hiernamaals?
Puinhopen van Ontzigt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Huilen om de puinhopen van dit kabinet.
Bart is een held..quote:Op donderdag 21 november 2024 22:56 schreef svann het volgende:
Chabot kan wel vertellen.
Ik vind het wel leuk iig.
Dit geeft benadebare toelichting nodig.quote:
Dan moet je het straks gewoon even terugkijken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Tiramisu is de goudstandaard van de toetjes.
Regionaal koloniaal?quote:Op donderdag 21 november 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Groningse suikerbieten zijn ook koloniale producten?
Doe mij maar geen voorgerecht en twee bakjes yoghurt (met allerlei suikervrije toevoegingen).quote:Op donderdag 21 november 2024 23:21 schreef Kanaroe het volgende:
Doe mij maar 2 voorgerechten en 0 desserts
Wel een hoofdgerecht dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Doe mij maar geen voorgerecht en twee bakjes yoghurt (met allerlei suikervrije toevoegingen).
Kwark met honing en kaneel is ook lekkerquote:Op donderdag 21 november 2024 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Doe mij maar geen voorgerecht en twee bakjes yoghurt (met allerlei suikervrije toevoegingen).
Jij houdt het op alleen twee voorgerechten?quote:
Yoghurt met Karvan-Go cactus (suikervrij), flink wat kaneel en een theelepel suikervrije hagelslag, om maar bij de kaneel te blijven. Heerlijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Kwark met honing en kaneel is ook lekker
Beetje trage reactie: maar voor mij uiteraard ook een hoofdgerecht, maar nooit een toetjequote:Op donderdag 21 november 2024 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Jij houdt het op alleen twee voorgerechten?
In een restaurant zou je dan nog een aardig eind komen, maar thuis niet.
Iedereen die harder rijd dan ik is een idioot. Iedereen die zachter rijd dan ik moet doorrijden.quote:Op maandag 25 november 2024 22:34 schreef NoCigar het volgende:
Rij dan ook normaal, stelletje maniakken.
Oh, die. Dit vonden iets jongere mensen tegenwoordig aantrekkelijk. Zo blijkt maar wat voor beïnvloedbare weekdieren de mensen zijn.quote:
Volgens BBB een bevestiging van de superieuriteit van onze boeren, vooral niet aankomen.quote:
Kan beiden waar zijn natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2024 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Volgens BBB een bevestiging van de superieuriteit van onze boeren, vooral niet aankomen.
Volgens anderen een bevestiging van overproductie op ons postzegeltje.
Inderdaad, maar zover zijn we nog niet.quote:
Jazeker, mag wel een procentje of, zeg zestig, minder hier. Het hele buitengebied is verwoest door die beesten.quote:Op maandag 25 november 2024 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zover zijn we nog niet.
Graag het grondwater en de lucht schoner houden, de beesten een iets beter leven.
Waarom krijgt zo iemand aandachtquote:
In de functie van oud-correspondent dus.quote:
Ze zijn toch maar gewoon met de uitzending begonnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:58 schreef dvdfreak het volgende:
Al lang begonnen veel gemist door cl voetbl
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef superniger het volgende:
Gewoon ophangen aan zijn ballen die klootzak.
Dat klinkt aardig gefrustreerd.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Vieze oude stinkhippies met hun linkse hobbies
Had ik gekozen bij uitvaarddienst van m'n pa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct, maar omdat er een motie was voor het VVD congres kwam er fittie op twitter zei die blonde vrouw. Ik laat het aan mij voorbij gaanquote:
Ah, alleen van horen zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Correct, maar omdat er een motie was voor het VVD congres kwam er fittie op twitter zei die blonde vrouw. Ik laat het aan mij voorbij gaan
Zo Ongehoord Nieuws met hun Biden haat.quote:
De wereld is bijna weer gered (en de dame in bed).quote:
Correct! James Bond heeft het weer gedaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
De wereld is bijna weer gered (en de dame in bed).
Met boomers, katten, kippen, stikstof, woningzoekenden.quote:
Verbeter het land, begin bij jezelf.quote:
We gaan hier dit weekend weer werk van makenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Verbeter het land, begin bij jezelf.
Je Marie Antoinette-status is on the rise.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Als migranten in een villawijk willen wonen kunnen ze daar toch gewoon een huis kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Je Marie Antoinette-status is on the rise.Als je geen geld hebt, dan verkoop je toch een deel van je aandelen portefeuille.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Met PVVers en andere rechts radicalen. Daarom zo'n geweldige uitzding nu. Dijk, Borst en de Marokkanse comedian eisen de waarheid niet op. Open voor discussie en geven hun fouten toe.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Met boomers, katten, kippen, stikstof, woningzoekenden.
Jij bent het prototype rechts gebral. Geen mening en alleen maar afgeven.quote:
Hoezo ? Hij is de beste voetbaljournalist en heeft geweldige programma's gemaakt over demetie. Verder is ie Sparta fan en geweldig in Langs de Lijn. Hoezo is hij wereldvreemd ?quote:
Niks gejat.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:13 schreef svann het volgende:
De tune van Langs de Lijn is dus niet speciaal gecomponeerd, maar goed gejat.
Dacht dat soundbites nemen van bestaande nummers als tune de gewone gang van zaken was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik heb die wel eens gezien. Lijkt me een slecht idee.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:55 schreef monkyyy het volgende:
De afstammeling van Napoleon moet gewoon opnieuw geïnstalleerd worden als alleenheerser in Frankrijk
Daar zou ik me niet 100% op mijn gemak voelen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon slaapzalen invoeren voor gevangenissen.
[ afbeelding ]
Dat die populatie daar dan lekker zichzelf uitdunt?quote:Op donderdag 5 december 2024 23:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon slaapzalen invoeren voor gevangenissen.
[ afbeelding ]
Dat moet je maar durven.quote:
Goh, ik had verwacht dat er een zekere usual als eerste iets van zijn bingo kaart zou posten over Freek.quote:
Ik ga even speurneuzen op google mapsquote:Op maandag 9 december 2024 22:19 schreef svann het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd wat daar zaterdag ontploft is.
Bij een gewone gasexplosie vliegt vaak alleen maar de gevel eruit.
Die fitness studio was (gedeeltelijk) nu in gebruik als bruidsmodehuis.quote:Op maandag 9 december 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Er zat een café, een paaldans studio en een fitness centrum. Volgens google streetview 2022
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
En voor held Snowden.quote:Op maandag 9 december 2024 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Tuurlijk vangt Rusland hem op. Vluchtoord voor schurken
Dit wordt ook een grote puin hoopquote:Op maandag 9 december 2024 22:34 schreef svann het volgende:
In Libië waren ze ook blij toen Kadafi dood was en in Irak toen Sadam weg was.
Ik hoop maar dat het in Syrië beter afloopt.
Die artiestennaam is niet meer zo salonfähig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |